HCL.HR

Recenzija

Skull & Bones

Piratski brod simulator

Lovro Maroševac

Da je pirat biti lako – pirat bi bio svatko. Tako nekako zvuči zamisao Skull & Bones pustolovine koja vas očekuje u ovom Ubisoftovom naslovu. Proteklih tjedan dana proveo sam u Indijskom oceanu, ploveći sa svojom posadom u nadi da postanem najbolji pirat što li ga je svijet ikada vidio. Mogao bih reći da je pravo čudo što ova igra postoji s obzirom na to kakav je razvojni pakao prošla. No, igra je konačno ovdje i kucnuo je trenutak kad tražimo odgovor na pitanje je li se čekanje isplatilo.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
60-80€ PC Ustupio izdavač

Za sve one koji su još uvijek nesigurni oko toga što je ova igra, važno je imati na umu da je ovo multiplayer live service igra. Ne očekujte ovdje nekakvog klona Assassin’s Creed: Black Flaga ili njegovu produženu desnu ruku. Skull & Bones je zasebna igra u zasebnom žanru za zasebnu grupu igrača.

Ne mogu se oteti dojmu kako je ono što smo dobili tek temelj nečega što je moglo biti uistinu veliko. Baš kao što sam to napisao u početnim dojmovima prije mjesec dana, mehanika ratovanja je najrazrađenija mehanika igranja u cijeloj igri. Sve je još zabavnije jednom kad se udružite s drugim igračima pa idete pljačkati naselja. Možete se udružiti i potopiti morska čudovišta, istražiti legendarne priče ili pak potopiti zloglasne pirate.

Borba je jednostavna: usmjerite oružje prema meti, opalite po njima i čekajte da vam vaša posada ponovno stavi potrebno streljivo.

Borba je jednostavna: usmjerite oružje prema meti, opalite po njima i čekajte da vam vaša posada ponovno stavi potrebno streljivo. U isto vrijeme morate i održavati svoj brod na pravom smjeru te izbjegavati napade protivnika. Oceanske su bitke vatrene i bombastične, no jedna mi je stvar ipak najviše zasmetala. Imate opciju da pri kraju životnog vijeka protivnika preuzmete njegov brod kako biste ga opljačkali. Kao pravi pirat, jedva čekate skočiti na drugi brod i istražiti, zar ne? E, pogriješili ste što tako razmišljate.

Vidite, cijeli dolazak na brod i njegovo pljačkanje vam je zapravo jedna velika animacija koja traje nekoliko sekundi i onda se pred vama stvori prikaz stvari koje možete uzeti za sebe. Pomalo je ironično što na nekim piratskim odijelima možete nositi pištolje, ali ne možete ih upotrijebiti u slobodnoj šetnji. Vidite, oružja su tu da vaš lik tijekom animacije pljačkanja broda puca u kovčeg s blagom. Da stvari budu još gore, ne možete ni hodati po svojem brodu. Porazno s obzirom na to koliko imate opcija za uređivanje istog tog broda.

Pomalo je ironično što na nekim piratskim odijelima možete nositi pištolje, ali ne možete ih upotrijebiti u slobodnoj šetnji.

Pazite sad ovo, pljačkanje određenih naselja je također pretvoreno u animaciju. Jednom kad odlučite opljačkati nekoga, nekoliko članova vaše posade iskoči i krene pljačkati, a vi se zatim morate boriti s valom protivnika koji nailaze. Što se više protivnika riješite, to će vam bolja nagrada na kraju biti. Pomalo razočaravajuće jer su na velika vrata odzvanjala piratska zvona, a zapravo igrate kao piratski brod.

Mogućnosti uređivanja broda su velike. Vaši brodovi mogu izgledati barbarski ili pak uređeni, ali smrtonosni kao opaki Francuzi koji vam na početku ne daju mira. Brodove možete birati, ovisno o vašem stilu igranja. Meni osobno je bio drag stil igranja direktnom borbom i udaranjem protivnika. Međutim, ako vama ipak odgovara neka uloga podrške iz daljine, možete odabrati i takav brod. Samo, imajte na umu da je za svaki novi brod potrebna određena količina resursa. Kako je ovo live service igra, očekujte poveći grind za to.

