govnasta godina dosta.
pogledao sam 120 filmova, od toga u kinu kajjaznam 60ak, u cinestaru 47 to znam.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The Hobbit: The Desolation of Smaug - mislim film rula i sam po sebi, al 4dx rolerkoster je bio ludilo i baš nezaboravno sranje,,,
Riddick - 2013 najbolji filmovi godine su nastavci JOJ LEL KAKO HOLIVUD NASTAVCI XD jako dobar film, atmosferica odlična, baš možda najugodniji trip u kino ove godine, nostalgično ga se već prisjećam.
Spring Breakers - ak se broji ko 2013.
Only Lovers Left Alive - jako fino, užasan chill za bacit oko, dva sata ničega ali prođe i prebrzo, malo šabanski kao muzika hehe plus odnos prema staroj europskoj književnosti (iako nikako iritantno ko woody allen) ali to je valjda amerika ne mogu oni to bolje shavatit hehe. preporuka najveća od navedenih.
The Wolf of Wall Street - još jedno kvarenje, dakle nezz film je prva polovica jako savršen, al onda prvo dođe kino pauza od 17 goina, plus u kinu je bilo prevruće al ne ono malo toplo nego baš da su mi potpuno bila mokra leđa u guzica i međunožje potpuno kao po ljetu, i tako 3 sata plus 20 minuta trejleri 20 minuta ta pauza. a šteta, rula film.
The Hunger Games: Catching Fire - tko bi pomislio realno, prvi je bio dosta meh, a ovaj je dobar svih 150 minuta. mali mi se pokvario jer sam ga gledao dvaput u tjedan dana igrom prilika, a realno ne postoji film koji to može iznjet. nisam ziher jer bi posebnio izdojio baš zbopg tog odlaska jer me dosta smorio al kad sam prvi put pogledo bilo mi je baš savrpeno pa eto nek stoji.
Shingeki no Kyojin - sozz znam da nije film, i to još glupi anime iss, al baš sam uživao.
Little Witch Academia - još dublje idem u prekršaj, kratki anime isusati, ali heri poter anime, jako sam zadovoljan, preporuka svakome tko može anime gledat, šteta što je kratak i nadam se da će izrast u nešto veće.
Oblivion, Iron Man 3, Ender's Game & Thor: The Dark World IMAX Double Feature - rendom al opet sjećam ih se ko dobre odlaske u kino. realno doma pogledat lelne prolly.
The Mortal Instruments: City of Bones, Diabolik Lovers - honorabilni menšn filmu i seriji respektabilno.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A Good Day to Die Hard - definitivno jedan od najgorih filmova svih vremena, najgori koji sam gledao u kinu i najgori mainstream film bez sumnje.
Scary Movie 5, The Last Exorcism Part II - nije loš ko ovaj, al baš nevjerojatno da je nešto tako loše, iako kraj egzorcizma je dosta pamtljivo nevjerojatno loš i smijašan.
Only God Forgives - samo malo više gledljivo, iako puno iritantnije, ogromno govno.
The Conjuring, Mama - užasno lejm i nemaštovito, užasno iritantno zbog toga.
The Counselor - koji je ovo kurac isuse, baš znojenje od neugode, svaka sekunda je kriva, posebni govnasti spomen cameron diaz kojoj želim zdrobit lice ciglom, iako opet scena jebanja windšilda je 8sori prix na takvom spomenu) malo john waters apsurdna pa ajd.
Man of Steel - nije toliko loš, ali je baš bijedno jadan i zato ga se mora spomenut u sekciji lošosti.