HCL.HR

Je li Cyberpunk 2077: Phantom Liberty sve što smo tražili od Cyberpunka?

Hrvoje Smoljić 30.09.2023.   •   162 komentara


Cyberpunk 2077: Phantom Liberty u kombinaciji s najnovijim velikim ažuriranjem konačno donosi ono iskustvo kakvo je CDPR obećavao prije gotovo tri godine.

Mislim da se možemo složiti kako je originalno lansiranje Cyberpunka 2077 bio popriličan debakl. Igra je izašla u relativno lošem tehničkom stanju, a kvaliteta sadržaja definitivno nije ispunila svačija očekivanja. No, CDPR posljednje tri godine definitivno nije sjedio prekriženih ruku. Nizom većih i manjih ažuriranja donekle su popravili igru, a kao kulminaciju svog rada na igri obećali su ogromno ažuriranje 2.0 u kombinaciji s Phantom Liberty ekspanzijom. Time su ponovno stvorili velika očekivanja i nadu kako će Cyberpunk postati još jedna priča iskupljenja ala No Man’s Sky.

Ažuriraj me nježno

Ako baznu igru i ekspanziju promatramo kao cjelinu, teško je pričati o ekspanziji bez da se prvo nakratko dotaknemo ažuriranja 2.0 i što ono donosi. Ukratko, ako i niste voljni potrošiti 30 eura na Phantom Liberty, ažuriranje 2.0 će biti i više nego dovoljan razlog za povratak u Night City. Gotovo da se radi o nekakvom remasteru jer je CDPR na ovaj ili onaj način dodirnuo sve one aspekte igre koji su bili polupečeni pri njenom originalnom izlasku.

Najveća stavka u tom smislu je svakako novo stablo vještina i perkova s kojim Cyberpunk postaje onaj pravi RPG kojeg smo priželjkivali. Perkovi i vještine više nisu neka isprazna i inkrementalna statistička poboljšanja nego sada imaju značajniji utjecaj na to kako zapravo igrate igru. Dopuštaju prave specijalizacije za određene stilove igranja – bilo da želite biti tihi cyber ninja, futuristički revolveraš, fokusirati se na hakiranje, borbu prsa o prsa i koješta drugo.

Dodano je novo stablo vještina i perkova s kojim Cyberpunk postaje onaj pravi RPG kojeg smo priželjkivali.

Promjene zapravo znače kako je nekim mehanikama i aspektima igre udahnut novi život jer sada gotovo svaka nadogradnja donosi osjetno poboljšanje u gameplayu. Da ste me pitali prije godinu dana koju igru bi vam preporučio ako želite biti tihi, ali ubojiti hakerski ninja bez razmišljanja bih vas usmjerio na Deus Ex. No, sada je takav stil igranja moguć, validan i zabavniji nego ikad i u Cyberpunku 2077.

Još bolje, sada je moguće izgledati kao zaista opaki lik dok radite bilo što gore navedeno. Oklop i statistike više nisu vezane uz opremljenu odjeću pa više ne morate izgledati kao da ste izašli iz cirkusa. Određeni komadi odjeća još uvijek donose neke sitne perkove, ali većina je sada gotovo u potpunosti kozmetičke prirode. Oklop je vezan uz cyberware za koji postoji određeni limit koji je moguće proširiti određenim perkovima i vještinama. Osim što ovo ponovno doprinosi raznolikosti i prilagodbi stilova igranja, mnogo je više u skladu s pričom igre i razlogom zašto se većina većina ljudi ne može jednostavno opremiti implantantima od glave do pete – osim ako niste Adam Smasher.

Oklop i statistike više nisu vezane uz opremljenu odjeću pa više ne morate izgledati kao da ste izašli iz cirkusa.

Sustav policije je također poboljšan i sada nalikuje nečemu što inače viđamo u GTA ili Need for Speed igrama. Policajci su sada znatno pametniji, reaktivniji, a njihova agresivnost i odaziv ovise o količini nedaća koje igrač prouzroči. Krenu lagano sa tek nekoliko policajaca u dva automobila, a kasnije su sposobni poslati čitave konvoje vozila, postavljati barikade i štošta drugo. Ako ste baš neumorni u širenju kaosa, poslat će na vas i one leteće MaxTac specijalce koji su mi znali vrlo brzo stati na kraj. Sve u svemu, bježanje od policije sada je iznimno zabavna aktivnost, a uz to uvelike doprinosi realizmu i dinamičnosti igrinog svijeta.

Sada je moguće i pucati iz vozila, a neka od njih imaju vlastito naoružanje kao da ste u futurističkoj verziji James Bonda. Navedeno čini gore navedene okršaje s policijom ili bandama Night Citya još dinamičnijima i mnogo manje uštogljenima nego što je to prije bio slučaj. Uz sve to, 2.0 donosi brojne druge veće i manje promjene zbog kojih CDPR preporuča da igru zaigrate ispočetka i mogu potvrditi da se to apsolutno isplati.

Fantomska sloboda

Ako igrate igru ispočetka, sadržaj Phantom Liberty ekspanzije postaje dostupan nakon prvog poglavlja u glavnoj priči. Većina događaja ekspanzije odvija se u potpuno novom kvartu imena Dogtown. On kao takav predstavlja predstavlja grad unutar grada u koji se ljudi naseljavaju kako bi pobjegli od korporacijama kontrolirane, opresivne atmosfere šireg Night Citya. Možda zvuči kao nekakva utopija, ali Dogtown je zapravo uglavnom dom kriminalcima, trgovcima oružjem i nasilnicima kojim vlada lokalni šerif s vlastitom kriminalnom paravojskom. Policija Night Citya uglavnom je nemoćna pa je Dogtown zapravo maleni svijet za sebe te kao takav odlično igralište za događaje u ekspanziji.

Dogtown nije pretjerano velik, ali je impresivan dodatak Night Cityu. Ima nekoliko vrlo prepoznatljivih građevina pa je snalaženje njime relativno intuitivno, a pruža mogućnosti i za više vertikalnog kretanja od ostatka Night Citya. Osim glavnih misija, Dogtown sadržava i popriličan broj sporednih koje su često vrlo zanimljive i isplative – što po pitanju nagrada, što po pitanju priče.

Novi dio grada pruža mogućnost i za više vertikalnog kretanja od ostatka Night Cityja.

Ima igra i sustav beskrajnog generiranja nasumičnih misija, ali one nemaju dovoljno varijacija pa vrlo brzo postanu repetitivne i zapravo su možda jedan rijetki, slabije odrađeni i nepotreban aspekt ekspanzije. Naravno, tu su i nova oružja, kozmetika, automobili, bossovi, ali i još jedan dodatni sloj progresije u vidu nekih zaista jedinstvenih i zabavnih nadogradnji koje opet imaju potencijal znatno začiniti pristup borbi.

Međutim, ono što nosi Phantom Liberty i gdje ekspanzija sjaji više nego i sva ta neonska svjetla jest priča. Radnja igre kreće tako što se avion koji prevozi predsjednicu Novih Sjedinjenih Američkih Država ruši u Dogtown. Njena osobna pomoćnica i opaka hakerica Songbird regrutira vašeg lika da pokuša spasiti predsjednicu, obećavajući mu pritom pomoć u rješavanju po život opasnih nedaća iz bazne igre. U cijelom kaosu pomaže vam agent spavač Solomon Reed kojeg utjelovljuje Idris Elba, a koji dijeli osobnu i ne tako ugodnu povijest sa svim prethodno navedenim likovima.