Vaši brodovi mogu izgledati barbarski ili pak uređeni, ali smrtonosni kao opaki Francuzi.

Na brodove možete stavljati razne topove. Ako ne želite baš sudjelovati u bliskim borbama, topovi koji se fokusiraju na paljbu iz distance su vaš najbolji odabir. Ako vam je pak bliska borba nešto što obožavate, topovi s efektom sačmarice su izvrstan izbor za vas. Tu su još minobacači, bacači plamena, torpeda, pa čak i rakete. Svako oružje ima svoje poboljšane verzije, a sve njih otključavate na nekoliko različitih načina – skupljanje određenih resursa, izvršavanjem misija ili pak kupovanjem na crnom tržištu.

Oružja su velika stvar za vaše brodove, ne samo da sijete strah i trepet oceanom, već i jer vam omogućuju da podižete level vašeg broda. Što je vaš brod veći u levelu, to znači da ima bolju statistiku u vidu zdravlja i popunjenosti slobodnog prostora. Naravno, nisu oružja jedina stavka za podizanje levela broda. Svoj brod možete učvrstiti dodatnim oklopom, a ovisno koji odaberete svaki vam nudi drugi oblik zaštite – protiv vatre, eksplozija, poplava i slično.

U podizanju levela vašeg broda veliku ulogu ima čak i namještaj! Da, dobro ste pročitali. Ali, ne brinite – nije to klasični namještaj kao u vašim i našim domovima. Riječ je ovdje o posebno dizajniranom namještaju koji vašem brodu daje određene efekte poput ubrzanja kad imate punu staminu ili povećava vjerojatnost nekih od elemenata kod neprijateljevih brodova jednom kad napadnete njihove brodove.

Plovidba u punoj verziji igre djeluje mi brže i okretnije nego je to bio slučaj u beti koju sam zaigrao tjedan prije toga. Za one istinske zaljubljenike u piratstvo, imajte na umu da je ovo više arkadni način plovidbe, a ne baš kako je to slučaj u stvarnom životu. Pomalo je smiješno, možda u neku ruku i bizarno, kad s najbržim brodom krenete ploviti uskim područjima sa spuštenim jedrima, a onda u nekom Need for Speed stilu ulazite i izlazite iz zavoja.

U podizanju levela vašeg broda veliku ulogu ima čak i namještaj!

Ono što mi se čini jako nekonzistentno jest udaranje u površine. U nekim trenucima znao sam zbog velike brzine udariti u obalu i samo bih se odbio od nje. U drugim bih udario u obalu i dobio štetu na brodu te usporio. Ne znam koji su parametri jednog i drugog, ali ispada kao da iz Ubisofta nisu bili sigurni što učiniti s time.

Tijekom plovidbe trošite staminu koju možete vratiti hranom. Hranu dobivate ubijanjem divljih životinja pa kuhanjem ili pečenjem njihovog mesa te skupljanjem iste s drveća na obali. Iako isprva nisam pozdravljao staminu kao dio plovidbe, s vremenom mi je ona postala logična stavka jer vašim jedrima ipak upravlja posada. Ono što mi je još zanimljivo jest da mi je tijekom svake nove plovidbe netko drugi podizao i spuštao jedra. Zgodan detalj, no naravno u širem pogledu i nešto nevažno.

Tijekom plovidbe trošite staminu koju možete vratiti hranjenjem posade.

Plovidba je dobar dio igre, unatoč arkadnom stilu, no mogu reći da sam uživao ploveći i otkrivajući nove ljude i dijelove neistraženog Indijskog oceana. Igra u svom vizualnom stilu najviše dolazi do izražaja upravo kad plovite, tijekom noći i u trenucima olujnih nevremena. Ne izgleda to spektakularno, no opet je lijepo i ugodno oku.

