HCL.HR

Što ste zadnje gledali?

  • 18882 Odgovora
  • 1729793 Hitova
*

Điz

  • *****
  • 2370
  • On je svugdje
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3840 : 18. Svibanj, 2008., 23:29 »
ma ti smrdiš kolega matej ;(
Hej, daj vagine mala
Ne ovo nije šala ;D
Skidaj gaće droljo
Ti znaš da ja nisam šoljo ;D
Moj penis će te poderati
Toliko se nisi trebala dotjerati
Ostavit ću te svu u šoku
Bit će kao da si uzela koku ;D
Samo to bijelo na nosu neće biti droga
Već muško mlijeko penisa moga;D

*

Lich

  • ***
  • 636
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3841 : 19. Svibanj, 2008., 15:40 »
Ako mu film nije bio toliko dobar onda nije, jebiga ne moraju se svima ukusi poklapati.

*

Điz

  • *****
  • 2370
  • On je svugdje
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3842 : 19. Svibanj, 2008., 16:11 »
Ako mu film nije bio toliko dobar onda nije, jebiga ne moraju se svima ukusi poklapati.

Čuj,meni ne treba poduka iz tolerancije,Matej zna da ga i dalje izrazito cijenim kao prijatelja i osobu  :thumbs:

Jelte,nisam mislijo ništa loše :tired:
Hej, daj vagine mala
Ne ovo nije šala ;D
Skidaj gaće droljo
Ti znaš da ja nisam šoljo ;D
Moj penis će te poderati
Toliko se nisi trebala dotjerati
Ostavit ću te svu u šoku
Bit će kao da si uzela koku ;D
Samo to bijelo na nosu neće biti droga
Već muško mlijeko penisa moga;D

*

Under

  • *****
  • 2399
  • Bwaaaah!
    • SH Memories
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3843 : 19. Svibanj, 2008., 16:21 »
Grave of the Fireflies

Jedan od najboljih anime filmova ikad. I jebeno je tužan, za plakat. :(
Konzolasi njet gameri!

Svatko tko ima snage igrati s gamepadom cijelo vrijeme, ili nije čuo za miš, ili mu ne treba. 100% igara koje trebaju mozga, a gameri ih vole toliko da se identificiraju s njima, trebaju miš, tj. fini sustav preciznog upravljanja. Gamepad je podlozan samo casual igracima, ali nikako ne nama, gamerima.

*

Pičkica

  • ****
  • 1765
  • Prince`Charming
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3844 : 19. Svibanj, 2008., 17:53 »
E to si mi preporučia al još nisam gleda.  :ementaler:

Zadnje odgledah Toy Story 2. zakon, šta reć. Pixar.  :thumbs:
JA SAM TOLKO PAMETAN DA VI TO NEMORETE UOPĆE SKUŽIT KOLKA  JE TO PAMET

Kako mu je pimpek letio na sve strane, straaaaaaaaaaaašno...

s h u m a . o r g  :approve

*

Wildboy

  • ******
  • 7551
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3845 : 19. Svibanj, 2008., 19:16 »
Ako mu film nije bio toliko dobar onda nije, jebiga ne moraju se svima ukusi poklapati.

Čuj,meni ne treba poduka iz tolerancije,Matej zna da ga i dalje izrazito cijenim kao prijatelja i osobu  :thumbs:

Jelte,nisam mislijo ništa loše :tired:

Tako je prijatelju Mario.  :approve

*

$h4d0w

  • ******
  • 3910
  • Forever is an illusion...
    • Last.fm Profile
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3846 : 19. Svibanj, 2008., 20:50 »
Indiana Jones triology( iako vise nije). Odlicna su mi ova prva 3 nastavka, jedva cekam 4. nastavak sad za 3 dana pocinje igrat.
9/10
>> Last.fm Profile


>> Xfire Profile

*

Phylip

  • **
  • 293
  • Zakon
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3847 : 20. Svibanj, 2008., 20:24 »
In pursuit of happiness-9/10

Zanimljiva drama o čovjeku koji slijedi svoje snove i o njegovoj obitelji.
Radi se o  preživljavanju i težnji ka boljem.
Prikazuje kako je put ka sreći zapravo težak i nepredvidljiv
i kako tip od običnog prodvača nekih sranja izgradi sebi put k boljem
Volim Will Smitha


Svemogući Evan-7/10

Evan poželi promijeniti svijet na  bolje i zatim mu se javi Bog
koji mu na to naredi da izgradi arku kojom će ofkors spasit ljude i
životinje ot potopa.Evan se opire ali kasnije prihvati i upusti se u ulogu mesije.
Ima svoje momente...

Zast nitko nece samnom na kavu?

*

Zapi

  • Gost
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3848 : 22. Svibanj, 2008., 13:01 »
Prima della rivoluzione (1964) aka Prije Revolucije (1964)
Bertolucci je svoj drugi dugometražni igrani film „Prije revolucije“ snimio već u svojoj 23. godini života u rodnoj Parmi. Pod utjecajem Pasolinija (čiji je asistent režije bio na filmu „Accattone“) i Godarda (čiji film „Žena je žena“ ovdje i citira) ovim filmom kao da želi uzviknuti: „gledajte kako režiram!“. „Prije revolucije“ film je izrazito uočljivog modernističkog stila i hermetičnog scenarija prepunog metafora. Što se „napadne“ režije filma tiče, korišteni su neočekivani rezovi i pretapanja, naglašen zoom, sugestivna glazba te nekoliko kadrova u boji. Film je režiran na način da gledatelj zapravo i nije u potpunosti siguran kada neki element filma služi tek pričanju priče, a kada se radi o metafori.