Namjerno ostajem štur po pitanju detalja ekspanzije, ali i bazne igre čisto kako vam ne bi pokvario doživljaj igranja ako slučajno sve skupa igrate po prvi put. Ono što mogu reći je da je priča Phantom Libertya u globalu zaista odlična i vrhunski realizirana, a dobro se uklapa i u širi narativ bazne igre. Iako traje tek 12-tak sati, radi se tu o pravom špijunskom trileru uz sve što to podrazumijeva – od visoke politike, intrige, izdaje i zanimljivih likova.

Tempo igre je dobro pogođen, a razmjer priče i događaji već u prvih dva sata ekspanzije često nadilaze i impresivniji su od najboljeg što bazna igra može ponuditi. Stvari postaju sve intenzivnije kako se priča primiče kraju, a sve kulminira krajem koji ovisi o nekoliko ključnih odluka blizu samog kraja igre, a koji čak utječu i na završetak bazne igre.

Razmjer priče i događaji već u prvih dva sata ekspanzije impresivniji su od najboljeg što bazna igra može ponuditi.

Produkcijska vrijednost je ovdje zaista strahovito visoka, pogotovo kada pričamo o scenariju, glazbi i glumi. Idris Elba naročito, ovdje vrhunski utjelovljuje Solomon Reeda. Uz rizik da zvučim kao pravi fanboy, pomalo je hipnotizirajuće gledati ga jer čovjek stvarno proždire svaku scenu u kojoj se nalazi – glasom i stasom. Vraća se tu i Keanu Reeves kao Johnny Silverhand i iako nije fokus ekspanzije, doprinosi priči sebi svojstvenim šarmom s jednakim, ako ne i većim entuzijazmom nego u ostatku igre.

Nije 100% svojstveno ekspanziji, ali moram reći da Cyberpunk sa svim ovim dodacima izgleda i radi bolje nego ikad. Bugova je vrlo malo, a igra je popravcima optimizirana do te mjere da ju je moguće zaigrati na širokom spektru konfiguracija uz još uvijek prelijepe vizuale. Tome svakako pomaže i implementacija DLSS 3.5 tehnologije na PC-ju, a igru je uz fensi stvari kao što je path tracing moguće pogurati da izgleda gotovo fotorealistično uz scene od kojih doslovno zastaje dah. Zapravo je ironično da igra koja je prilikom lansiranja bila u tako lošem tehničkom stanju danas postaje svojevrsni tech demo za nove tehnologije, ali i benchmark alat za PC konfiguracije.

Lagana preporuka

I što još reći nakon ove silne hvale? Phantom Liberty u kombinaciji sa najnovijim ažuriranjem dokaz je kako je Cyberpunk 2077 definitivno trebao provesti još dvije do tri godine u pećnici. Iako originalna igra ni ranije nipošto nije bila loša, tek sada smo dobili proizvod koji ispunjava veliku većinu inicijalnih očekivanja. Kako se radi o ažuriranju i ekspanziji, iste nećemo vrednovati ocjenom, ali i bez toga, Phantom Liberty, ali i bazni Cyberpunk 2077 sada je izuzetno lagano preporučiti – pogotovo ako ste i prije svih poboljšanja uživali u igri.

Komentari (162)

  • Darac83

    30.09.2023 - 08:26

    Skinuto sve, ali još nisam pokrenuo. Inače, skill tree se i sada mogao razvijati u određenom smjeru kako si želio igrati. Drugo, uvijek si mogao izgledat kako hoćeš ako si kreiraš outfit u ormaru. Dalje si mogao dodavati odjeću kakvu si htio na sebe, ali vizualno se ne bi mijenjao, samo dobio njihove perkove.

    • lukakeanu

      @Darac83, 30.09.2023 - 09:23

      Ne .Krivo. to su sve dodali tek godinu kasnije u patchu. U originalu imao si miljardu perkova i skilova koji su samo postotke dizali i wardrobe nije postojao.

    • Darac83

      @lukakeanu, 30.09.2023 - 09:37

      Aha, nisam igrao od početka, ali znam da je ovo dvoje postojalo i prije 2.0 patcha.

    • marko1106

      @Darac83, 30.09.2023 - 10:09

      Skillovi su bili najveći minus. Imao si sve stablo i sve ali skillove su bili katastrofa tu i tamo di god koji da valja. Zato su i mijenjali to, nije bit imati skillove ako je sve to loše napravljeno.

  • Iceman73

    30.09.2023 - 08:37

    Možda sad konačno krenem s igrom na Ps5…

    • blacklist0907

      @Iceman73, 30.09.2023 - 10:08

      Neces pogriješit…ja sam nakon 3 godine upalio i napokon je to to

    • butjer1010

      @Iceman73, 30.09.2023 - 10:13

      Ohoho, nova slikica a? Kimi za sva vremena!!!

    • MAJSTOR RINGO

      @butjer1010, 30.09.2023 - 11:09

      Ledeni brat💪💪💪

    • seizure91

      @Iceman73, 30.09.2023 - 12:16

      Bas, i ja razmisljam pokrenut na plejci nakon update-a

    • Bubimir666

      @Iceman73, 30.09.2023 - 19:56

      Preporuka! Sad je to igra koja štima! Samo naprijed, odličan je CP!

    • mamojebac

      @Iceman73, 30.09.2023 - 21:06

      Ja sam ju preporučio čim je izašla, i tada sam ju smatrao jaako dobrom igrom. Ekspanziju nisam probao, no po svemu vidjenom ovo je level vise.

    • Mrkvicaa

      @Iceman73, 30.09.2023 - 22:19

      Šta propuštaš.. još ako propustiš Cyberpunk na RTX3080.. ali ono stvarno:)

    • Iceman73

      @Mrkvicaa, 02.10.2023 - 11:52

      Ma najvjerojatnije se budem riješil kompa…nabavil Series X i to bude to…godina sam natukel,na kompu ništ ne igram,eventualno služi za youtube jbg.

    • Mrkvicaa

      @Iceman73, 02.10.2023 - 12:44

      kriza srednjih godina:)

    • Tomislav88

      @Iceman73, 01.10.2023 - 21:10

      Takodjer samo moram zavrsiti prije ghostwire tokyo.

    • SanKa

      @Iceman73, 06.10.2023 - 15:13

      ukrao mi komentar heheh

  • Vujo777

    30.09.2023 - 08:53

    Definitivno da, sada je to tek puna igra i tko je planirao da kupi mislim da je sada pravo vrijeme

  • Sinek

    30.09.2023 - 09:33

    nema ocjene na kraju, ne znam jel trebam igrati ili ne

    • Darac83

      @Sinek, 30.09.2023 - 09:39

      Igraj. Laganih 9/10 što se mene tiče, a to je moja ocjena prije 2.0 patcha i DLC-ja.

