HCL.HR

Fanovi su otkrili zašto je skakanje u novom Crashu lošije nego u originalu

Zoran Žalac 04.07.2017.   •   18 komentara


Iako je developer Crash N.Sane Trilogy kolekcije nastojao zadržati gameplay originalnih igara, Crash je mnogima ispao teži nego ga se sjećaju. Sada je odgonetnuto i zašto.

crash-bandicoot-video-1

Kao što sam jučer napisao u recenziji Crash Bandicoot N.Sane trilogije, kontroliranje lika djeluje čudno od prve sekunde u igri. Još je čudnije kako neke prepreke ne uspijete prijeći rutinski, iako vam na početku nisu predstavljale nikakav izazov. Neki fanovi odlučili su istražiti taj misterij te su zaključili kako je jedna bitna stvar u novom Crashu ipak promijenjena naspram originala.

Naime, korisnik TastyCarcass na Redditu iznio je teoriju da je u igrama N.Sane trilogije likovima promijenjen oblik koji definira koliziju s objektima. Pretpostavlja se da je u originalu korišten oblik kvadrata, odnosno ravna donja površina jer su druge solucije bile prezahtjevne za tadašnji hardver.

Međutim, čini se kako N.Sane trilogija koristi eliptični oblik za detekciju kolizije, čest za Unity i mnoge druge aktualne pokretače. Posljedice toga vidljive su na dva primjera – likovi pri odskoku s ruba mogu sići s ruba tako da praktički stoje na zraku, dok s druge strane pri doskoku na suprotni rub mogu skliznuti niz rub, što se u originalu nije događalo jer je geometrijski oblik za detekciju bio ravan, a ne eliptičan.

Prema teoriji TastyCarcassa, to je razlog zašto je novi Crash teži od originalnih igara. Međutim, uz to se veže i trik kojim se ovaj problem može donekle poništiti. Naime, ako naučite foru da skačete tek kad Crash ili Coco skliznu s prvog ruba, onda ćete definitivno skočiti dalje nego da skačete prije dolaska na rub. Međutim, ovaj trik je uvijek riskantan pa ostaje pitanje koliko je zapravo koristan.

Označeno sa:

Komentari (18)

  • 4mal

    04.07.2017 - 13:08

    pa i ima smisla radi zakona fizike kao sto dns je realnija grafika tako i ovo isto … samo se treba naviknut na isto 😉

    • PppPP

      @4mal, 04.07.2017 - 13:15

      da, definitivno je realno skakanje dok si u zraku :)

    • 4mal

      @PppPP, 04.07.2017 - 14:00

      mislio sam na ovo prodanje kad je pri rubu :)

  • 1oR

    04.07.2017 - 13:22

    Koliko je ovoj budali dosadno u zivotu.Obrisi video sa kanala ne brukaj se

    • Pharex

      @1oR, 04.07.2017 - 14:47

      Ovo nimalo nije lijep komentar, što ima krivo u tome da igrač ukaže na “propuste” naspram originalnoj verziji igre?

    • Lundvalnaden

      @Pharex, 04.07.2017 - 15:10

      ja bi rekao braindead komentar.

    • Pararera

      @Pharex, 04.07.2017 - 20:31

      Kid.

    • 1oR

      @Pharex, 05.07.2017 - 09:34

      Iduci put cu pitati tebe sta cu napisati

    • tryon

      @1oR, 05.07.2017 - 13:49

      vejn skoncetriraj se.

    • 1oR

      @tryon, 05.07.2017 - 17:25

      Uvijek koncentrisan 😉

  • Lundvalnaden

    04.07.2017 - 13:34

    kakav fail, oni u 2017. nisu uspjeli napravit platformer kakav se igrao prije 20 godina…
    mozda bi trebali zamoliti nintendo za neke instrukcije

    • Brinko

      @Lundvalnaden, 04.07.2017 - 15:41

      Ta ti je dobra

  • Someone

    04.07.2017 - 14:00

    Dobro jel ovo nintendo poslao ekipu ovdje da trola svaki članak??

  • Lundvalnaden

    04.07.2017 - 14:13

    gdje ti vidis trollove, prividjaju ti se neka stvorenja?

  • BONZO

    04.07.2017 - 20:04

    E baš mi je ovo trebalo! Čoviče frend i ja smo se ubijali (doslovno), u prvom Crashu dok smo prešli level The High Road, i naravno dajemo čudne poglede jedno drugome kako smo kao dica rasturali a sada ne možemo ni level proći, haha

  • Justt Jaa

    04.07.2017 - 20:59

    Znao sam da to nije to. Prije 10 godina kad sam kao klinac igrao igru sjecam se da je sve islo bez ikakvih problema i evo vec dva dana otkad imam igricu rage quitam nakon pola sata-sat igranja jer ne mogu prec nijedan level (10ak prvih levela u 3-4 sata igranja). Mozda nakon nekog vremena kad se naviknem na kretanje i fiziku igre, ali za sada je katastrofa!

    • Lundvalnaden

      @Justt Jaa, 04.07.2017 - 23:04

      ma sramota, pokusali su iskoristiti nostalgia faktor, a onda izbace igru s ovako velikim problemom. ovo se ne moze ni patchirati, a igru rasprodali ko nenormalni….

    • pleto

      @Lundvalnaden, 05.07.2017 - 08:32

      “Velikim problemom”??? LOL
      Zašto se ne bi moglo patchati? To uopce ni ne treba patchati, bolje da ima eliptični oblik kolizije kao i sve modernije igre nego kockast, to je sve stvar navike, a ja se ne bi ni žalio da je malo teže jer mi je kao klincu na ps-u to bila dosta jednostavna igra (igrao samo warped).

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!