Vijesti > Multiplatform > Imamo prve Thief detalje

Imamo prve Thief detalje

15
Novi Thief neće biti toliko orijentiran na magijske elemente, ali će pokušati zadržati sve ono po čemu je serijal poznat u svom žanru. I sve to uz next-gen vizuale.
Imamo prve Thief detalje
Najnoviji broj magazina Game Informer otkrio nam je niz detalja o novom Thiefu, koji je premijernim prikazom u istom časopisu potvrđen za 2014. godinu u verzijama za PC, PS4 i druge next-gen konzole. Naime, u spomenutom su magazinu imali prilike vidjeti misiju u kojoj se protagonist Garrett infiltrira u bordel zvan House of Blossoms (svaka sličnost sa sličnom misijom iz jako slične igre očito je sasvim slučajna).

Garrett je iznimno agilan pa mu skakutanje po krovovima ne predstavlja neki problem; tako se između ostaloga infiltrira u bordel.

Misija je prikazala mehaniku skrivanja čučanjem iza kutija, kada slika postaje crno-bijela te odvlačenja pozornosti stražara bacanjem objekata. Garrett je iznimno agilan pa mu skakutanje po krovovima zgrada ne predstavlja neki problem i tako se između ostaloga infiltrira u bordel bez da ga itko vidi. Kako bi saznao gdje se nalazi njegova meta, Garrett pokušava otključati sef u svojevrsnoj mini igri koja pak ne pauzira svijet oko njega već ga bilo tko može prekinuti u tom otključavanju. Kada se konačno dočepa svog plijena (u ovoj misiji to je specifični medaljon), igrač mora pobjeći, a za to može koristiti tajne prolaze u zgradi.

Da bi se efektivno riješio stražara, Garret može ubaciti opijum u ventilacijski sustav ili iskoristiti različite objekte (poput kipova i sl.) kako bi onesposobio neprijatelje.

Thief 4

Uočavanje tih interaktivnih objekata bit će moguće uz korištenje tzv. Focus moda, koji vam je itekako poznat iz svih novijih akcijskih avantura. Što se navigacije tiče, igraču će biti prikazano gdje treba ići, ali ne i kako do ondje doći. Alternativni putovi bit će vrijedni istraživanja jer će igraču donijeti dodatnu zaradu (otisci prstiju vidljivi u Focus modu otkrivat će nam gdje se nalazi loot), a pomoću nje nadograđivat ćemo opremu u igri - prvenstveno luk, kuku i Blackjack oružje kojime ćemo uspavljivati stražare.

Umjetna inteligencija neprijatelja trebala bi biti na zavidnoj razini; neprijatelji će biti svjesni prostora u kojemu se nalaze.

Garrett se, kao i u prethodnim igrama, neće moći boriti s grupom stražara (četiri ili više njih), tako da će se gameplay u prvom redu fokusirati na stealth pristup. Umjetna inteligencija neprijatelja trebala bi biti na zavidnoj razini jer će neprijatelji biti svjesni prostora u kojemu se nalaze te će pretražiti svaki kutak kada postanu sumnjičavi. Štoviše, zanimljivo je kako će različite vrste neprijatelja igrače tražiti na različit način. To nam nije konkretizirano primjerom, ali svakako zvuči kao nešto što će doprinijeti atmosferi i igrivosti igre.

Inače, Eidos Montreal je otkrio kako je igra u prve tri godine razvoja prošla kroz nekoliko eksperimentalnih faza. Eksperimentiralo se s novim likom i prikazom iz trećeg lica, no na kraju smo dobili natrag Garretta i tradicionalni prikaz u prvom licu.

Mislimo da će se fanovi Thiefa složiti da je tako najbolje, a jesu li ostali elementi gameplaya također pogođeni recite nam u komentarima ispod ovog teksta.
Izdvojeno iz galerije
 
 
 

MARKETING

 

Beam me up