HCL.HR

Redatelj Dragon’s Dogme 2 opleo po igrama koje koriste fast travel – “Igre su vam dosadne”

Zoran Žalac 23.01.2024.   •   32 komentara


Redatelj nadolazeće igre Dragon’s Dogma 2 izjavio je kako brojne igre koriste sustav brzog teleportiranja po mapi jer su – dosadne.

Zadnjih je godina u modi da igre imaju što veće svjetove sa što većom površinom za trčkaranje i istraživanje. A kad samo igranje krene, igračima se servira mehanika teleportiranja po mapi, tj. brzog putovanja. Iako je na igraču da sam odluči koliko će često to koristiti, samo uvrštavanje te opcije ponekad može umanjiti značaj otvorenosti svijeta.

Dragon’s Dogma igre su među rijetkima koje nude brzo putovanje po mapi, ali ga donekle i ograničavaju. Koristi se tako posebna valuta (kristali) pa se ne može putovati na drugi kraj svijeta kad god se igraču prohtije. Dragon’s Dogma 2 također će koristiti takav pristup, uz dodatak “javnog prijevoza” u obliku kola s kojima se možete povesti u željenom smjeru.

Redatelj igre Hideaki Itsuno za IGN je izjavio kako preferira takav pristup jer to onda znači da igra nije dosadna.

“Putovanje je dosadno? To nije istina. To je samo zato što je vaša igra dosadna. Sve što trebate učiniti je napraviti putovanje zabavnim. Zbog toga stavljamo stvari na pravu lokaciju da ih igrači otkriju, ili smišljamo različite metode pojavljivanja protivnika ili guramo igrače u situacije gdje oni ne znaju je li deset metara ispred njih sigurno ili nije.”

“Uložili smo dosta truda u stvaranje igre u kojoj možete naići na nekoga i nešto će se dogoditi, a iako brza putovanje postoji kao opcija, odlučili smo dizajnirati mapu na kojoj će igrači sami donijeti odluku kako će putovati.”

Za razliku od drugih igara, jedna od metoda putovanja u Dragon’s Dogmi 2 neće biti klasična. Već spomenuti prijevoz kolima tako će moći rezultirati situacijama u kojima vam neprijatelji organiziraju sačekušu, tj. zasjedu. Jeftinija je to opcija putovanja nego pomoću kristala, ali je s druge strane i opasnija.

Komentari (32)

  • MedoZidov

    23.01.2024 - 14:37

    Facts

    • DjokaBA

      @MedoZidov, 23.01.2024 - 14:42

      It’s Britney bitch 😀

  • TheDoors

    23.01.2024 - 14:47

    Jedina igra koja nije bila dosadna a imala je fast travel opciju po meni je Fallout New Vegas pa cak i Red Dead Redemption 2, gdje god putujem po mapi nesto se zanimljivo događa.

    • MeDoNjA

      @TheDoors, 23.01.2024 - 19:36

      Onda je Fallout 4 bolji od Fallout New Vegas-a s tim da u Fallout 4 ima mnogo vise desavanja i jos nema planina tako da u bilo kom slucaju ne mora se koristiti Fast Travel barem sam ja koristio fast travel mnogo manje u fallout 4 pogtovo sto ima dosta onih delova da nadjes i tkd.

  • BozanicJosip

    23.01.2024 - 15:07

    Igram sad Ghost of Tsushimu i toliko mi je drago da možeš koristiti fast travel koliko hoćeš. Za mene kao casual gamera koji odigra 1 – 2 veće igre godišnje je ovo teški win jer ne moram trošiti vrijeme na ionako nebitno stizanje od točke a do točke b, pogotovo ako sam tim putem već prošao i nema se što vidjeti. Kad otkrijem mapu nemoj me tjerat da idem lijevo desno bez fast travela, ili samo to napravi opcionalnim pa tko voli nek izvoli