    • RPGamer

      @Sinek, 30.09.2023 - 10:10

      Ocjenu daješ Ti, a ne tamo nekakvi recenzenti. Ti si sam svoj recenzent.

    • PppPP

      @RPGamer, 30.09.2023 - 16:26

      Jedino što trebaš platit, to je mali problem 🤣🤣

    • Bubimir666

      @RPGamer, 01.10.2023 - 13:36

      Cekam popis igara frende, imaš komentar 😅😅😅 I častim pivom ako se nađeš u mojoj blizini hahaha

    • lukakeanu

      @Sinek, 30.09.2023 - 11:39

      Igraj. Gunplay je neopisivo zabavan, igra ti dozvoljava da skillove mjenjas tako da u jednom prolazu igrice mozes isprobati vecinu skillova odnetrunnera do cyberninje do robocop ramba stila. Igrica izgleda fantasticno i misije su zabavne i raznovrsne.voiceacting je savrsen,voznja i murija popravljene tako da su zabavbe a nightcity je po meni najbolje razraden grad u igricama.

    • 312AE

      @Sinek, 30.09.2023 - 12:39

      Treba i to sa svakom klasom novi rum☺️

    • Zoran Žalac

      @Sinek, 30.09.2023 - 12:58

      nema /s na kraju, ne znam jel sarkazam ili ne

  • Cone3006

    30.09.2023 - 09:34

    Taman sad mogu preći igricu kako je Bog rekao

  • Mamba_

    30.09.2023 - 10:06

    Znači CDPR se vratio i iskupio, nadam se dosta boljem lansiranju novih Witcher igara.

    • Rick Sanchez

      @Mamba_, 02.10.2023 - 10:47

      Bit će. Onakav debakl si više neće dopustit…

  • vragec25cro

    30.09.2023 - 10:07

    Igra mi 9/10 a dlc i gluma Idris Elbe 10/10.Dlc top za nastavak jedino mi oruzja i oprema preslabi posto sam krenuo od pocetka crafting pa mi sve nabrijano

    • MAJSTOR RINGO

      @vragec25cro, 30.09.2023 - 20:36

      Znaci svaka preporuka kolega za kupiti?
      Ej a gledam ga vec mesecima, nikako da ga uzmem, jel vredi uzeti sa DLC-jem?
      I ocene su za FL bas visoke, ono oko 90 vecinom.
      Volim u sustini FPS, nisam nesto bas puno citao o igri, znam ponesto.
      Sada je bas na snizenju, mislim da je sa dlc oko 55$

    • Bubimir666

      @MAJSTOR RINGO, 01.10.2023 - 13:37

      Ja preporučujem! Uzeo upravo Phantom Liberty DLC, pa da vidimo i to. Meni je Cyberpunk 9/10 bez pretjerivanja.

    • MAJSTOR RINGO

      @Bubimir666, 01.10.2023 - 14:30

      Uzeo ga sinoć zajedno sa PL, nisam jos stigao do ekspanzije, videcemo sta ona nudi, tek sam zavrsio prvu misiju, malo istrazivao, upoznajem sa mehanikama igre.
      Dobar dobar je CP2077👌, za sada sa zadovoljan iako sam tek na samom pocetku.

    • Bubimir666

      @MAJSTOR RINGO, 01.10.2023 - 15:28

      Voiceacting, writing, animacije, atmosfera, muzika… Mene je igra oduševila iskreno! Uživaj majstore, samo se opusti, pojačaj i laganini! 👌🏻

    • vragec25cro

      @MAJSTOR RINGO, 01.10.2023 - 18:21

      Meni je vrhunski,u glavnoj kampanji zavrsio sve 100% sa svima krajevima i danas upravo zavrsio i dlc sad cistim mapu i achievemente(trofeje).Igrao od prvoga dana kad izasao cp2077 i sad dlc i bilo je bugova,ali niti jedan ko u Horizon fw koji bi me sprecavao u daljnjem napredovanju,bugova jos ima nesto sitno tipa npc-jebi vire kroz zid ili produ kroz auto ostalo sve ok.Od nekih skoro 200h igranja niti jedan crash

    • MAJSTOR RINGO

      @vragec25cro, 01.10.2023 - 19:19

      Ok, hvala drug, upravo danas krenuo sa igrom, jos je prerano da dam neki sud, ali za sada zadovoljan👍

  • Stanc55

    30.09.2023 - 11:04

    Da

  • Ranzo

    30.09.2023 - 11:07

    Odličan osvrt. Tek sam par sati u igri, ali je osjetna razlika po pitanju svega. Šteta što nije moglo biti barem približno ovako u vrijeme lansiranja igre. Izgleda da je igra bila preambiciozna i pre velik zalogaj za postavljen vremenski rok.

    • PsyBorG6of9

      @Ranzo, 30.09.2023 - 22:00

      sta ovaj cyberpunk ne izdaju na kazetama, bas su koma s optimizacijom, bas mi fali stelanje glave na mom starom debeljku… kako to da nije izasao za c64. bas su koma s ovom optimizacijom… imam 30 fpsa, bas je koma optimizacija, sta ne mogu imat 60fsa na highu u 1080p na ovom mid range gpu koji je izasao prije 7 godina… i tak ne..

    • PsyBorG6of9

      @PsyBorG6of9, 30.09.2023 - 22:01

      sorry krivi covjek…sta nemaju ono delete or edit xD

    • Ranzo

      @PsyBorG6of9, 01.10.2023 - 12:14

      Ako se ikad uvede edit, neće to više biti ist HCL.

    • Ranzo

      @Ranzo, 01.10.2023 - 12:15

      Isti* Uvedite edit.

  • kaurazmaj23

    30.09.2023 - 11:28

    Jebeš igru za koju je i nakon 3 godine potreban ssd jer preko hdd ili kasne animacije, nema zvuka ili karakter priča na uši jer mu se usta ne otvaraju, a o spirituanim tjelima da i ne govorim. Stari procesor i grafa može ali hdd ne. Dobro pa je ovo sadržaj ionako za dječurliju koja voli šarenilo.

    • vragec25cro

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 11:36

      Pa i nove konzole s ssd su 3 godine na trzistu.Slaba optimizacija igre za stare konzole

    • kaurazmaj23

      @vragec25cro, 30.09.2023 - 12:13

      Nisam konzolaš pa ne znam kakva je situacija na konzolama. Uglavnom, svi naslovi koji zahtjevaju ssd pod preporučeno su SRANJA u 99% slučajeva na PC-u. Cyberpunk 2077, Forspoken, Starfield sve su to neoptimizirani nasovi a ima ih sigurno još i bit če ih još. Jednostavno KANTASTROFA pa onda kao “izgovor” trebaš SNAŽNO RAČUNALO jer očito znaju napravit i optimizirat igru samo za sistem na kojemu su napravili igru. I treba takim developerima podijelit otkaze jer očito nisu za taj posao.

    • vragec25cro

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 13:05

      Optimizacija je problem

    • Darac83

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 12:25

      CP je za dječurliju koja voli šarenilo?