Moram priznati da sam ostao iznenađen fizikom igre tijekom olujnih nevremena. Ono kako brodovi reagiraju na udare visokih valova je nešto čime bismo mogli pohvaliti Ubisoft. Voda se slijeva s jedne na drugi stranu, a kad ste u prvom licu samo se molite da vam ne brod ne prevrne. Iako to nije moguće, ili barem ja nisam okusio nešto takvo. Nažalost, Skull & Bones ne možemo pohvaliti po pitanju modela likova koji ne izgledaju nimalo zanimljivo, detaljno i lijepo za igru koja je izašla u 2024. godini.

Skull & Bones ne možemo pohvaliti po pitanju modela likova koji ne izgledaju nimalo zanimljivo.

Plovidbu na brodu još ugodnijom i boljom čini posada. Atmosferom je pogođeno u sridu jer ćete nerijetko čuti kako vaši članovi pjevaju piratske pjesme. Da su neke druge stvari dobro odrađene, mogli bismo reći kako je imerzija u potpunosti pogođena, ali ni ovo nije loše. Zvukovi tijekom plovidbe su također vrlo dobro integrirani pa kad plovite u prvom licu, možete se prepustiti ugođaju Indijskog oceana i onog što nudi.

Zvuk, s druge strane, nije mi baš bio ugodan prilikom odlaska na kopno. Uho u lijevoj slušalici se načulo svega i svačega. Prilikom iskopavanja blaga, zvukova čak i nije bilo, što mi je pomalo čudno. A kad smo već na kopnu, moram reći kako sam razočaran viđenim. Ne samo da ne možete pucati ili mačevati se, već nemate opcije za brzo trčanje i skakanje.

Vaš lik automatski brzo trči, ali to sve djeluje jako čudno. Imate osjećaj kao da vas netko vuče u smjeru u kojem se krećete, nemate uopće osjećaj nekakve težine. Još poraznije je to što ne možete ni plivati. Ako želite otići dublje u more, rijeku ili ocean, ispred vas se stvori nekakav nevidljivi zid koji vam ne dopušta dalje. A i čak ako uđete u vodu, vaš lik ne pliva nego hoda normalno kao na kopnu. Još jedan slučaj bizarnosti u igri i dodatak ironiji da kao pirat ne možete raditi stvari koje su pirati radili.

Baš kao što sam napisao u inicijalnom dojmu iz bete, odlazak na kopno moguć je na unaprijed definiranim mjestima. Ako želite posjetiti drugu obalu koja nije označena kao mjesto, to ne možete. Čak je i skupljanje resursa svedeno na mini igru u stilu mobilnih igara. Na vama je da što precizniji budete ako želite sve skupiti. I otvaranje olupina je svedeno na to. Nema ovdje ničega sličnog istraživanju srušenih brodova, u smislu da doplivate do njih, pazite da vas morski pas ne bi pritom ulovio i slično.

Nema ovdje ničega sličnog istraživanju srušenih brodova, u smislu da doplivate do njih, pazite da vas morski pas ne bi pritom ulovio i slično.

Odlazak s broda na kopno i obrnuto je sveden je na jednu animaciju. Ulazak u prostorije je sveden na animaciju. Kad pogledate koliko je stvari samo svedeno na animacije, imate osjećaj kao da je svaki dio igre morao biti zakrpan samo kako bi se konačni proizvod uspio izbaciti na tržište. Ne mogu reći da su mjesta na kojima dolazite po misije ili ostavljate neke važne stvari bogate životom. Čak i naselja u kojima se nalazi gomila ljudi, jednom kad uđete u neku gostionu sve to izgleda beživotno, suhoparno, tek toliko da upotpune praznine.

Igra vam čak nudi i istrage. Međutim, to je tako ofrlje napravljeno da sam vrlo brzo odustao od njih. Istrage u Assassin’s Creed Mirageu puno su bolje odrađene. Ovdje se gubi neka tajanstvenost i zaplet jer je tek toliko, površno napravljeno. Osim njih, imate mogućnost i trgovanja s raznim državama te ljudima specifičnima za regije. Taj dio najviše dolazi do izražaja u tom drugom dijelu igre, gdje stvarno trebate održavati vaše trgovinske rute kako biste uspješno zadržali svoje carstvo na visokom nivou, a pritom se morate braniti od drugih igrača koji vam isto žele ukrasti.