    • DBcro

      @BozanicJosip, 23.01.2024 - 16:18

      Slažem se sa svime

    • Daky_13

      @BozanicJosip, 26.01.2024 - 12:57

      Izvini sto se ubacujem ali sa igrom Ghost of tsushima to nije slučaj.Itekako je važno u toj igri putovati i što manje koristiti fast travel.Dešavanja tokom putovanja su česta i ima usput mnogo zarobljenih ljudi koji treba osloboditi,da bih kasnije dobio neke nove side misije i informacije pa čak i mesta koja su skrivena po mapi.Sa druge strane to mi čini zadovoljstvo

  • Crow89

    23.01.2024 - 15:26

    Fast travel služi samo da se ne gubi vrijeme, ja tu ne vidim ništa loše. Tko želi ga koristi a tko ne neka putuje igrom. Što će sada meni netko reći da je meni lošija igra ta koja ima fast travel? Bezveze

    • Stecajni_upravnik

      @Crow89, 23.01.2024 - 17:10

      Ma jok, nego onda mogu da metu’ reklamu 100h game playa za samo 100+ USD/EUR/GBP ….

    • Djelo_Jerboa

      @Stecajni_upravnik, 23.01.2024 - 19:52

      Fulao si temu potpuno.

  • Darac83

    23.01.2024 - 15:31

    Ima tu nešto, ne kažem da je skroz u pravu, ali… Kad se sjetim, RDR2, Spiderman i CP2077 su igre gdje sam možda par puta koristio fast travel.

    • vragec25cro

      @Darac83, 24.01.2024 - 00:58

      Pa kad moras prvo proputovati pol mape da dođeš do fast travela u Rdr 2

    • Darac83

      @vragec25cro, 24.01.2024 - 08:00

      Nije to, nego je igra imala takav ugođaj da je bio gušt jahat.

    • vragec25cro

      @Darac83, 24.01.2024 - 23:08

      Mozda prvih par puta po istom mjestu.kasnije dosadilo.barem meni

  • sparrowpunk

    23.01.2024 - 15:33

    U Falloutu 4 nisam uopće koristio fast travel jer na survival težini je to nedostupno. Ghost of Tsushima sam prešao bez da sam ijednom koristio fast travel, ali sam tako i puno toga istražio. U Zelda BOTW i TOTK bi izgubio živce da nema fast travel opcije jer je mapa u tim igrama puna raznoraznih planina. U Falloutu 4 je jednostavno, cijela mapa je jedna velika pustoš bez planina i samo bih odabrao smjer kretanja i krenuo. Eventualno bih naišao na ogradu ili zgradu koju bih morao zaobići.

  • Djelo_Jerboa

    23.01.2024 - 15:53

    U jednu ruku je u pravu, u drugu nije nikako. Fast travel najviše pomaže u igrama sa collectible itemima da se brzo prebaciš u na dio mape koji te zanima i pokupiš to. I u baš velikim igrama kao Rdr2 koja nipošto nije dosadna, pa neću pola sata jahat na drugi kraj mape bezveze. E sad meni je više problem sama izvedba, velika je razlika kad imaš smisleni i uvjerljivi fast travel npr. vlakom ili kad se samo teleportiraš. Jedan od boljih fast travela koje sam vidio ima Subnautica, ko je igrao zna o čemu pričam. Uglavnom sam pronalaziš portale po mapi koje prvo moraš akrivirat da bi radili, nisu dostupni samo tako i donekle su uvjerljivi jer teleportacije takve vrste paše uz SF igru.

  • Vejzik

    23.01.2024 - 15:58

    U pravu je. Sve isprazno, dosadno i ponavljajuce, narocito Ubisoftove igre.

    • Blackbeard

      @Vejzik, 23.01.2024 - 16:05

      Osim Division i Division 2. To su dobro napravili. I Ghost Reacon Wildlands.