    • kaurazmaj23

      @Darac83, 30.09.2023 - 12:43

      Daj mi objasni tko normalan i zreo želi pokupit sačmaricu ljubičastu? Ili bilo koje drugo oružje s bojama za ODSTRIJEL? Ja sigurno ne spadam u tu kategoriju. Ako je futurizam to onda pod hitno treba da spuca u zemlju neki žešći meteor i da napravi kvalitetan reset.

    • kaurazmaj23

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 12:52

      Pa se tu onda provuku i muškarci u izlogu itd, baš futurisički kako vjerovatno i zamišljaš budućnost. Pa na takav sadržaj samo mogu djeca past kojima roditelji ne žele reči MANI SE PEDERA i UPUCAJ SKOTA ili netko tko je ozbiljno ČVOKNU u glavu. I za tu bolest onda još “TREBAŠ” snažno računalo jer očito su developeri iz te branše.

    • Rick Sanchez

      @kaurazmaj23, 02.10.2023 - 10:58

      Frende, ispunjen si vlastitom nesigurnošću i frustriranošću. Uključi malo introspekcije i poradi na tome.

    • SanKa

      @kaurazmaj23, 06.10.2023 - 15:15

      ne znam s kakvim se ti demonima boriš, ali izađi iz ormara ,bit će ti lakše..i usput guglaj sto je cyberpunk kao termin, savršeno je pogođena atmosfera i vizual u igri

    • Antiesreg

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 13:53

      Meni je ta sačmarica “ružičasta” oružje s kojim iz prve hs kilnem instant a eventualno 3 metka u tijelo i to jake protivnike 🧡😎🦞

    • Darac83

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 14:40

      To nije futurizam, to je sadašnjost. A za ostalo guglaj termin cyberpunk jer si nadrobio svašta i osim frustracija (nečim drugim), ne vidim puno argumenata…

    • Future man

      @kaurazmaj23, 01.10.2023 - 12:26

      Najbolje oruzje u cp 2077 je veliki rozi dildo.S njim nemilosrdno mlatim protivnike.

    • Tomislav88

      @Darac83, 01.10.2023 - 21:39

      Ocito je ukljucio nesto u postavkama za slabovidne osobe, pa mu sve sareno i djecije 🤦

    • Darac83

      @Tomislav88, 01.10.2023 - 22:10

      A mislim, čovjeku smeta cyberpunk setting u igri koja se zove Cyberpunk. 🙄

    • Iron666

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 12:50

      Aj što ti se igra ne sviđa, ali pravit dramu oko SSD-a u 2023. koji košta 100€ (1TB) i miran si godinama je smješno. HDD je prespor i za loading tekstura i asseta i jednostavno je bolje koristiti SSD i biti ukorak s vremenom. Očekivati da će developeri pokušavat optimizirat igre za HDD je smješno i mogu ti odma reći da će svaka nova igra po defaultu tražit SSD

    • kaurazmaj23

      @Iron666, 30.09.2023 - 12:57

      Ajd da je stvarno kvalitetna igra (3 godine kovanja i zakrpavanja) pa nebi ništa reko. Ok treba jači hardver jer stvarno izgleda impresivno. Ali po tome što vidim nije to ništa novog što se ne može optimizitat i za slabiji hardver koji to sve može uredno odradit. RTS ionako rijetko tko koristi zbog boljeg fps-a. I onda još kad kupiš igru kupi još i ssd. Stariji procesor i grafa mogu ali hdd ne. Logika 0. Ako može sa starim harware-om onda trebaju riješit i za hdd. Al to NE, vjera ne dopušta LJUBIČASTI SSD ili NIŠTA.

    • Zoran Žalac

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 13:03

      Ajd da je ssd skupa investicija ili da je izašao jučer… za 20 eura dobiješ 250gb, satu podržavaju i prastare matične.

    • kaurazmaj23

      @Zoran Žalac, 30.09.2023 - 13:12

      Imam ssd, testiro sam na ssd i na hdd zato i kažem da na hdd ima problema. Nakon 3 godine šivanja i žbukanja tko ima samo hdd može zaboravit URANAKPUNK2077.

    • Zoran Žalac

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 13:21

      Da, i? Naveli su to transparentno mjesecima prije, pisalo se o tome. Ako im je to bio uteg, a u 2023. je očekivano imati ssd za pc gaming, ne vidim ništa sporno tu.

    • JCD-Bionicman

      @Zoran Žalac, 30.09.2023 - 15:01

      Upravo kupio 2TB M.2 PCIE 4.0 za 80 evra i to ne neku kršinu, a ovi što plaču neka se poklope.

    • kaurazmaj23

      @Iron666, 30.09.2023 - 13:04

      Tako je po defaultu če tražiti SSD i kupovat če te neopotimizirane igre po punoj cijeni i čekat zakrpe. Eto ti STARFIELD pa pogledaj optimiziranost, ne znam dal su što popravili sa novim patch-em ali bitno da ga bez ssd ne možeš igrat iako se novije kart bore da izvuku 40-50 fps-a.

    • JCD-Bionicman

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 14:59

      Kako si lud batice, pogledaj prvo kakav je Night City pa se zapitaj jel realno da se igra na HDD-u.

    • kaurazmaj23

      @JCD-Bionicman, 30.09.2023 - 19:56

      U takvom je izdanju trebala izaći prije 3 godine u sto sumnjam da su svi koristili ssd. Dobro da nisu odlučili je popravljat još tri godine pa pod recomended navest primjer karticu rtx5090 pa opet reći e nisi ti to vidio batice. Ja ovo gledam kao naslov iz 2020 godine.

    • JCD-Bionicman

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 20:12

      Još tamo negde 2019 pre nego što je i najavljen izlazak igre za 16. april 2020 su deset puta spomenuli da je potreban SSD ali da se može igrati i na HDD-u. MOŽE ne znači da će igra raditi perfektno, već samo da će RADITI.

    • SanKa

      @kaurazmaj23, 06.10.2023 - 15:17

      ne kuzim ,ne valja kad je izasla ko smece prije 3 godine…napokon poprave igru i jos izbace odlican DLC sa tehnickim zakrpama, i dalje ne valja..sto zelis ti onda ? da odustanu od svoje investicije, da ne pokusaju popravit sto su zajebali ?

    • Dick Johnson

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 20:26

      Slazem se, imam 7900x3d, rtx 4090, 64GB RAM i 200 GB 5400 rpm 2.5″ HDD i steka.

    • kaurazmaj23

      @Dick Johnson, 30.09.2023 - 21:10

      Kad smo kod bajki, mitova i legendi daj nam ispričaj onu kako ti je osto Bugatti Veyron sa prikolicom za krupnu stoku u kojoj je 5-ero nevinih prasadi koji čeznu sa sisom majke svoje OLD Krmače. Odlično ti ide.

    • Dick Johnson

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 21:16

      6 prasadi je bilo.

    • RickBarry

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 21:20

      Jbg, hdd je stvar prošlosti, isto kao i floppy disk npr. Tehnologija napreduje a ssd-ovi su sad toliko pristupačni i nema više problema sa pisanjem na iste da nema smisla kupovati hdd

    • monacor

      @Dick Johnson, 01.10.2023 - 01:06

      Imam i ja kardan od IMT-a i kad prebacim na obje vuče opet šteka.

