HCL.HR

Battlefield 4 na next-gen konzolama ide u 60 FPS-a i podržava 64 igrača u multiplayeru

Renato Pedišić 22.06.2013.   •   25 komentara


DICE je najavio kako cilja postignuti jednako iskustvo igranja na next-gen konzolama kao i na boljim računalima i to kroz stalnih 60 sličica u sekundi i multiplayerom za 64 igrača na PS4 i Xboxu One.

Novinari Eurogamera popričali su s izvršnim producentom Battlefielda, Patrickom Bachom, postavljajući pitanja koja su imala fokus primarno na nadolazećem Battlefieldu 4. Pitanja su naišla na plodno tlo i razgovorljivog Bacha koji je za njihov portal izjavio sljedeće:

“Radimo na kompliciranoj igri s mnogo pomičnih dijelova. Morali smo odlučiti, da – napravit ćemo to u 60 sličica po sekundi. Sve ostalo je sekundarno. Znamo da je igra odlična kada imate 64 igrača u meču i destrukciju pa ako bismo mogli stvar koja je već duže vremena dostupna na PC-u donijeti u dnevni boravak, ne bi li to bilo odlično? Na to ciljamo. Vlasnici next-gen konzola će moći iskusiti drugačiju razinu kaosa kakvu još nisu vidjeli.”

“U 12v12 možete pratiti nekoliko ljudi, ali samo nekoliko. Kada uđete u 32v32 meč tada postaje teško pratiti drugi tim i tada dolazi osjećaj da se više stvari odvija u mojoj daljoj okolini, stvari na koje ne mogu utjecati. To je iskustvo koje smo uvijek htjeli na konzolama, bez žrtvovanja osnova franšize.”

Radujete li se ovim vijestima iz DICE-a ili ste više-manje ravnodušni jer ionako namjeravate ostati pri svojoj PC mašini gdje vam je multiplayer sa 64 igrača u Battlefieldu 4 ionako već odavno osiguran?

Komentari (25)

  • PhibeRCoRe

    22.06.2013 - 14:42

    PC > all.

  • IaMarmageddoN

    22.06.2013 - 15:08

    Ja se radujem, koji konzolaš se nebi radovao tome?

  • drazensi

    22.06.2013 - 15:10

    neka mi neko objasni kakve veze ima sto ce biti na 60 fps-a i kakva je razlika ako slucajno igras neku igru na 50 fps-a i 60..
    gdje se i kako to tocno primjeti?
    odmah vidim da ce igre biti sve gore i gore, grafika, rezolucija i broj fps-a na kojima se igra vrti ce biti glavni, a ostalo pada u drugi plan..

    • afterlife

      @drazensi, 22.06.2013 - 15:43

      pa i je to nekako tako,kao da igre gube dušu,nadam se da sam u krivu

    • MattSim

      @drazensi, 22.06.2013 - 16:16

      Igre na konzolama su inace 30FPS ili 60FPS (nema mnogo onih sa 60). Razlika između 30 i 60 je velika. Sto veci FPS to su animacije, kretnje i sl. glađe i bolje. I to da sve ostalo pada u drugi plan jer se kroz proslih par godina izuzetno razvio storytelling. Ja neznam di ti zivis.

    • SuperSaiyan86

      @drazensi, 22.06.2013 - 16:51

      Da velika je razlika u brojkama, ali mislim da je 30 fps-a sasvim dovoljno za glatko igranje, kod multiplayinga je vjerovatno od vece vaznosti da je sto veci (podrzavanje velikog broja igrača, veličina mapa, detalji itd.), ali kod singleplayinga nema sanse da golim okom uociš razliku između 30 i 60, znao sam igrat i na 20 frameova i nisam primjecivao neke vece poteskoce pri izvođenju, dok sve sto padne ispod te brojke je vec kriticno…

    • MattSim

      @drazensi, 22.06.2013 - 17:03

      Battlefield 4 je, prvenstveno, multiplayer igra pa je 60FPS vazan. Imas pravo da je kod SP igara 60FPS manje vazan ali ipak je. Slazem se s tobom u vezi toga ali da se golim okom nemoze uociti razlika ne jer se moze.

    • JaBitiTarzan

      @drazensi, 22.06.2013 - 17:04

      Razlika između 30 i 60 fps je definisana hardverom konzole koji je limitiran i konzola može da prikaže zaključan broj frejmova ili manji, a nisu rijetke situacije u kojima fps u igrama gdje je zaključan na 30 pada ispod 30, na taj način igra postaje neigriva. Ako sa 60 pada na 30 (ne događa se ali primjera radi) nećeš zaista uočiti nikakvu razliku, ali ako sa 30 pada već se osjeti razlika. Jednostavno rečeno 30 je minimum igrivosti neke igre, ako je riječ o pucačinama ili vožnjama. U strategijama može to ići i ispod.

