HCL.HR

Watch Dogs Legion imat će “tisuće različitih glava”

Igor Belan 24.06.2019.   •   12 komentara


Watch Dogs Legion izgledao je tek solidno na prvom predstavljanju na E3 sajmu, ali sada polako saznajemo neke detalje u tehnološkoj pozadini i počinje zvučati sve zanimljivije.

Watch Dogs Legion najavljen je prije dva tjedna na E3 sajmu kao popriličan odmak od prijašnjih Watch Dogs igara. Umjesto jednog glavnog junaka, Legion će ih imati hrpetinu. Doslovno ćemo se šetati virtualnim Londonom i biti u mogućnosti regrutirati bilo kojeg NPC-ja u naše hakerske redove te ga pretvoriti tako u jednog od glavnih likova.

No znate već kako je to s NPC-jevima u open-world igrama – obično dobiju trećerazredni audiovizualni tretmana developera pod izlikom da to nisu glavni likovi i ne interaktiramo s njima često pa nije bed ako izgledaju kao da su upravo izašli iz PlayStation 3 konzole. Watch Dogs Legion je očito drugačija zvijer pa će svaki NPC morati izgledati i zvučati bolje nego u ostalim open-world igrama.

No budući da pričamo o tisućama različitih likova, kako će Ubisoft zaposliti toliko glasovnih glumaca da svaki lik zvuči drugačije? Odgovor je – neće.

Umjesto toga, okrenut će se tehnologiji zvanoj glasovna modulacija. Da se razumijemo, Ubisoft je zaposlio mnogo različitih glasovnih glumaca, no uz pomoć glasovne modulacije biti će u mogućnosti izmijeniti zvuk toliko da stvore nekoliko jedinstvenih glasova od svakog glumca. Otkrio je to režiser igre Clint Hocking u nedavnom intervjuu za Edge Magazine, kako prenosi GamesRadar+.

No uzalud im trud ako likovi ponavljaju jedno te iste rečenice dok samo zvuče drugačije, zar ne? Čini se da je Ubisoft mislio i na to u svom naumu da svi likovi u igri imaju svoje “ja”. Hocking kaže kako imaju čak 20 različitih verzija scenarija za Watch Dogs Legion, što bi trebalo omogućiti da svi likovi zvuče i ponašaju se drugačije kad se s njima susretnemo.

No što je s licima? Očekuje se da će virtualni London u modernoj open-world igri biti dosta velik pa je za očekivati i tisuće različitih likova u igri, kako će Ubisoft osigurati da svi izgledaju specifično? Evo što je Hocking imao za reći o tome:

Koristili smo fotogrametriju da ulovimo desetke različitih lica, koje smo onda kombinirali koristeći inovativne tehnike animacije da stvorimo doslovno tisuće različitih glava.

Zvuči obećavajuće! Ali meni to pomalo zvuči i kao izazov za igrače – tko će prije pronaći dva ista lica koji ujedno i zvuče isto? Vidjet ćemo 6.03. sljedeće godine kada Watch Dogs Legion izlazi za PC, PS4, Xbox One i Google Stadia platforme.

Komentari (12)

  • Nemanjazzz

    24.06.2019 - 15:21

    4fps

  • SlucajniProlaznik

    24.06.2019 - 15:30

    Opet oni kvantiteta prije kvalitete.

    • Sinek

      @SlucajniProlaznik, 24.06.2019 - 18:43

      stvarno je glupo ovo uzeti za zlo, svo iskustvo igranja pociva na tehnologiji, ovo se cini kao zanimljiv eksperiment

    • M_11

      @Sinek, 24.06.2019 - 19:04

      Nije glupo

  • Smike

    24.06.2019 - 15:40

    Opet ovaj slučajni prolaznik ekspert za video igre hahahah

  • HyPo

    24.06.2019 - 16:02

    Jesu ovo uzeli iz Borderlands serijala?

  • Idealist

    24.06.2019 - 17:11

    ajde, barem pokušavaju inovirati

  • GAMEmaher

    24.06.2019 - 17:49

    Meni je prvi dio bio najbolji. Grafički je smanjio doživljaj neg sa E3 sajma al gameplay, one mini igre, utrke online i hakiranja, mračni i kišovit chicago…i neka doza ozbiljnijeg storyja činile se zabavan cjelokupni element.

  • Juventino

    24.06.2019 - 22:55

    Mislio sam da ce Death Stranding biti epic mega flop godine, dok nisam vidio ovaj cirkus od igre

  • Salah11

    26.06.2019 - 18:37

    Bome necu zalit para

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?