Iz narativnog stila to možda ima smisla jer ste nitko i ništa te se morate potruditi domoći visokog statusa. No, kad u prvih sat-sat i pol vidite sve što vam se nudi u tom prvom dijelu igre, mislim da teško možete pronaći motivaciju za nastavkom. To je pomalo tužno jer unatoč kaosu koji ova igra pruža, na momente se nazire nešto kvalitetno. Ah, što se ja bunim na sve to kad mikrotransakcije rade savršeno, a to je za live service igru bitnije nego mehanike gameplaya.

Primijetit ćete da sve do sada nisam spomenuo ništa od priče. To je zato što je ista praktički nepostojeća. Ima je u određenoj mjeri i da vas vodi kroz napredak, ali je iznimno zaboravna. Glasovna gluma također ne prati facijalne animacije lica (ili obrnuto), a i kod većine likova glasovni glumci kao da su natjerani da izgovaraju rečenice.

Druga polovica igre je puno bolja od prve i pokazuje vam što se događa u pravom piratskom carstvu krijumčarenja.

Igru bih mogao podijeliti u dva dijela. Drugi dio je puno bolji od prvog i pokazuje vam što se događa u pravom piratskom carstvu krijumčarenja. Crno tržište postaje centralni dio tog dijela igre te borbe s drugim igračima ovdje najviše dolaze do izražaja. Zabavno je jednom kad se nađete u PvPvE okruženju, gdje prvo surađujete da srušite umjetnu inteligenciju, a zatim se međusobno pokušavate potopiti. Međutim, do tog dijela treba stići, a to nije tako lako. Najveći problem leži u činjenici što je prvi dio igre iznimno dosadan, ponajviše zahvaljujući jednodimenzionalnim zadacima.

Manjak kreativnosti i neinspirativnosti u misijama koje vam dođu itekako vas može odbiti od daljnjeg igranja. U jednom trenutku sam i htio prestati igrati, no nekako sam se nadao da se to može promijeniti. I promijenilo se, ali jako je teško progutati prolazak tog prvog dijela igre.

 

Ne mogu reći ni da sam naišao na neke velike tehničke probleme. Igra se sasvim pristojno drži te možda u ponekim trenucima može doći do nekog zapinjanja na mjestima gdje ne bi trebalo ili pada sličica po sekundi. Ipak, sve patnje Skull & Bonesa odražene su na dizajnu igre više nego na tehničkom dijelu.

Kako HCL ocjenjuje igre?

Vidi se da je Skull & Bones prošao pakao razvoja. No, to nije i ne smije biti povod da se igri neke stvari opraštaju. Recenzirao sam prošle godine Dead Island 2 koji je također bio zapeo u razvoju pa uspio izvući sa sretnim ishodom. Usporedbe radi, ono što Dead Island 2 pruža u odnosu na Skull & Bones mogli bismo nazvati remek-djelom. Dakako, Dead Island 2 i Skull & Bones nisu žanrovski ni tematski slične igre, ali ništa bolje Skull & Bones ne prolazi ni u usporedbi sa sebi sličnim naslovima.

Ubisoftova piratska igra nažalost ne pruža ništa što neke druge slične igre na tržištu već nemaju ili ne rade bolje. Ako se zanimanje za ovu igru uspije zadržati, možda će Ubisoft imati neko rješenje u budućnosti. Ali, to je uvijek problem s live service igrama – nema garancije da će potrajati dovoljno dugo da kasnije više ikoga bude briga. Nekako sumnjam da ćemo se Skull & Bonesa jednoga dana sjećati na isti način kako još uvijek pamtimo Black Flag.

Skull & Bones htio je uploviti na velika vrata, ali se na kraju debelo nasukao. Igra je to koja može biti zabavna u društvu, ali realno je da u ponudi trenutno postoje kvalitetniji naslovi.

60 Naša ocjena
  • uređivanje broda
  • zabavno u društvu
  • ograničenja u gameplayu
  • ne igrate kao pirat, već kao piratski brod
  • priča je zaboravna, glasovna gluma još gora
  • prvi dio igre je dosadan i demotivira za daljnje igranje

Lovro Maroševac

Fan FPS-a i RPG-a, taktiziranja, dobrih trkačina i još boljih interaktivno-narativnih priča. U slobodno vrijeme ljudima dosađuje fotografijama vlastitog psa. Inače profesionalni ronilac i propali golmanski talent.