  • Artyom

    23.01.2024 - 16:54

    Prvih par sati igre je možda zanimljivo bez fast travel-a. ali u današnjem gamingu prelaziti cijele igre bez fast travel-a je totalno gubljenje vremena. Čast igrama koje su iznimke (koje možemo na prste jedne ruke probrijati) koje uvijek imaju nešto za ponuditi ako se kroz svijet “ide pješke”, no u 99% open world igara stvarno treba bit budala i provesti 75% “gameplaya” na beskorisno trčkaranje sa jednog dijela mape na drugi!

    • MeDoNjA

      @Artyom, 23.01.2024 - 22:35

      Voleo bi da mi nabrojis igrice gde je u danasnjem gaming-u ne koriscenje fast travel-a gubljenje vremena. Evo jedino sto meni ide u glavu je mozda Mad Max jer je bio repetitivan do bola , ali i tad nisam toliko koristio fast travel vec sam skoro do svake misije jurio i radio one sitnice na mapi koje su bukvalno iste tokom cele igre. Bukvalno ne znam igricu gde sam morao da koristim fast travel jer je igrica bila prazna ili sto ova budala kaze dosadno , ali bukvalno , u vecini slucajeva sam koristio fast travel samo zato sto me smara da idem do misije on foot…

    • Artyom

      @MeDoNjA, 24.01.2024 - 02:15

      Znam ja da bi ti “voleo”, al ne da se meni nabrajat skoro sve današnje open world igre. (Pogotovo one Ubisoftove)

  • Bubimir666

    23.01.2024 - 17:02

    Eh Morrowinde moj… Dok se sjetim, nema fast travela, nema quest markera, nemaš blage kaj te na putu čeka… To su bila vremena hehe Meni je čist ok da do određene lokacije moraš pehaka prvi put, a kasnije dok ju otkriješ nekakva izvedba fast travela. Mada priznajem, ima posebnosti u hodanju, lutanju, istraživanju 🙃

    • Bubimir666

      @Bubimir666, 23.01.2024 - 17:03

      Kingdom Come mi ima super fast travel!

    • Darac83

      @Bubimir666, 23.01.2024 - 19:12

      Je, i tamo su imali random zasjede kod fast travela.

    • vlatko2003

      @Bubimir666, 23.01.2024 - 19:08

      imas silt strider 🤷🏿‍♂️

    • Bubimir666

      @vlatko2003, 24.01.2024 - 04:12

      Fkttt… Zaboravio sam na Stridera skroz 😅😅😅

    • Bubimir666

      @vlatko2003, 24.01.2024 - 04:13

      Al’ viš ostalo mi u sjećanju hodanje i istraživanje, po tome ga pamtim, Stridera sam skroz opće smetnuo s uma…

  • JCD-Bionicman

    23.01.2024 - 17:13

    Delimično se i slažem i ne slažem sa ovom izjavom. U dosta igara koje nisu dosadne je potreban fast traver. Primer može biti Elden Ring.
    Ogromna mapa, zanimljiva za istraživati ali jahati sve vreme od mesta do mesta nema smisla kada se već otkrije sve, a nema ni muziku koja će te terati da jašeš i uživaš u toj prirodi.
    Dok u drugu ruku igre kao Cyberpunk 2077, The Witcher 3 i npr. Red Dead Redemption 2, imaju takav open world da je šteta koristiti fast travel. Može se uživati u prirodi ili u neonskom gradu i njegovim ulicama, uz prejaku muziku koja prati sve ove navedene igre.

  • TheCaptainCrash

    23.01.2024 - 17:35

    ima smisla

  • Goblin

    23.01.2024 - 18:06

    Koliko se sjećam upravo su za Dragon’s dogmu 1 ljudi imali primjedbu dosadnog trčanja vamo tamo.

  • moordrak

    23.01.2024 - 18:21

    Kaže on , “..igre su vam dosadne..”. Bome, ima čiča pravo…

  • vragec25cro

    24.01.2024 - 01:00

    Zasto?Kao da imam volje da putujem po istom mjestu 100 puta.To me ubijalo u Rdr2 kaj trebao izgubiti hrpu vremena bezveza da uopce dođem do fast travela da mogu putovati na drugi kraj mape.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?