PogledanoAmerican Dad Season 7 - Ok za ubit vrijeme, al počeli su opasno pretjerivat ko u Family Guyu. 6/10
Californication Season 5 - Mislio sam da ne može gore od četvrte. Al da, ovo je gore. I to užasno finale. RZA rula. 5/10
Community Season 3 - Ima jebenih, al ima i previše jebenih random smećastih epizoda. A ni finale nije nešto. 7/10
Eastbound & Down Season 1 - Gotovo savršena sezona, odličan balans humora i drame. 9/10
Eastbound & Down Season 2 - Jedna loša epizoda, iako još uvijek savršeno sviježe. 8/10
Eastbound & Down Season 3 - Najekstremnija od tri sezone, finale u stilu serije. 8/10
Firefly Season 1 - Odličan SF western simpatičnih likova sa perfektnim omjerom akcije, drame, humora i zanimljivih twistova. Šteta zbog otkazivanja. 9/10
Girls Season 1 - Ja stvarno mogu izdržati svakakva sranja, al ovo nisam mogao. Serija nije loša, al likovi su toliko antipatični da sam morao prestat. Girls/10
Hung Season 3 - Dobra serija, dobra sezona s užasnim finalom, još kad uzmem u obzir da se radi o finalu serije. 6/10
Life's Too Short Season 1 - Previše za reći imam, al tu ne mogu pisat pa eto. Nisam zadovoljan previše. 7/10
Modern Family Season 3 - Mali i gotovo neprimjetan pad u kvaliteti, još uvijek jedna od boljih ongoing serija. 8/10
New Girl Season 1 - Srednja žalost, Zooey pička koja drži seriju. Ništa posebno. 5/10
Parks And Recreation Season 4 - Rula, novi setting i dobar kraj koji najavljuje promjene u novoj sezoni. 8/10
Party Down Season 1 - Jedna od boljih humorističnih serija ikad snimljenih. 9/10
Party Down Season 2 - Nimalo lošija druga sezona, ako ne i bolja. 9/10
Pushing Daisies Season 1 - Simpatična serija, dobri likovi, sporedna radnja kojom ustvari pune sadržaje epizoda dosta lošija od glavne. 7/10
The Big Bang Theory Season 5 - Baš užasna sezona, recikliraju stare fore 83 puta po epizodi. 4/10
The Inbetweeners Season 1 - Lagano za gledati, znaju pogodit s mama/jebanje forama. 7/10
The Inbetweeners Season 2 - Prva sezona je tražila malo privikavanja, tu se sve nastavlja tako da ono,, Rulla,, 8/10
The Inbetweeners Season 3 - Dobri su mali xD JEBANJE., 8/10
The League Season 3 - Dosta originalna u prve dvije sezone, u trećoj su ih počeli reciklirati. Iako, još se dobro drži. Predvidio bih da je ovo zadnja dobra sezona. 7/10
The Walking Dead Season 2 - Previše vremena troše na nebitne događaje. Zna biti naporno al tu i tamo dođe neka dobra scena il epizoda. 6/10
Workaholics Season 1 - Nemam nekih većih zamjerki, dosta zabavno i svježe. Dobar soundtrack. I zabavno je. 8/10
Workaholics Season 2 - Nema nekih većih odmaka od prve sezone, još uvijek svježe i FUN. 8/10
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PratimSouth Park Season 16 - Gotova polusezona, nastavak na jesen.
Workaholics Season 3 - Prikazivanje počinje 29.5.
Pushing Daisies Season 2 - Počeo watch