Komentari (29)

  • Ivano Blazevic

    23.02.2024 - 17:16

    Kako je moguca da desetljece poslije black flaga i rogua ne bude nova i domisljata igra,znam da nisu imali neke vizije ni vodstva za ovu igru,ali mogli su nesto

    • Darac83

      @Ivano Blazevic, 24.02.2024 - 20:51

      Baš. Zar je bilo toliko teško uzet Black Flag svijet i stavit ga u online okruženje?

  • MAJSTOR RINGO

    23.02.2024 - 17:20

    Lovro NO MerCY😠😠😠

  • Blackbeard

    23.02.2024 - 17:37

    Igrao sam Betu,čini mi se da sam i negdje spomenuo,ali ovo je definitivno sranje od igre. Ali jbg šta očekivati od Ubisofta. Zato im i pripremam tužbu za Crew (koji nisam ni igrao)🤣🤣 ova igra je rame uz rame Gollum-u i nadam se da će HCL organizirati i da biramo najgoru igru godine 😁😁 da ova igra šta osvoji 😁

  • Dajsikeks

    23.02.2024 - 18:03

    Fer ocjena i neki komentari. Jedino bih rekao da, grind po meni je daleko manji od drugih igara tj. nije toliko naporan. Dosta je jednostavno nabaviti i sagraditi nove brodove ili oružja. Sami “problem” je to kaj dugo ploviš, ako ne želiš trošit novac na fast travel. Što se tiće “ti si brod” tj. komandiraš brodom. Mislim razumijem da su ljudi očekivali da si dosta na kopnu, al od početka su govorili da je sam fokus na brodove, gdje realno je točno da su pirati najviše provodili svoje vrijeme. Skupa s time izvođenje animacije mi onda bolje paše nekako nego da kao Black Flagu skačeš s broda na brod, jer jedanput, dvaput je ok. Al svaki ibogi put se boriti bi postalo dosadno i gubljenje vremena dok s druge strane šanse su da te netko u međuvremenu potopi. Koji onda bit svega. Neki middle ground bi bio da kad se to želi izvesti pljačkanje broda, da onda ti kao karakter napustiš kormilo i klikneš za izvođenje neke pljačke, a da drugi uključujući npc-evi ne mogu te napadati. Kretanje na kopnu je uistinu clunky. Bolje da su onda potpuno izbacili. Bilo bi dobro da ima nekih side activity, kao npr. mini igra poput igre na ploči s drugima i tako. “Prilikom iskopavanja blaga, zvukova čak i nije bilo, što mi je pomalo čudno” – da slažem se, jako čudno. Shanty, odlično odrađen. Sve u svemu, da li je to igra na razini AAAA? Nije i CEO je trebao zašutiti. Da li ipak Ubisoft uspije prezentacijski dočarati da na neku ruku bude interesantno makar imalo loših strana i očekivao si puno veću imerziju? Da. Jel ovo pirate simulator? Ne i nikad nije htio biti. Da li je zabavno? Osobno da. Bilo u društvu ili sam, uvijek imam nešto za napraviti, nekoliko taskova, pa mi dođe da zaboravim onaj prvi. Al plovidba mi je odlična pa makar arkadno. Vrijedi li 60€? Ne, 30-40€ ili Ubisoft+ na 1-2mj (btw. krivo si napisao, nije 80€ nego 60€ za standard edition na Ubisoft store-u. Jedino konzole su skuplje, što je klasika). Da li ima potencijala za poboljšanje? Itekako. Uskoro izlazi sezona 1 pa će biti par dodatnih contenta. Za budućnost očekujem da će biti QoL poboljšanja, ne na razini No Man Sky gdje je druga igra, ali neki promjena u gameplay-u. Što se tiće live service održavanja, šanse malo veće da neće se dugo zadržati, al s obzirom da govorimo o Ubisoftu koji za razliku od drugih zapravo ne ugase tako skoro igre, očekujem da će biti 3-4 godine, a moguće i više serveri aktivni.

