HCL.HR

Garancije i prava kupaca u RH

  • 162 Odgovora
  • 186642 Hitova
*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #120 : 10. Travanj, 2017., 20:47 »
Samo tu je problem što si ti u austriji imala vjerojatno tvorničku garanciju, pa to što je shop propao ti nije ništa značilo pored ovlaštenog servisa. Ovdje je tebi problem što shopa nema, a ti se pozivaš na materijalne nedostatke trgovca, a ne tvorničku garanciju koja ti je istekla tako da ne kužim ovaj savjet udruge što ti je dala. Mislim ono probaj kad si već poslala, no mislim da je tu servis u pravu kad ti je rekao da njih to ne kači
« Zadnja izmjena: 10. Travanj, 2017., 20:50 andrash »

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #121 : 17. Travanj, 2017., 11:21 »
Specifična situacija. Kupovao sam komponente preko tatine firme da bih mogao opravdati porez. Eh sada PC je riknuo te bi ga odnio u links na dijagnozu. Kakva je procedura sa garancijom? Pošto je uzimano iz par dućana odnosno dobavljača(msan, absis, microline itd.) Dali ih kontaktiram prvo ili samo pošaljem ? Te dali uopće će primiti garanciju? Pošto sam pc sam sastavljao.

Edit: Nemam garantni list nego male žute naljepnice na kojima piše garantni list. Dali je to to ili ? xD
« Zadnja izmjena: 17. Travanj, 2017., 11:23 PlaYBoY »
Never hate your enemies it affects your judgement

The Godfather

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #122 : 17. Travanj, 2017., 11:36 »
Ok, da li si kupovao komponente direktno od odbavljača? Msan, Asbis, Microline, Ezy? Ili si kupio u dućanu tipa Links koji spominješ?
Ako je u dućanu onda nosiš u dućan s računom od firme i eventualno to treba odvest onda tvoj otac s pečatom od firme ukoliko bude trebalo.
Ako je kuplčjeno direktno od dobavljača onda svaku komponentu zasebno šalješ njima. Odnosno, onu koja ne radi.


Garancija ti je u HR račun. Znači bez računa se ne računa

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #123 : 17. Travanj, 2017., 12:58 »
Nebih rekao da imam račun. Eventualno u firmi. Neki djelovi su kupljeni direktno od dobavljaca a neki preko linksa. U svakom slučaju hvala. Budem probao naći račun :)
Never hate your enemies it affects your judgement

The Godfather

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #124 : 17. Travanj, 2017., 13:17 »
Moraš imati račun. Nitko, ali nitko ti ne daje robu bez računa. Kako dućan, tako ni dobavljači.
Taj račun je 100% u firmi jer su ga morali ostaviti tamo kako bi se pravdali i prebili PDV. Naravno da nije i ne može biti kod tebe. Ako je veća firma onda potraži u računovodstvu.


Ako ne znaš što je pokvareno vidi da ne rastavljaš cijelo računalo i sve dijelove šalješ na popravak. Pa pošalji samo ono što je pokvareno.
Tamo gdje ste robu uzeli tamo i nosite. E sad je zeznuto ako si ti recimo kupio HDD od Macro Micra, a oni su uzeli robu od Asbisa i ti doneseš HDD u Asbis.
To bi ti značilo da novi HDD ne dobivaš ti nego Macro Micro...
Na taj način to funckionira, zato se uvijek javiš na mjesto odakle si uzeo. Druga stvar je kod privatnih računa, ali dobavljač daje robu onome kome ju je 1. puta izdao.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #125 : 17. Travanj, 2017., 18:18 »
Ne znam što je pokvareno zasto cu odnjet u links cijelo racunalo da se ja ne mucim previse s tim, a nemam ni gdje testirati procesor i maticnu. Ako je nesto od toga što je kupljeno PREKO linksa tamo cu odmah i dati na garanciju. Hvala :D Super malo su mi jasnije malo stvati sada, zeznuto je sa dobavljacima malo ali šta je tu je. Budem se snašao. Hvala još jednom, iako se od hvala ne zivi :P
Never hate your enemies it affects your judgement

