HCL.HR

Halo 4

  • 14 Odgovora
  • 2726 Hitova
*

Pajko

  • *****
  • 3123
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Halo 4
« : 16. Studeni, 2011., 22:16 »
Na ovogodišnjem sajmu najavljen je Halo 4, no ovaj put igru ne radi Bungie, već 343 Industries ( no ne brinite se, tamo su i neki zaposlenici Bungiea).

Ja bi trebao prvo odigrati još barem drugi nastavka Haloa, kad već nemam X360.

Halo 4 E3 2011 Debut Trailer [HD]


Misteriozni "Holiday 2012"...
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

Odg: Halo 4
« Odgovori #1 : 06. Prosinac, 2011., 15:37 »
ajme jedva cekan nadan se da cu je dobro napraviti

*

Razer 911

  • **
  • 315
  • ★ ★
Odg: Halo 4
« Odgovori #2 : 09. Prosinac, 2011., 11:55 »
Nisam odigro nijedan nastavak,neznam jesam li debil ili sta?

No ajde,kupicu x360 pa ce biti vremena za odigrat vec neki dio Halo - a.

A od 4. dijela neznam sta ocekivat,kad se ni ne kuzim u prijasnje djelove.

Neka bude ZABAVAN .  :tired:
When I get sad, I stop being sad and be AWESOME instead.<br /><br />True story.

*

Deyo22

  • **
  • 480
Odg: Halo 4
« Odgovori #3 : 15. Prosinac, 2011., 15:51 »
Ja nisam ljubitelj FPS-ova,ali Halo u mom srcu ima posebno mjesto,igra s prekrasnom pričom,karizmatičnim glavnim likom,svi dijelovi su u svoje vrijeme tehnički bili vrhunski odrađeni (barem što se tiče Xbox standarda) MP mi je fenomenalan,i što god zlobnici govorili o Halou i uspoređivali ga sa KZ-om i ne daj Bože COD-om  :bonk: Halo je bio i ostat će jedan od nositelja žanra.

*

Pajko

  • *****
  • 3123
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Halo 4
« Odgovori #4 : 13. Veljača, 2012., 20:55 »
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

Odg: Halo 4
« Odgovori #5 : 16. Veljača, 2012., 12:58 »
Napokon novi Halo zna ko kada izlazi?

*

Pajko

  • *****
  • 3123
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Halo 4
« Odgovori #6 : 16. Veljača, 2012., 15:28 »
Holiday 2012 piše u traileru, zasad i nema puno informacija o igri.
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

Pajko

  • *****
  • 3123
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Halo 4
« Odgovori #7 : 07. Srpanj, 2012., 09:24 »
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

Deyo22

  • **
  • 480
Odg: Halo 4
« Odgovori #8 : 07. Srpanj, 2012., 12:49 »
Moram opet box kupit.  ;)

Odg: Halo 4
« Odgovori #9 : 27. Srpanj, 2012., 17:14 »
Evo ga novi trailer
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=RxR-wXNwuAo&amp;feature=plcp" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=RxR-wXNwuAo&amp;feature=plcp</a>

*

Deyo22

  • **
  • 480
Odg: Halo 4
« Odgovori #10 : 28. Srpanj, 2012., 20:29 »
Jesu se prebili od pokazivanja igre ili nečeg novog,ali dobro...to je za očekivati samo nema potrebe za hvalospjevima kad znaju da če se prodat u multimilijunskoj naknadi makar bilo zadnje smeće...što neće bit' <3 Halo  :ementaler:.

*

Deyo22

  • **
  • 480
Odg: Halo 4
« Odgovori #11 : 07. Studeni, 2012., 20:35 »
Tko je probao?Kakav je?Po recenzijama odličan,doduše IGN-u i Gamespotu je najmanji problem uvalit' pare za dobru recenziju :hiha2:,vidim da je soundtrack srušio rekorde u svijetu igara,mogu mislit kakva je igra onda.

*

Glitch

  • **
  • 489
Odg: Halo 4
« Odgovori #12 : 23. Studeni, 2012., 05:56 »
Dobio ga od društva za rođendan, bio mali happy camper jer ga nisam očekivao kupiti još pol godine dok cijena ne padne.

Prošao ga na Heroic po prvi put nakon cca 5 dana sporog igranja. Kampanja je kraća nego što sam očekivao prije igranja, a dobar dio igre sam bio malko (kažem, malko) razočaran jer je ton varljivo takav da u svakom trenutku očekujete završetak. Varljivo jer se u konačnici ipak ispostavi da u posljednje dvije-tri misije bude hrpa razvoja i oduži se odlično, no ipak kraće od prijašnjih Haloa.