    • PsyBorG6of9

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 21:50

      vozis li se dan danas kocijom po gradu? sta radis na internetu? tko jos dan danas koristi hdd za gaming, hdd i sata ssd je u 2023. jedino za storage slika i filmova…

    • PsyBorG6of9

      @kaurazmaj23, 30.09.2023 - 22:01

      sta ovaj cyberpunk ne izdaju na kazetama, bas su koma s optimizacijom, bas mi fali stelanje glave na mom starom debeljku… kako to da nije izasao za c64. bas su koma s ovom optimizacijom… imam 30 fpsa, bas je koma optimizacija, sta ne mogu imat 60fsa na highu u 1080p na ovom mid range gpu koji je izasao prije 7 godina… i tak ne..

    • kaurazmaj23

      @PsyBorG6of9, 30.09.2023 - 23:30

      Stvarno pojedini odlutaju maximalno. Suština da i dalje 99% igara rade i dalje u 2023 sa hdd pa bio on 5400 ili 7200 rpmh a taj pišljivi 1% i dalje ima problema sa optimizacijom ili če im trebati vremena da to dovedu u red pa bili oni na ssd-u ili ne. Ok je da tko nema vremena čekat pola minute učitavanje igre da ubode ssd. Sve igre koje imaju pod recommended ssd pogledaj samo kako su optimizirane i u kojem su stanju (krpanje lvl. PRO). Jedno je razumit što sam pisao a drugo ne željet razumjet i brkat babe i žabe.

    • PsyBorG6of9

      @kaurazmaj23, 01.10.2023 - 01:56

      HDD i ssd ne ucitavaju teksture i ostale stvari nakon sto ucitas lvl jelda? nije potrebna brzina ucitavanja podataka (tekstura) nakon sto jednom ucitas lvl? problema s optimizacijom cyberpunk nema, vrti se cisto dobro i na pcu od 500-700 eura, problema s optimizacijom imaju samo ljudi koji su u pc ulozili u zadnjih 5 godina dvije runde u bircu.

    • afaron

      @kaurazmaj23, 01.10.2023 - 22:23

      tako je! Nije mi jasno takođe, zašto nisu igru izbacili na floppy diskovima. Mnogi od nas još koriste floppy disk, mislim da bi lagano stalo na 71000 floppy diskova, nemaju svi ljudi novca za internet! Isto tako baš je bezveze što nemogu na svom abakusu da pokrenem igru računanjem svih 500 triliona naredbi u nativnom strojnom jeziku u real time-u. Grozno…

    • kaurazmaj23

      @afaron, 01.10.2023 - 23:32

      Ajde posle se potrudi da budeš malo maštovitiji pa reci zašto nije na glinenim pločama isklesan. Stvarno si blesav. HDD se još uvijek danas koristi i nisu ga svi ODPISALI jer 99% igara još uvijek radi s njim osim toga 1%. Bitno da si ti meni napisao. Neka, e nek si mi napiso.

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 02.10.2023 - 09:25

      Da si napisao da treba samo ssd, sad bi se pisalo kako je hdd još dobar i popularan…nije prvi put;)

    • SanKa

      @kaurazmaj23, 06.10.2023 - 15:18

      *otpisali

    • agresv

      @kaurazmaj23, 01.10.2023 - 00:40

      ”Dobro pa je ovo sadržaj ionako za dječurliju koja voli šarenilo.” Na kojim si ti drogama?

    • Rick Sanchez

      @kaurazmaj23, 02.10.2023 - 10:56

      Šta sad fali šarenilu? Ne voliš ni boje kao pojavu u prirodi? Je li i to gay? 🙂

  • JCD-Bionicman

    30.09.2023 - 11:42

    Već sam 12 sati u ekspanziji i tek sam završio prvu misiju koja se proteže do četvrte pa tako sada radim malo side questova, istražujem, šećkam se okolo itd.
    Igra na releaseu je bila možda 8/10 (iako sam dao mnogo manju ocenu najviše zbog toga što nismo dobili onu priču i scene kakve su pokazali u E3 traileru), posle par patcheva 9/10, a sada je sigurno 10/10…

    • MAJSTOR RINGO

      @JCD-Bionicman, 30.09.2023 - 22:58

      Ja ga kupio drug malopre sa Phantom Liberty, valjda nisam pogresio. Kako ti izgleda? Jel dobar dlc?

    • JCD-Bionicman

      @MAJSTOR RINGO, 30.09.2023 - 23:39

      Već na prvoj misiji je više akcije nego u celoj glavnoj igri, nadam se da će se nastaviti tako, a čuo sam kako priča ide dalje, tako je sve napetije i napetije.

    • MAJSTOR RINGO

      @JCD-Bionicman, 01.10.2023 - 00:07

      Ok, hvala, da se skine samo i krecem sutra odmah sa igranjem, do 20-og ce se rokati jako🙂

  • opp

    30.09.2023 - 11:53

    Kupio sinoć igru, a DLC će pričekat koji mjesec. Prvo da se uživim u baznu igru i pređem. Trenutno igram Deus Ex HR. Mankind Divided sam prešao prošle godine, jedna od najboljih igri što sam ikad igrao

    • Zoran Žalac

      @opp, 30.09.2023 - 12:24

      Nisi valjda igrao nastavak pa prvi dio?

    • Antiesreg

      @Zoran Žalac, 30.09.2023 - 13:56

      Ha ha😁 točno to prvo sam igrao drugi dio jer sam se zeznuo i kupio dvojku a jedinicu tek moram preći ali nakon Cyberpunk 2077

    • opp

      @Zoran Žalac, 30.09.2023 - 14:35

      Jesam 😁. Kupio dvojku, i haj da probam… zaigrao se… I prešao 😂. Sad igram keca, priča stvarno vrh, uspio sam povezat uglavnom sve. Šteta što jedinica nema bar neki remaster

    • Darac83

      @opp, 30.09.2023 - 12:26

      Deus Ex MD je fenomenalan. 👍

    • Lepoglava

      @opp, 30.09.2023 - 14:34

      Slažem se Deus Ex MD je TOP igretina. Najbolja igra sa Cyberpunk tematike (po meni) a i kako veliš jedna od najboljih ikada. Sjecam se kada je izašla za PS4 nisam mogao vjerovati koliko je dobra iako je i Human Revolution bila izuzetna igra

    • JCD-Bionicman

      @opp, 30.09.2023 - 15:04

      Još ti samo fali originalni Deus Ex jer je nekih 10 puta bolji od nastavaka koji su svakako odlični.

    • opp

      @JCD-Bionicman, 30.09.2023 - 16:19

      Igrao to još u osnovnoj školi nekad 2001., u vrijeme AoE, Half-Life, Unreal Tournament, Diablo 2, Project I.G.I. itd…
      Ostao mi je u divnom sjećanju, al nekako me više dojmila MD. Legla mi je totalno

    • Sinek

      @JCD-Bionicman, 30.09.2023 - 21:39

      og >>> hr > md

    • Rick Sanchez

      @JCD-Bionicman, 02.10.2023 - 11:04

      Gameplay mehanike, razina produkcije i vizuali su sigurno odlično ostarili pa se taj naslov može uspređivat s današnjim. Ili možda ipak ne…

  • VitMeR

    30.09.2023 - 12:47

    Zelim kupit ovu igru jedan dan i koliko je se hvali sad nakon 2.0 sigurno ocu

  • mili1985

    30.09.2023 - 12:56

    Priča se čini kao da je ispala iz 80-ih, a la Escape from NY. Što je odlično, naravno.

