uvijek možeš reć da prelaziš na drugog providera vjerojatno? imam dojam da bi i to upalilo...
ane. zarada od tog korisnika koji prijeti je krucijalna,
pa će mu odmah zato dat novi router.
nije da bih ja to radio, ali nije li nekakva politika takvih firmi borit se za svakog korisnika? ne znam, ti radiš tamo, kolko znam, prosvijetli nas
je, točno je. to je politika.
Samo jedna nadopuna koju hrpa debila koji zovu ne zna.
Zadržat korisnika, odnosno "politika zadržavanja korisnika" je bitna voditelju odjela, voditelju financija i glavnom big kahuni gore. Studentu kojeg si ti dobio na telefon? Nah, nikako. Njega boli kurac, ti ćeš se derat i govorit "PRELAZIM NA DRUGOG OPERATERA", a on će gledat jel mu pauza za 5 ili 10min, te s tobom proc proceduru i otvorit/zatvorit kvar.
Em zato što nakon nekog vremena skužiš da nema smisla prepirat se s korisnicima, jer si bezveze živčan cijeli dan, em zato što svaki drugi koristi gore caps lockanu rečenicu jer misli da će dobit neke beneficije.
To što čuješ za "500kn mobitele" vrijedi samo za poslovnjake i one koje se zove nazad.
Tipa Tele2, dođeš im s računima od firme u kojima mjesečno trošiš 1000kn na vipu i pitaš ih za koliko oni mogu prepolovit tu pretplatu, oni ti kažu "za 50%" i daju ti fixnu pretplatu od 500kn mjesecno na sljedecih 12mj.
A sad da se neki mali Grga koji mjesečno troši 50kn na svojoj nokia 3310 krene bunit unutar tele2 shopa "PRELAZIM NA DRUGOG OPERATERA", nitko ga ne bi ni pogledao