- Ne volin izraze 'gaming' i 'skill'. Toga prije nije bilo i uvik mi je zvucalo koda je izaslo iz usta prvog debelog amera dok zvace chips i loce kool aid, dok istovremeno nije u stanju pogodit zid sa sacmon s metra.
- Ne svida mi se ovaj nekakav danasnji trend 'profesionalnog gaminga', nekakvi streamovi, publike, fanovi. Iako san uvik bio kompetitivan i redovno u vrhu, cak san odbio i vise takvih ponuda jos dok to sve i nije bilo toliko zastupljeno. Smatran to sve skupa bezveznim trendom i jos jednom bolescu modernog drustva. Takoder mi se ne svidaju ni te neke najpopularnije nove natjecateljske igre poput overwatch i league of legends.
- Ne svidaju mi se igre istocnjackog stila.
- Presta san s online igranjem iz vise razloga, no jedan od tih je interakcija s drugima. Iako ni sam nisam od neke starosti, uvik san preferira igrat sa starijom ekipon. Ponasanje i nacin razgovaranja/izrazi u danasnjim online igrama su mi odvratni, svi su nesto prepuni 'skilla' i mudrosti, a 9 od 10 nema pojma sta rade. Igraci starog kova su bili neusporedivo pametniji i vjestiji.
- Far Cry 1 smatran odlicnom igrom i jednom od najboljih ikad. 2. dio nisan igra jer tada nisan ima mogucnosti, 3. dio smatran potpunim idiotizmon i apsurdom. Knjiski je primjer pracenja idiotskih trendova. 4. nisan igra niti cu.
- Nisam nikad igra Final Fantasy i Zeldu, i ne namjeravan.
- Age of Empires 1 i 2 smatran boljim igrama od Warcrafta i Starcrafta.
- Wolf Among Us mi je odlicna igra, iako preziren crticke grafike.
- Hack&Slash prezirem iz razloga jer svaki put kad pogledan neku igru tog zanra, sve nesto svitli, vrte se nekakve kvazi carolije u duginim bojama, pa damage brojevi stalno iskacu u bojama. Doduse, volio san davnih dana igrat Diablo I/II.
- Citiran korisnika 'lovac' i slazen se:
90% gamera su idioti koji psihološki labilno podilaze hypeu i zato se serviraju nedovršene i poglupljene igre (primjeri Mafia 3, Mass Effect Andromeda, DeusEx: Mankind Divided, Fallout 4 itd.). Iako ova primjedba vridi i za filmove/serije.
- U pucacinama ne volin efekte, odnosno mogucnosti poput usporavanja vremena, nevidljivosti i bilo cega superherojskog. Igre su ionako pre lagane, a takvi efekti su cesto nerealni. Protagonist je obicno ljudsko bice, a eto moze na racun svojih refleksa usporit vrime do krajnosti. Iako to zapravo nije usporavanje vremena, vec je neusporedivo brza reakcija od neprijatelja. No ironicno je da su mi Max Payne 1/2 od najdrazih igara ikad.