    • Dajsikeks

      @Dajsikeks, 23.02.2024 - 18:08

      Što se tiće mikrotransakcija, osobno me nije briga. Dizajni koje možeš kupiti s in-game currency su čisto dobro napravljeni i složio sam si dobar brod za sad i karakter. Za one koji žele, slobodno mogu, tak i nak nema P2W

  • Gebro_gaming891

    23.02.2024 - 18:43

    Black Flag i dalje nenadjebiv.

  • siblyx

    23.02.2024 - 19:54

    Ne kuzim kako ovoj igri mozete dati tako visoku ocjenu? 60 znaci da je igra iznadprosjecna. Ova igra je losa, a 60/100 bi znacilo da nije, da je na dobru stranu.

    Ispada da svaka igra koja izadje je u rangu 70-85, a takve ocjenu bi trebale biti samo za igre dobre, veoma dobre ili izvrsne. To je jednostavno nemoguce s obzirom na razlike u kvaliteti igara. I onda nesto kao ovo dobije 60. Po kojoj logici?

    • kebbab

      @siblyx, 23.02.2024 - 22:19

      Zato što se ocenjuju određeni aspekti igre a ne samo lupi ocjena.

    • Agent

      @siblyx, 24.02.2024 - 09:16

      60 je ispod prosječna ocjena, a igra nije toliko loša koliko su bila velika očekivanja i zbog toga se igra smatra i lošijom nego što stvarno je. Da se godinama nije pričalo da Skull& bones se radi zbog popularnosti Black flaga, igra bi puno bolje prošla.

    • siblyx

      @Agent, 24.02.2024 - 13:22

      60 označava iznadprosječnost. 50 je prosječno. 40 je isprodprosječno, itd.
      Mislim, to je skala od 1-10. Koristi se svuda i poprilično su jasno definirani opisi svake brojke.
      Ovdje ispada da jednostavno nema prosječnih ili lošijih igara. Bez obzira na kvalitetu dobiju se visoke ocjene.

    • Agent

      @siblyx, 24.02.2024 - 15:03

      Mislim da previše osnovno gledaš skalu.

    • Darac83

      @siblyx, 24.02.2024 - 20:57

      10 – nije ni igra
      20 – neka igra je, al pitaj Boga što bi trebalo bit
      30 – nešto igrivo se nazire
      40 – igrivo je, ali glupo i bugovito
      50 – igrivo, manje glupo, al još uvijek glupo i bugovito
      60 – ideja je ok, izvedba loša
      70 – ok je za odigrat ako nemaš ništa pametnije
      80 – sasvim dobro, moglo bi bolje, ali treba probat
      90 – vrh

      Tako ja gledam. 🤓

    • Stringer Bell

      @siblyx, 24.02.2024 - 10:25

      Pa ne bih se složio, svi znamo da igre ispod 70 na ovom portalu su u najmanju ruku loše. Od 70 do 80 su ok, 80 do 90 jako dobre, a 90+ izvrsne

  • Goblin

    23.02.2024 - 20:32

    Od malo što sam vidio ove igre stvarbo mi izgleda kao AAAA igra… ali za mobitele.

  • kebbab

    23.02.2024 - 21:54

    “prvi dio igre je dosadan i demotivira za daljnje igranje” a drugi dio skoro nije igriv zbog konstantnih napada AI piratskih brodova. To je moj dojam nakon 37 sati uloženih u igru.

  • vragec25cro

    23.02.2024 - 22:51

    Odigrao nekih 30h u beti,odmah napravio preorder i do sad imam odigrano jos nekih 50h +beta i brod mi je skoro na max(danas tek skuzio gdje nabaviti dio za zadnji max top koji mi fali).Mene je igra odusevila jer je vise singleplayee nego multiplayer(ima i fightova protiv igraca) i co op protiv svega ostaloga.Plus mi je i to skupljanje resursi kaj ne trebam napustati brod jer bi dosadilo nakon par puta(kao trazenje po ladicama i pecenje mesa u rdr2,fora par puta kasnije smor).Svida mi se i to sto sam kako si spomenu brod a ne ko u Sea of thievs svaki igrac mora biti na svojoj poziciji i suradivati(zato ne igram sea of thievs),grafika je ok nije nesto posebno.Sto se tice kopna,kad trazim blago i previse ga je 🙂 Sva sreca pa nije ko black flag s onim glupim misijama pracenja.Sve u svemu moja ocjena je 75 zabavan i zarazan gameplay bez previse kompiciranja kako volim,cak i premalo grindanja(sto mi se ne svida ako zeli igra potrajati)