  • Zoran Žalac

    30.09.2023 - 13:14

    Ne znam baš. U CD projektu su unaprijed najavili otkaze po završetku ovog projekta. Treba imati volje raditi, a znaš da te na kraju čeka prekid ugovora.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 06.10.2023 - 15:19

      pa ok ali u CV-u imas da si radio na uspjesnoj expanziji za cyberpunk…naci ce ti ljudi drugi posao, bez brige

  • Virty

    30.09.2023 - 13:26

    Vrime je da kupim igru, sada je to to.

    • Lepoglava

      @Virty, 30.09.2023 - 14:35

      Virty, Vrime je

  • Skycan

    30.09.2023 - 13:48

    Preuzeo, igrao sat, dva. I dalje NPC ovi T-poseaju, govore zatvorenih usta, kontrola auta je clunky, ostalo uglavnom ista igrica kao prije. Tražio refund.

    • Darac83

      @Skycan, 30.09.2023 - 14:43

      Sat – dva čak?! Ajde nek si se naigrao prije vraćanja… 😂

    • Cro legend

      @Darac83, 30.09.2023 - 19:10

      Za pravu igru to je dovoljno. Igrao i piratsku verziju i Steam verziju prije koji mjesec i kad u obe imas game breaking bug u prvoj misiji, nemamo sta pricati. Uostalom graficki igra opce ne izgleda impresivno niti ima stabilan fps. Mozda ja imam slab procesor, al svejedno da s 120 fpsa imam dropove na 30 fpsa samo setajuci se po gradu je sramota. A igra nema ni neki vanserijski nevideni model pucanja, a vozni model da ne pricam opce. Steta vidim da igra ima potencijal, oprostio bi los vozni model, clunky kamere i Skyrim level bugova, da igra ima stabilan fps. Al od svih igrica koje sam igrao nisam nasao slabije optimiziranu od Cyberpunka

    • JCD-Bionicman

      @Cro legend, 30.09.2023 - 20:19

      Tebi treba neka augmentacija očiju čim ti ovo izgleda loše, a jedna je od najimpresivnijih ili možda najimpresivnija igra što se tiče grafike, a uz to je i odlično optimizovana.

      Kako to da ja sa 3060 Ti i Ryzen 5 5600 na 3440x1440p Ultra podešavanja uz DLSS Quality skoro nikada ne padam ispod 60fps, bez iskreno i jednog jedinog stuttera, a ti sa RTX 4080 padaš?
      Dobro, Dogtown je baš zahtevan pa tu imam pedesetak frejmova..

      Čega se sve neću načitati ovde…joj..joj…

    • Darac83

      @Cro legend, 30.09.2023 - 20:21

      I da, sat – dva za pravu igru nije dovoljno sori. Mnoge hit igre se ni ne “otvore” još nakon sat – dva pa tako ni ova.

    • Skycan

      @Darac83, 30.09.2023 - 20:37

      Prešao sam već igru kad je izašla, išao sam samo provjeriti da li su je popravili.

    • Darac83

      @Skycan, 30.09.2023 - 21:42

      A čuj, izgleda da svima jesu, samo tebi nisu, ne znam što da ti kažem…

    • ImeiPrezime

      @Darac83, 01.10.2023 - 16:40

      Ako mu je igra nakon 2 sata sranje, nema poante da se forsira igrat dalje. Pogotovo ako može dobit puni refund.

    • Darac83

      @ImeiPrezime, 01.10.2023 - 17:13

      Da, ne. Cyberpunk, GTA5, God of War, Red Dead Redemption su samo neke od top igara koje ti ne pokažu ni pola u prvih sat – dva.

    • ImeiPrezime

      @Darac83, 01.10.2023 - 18:00

      U prvih sat vremena se upoznaš sa likovima, naučiš osnovni combat i dobiješ hint za razne upgradeove kroz skill tree, ubiješ onog tutorial trola i boriš se protiv Baldura u God of Waru. To je više nego dovoljno sadržaja za zalijepiti se za igru.

    • JCD-Bionicman

      @ImeiPrezime, 01.10.2023 - 18:42

      Da ali GoW traje 10-ak sati dok CP i slične igre traju 100-200 za 100%

    • ImeiPrezime

      @JCD-Bionicman, 04.10.2023 - 14:52

      E, i? Duljina igre meni ne znači ništa ako igra nije kvalitetna. A za to procjeniti su mi 2 sata najčešće
      više nego dovoljna.

    • Darac83

      @ImeiPrezime, 01.10.2023 - 20:20

      Kako koja igra. U GTA5 se ne upoznaš s likovima u prvih sat vremena kao ni s puno drugih opcija (kupovanje kuća/poslova/auta i ostalo). Isto vrijedi i za CP. Sve koje sam nabrojao ni ne postanu “open world” u prvih sat vremena, a da ne govorimo da priča još praktički ni ne krene. Da, upoznaš se s osnovnim mehanikama, ali to
      je to. Osobno imam nekoliko igara za koje mi je drago da sam izgurao prvi sat (Bloodborne, Yakuza Kiwami i Final Fantasy 7 remake, ovako na prvu što se sjećam, a bilo ih je još), tako da mislim da je greška suditi igru po prvih sat – dva.

    • Cro legend

      @Darac83, 30.09.2023 - 19:14

      Takoder vidim da se hvalis da imas 110h na PS5. Svaka cast, drago mi je radi tebe. Ali ako se tebi igra bolje vrti na PS5 koji ima graficke sposobnosti neke rtx3070, maks rtx 3080, nego meni na rtx 4080 koja je jaca graficka od rtx 3090ti, onda mi je to jos jedan dodatan razlog da je nikada ne kupim. Jer devse koje boli k za PC gaming, ne zasluzuju pare od PC igraca.

    • Darac83

      @Cro legend, 30.09.2023 - 20:19

      A gle, ne ulazim u tvoje specifične probleme. Ako si toliko bugova imao u tih sat – dva igre onda očito nešto ne štima. Ništa u igri nije vanserijski, ali je sve u kombinaciji jako dobro i, najbitnije, zabavno za igrat. Ne hvalim se ja svojim satima, žalosno je da nisu utrošeni u nešto pametno (ali to je druga tema 😊), ali činjenica je da ih toliko imam. 😊

    • JCD-Bionicman

      @Skycan, 30.09.2023 - 15:05

      Kupi igru, nemoj da očekuješ od piratske verzije 1.2 da se ponaša kao 2.0 🙂
      Znamo da nisi kupio jer niko nema tih problema 😀

    • Skycan

      @JCD-Bionicman, 30.09.2023 - 18:24

      Igra preorderana na GoG na izlasku, sada kupio ekspanziju isto na GoGu, nju refundam.