    • drazensi

      @drazensi, 22.06.2013 - 18:13

      pa da, thats my point…
      izmedu 30 i 60 golim okom razliku uociti ne mozes, a normalno da je 30 donja granica bas onako fluidnog igranja koje se moze primjetiti golim okom..
      sve ovo iznad je busanje u prsa..
      @mattsim storytelling se proslih godina razvio?! pobogu gdje? ako nabrojis u zadnjih par godina vise od 5 igara koje bas imaju ono neku senzacionalnu pricu u koju se covjek moze uziviti, i igrati je 10 puta, a da mu ne dosadi, i da je pri tome tu igru ne moguce proci za najvise 8h na hard modu skidam kapu..
      igre su sve vise i vise bezdusne, prica katastrofa, isklisejzirana do bola, ili imas ratne fakcije, ili one fakcije, ove fakcije, uvijek jedan ratnik dode i sve pokori i najjaci je, bio on ratnik ili neki djecaci obican, nema zapleta, nema neceg da se zacudis u raspletu, uglavnom lose…
      pa mi onda ti reci gdje je to razvijen storytelling :)

    • Maximum

      @drazensi, 22.06.2013 - 19:50

      Jel vi svi to ozbiljno pricate da se ne vidi razlika izmedju 30-60 frejmova ?
      Svako ko igra na malo boljem PC ce vam reci da je razlika itekako vidljiva bas kao sto kazete kad padne ispod 30 , tako se veoma oseti i kad padne ispod 60 na recimo 40.

    • JaBitiTarzan

      @drazensi, 22.06.2013 - 20:00

      Ali se može igrati.

    • barakokula31

      @drazensi, 22.06.2013 - 20:17

      Ma meni je na 25 FPS-a dobro.

    • JaBitiTarzan

      @drazensi, 22.06.2013 - 20:25

      Ako ti je to dobro onda dobro.

    • Maximum

      @drazensi, 22.06.2013 - 20:35

      Moze se igrati dogod je stabilan fps 😀

    • Lovac

      @drazensi, 23.06.2013 - 08:38

      +1. Da se igrati naravno i na 30 itekako, ali razlika između 30 i 60 se vidi i dosta osjeti pri baratanju mišem u igrama. Mislim da je na konzolama to ipak manje bitno, pa dok god igra ne padne ispod 30 biti će super.

  • adycro

    22.06.2013 - 18:41

    Ljudsko oko ne moze popratiti vise od 24slicice u sekundi, razlika izmedju 30 i 60 fps se osjeti. Ali u vecini igara osjeca se primjetan lag pri manjem fps u od 30. Naravno svi smo mi igrali i na manje cak i na 15-20fps ali tu se gubi igrivost. Mada sam misljenja da na konzoli 30fps nije isto kao i na PC u, nije isti osjecaj igranja.

    • Lovac

      @adycro, 23.06.2013 - 08:44

      a opet je zanimljivo da ti animacija u više od 24 slike u sekundi izgleda puno fluidnije. 24 slike su dosta da se mozak zavara kako vidi kontinuirano kretanje, to ne znači da ne registrira više slika u sekundi (naravno ako usporedimo 300 i 500 FPS-a razliku sigurno nitko neće vidjeti). Dat ću za primjer The Hobbit gdje je jako primjetna razlika kad gledate u 48 slika u sekundi i u standardnih 24. Danas sam više osjetljivi, kao klinac sam igrao GTA 3 u 10 FPS-a 😀

    • maxim.x

      @adycro, 07.07.2013 - 10:40

      Ne moze se tocno izmjeriti koliko slicica po sekundi ljudsko oko moze popratiti ali je broj sigurno puno veci od 24. 24 fps-a ti je donja granica pri kojoj ljudski mozak nesto dozivljava kao film, znaci vidi kao pokrete bez trzanja, zastajkivanja itd. i to je razlog zasto se velika vecina filmova snima u 24 fps-a.

  • lukaa712

    22.06.2013 - 20:44

    Hoće 60 fps-a biti DLC 😛 šalu na stranu, dobra vijest iako ne marim za bf. Ako najave nekakav online split screen da mogu s bratom igrat , to bi bilo super.

  • RikiMaro

    22.06.2013 - 22:12

    samo da ne pocnu opet s DLC-ovima i bit ce dobro

    • kmarkecGamer

      @RikiMaro, 23.06.2013 - 09:43

      nazalost, vec su najavili jedan DLC. sto ces, EA

    • el nino

      @RikiMaro, 24.06.2013 - 10:15

      pa DLCievi za BF postoje jos od BF1942, ne znam u cemu je razlika da sad ili nekad kasnije najave kad igra izadje, kad odradis pre order BF bar znas da ces nesto dobiti, dok to nije slucaj recimo s CoD

  • Iron666

    07.07.2013 - 09:40

    Tko god kaže da se ne vidi razlika između 30 i 60 fps-a je slijep! Isto tako, jeste ikada probali igrati igru na 120 fps-a ? O, da i dalje se vidi razlika između i 60 i 120 fps-a. Probajte recimo skinuti neku stariju igru, tipa Call of Duty 2, i lockajte fps preko konzole na 60, pa onda na 125, pa onda na 250. Na sva tri će te vidjeti razlike i to je činjenica.

    • buby8992

      @Iron666, 07.07.2013 - 12:35

      Normalno je da se vidi razlika između 30 i 60 fps-a, ali razlika između 60 i 120 se ne može vidjeti, jer ljudsko oko ne može vidjeti više od 60 fps-a.

    • Apocalypse4987

      @Iron666, 07.07.2013 - 13:41

      naravno da može, zapravo nema granice u FPS-ovima za ljudsko oko. Oko gleda, mozak obrađuje. Još se ne zna točno koliko ljudski mozak može obradit FPS-ova, al zadnja testiranja na pilotima govore da su piloti od 220 identičnih slika prepoznali jednu drukčiju u vremenu od jedne sekunde, dakle 220 FPS-ova trenutno

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!