The Godfather

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #126 : 17. Travanj, 2017., 19:30 »
Samo što će ti dijagnostika biti naplaćena, jer nisi kupio sve kod njih i ne ostvaruješ tamo pravo na garanciju...
A tamo ćeš i dosta dugo čekati i uz to plaćanje... Znači za tako nešto ti je 1h rada servisa iliti 200kn.
Ako imaš nekoga tko zna neka ti on to pogleda, današnja dijagnostika je verlo jednostavna i nema neke čarobne spravice s kojom bi ti ekipa u linksu napravila dijagnostiku, a netko od tvojih poznanika može isto to napraviti.
Dakle računaj odmah u startu bar 200kn manje za dijagnostiku...
Budi 100% siguran da je doo hardwarea, jer ako ustanove da je i software greška - i dalje naplaćuju 200kn...

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #127 : 28. Lipanj, 2017., 14:17 »
Kupio sam rm650x u ADM-u, kod njih je gara 7 godina, a na kutiji piše 10, i navodno da bi odnedavno trebalo biti 10 svuda, jel' netko zna dali se može registrirati na corsair da je dobiju još 3, ja nemogu nigdje naći

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #128 : 28. Lipanj, 2017., 15:33 »
Garancija unutar zemlje je određena zakonom minimalno 24 mjeseca, a sve ostalo je do dobavljača i/ili proizvođača.
Za većinu takvih stvari ti vrijedi garancija vani, znači u HR imaš 7 godina, a 10 godina imaš kod Corsaira. Pošalješ im upit na mail.


Uz to te 3 dodatne godine ti ne vrijede za HR. Znači ako se nakon 7 godina nešto dogodi ti šalješ to direktno proizvođaču, a ne našima.


Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #129 : 28. Lipanj, 2017., 16:29 »
Ok hvala
Pošaljem im mail da vidim šta kažu
Sorry na krivoj temi

P.S.
Pričao sa corsairom, 10 god preko njih, samo čuvati račun
« Zadnja izmjena: 28. Lipanj, 2017., 18:39 doktordoc »

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #130 : 28. Lipanj, 2017., 22:12 »
Da, ne treba ti nikakva registracija za 10 god., piše na njihovoj stranici. Samo je preko naših shopova 7 god. očito još uvijek, a za ove 3 bi slao vjerojatno u Nizozemsku. Ali navodno imaju dobar support pa nebi trebalo biti drame

Nije ni tih 7 god. bed, ja sam svoj uzeo preko uzishopa pa nakon 2 god. bi morao slati corsairu. Tako ti je i po EU shopovima 2 god. standard, nije nama loše što se toga tiče
« Zadnja izmjena: 28. Lipanj, 2017., 22:15 andrash »

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #131 : 29. Lipanj, 2017., 08:02 »
I ja sam zvao uzi, ali rađe da imam kod nas duže, da mi je sve blizu
Dopisivao sam se sa Mindfactory, kod njih je na sve komponente 2 god, dalje sa proizvođačima

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #132 : 29. Lipanj, 2017., 08:20 »
Zašto daju samo dvije godine garancije u EU?

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #133 : 29. Lipanj, 2017., 15:34 »
My guess je vjerojatno da se poklapa sa odgovornošću trgovaca za materijalne nedostatke što je isto 2 god. a dalje se snalazi sam. Po sjevernoj americi je još gore, tamo se preko shopa mjeri u danima (ne znam sad dali je 15, 30 ili 60), a dalje se javljaš direktno proizvođaču. Što se tiče potrošačkih prava EU je civilizacija naspram Sjeverne Amerike

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #134 : 24. Srpanj, 2017., 11:22 »
Pozdrav,

Uzeo sam matičnu preko oglasnika. Matična ima garantni list na kutiji sa potpisanim datumom 05.10.2016. Na pozadini piše da je MR servis d.o.o. ovlašteni servis.
Račun iz dućana nemam.

Zanima me da li se garancija može ostvariti bez računa u ovlaštenom servisu?
Te postoji li način kako da nabavim kopiju računa iako neznam u kojem dućanu je kupljena?


(Pokušao sam poslati upit na adm, instar i links sa datumom koji je ovjeren nagaranciji. Links odgovara da arhiviraju račune iz prošle godine pa neće ni pogledati jel imaju račun, iz ADM-a su bili fer i korektni i provjerili ali oni nemaju račun sa tom matičnom i datumom. Instar ne odgovara.)

Hvala.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9