    • IgorBiH

      @Skycan, 30.09.2023 - 16:51

      To svi kažu. Igra je i dalje janky mess ali pošto je bazna verzija bila toliko raspadnuta onda im ovo iziskuje salve pohvala. Jedna od mojih dražih izreka je “što se grbaco rodi vrijeme ne ispravi”.

    • Darac83

      @IgorBiH, 30.09.2023 - 17:54

      Imam preko 110 sati na PS5. 2 puta mi se auto spawnao na drugi auto i oštetio i od 570 usmrćenih neprijatelja možda 5 je palo “kroz zid” i nisam ih mogao lootat. Nekoliko ih je još palo u “čudnim” pozama. To su svi bugovi koje sam imao. E, da, u pustinji auto nekad dolebdi do tebe. Sitnice.

    • JCD-Bionicman

      @Darac83, 30.09.2023 - 20:15

      Ja imam samo na Steamu 220 sati i to je u jednom prolasku, a jednom sam je već pre toga prešao po izlasku igre i tu sam utukao sigurno nekih 100 sati ali dobro, tada se igrala krekovana zbog toga što je izašla u onakvom stanju te nisam hteo davati novac na to.

      Pa svaka igra ima milione bugova ako gledamo da mrtve neprijatelje ne možeš lootati i slično…gluposti..

    • Darac83

      @JCD-Bionicman, 30.09.2023 - 21:43

      Pa kažem, ne očekujem igru bez bugova, a ovi što sam vidio u CP su zbilja ništa.

    • Stecajni_upravnik

      @IgorBiH, 01.10.2023 - 09:18

      “Sto se grbo rodi, vreme ne ispravi”, Valtazar Bogisic, Opsti imovinski zakonik za Crnu Goru 1888, pojasnjenje instituta nistavosti ugovora. Inace, mozda najvredniji skup regula ikada napisan na ovim prostorima koji se kao izuzetan primer proucava sirom sveta👍

    • IgorBiH

      @Stecajni_upravnik, 01.10.2023 - 14:03

      Hvala.

    • Cro legend

      @IgorBiH, 02.10.2023 - 10:43

      Slazem se s vama. Janky mess bila, janky mess ostala. Sve preko 20€ traziti za takav nedovrseni projekat je pljacka. Lp

  • Sentiel FH-016

    30.09.2023 - 15:07

    Ko je reko da sam ista trazio od nje

    • Rick Sanchez

      @Sentiel FH-016, 02.10.2023 - 11:08

      Nikog ne zanima.

  • Smike

    30.09.2023 - 16:15

    Ja sam je davno nabavio za ps4,jel’ vrijedi da je ponovo skidam i igram ili na ps4 nema poboljšanja?

    • JCD-Bionicman

      @Smike, 30.09.2023 - 16:34

      Igra nije ni trebala izlaziti na PS4 i Xbox One. Skroz su otpisali te verzije tako da je najbolje da pređeš na Next Gen konzole ili PC.

  • IgorBiH

    30.09.2023 - 16:48

    Mislim da su oni od svog postanka bili posvećeni samo Witcheru što je kulminiralo u svom blještećem sjaju sa Wild Huntom. I onda kad su sami sebi, ničim izazvani, odredili da žele malo da se odmaknu od njega i krenu drugim, nepoznatim putem došli su problemi a hajp poslije W3 je bio nenormalan i toliko nepodnošljiv da su se i sami povinuli pod njim. Mnogo ambiciozan projekt a čitav život radiš u jednom svijetu, u jednom serijalu, po svojim pravilima. Nije alibi ali ja ih mogu razumjeti. I zato se nadam što skorijem povratku u svijet Vješca gdje su kod kuće a i da mi što prije ispere gorak okus koji je ostavila zadnja sezona Netflixove serije.

  • Future man

    30.09.2023 - 17:25

    Veselim se igranju .Nadam se da cu koliko toliko moc normalno igrat.

  • Future man

    30.09.2023 - 17:33

    Moj pc ima ssd od 128 gb i hdd od 3 tb.

  • Lazy

    30.09.2023 - 18:18

    Uskoro ce na igranje nakon 3 godine, vrijeme je.

  • PrydaCro

    30.09.2023 - 19:02

    Disem ovu igru zadnji tjedan dana na petici i skoro sam na 80h. Cp2077 postao mi jedna od najdrazi igara ikad.

  • Future man

    30.09.2023 - 19:37

    Igram cyber punk 2077 phantom liberty i citam cyber punk 2077 no coincidence novelu. Oboje je zanimljivo.

  • monacor

    30.09.2023 - 22:57

    Eee ovako, jedno pitanje sada. Nije mi jasno, pošto imam CP već instaliran, ali još nije došao na red. Da li je ovaj CP PL, cijela igra+ekspanzija PL ili je to samo ekspanzija bez originalnog CP, iz svega nikako da izvučem siguran zaključak, uvijek mi nešto promakne. Dakle ako nisam odigrao CP, da li je ovo ta ivra sa patchom 2.0 koji je kako vidim malo popravio i framove, ili je to ipak DLC? Hvala 😊

    • Darac83

      @monacor, 30.09.2023 - 23:50

      PL je samo ekspanzija, moraš imat CP instaliran. Tu dobivaš novi kvart, misije, svašta nešta i kupuje se zasebno. Patch 2.0 je popravio svašta nešta, navodno i frame-ove. Možeš igrat originalni CP s patchom 2.0 i ništa nećeš propustiti. Ili uzmeš još i DLC za dodatnu zabavu.

    • monacor

      @Darac83, 01.10.2023 - 01:11

      Aha, znači ovo je sa dlc-om sve ukupno i taj patch, super. Imam ja CP odavno, narodnu verziju, pa bi sad uzeo ovu u kompletu. Hvala

  • Sylassie

    01.10.2023 - 04:10

    Igrao sam igru day 1 i svidjela mi se. Sada još više, makar mi je malo žao što sam već preupoznat sa širom pričom igre. Da je barem mogu odigrati prvi puta dvaput.

  • Future man

    01.10.2023 - 12:23

    Igram sa gtx 1060 6 gb i na hdd. Normalno igram.Jedino ns pocetku na prilazu novom dijelu mape na nekoliko sekundi nestala cesta osim toga zasad sve ok. Pc nije odletio u zrak. Izdrzao je.

  • Toma_HR

    01.10.2023 - 19:05

    Koliko puno priče, smiješno mi je “3 godine rade na igri” – pa o čemu vi pričate, kad je bila aktualna i kad sam je prošao bila je loša – šta mislite da ja 10 puta igram istu igru?
    Sjetimo se NMS – kao 5 godina poslije napravljena je odlično – sry ali kasno, kad sam htio dati 420 kn za nju – bila je smeće, sad je mogu igrati samo besplatno na PS plus i to ako mi se da. Uglavnom ili napravite igru ili prodajte smeće onome tko nasjedne . ove priče 3 do 5 dodina kasnije . zaboravite

    • Rick Sanchez

      @Toma_HR, 02.10.2023 - 11:15

      Ako ju nisi igrao kad je izašla i sad je ispeglana, zašto ju, pobogu ne bi sad igrao? To što si spušio pare jer kupuješ igre čim izađu je drugi problem 🙂

    • Toma_HR

      @Rick Sanchez, 03.10.2023 - 07:36

      Naravno, u pravu si sa stajališta nekoga tko to nije uopće igrao i sad jeftino može do dobre igre. Medjutim ako si kupio po punoj cijeni (a to je cilj izdavača) onda nikako nije u redu. Znači ljudi koji vjeruju u njihov proizvod su prevareni – i kreditiraju njihov rad za neke likove 3-5 godina poslije koji će to odigrati random. Osim toga molim te, zar ti kupuješ igre tek 3 godina nakon šta su izdane???

