Novi tekst i nadam se da će se naći neko da pročita, ipak ste više izgleda zaokupljeni najavom Crysisa 3, skorim izlaskom Diabla 3 i lošim krajem u Mass Effectu 3 :P ( sve sa tri )
Radi se o tipovima koje sam ja pisao i mogu ih pročitati svi, naročito se preporučuje onima koji misle nešto ostvariti u nekom od engina.
Game development tipovi :
- Jasno je da jedan čovjek ne možze ( bar za jedan život ) napraviti sjajan AAA naslov sa tonom komponenti, može jednostavnije igre u vidu manjih mogućnosti.
- Za sjajne AAA naslove je logično da nam treba tim, manji ili veći nije bitno, bitno je da pravilno funkcioniše i da svako u timu zna svoj posao.
- Igre rijetko završavaju onako kako ih zamislimo na početku izrade, dosta novih ideja sa javlja kroz proces izrade igre. Također možda nećete imati dovoljno vremena i iskustva da ubacite sve elemente koje ste htjeli ubaciti.
- Svi ovi procesi, procesi pri izradi igre mogu se nazvati "ponavljanje" i ako to pravilno uradite igra će postajati sve bolja tijekom produkcije. ( "ponavljanje" ponavljanje svih elemenata i razrađivanje )
- Također je bitno ako imate sopstveni tim, vršiti sve veći razgovor i vrišiti proces "ponavljanja" dok se neke komponente dovedu praktično do maksimalnog uspjeha.
- Početak sa idejom : Svaka igra starta sa nekom idejom koju ste zamislili prije početka izrade igre.
- To može biti ideja o nekom posebnom gameplay elementu, možda o potpuno novom i unikantom elementu, također ideja može nastati samo preko priče koju ste smislili.
- Vaše ideje moraju biti iznad normi, jer pravljenje ( ponavljanje ) već urađenih stvari neće dovesti do ničega, samo do toga da vam igra ode u zaborav.
- Kako bi došli do možda novih ideja trebate igrati u što većem broju već postojoće igre, čitati knjige, gledati razne video zapise, filmove i tome slično. Također vjerovatno imate igre koje volite i mrzite, igrali ste igre koje su vas ostavile bez daha, također igrali ste i druge igre koje su vas živcirale. Sve ovo navedeno i primjere iz navedenog trebate iskoristiti i stvoriti najbolje što možete, po mogućnosti nešto što niko do sada nije napravio.
- Ono što je također bitno je da pravite pisane bilješke, čak i svaki novitet, svaku ideju zapišite i poslije imate na umu čitajući sve to ( i sam koristim ovaj metod ). Nažalost ova metoda kod developera koji tek počinju se veoma malo koristi u današnjici.
- Nemojte nikada biti previše vezani za neku ideju, imajte na umu da ona može propasti i budite uvijek spremni na to. Po mogućnosti imati varijantu " B ".
- Nikada nemojte prebrzo iskazivati svoje ideje drugim ljudima, prvo je maksimalno proučite i vidite koliko je izvodljiva.
Nadam se da vam nisam dosadan i da ima ljudi koji čitaju ovo.
Također sve ovo i mnogo toga drugog upravo imam napisano u jednu veliku svesku ( design levela, razni moji tekstovi, tipovi za UDK, Max i dosta toga ) i razmišljam o tome da na kraju, kada uradim prvu igru u UDK-u ovu svesku poklonim nekome i to orginal, ja ću prepisati sve sebi na svoju teku :)