HCL.HR

Zašto Rainbow Six: Siege nema respawna?

ШмајсерСрб 19.10.2014.   •   12 komentara


Ubisoft je u detalje otkrio zašto u kompetitivnim mečevima novog Rainbow Six naslova neće biti podizanja iz mrtvih.

Iako će imati nekakvu vrstu singleplayer kampanju, Rainbow Six: Siege dizajniran je s brzim i atraktivnim multiplayer okršajima policajaca i kriminalaca na umu. A kada u jednom takvom mp okršaju poginete, gotovo je – umrli ste i morate čekati kraj runde. Drugim riječima – nema respawnanja, a zašto je Ubisoft Monteral donio takvu odluku i kako takvo što utječe na gameplay, objasnili su u podugačkom blog postu.

“Kada vam nije dozvoljen respawn tijekom meča, twitch refleksi nisu jedine vještine koje će vas održati na životu. Timski rad, poznavanje mape, planiranje, prilagodljivost, komunikacija i dobro vodstvo postaju podjednako važni za pobjedu”.

Igra je dizajnirana oko tri glavna stupa – timski rad, taktika i napetost, a developeri smatraju da je forsiranje pravila jedne smrti po rundi ključno za takav dizajn.

“Ne samo da su ta tri stupa gameplaya u srcu Tom Clancy’s videoigara već su gotovo u potpunosti odsutni s FPS tržišta današnjice. Čak i kada igrate timski, ‘trči i pucaj’ naslovi naglašavaju twitch reflekse dok zanemariju druge vještine pa se igrači mogu osjećati odvojeno od akcije. Sa Siegeom, to nije slučaj.”

Ako vam ovo zvuči zabrinjavajuće jer volite žuriti kroz mp igre i demonstrirati svoje lude twitch skillse, a ne volite dugo biti spectator, utjeha dolazi u obliku sljedećeg citata:

“Mečevi su kratke, precizne operacije. Čak i ako umrete na početku nećete biti izvan akcije više od tri minute po rundi. Time se nadamo ponuditi intenzivno iskustvo, bez da vas odvajamo od same igre na predugo vrijeme.”

Rainbow Six: Siege dolazi na PC, PS4 i XONE negdje tijekom sljedeće godine, a nedavno smo saznali da cilja ponuditi gameplay u 60 FPS-a na svim platformama.

Komentari (12)

  • [CRO]WolF

    19.10.2014 - 16:32

    barem jedna igra, sada ako si na bf4 miran i pucas na sigurno si camper..

    • IaMarmageddoN

      @[CRO]WolF, 19.10.2014 - 16:46

      To je meni rekao frend kada sam se borio za neki assigment gdje treba (među ostalim) 50 HS sa preko 250 m da se dobije neko oružje (zaboravih koje) pa vidio da nije ni to baš uz određen pad metka lagano. Mislim da je bilo za SRR, nisam siguran… Igre poput CODa, to je već druga priča. Jednim dijelom zato mnogi i vole starije CODove (i ja sam tu), jer na beskonačnost možeš ubiti nekoga.

  • IaMarmageddoN

    19.10.2014 - 16:39

    Sviđa mi se ideja, osobno obožavam pravi Search i Destroy mod (znam da se to ovdje ne spominje, mislim samo na princip moda) u kojem također imaš po jedan život u svakoj rundi i da, onda je potrebna i taktika i preciznost ali siguran sam da 90% igrača ne voli taj stil i još ako neće biti "one shot-one kill" neće kupiti igru. Loše je, opet, što to smanjuje broj opcija. Ali, ako će to biti MP koji koristi nešto poput BF ili Arma mehanike i koji će u sebi imati određen zaplet ili nešto "misijski" onda možda prođe. Ipak mislim da će morati, ako ne odmah, onda s vremenom napraviti neki mod FFA ili TDM da se igrin MP održi dulje na životu. Za sljedeću godinu još nisam siguran što ću kupiti od igara jer imam neke druge planove za potrošiti novac ali nikad se ne zna, osim Battlefronta možda je ovo FPS u vrhu moje male sante leda!

    • fxp1990

      @IaMarmageddoN, 19.10.2014 - 17:03

      Dok sam igrao CoD4, samo sam S&D i igrao… Oh, good times.

    • niksa_91

      @IaMarmageddoN, 19.10.2014 - 19:27

      +1

  • NiX159

    19.10.2014 - 17:34

    Dobra stvar bi bila da kao u payday 2 posle 2-3 minuta se respawnate

  • NickTronic

    19.10.2014 - 17:36

    Neznan zašto ljudi uspoređuju igru s COD-om i ostalim "run&gun" igrama kad je igra sličnija CS-u.

  • Black op

    19.10.2014 - 18:00

    Nema respawn ali zato mozete svojim suigracima govoriti kroz mikrofon ili chat, ta logika….

  • Madridista1

    19.10.2014 - 18:33

    Kao što je rekao NickTronic, zašto ovo uspoređivati sa igrama poput COD-a? Ovo je taktička pucačina gdje se greške naplaćuju time da morate čekati iduću rundu. Prednost je ta što ovdje pričate preko mikrofona i poprilično realno izgleda igra s obzirom da i u RL nemaš nego jednu priliku :)

    • Moth

      @Madridista1, 20.10.2014 - 15:02

      Zato jer postoji taj Search&Destroy mod u CoD-u još od samih početaka CoD serijala koji je više-manje isti tip gameplaya kao ovaj Siege. A od CoD-a jedinice je prošlo ohoho vremena. Jedini tip igre koji se ne zasniva na bezglavom trčanju i napucavanju već na team playu, taktici i poznavanju mapa.
      Tako da, da, može se uspoređivati CoD i Suege. Dapače, u ovom slučaju je Siege taj koji kopira ono što je CoD prvotno ponudio.
      Ne moram niti spominjati da je Search & Destroy ujedno jedini mod koji igram.

  • aspirant

    20.10.2014 - 14:56

    Ubisoft, samo je jedan Counter Strike 😀

  • sucidar123

    23.10.2014 - 16:02

    Isto kao i CS:GO čak me malo podsjeća na njega.Teroristi i specijalci hmmm

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!