    • Rick Sanchez

      @Toma_HR, 03.10.2023 - 11:30

      Razumijem što želiš reći, ali u 2023. ”to nije u redu od developera” nije dovoljno dobar izgovor ako kupiš day one i ispostavi se da je igra u rasulu. To se jednostavno ne radi unazad 2 godine, rekao bih… Štoviše, kupnjom neigrivih igara day one developerima poručujemo da slobodno mogu nastavit s praksom releasanja nedovršenih proizvoda… I da ti odgovorim na pitanje, naravno da kupujem 3 godine stare igre po 70% nižoj cijeni. Malo mi je čudno što te to čudi.

    • JCD-Bionicman

      @Rick Sanchez, 03.10.2023 - 12:58

      Posle su se svi čudili kada sam rekao da ću možda zaigrati Starfield za 5 godina.

    • Rick Sanchez

      @JCD-Bionicman, 03.10.2023 - 13:09

      Nothing wrong with that.

  • moordrak

    01.10.2023 - 20:38

    Fala. Fini osvrt. Nećem kupim. Osnovna igra me prilično razočarala iako sam je igrao lijepi broj sati. Dodatak, nakon 3 godine me uopće ne interesira.

  • RickBarry

    01.10.2023 - 22:06

    Da budemo iskreni, ova igra je od starta u najgoru ruku bila dobra ili vrlo dobra. Druga stvar je hajka od strane konzolaškog lobija koji bi htjeli takav projekt da radi na kršu zvanom ps4 odnosno xbox one.

  • Future man

    01.10.2023 - 22:36

    Oni rozi dildo za mlatit protivnike je sve sto smo trazili od cybepunka 2077.🤣

  • Future man

    02.10.2023 - 08:57

    Nabavio novi dlc. Cp2077 novelu No coincidence.Odlicna je i ne zahtjeva graficku.😄

  • dubrava123

    02.10.2023 - 10:16

    Update 2.0 je popravio dosta stvari, ali smiješno mi je to da ovako ambiciozna igra nema new game plus, pogotovo kada govorimo o Phantom Libertyu. Priča ima svojih prednosti, ali nije da je nešto impresivna kao što piše u članku, pogotovo zato što neke stvari nemaju smisla ako ste igrali glavnu kampanju.

    Ali dobro, što je tu je, bar smo dobili grafički impresivnu igru sa dobrom mehanikom.

  • Cro legend

    02.10.2023 - 10:41

    Cekaj mi ovdje pricamo o 60 fpsa u igri iz 1. lica, koja je stara 3 godine i koja je dobivala razne patcheve da ispravi uzasnu optimizaciju. GTA V je primjer dobro optimizirane igre, to Cyberpunk nije, i to sto su neke druge novije AAA igre isto lose optimizirane, mu ne pomaze puno.
    Gledam benchmark prije par mjeseci, covjek hvali igru i pred ocima mu nestane auto isprid njega. Fizika na launchu je bila zalosna, a ni sada je nisu Bog zna kako popravili. I sorry druze ne izgleda mi Cyberpunk toliko impresivno, pogotovo po danu.

    • Rick Sanchez

      @Cro legend, 02.10.2023 - 11:17

      Odi na pregled očiju. Ne šalim se…

    • Cro legend

      @Rick Sanchez, 03.10.2023 - 13:26

      Vise me iznenadio Watch Dogs prvi s grafikom nego Cyberpunk. 😀

    • Rick Sanchez

      @Cro legend, 03.10.2023 - 14:07

      Misliš na onaj lažni prvi prikaz igre ili gotov proizvod?

    • JCD-Bionicman

      @Cro legend, 02.10.2023 - 12:34

      A jbg, idi igraj Starfield, on je fotorealističan 😂

    • Cro legend

      @JCD-Bionicman, 03.10.2023 - 13:25

      Nije druze, ali nije ni Cyberpunk. Igra me najvise podsjeca na Saints Row 3, pogotovo po teksturama i vizualnom stilu. To je sve samo ne fotorealizam. Da po noci izgleda dobro, ako se ne loada vise od 10 ljudi pa imas lijepe fps dropove.

    • JCD-Bionicman

      @Cro legend, 03.10.2023 - 17:44

      Igra mi je radila dobro i na GTX 1060, a sada cepam na Ultra sa RTX 3060 Ti na Ultrawide DLSS Quality. Ja razumem svakakve kritike ali ti očito nisi ni igrao igru ili si je igrao na nekoj GT 1030 grafičkoj karti.

      Igra izgleda bolje i od Spider-Mana, God of Wara i skoro svih grafički naprednijih igara. Uncharted izgleda dobro ali po mom mišljenju nije dobro kao u CP2077.

    • Cro legend

      @JCD-Bionicman, 03.10.2023 - 22:08

      Hahahaha kakva GT 1030. Ne znam kako je moguce da si cepao ista s gtx 1060 kada sam gledao benchmarkove za rtx 2060 cyberpunk i ljudi bi cepali 45 fpsa na highu bez raytracinga. Procitaj mi samo deskripciju na profilu pa ces vidjeti sve specse, stare i nove koje sam imao. Mogu ti dati primjer RDR2, da sporija je igra od Cyberpunka, ali na rtx 4080 na 4k sve ultra, imam uvijek 60+ fpsa, i igra mi objektivno izgleda bolje i fotorelisticnije iako nema raytracing.
      Control mi se isto cini fotorealisticnijim i ljepsim, novi COD MW2 kampanja, itd.
      Spiderman je ono lose napravio npceve, al opet zgrade izgledaju fotorealisticnije. Ne znam mozda dam Cyberpunku opet sansu ako bude na nekom velikom saleu, ali igra s takvom fizikom, modelom voznje i losom optimizacijom, ne zasluzuje preko 20€, sorry.

    • JCD-Bionicman

      @Cro legend, 03.10.2023 - 22:49

      Ne izvinjavaj se meni, tvoj je gubitak, ne moj 🙂

  • John_Constantine

    02.10.2023 - 20:58

    Prvi put mi nije sjela igra s obzirom da sam bio razočaran činjenicom da je gameplay u traileru zapravo uvodna scena u igri. A sada s ekspanzijom i patchom, zarazio sam se igrom. Svijet je puno bolje napravljen. Može se igrati igrice na automatu. Mapa je dosta velika, a vožnja malo bolja.

    Sad mi je krivo što nisam išao u smjer cyber ninje. Nego sam išao u smjeru inteligetnog terminatora. :XD

    Jedino sumnjam da ću iznova igrati…

  • kito

    22.11.2023 - 17:37

    Odlična igra
    Upravo završio main game + FL
    Priča i cijeli svijet je savršen materijal za napraviti film.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?