Također, taj love story i razvoj Master Chiefa (jer je Cortana i ranije bila razvijenija kao lik, ajde) o kojem se pričalo prije izlaska je u početku beznačajan, ali što igra dalje ide potpuno se osjećaj okrene i hej, do kraja igre Master Chiefa ekšli više ne smatraš robotom ispod oklopa. Woohoo.

Sve u svemu, priča postaje bolja što igra dalje odmiče; da je kampanja dulja nego što jest tim tempom bi bilo fantastično. Ovako je meh za 5 godina čekanja na Master Chiefa.

Igra je malo zahtjevnija što se težine kampanje tiče od prijašnjih Haloa na istom settingu (igram na Heroic prvi put uvijek). Gruntovi, đubrad koja skače okolo s pištoljima i granatama, može popiti mnogo više metaka, a prometheanski pandan njima - Crawleri, su jebeno brzi i ima ih milijon.
Prometheansi,daju dojam pameti u usporedbi s Covenantima prvenstveno zato jer bježe i sakrivaju se kad su pod paljbom.

S grafičke strane igra je vrh X360; i čudo je koliko engine uz velike prostore i hrpu šarenih detalja drži framerate u većini situacija. Na netu vidim spominjanje pada frameratea u pokoj recenziji, ali ništa što sam posebno primjetio unutar kampanje osim u slučajevima preloadinga ogromnih prostorija.  U multiplayeru je možda drugačije kad se nakrca hrpa igrača, ne znam, nisam još probao.

Na kraju soundtrack oko kojeg se stvarno hajpalo hrpetinu. Nisam fenboj koji sluša soundtrackove svake igre koju odigra, ali Halo me oduševio prijašnjima, potpuno neočekivano za jedan shooter.
O'Donnell i Salvatori su radili bombastičnu muziku koja je bila postavljena visoko u mixu sa zvučnim efektima, i kompozicije su bile pamtljive (Halo 2, In Amber Clad; Halo 3, Warthog Run; Halo Reach, Winter Contingency)...

Četvorku je radio Neil Davidge - Massive Attack, i sve je to kul i super za pročitati, ali in-game  većinu vremena muzika ima drugačiju svrhu nego u prijašnjim Haloima. Atmosferična je, tiša je u mixu i prvu polovicu igre neupadljiva, toliko da sam išao u settingse tražiti music volume...ali nema ga.
Drugu polovicu igre krene poznata Halo glasnoća i pamtljivije kompozicije tokom velikih borbi. To Galaxy, koji mi se činio najzanimljiviji prije igranja (soundtrack je izdan par tjedana prije nego sam igru dobio), je savršeno iskorišten i ispao jest najbolja kompozicija na albumu.

Halo 4 OST - To Galaxy (Full)



Eto, toliko o tome.

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 11652
    • CroSimRacing
Odg: Halo 4
« Odgovori #13 : 14. Prosinac, 2012., 12:34 »
Počeo igrat prije 2 tjedna, no prestao poradi FC3 i Hitman Absolutiona. Nakon što sam prešao te dvije igre, posvetio sam se novom Halo 4 da vidim čemu sav taj enormni hype jel. Od samog početka se vidi da se radi o možda najljepšoj igri na X360. Teksture, AA, design i osvjetljenja su čudo jedno. Odmah u startu se vidi da se radi o mega igretini. Prezentacija i gameplay je na najvišem mogućem nivou i nakon nekakvih 5 sati provedenih u igri, rekao bih da se radi o igri koja može parirati Far Cryu 3 u borbi za GOTY. Cijela igra, lokacije i mega strukture, izgledaju nevjerovatno epski. Nisam imao nikakva očekivanja, budući da sam prva dva Haloa igrao davno na PC-u. No igra me oduševila i stvarno se radi o jednoj od najboljih igara za X360 i jednoj od najboljih FPS igara današnjice.



AI je fantastičan i rekao bih možda uz Killzoneov serijal i najbolji koji sam igrao na konzolama, a usudio bih se reći i šire. Flankiraju, bacaju bombe, dižu štitove, sakrivaju se, izviruju... Na većim težinama igra je jako jako izazovna, osobno i preteška, no to je samo čar i izazov. Općenito borba je na najvišem nivou i nemogu vjerovat, ali sveprisutni nišan kojeg viđamo u FPS žanru (popularno zvani "aim down sight") ovdje uopće ne fali. Oružja su nešto posebno i toliko rulaju da ih često mjenjam, bez obzira na jačinu. Rulaju jako, a najdraži su snajperi, suppressori i needleri. Jedino na što se nisam baš navikao, tj lošije mi je odrađeno, a to su bombe.