    • SanKa

      @vragec25cro, 26.02.2024 - 10:20

      cuj ovo, black flag je igretina za ovo….kamo srece da je ko black blag…

    • vragec25cro

      @SanKa, 26.02.2024 - 23:16

      Black flag je drugaciji zanr igre

    • SanKa

      @vragec25cro, 27.02.2024 - 08:57

      da, žanr : dobra igra

    • vragec25cro

      @SanKa, 27.02.2024 - 10:47

      Hahhah.Mozemo mi tako do prekosutra.Ja s igrom zadovoljan,ti opcenito ne volis ubisoftove i nikad se necemo sloziti

    • SanKa

      @vragec25cro, 27.02.2024 - 15:22

      nije istina, volim odredjene creedove i far cryeve 😀

    • doxmaster

      @vragec25cro, 26.02.2024 - 13:31

      Meni ide ocjena igre od 10 do 99 (oko 150 sati)…neke stvari fenomenalne, neke stvari za plakati. Nakon oko 7 sati se završi sav main story questing, a nakon toga ponavljajući questovi +endgame pvp/pve, koje MORAŠ raditi svaki dan da bi mogao financirati ekonomiju tvronica. Meni sa dvije zone sa svim tvornicama lvl 5-7 treba oko 150k silvera za dnevnu proizvodnju (za ovo treba oko 50k onih eightsa . Za to mi treba dnevno svih 6 boseva (6 x 7k-15k), te još barem desetak ponavljajućih questova, pa je ovaj dio dosadan i zamoran. Ostatak ekonomije vrlo zabavan. Sve skupa je povezano pa se ne može samo raditi PVP ili PVE ili farming, nego sve veže jedno drugo, pa moraš raditi sve. I dalje mi je igra zabavna, pogotovo PvP, no nije nešto što možeš satima igrati, nego max 1-3 sata dnevno u endgame (za grind questova+sakupljanje love iz tvornica oko 1 sat treba), jer postane predosadno, no slijedeći dan te opet vuče nazad. Ako imaš party >>PVP je fenomenalan, možda baš zato jer skoro svi igraju brigantin bez DoT-ova (fire oprema i DOT-evi su trenutno jadni u PVP, svi skoro imaju max opremu, pa je jedina razlika skill, što je super. Jučer sam se s tipom naganjao od Red Isla pa sve do vrha mape (lov za blagom PvP) bez da je bilo smrtnih posljedica i bilo je fakaz zabavno i zahtjevno:D

    • vragec25cro

      @doxmaster, 26.02.2024 - 23:16

      Istina,ima svojih svijetlih trenutaka.Mene isto malo razocarao endgame ali mozda neki updejt bude

    • Gebro_gaming891

      @vragec25cro, 29.03.2024 - 21:51

      Ima Black Flag svojih problema, ali je remek djelo naspram ove igre.

  • KarlitosVZ

    24.02.2024 - 10:35

    pa uopce dobrih igara ove godine

  • SanKa

    26.02.2024 - 10:23

    called it da će bit smeće… black flag od prije 10+ godina je remek djelo naspram ovo šita…probao neki dan kod frenda, i dont get it…kako uspijes od gotove formule iz vlastitog studija ne ukljuciti elemente koji su očito palili…nego srežeš sve i napraviš ovo…. Black Flag >>> ovo

    • kebbab

      @SanKa, 26.02.2024 - 17:59

      Ovo je potpuno drugacija igra i ne mješajte ovo s Black Flag jer igre imaju zajednicko samo tematiku i ništa drugo.

  • astridsart

    26.02.2024 - 15:14

    Sea of Thieves je zauvijek najbolja piratska igra ‼️🙏

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?