Bloc Party - Four
Nisam slušao ništa od njih prije, ali album rula. Prvi dio je nekako melodičniji i brži, drugi je sporiji, ali i dalje odličan.
I oni dijelovi gdje se indie preklapa s nekim žešćim rockom, rula.
Kettling, Octopus i V.A.L.I.S. definitivno najbolje pjesme, iako je i ostatak okej.
8/10
The xx - Coexist
Mijenjam prvotno mišljenje.
Opuštajuće, kulno sviranje. Ženski vokal rula sve ikad, stvarno relaksirajuće.
Nekako su mi najviše sjele Angels, Try i Our Song.
8.5/10
San Cisco - Awkward
Njihov drugi EP. Koji je bolji od prvog. Maestralno,,
Indie rockanje, ukratko. Ima par elementa australskih tonova i sl., ali je stvarno kulno.
I njihova obrada 505 od Arctic Monkeysa, rula jako.
505, Lover i Awkward su top.
9/10
San Cisco - Golden Revolver
Dosadniji od Awkwarda. Prve dvije pjesme su grejt, ovo ostalo neki prosjek.
Solidno, ali ipak to je njihov prvi EP pae, zašto biti kritičan durr
Uglavnom, Golden Revolver i Girls Do Cry su okej pjesmice.
7.5/10
Vampire Weekend - Contra
Preporučio last.fm, pa da poslušam.
I odlično je. Ezra ima taj neki glas koji je baš super! Za pjevat i to.
Kraj je odličan, upotpunjuje odličan početak i sredinu (lol).
Cousins, Horchata i Diplomat's Son su vrh.
9.5/10
Dinosaur Jr. - I Bet On Sky
Užasno. Ko da samo pjeva cijeli album, pjesme su razvučene, dosadno jako.
Ništa na albumu da je iole solidno, baš mi ne paše ništa.
4/10
ajde sad svi po meni