Neprijatelji su odlični i u par navrata ostao sam paf koliko dobro izgledaju na sada već "zastarjeloj" konzoli. Hit detekcija nepijatelja oduševljava, točno se osjeti tamo gdje sjedne metak. Isto tako različite klase oružja, ne rade svim klasama neprijatelja istu štetu, pa nekada nekog neprijatelja lakše ubiti sa "lošijim" oružjem nego li je to slučaj sa jačim i boljim komadom oružja. Igra u svakom trenutku izgleda kao blockbuster i apsolutna preporuka svima koji posjeduju X360, bez obzira da li ste ljubitelj žanra ili SF okruženja. Priča mi zasada rula, a kao uvertira u igru, pogledao sam seriju od 5 dijelova "Forward Unto Dawn". Master Chief odlično izgleda i zvuči, inače tog lika nisam baš nikada simpatizirao dosada, no to se mjenja, jer stvarno rula. Idem nastaviti s igrom, te se ubrzo okušati i u MP vodama.


*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 11652
    • CroSimRacing
Odg: Halo 4
« Odgovori #14 : 20. Veljača, 2013., 03:03 »
Citiram početne dojmove koji su preuređeni u mini review.

"Od samog početka se vidi da se radi o možda najljepšoj igri na X360. Teksture, AA, design i osvjetljenja su čudo jedno. Odmah u startu se vidi da se radi o mega igretini. Prezentacija i gameplay je na najvišem mogućem nivou. Cijela igra, lokacije i mega strukture, izgledaju nevjerovatno epski. Nisam imao nikakva očekivanja, budući da sam prva dva Haloa igrao davno na PC-u. No igra me oduševila i stvarno se radi o jednoj od najboljih igara za X360 i vjerovatno najboljoj FPS igari današnjice.

AI je fantastičan i rekao bih možda uz Killzoneov serijal i najbolji koji sam igrao na konzolama, a usudio bih se reći i šire. Flankiraju, bacaju bombe, dižu štitove, sakrivaju se, izviruju... Na većim težinama igra je jako jako izazovna, osobno i preteška, no to je samo čar i izazov. Općenito borba je na najvišem nivou i nemogu vjerovat, ali sveprisutni nišan kojeg viđamo u FPS žanru (popularno zvani "aim down sight") ovdje uopće ne fali. Oružja su nešto posebno i toliko rulaju da ih često mjenjam, bez obzira na jačinu. Rulaju jako, a najdraži su snajperi, suppressori i needleri. Jedino na što se nisam baš navikao, tj lošije mi je odrađeno, a to su bombe.

Neprijatelji su odlični i u par navrata ostao sam paf koliko dobro izgledaju na sada već "zastarjeloj" konzoli. Hit detekcija nepijatelja oduševljava, točno se osjeti tamo gdje sjedne metak. Isto tako različite klase oružja, ne rade svim klasama neprijatelja istu štetu, pa nekada nekog neprijatelja lakše ubiti sa "lošijim" oružjem nego li je to slučaj sa jačim i boljim komadom oružja. Igra u svakom trenutku izgleda kao blockbuster i apsolutna preporuka svima koji posjeduju X360, bez obzira da li ste ljubitelj žanra ili SF okruženja. Priča mi zasada rula, a kao uvertira u igru, pogledao sam seriju od 5 dijelova "Forward Unto Dawn". Master Chief odlično izgleda i zvuči, inače tog lika nisam baš nikada simpatizirao dosada, no to se mjenja, jer stvarno rula."

Svaki segment igre je toliko ispoliran i uglađen da je nevjerovatno da igra tako dobro izgleda i pegla na konzoli staroj 8 godina. Uz Portal 2 rekao bi da su te dvije igre digitalno savršenstvo. In game animacije toliko dobro izgledaju u zaključanih 60 FPS-a da imam dojam da gledam čistokrvni HD video koji nema veze s igrinim engineom. Povezanost Cortane i Master Chiefa jako utječe na priču i daje joj puno jači i bolji smisao od klišeliziranih "spasi svijet" priča na koje smo navikli u većini igara. Opet ponavljam; maksimalno fluidan i zabavan gameplay, napucavanje, zvučna i vizualna strana igre briljiraju do maksimuma. Remek djelo 343 Industriesa. Od serijala za kojeg uopće nisam imal zanimanja do pucačine generacije, a i više od toga. Ova igra zaslužuje da je proba svatko ko voli ovaj žanr, rekao bih obavezno štivo svima koji imaju mogućnosti. Kapa dolje Microsoftu i 343 Industriesu.


« Zadnja izmjena: 28. Listopad, 2013., 03:52 Cole »