Ja sam imao iPhone 5, koji je imao očigledan problem, cijeli net je brujao o tome i mnogima su se mijenjali uređaji zbog toga ( ljubičaste crte po ekranu ). Odnio operateru uređaj , on sam primijetio kvar i naveo to poslali prvi put na servis, vratili ga da je ispravan i da dijagnostika nije pokazala nikakav kvar ( uređaj bio 2 tjedna na servisu i ponudili mi kao zamjenu običan mobitel sa tipkama od 300 kn ). Nakon nekoliko dana opet ista stvar, poslan na servis, opet dva tjedna čekanja i vrate mi ga da je dijagnostika pokazala da je mobitel savršeno ispravan i da ako mi se to ponovi da pokušam snimiti. Nakon nekoliko dana ja uspijem to snimiti i opet pošaljem njima sa snimkama, prethodno ga slikao, slikao one oznake na kojima se može vidjeti je li mobitel bio u doticaju sa vodom i poslao na servis. Nakon 10 dana zovu me da je u mobitelu bila voda i korodirala matična ploča i da trebam platiti oko 3000 kn za popravak. Ja naravno odbijam to i tražim uređaj Nazad, i pošalju ga oni sa slikama te matične ploče gdje se vidi da je problem, kad je mobitel došao bio je vidno oštećen odvijačem ali radio je i do dan danas radi bez problema. No kada sam ja otvorio uređaj ploča je bila ispravna i slike uopće nisu od moga mobitela bile. Ja sam zvao operatera i servis, operater je prebacio krivnju na servis, a servis rekao da ako ista mogu da ih tužim i poklopili slušalicu. Nakon sto sam to pokazao operateru on mi je dao još jedan uređaj kao ispriku i najavio da će ovo proslijediti nadležnima. Sad imam 2 iPhone 5 i bolje radi onaj koji je bio "pokvaren" nego drugi.
Malo sam se previše raspisao ali želim ti reci da su u servisima loši ljudi ( htio bih reci puno gore stvari, ali nekada vise uvrede govore o tebi nego o njima )i koji gledaju kako će te zeznuti. Ako želiš biti brz mobitela vise od mjesec dana i bojati se u kakvom će ti stanju biti uređaj kada ti ga vrate ne šalji na servis, bolje potrazi nekoga privatnog tko zna šta radi ili ifixit i sam vidi u čemu je problem. Kod losih ljudi u servisu je problem sto iPhone se ne popravlja već moraju dati drugi a oni su kao sto sam rekao prokleti i nezrele pomoći ljudima koji izdvoje skoro 1000€ za mobitel jer oni su bogovi, znao sam slučajeve gdje su namjerno pokvasili uređaj kako bi gospodin izgubio garanciju. I još milijun drugih slučajeva od tih .... Čitaj malo po netu iskustva sa servisima.
Servis se zove Agramservis.