U filmu se revolucija uzima kao princip življenja, a ne samo kao politička revolucija. Politički aspekti se, međutim, ipak jasno javljaju na samome kraju filma (u analizi uloge partije i sindikalne borbe). Time dolazi do izražaja i središnji problem filma: buržujski intelektualac unatoč svojoj želji za revolucijom ostaje buržujski intelektualac. On iako misli da „živi revoluciju“, on je uvijek „prije revolucije“. Osjećaj „življenja revolucije“ očituje se kroz ljubavni odnos glavnoga junaka s vlastitom tetkom. Ta dva lika predstavljaju suprotne svjetonazore: on predstavlja donekle revolucionarni princip te opsjednutost prošlošću i budućnosti, dok ona predstavlja  princip stabilnosti te uživanje u trenutku i emocijama.

U filmu susrećemo golem broj društveno-humanističkih problema, što ga čini iznimno podložnim interpretacijama svakoga tipa. Neke od tema koje se javljaju u filmu su antiklerikalizam, seksualnost, snovi, generacijski odnosi, samoubojstvo, sporazumijevanje, angažiranost, preljub, prolaznost života, mediji, grijeh, odnos čovjeka i okoline, odnos učitelja i učenika, odnos racionalnog i emocionalnog…Stoga se čini da je film namijenjen prije racionalnom promišljanju navedenih problema, nego ostvarenju specifične emocije. Tako susrećemo scene rasprava i predavanja o O. Wildeu, M. Proustu, H. Melvilleu, filmofilske rasprave, a i cijeli film započinje jednim Talleyrandovim citatom: „Onaj tko nije živio u godinama prije Revolucije ne može razumijeti što je to slatkoća življenja“.

O Bertolucciju

Bernardo Bertolucci, rođen 1940. godine, jedan je od najpoznatijih talijanskih režisera koji unutar mainstream sistema uspješno plasira teme koje se suprotstavljaju dominantnim društvenim obrascima. Rođen je u obitelji intelektualaca i od najranije dobi putem umjetnosti iskazuje svoje političke stavove. Njegov je posljednji film, „Sanjari“ iz 2003. godine situiran je upravo u Pariz 1968. godine. Gotovo 40 godina nakon filma „Prije revolucije“, kojeg prikazujemo u sklopu ovoga festivala, Bertolucci se i dalje bavi odnosom društvene statike i dinamike. U „Sanjarima“ tom problemu prilazi na znatno konkretniji i „pitkiji“ način nego što je to činio početkom karijere. On se, naime, već 1972. godine okrenuo komercijalnim projektima svojim najpoznatijim filmom „Posljednji tango u Parizu“, a međunarodne je glumačke zvijezde koristio i u filmovima „Dvadeseto stoljeće“ (1976.) i „Mali Buda“ (1993.). 1987. godine dobiva Oscara za film „Posljednji kineski car“.
Bertolucciev drugi film..genijalna klasicno talijanska nametljiva rezija.. 9 / 10

Teorema (1968) aka Teorem (1968)
Gledano iz perspektive godine nastanka ovoga djela, osnovna je tema filma gubitak moći buržoazije. Drugim riječima, koji uvjeti mogu dovesti do svjesnog i samovoljnog prepuštanja moći buržoazije radnicima? Film započinje kratkom kvazi-reportažnom sekvencom u kojoj se istražuju posljedice preuzimanja tvornica od strane radnika. Dovodi li prepuštanje moći radnicima do jačanja srednje klase? Pasolini to pitanje ostavlja otvorenim i do kraja filma konkretne društvene probleme ne izriče niti jednom riječju, već ih naznačuje svojim impresijama.

Njegov pristup navedenom problemu svodi se na prikaz raspada buržoaske obitelji koji vjerojatno označava pad buržoazije. U filmu stanoviti šutljivi stranac postaje opsesija članova buržoaske obitelji. Članovi obitelji počinju shvaćati svoje živote prije njegova dolaska manje vrijednima. Nadnaravni stranac stupa u seksualne odnose sa svim članovima obitelji i sa služavkom, a njihovi se životi nakon njegova odlaska potpuno mijenjaju. Dok se služavka okreće životu na selu i tamo dobiva osobine svetice, otac prepušta svoju tvornicu radnicima. Dakle, da bi se dogodila promjena u svijesti buržoazije, u njihove je živote trebao intervenirati nadnaravni element, koji je ovdje metaforički prikazan putem stranca i seksualnih odnosa sa njime.

Scenarij sadrži iznimno malo dijaloga, a izgovorene riječi svode se uglavnom na monološke scene koje više nalikuju ispovijedima ili esejima nego razgovornim situacijama. Velik je naglasak dan na međusobne poglede likova, često putem krupnih planova. Kroz film se provlači glazba Mozarta i Morriconea, kao i kadrovi puste prirode. Ti kadrovi pustoši anticipiraju završnu scenu u kojoj otac, nakon prepuštanja tvornice radnicima, gol urliče (ne radi se o urliku nezadovoljstva, već prije o simbolu napokon ostvarene primordijalnosti). Kao što likovi u ovome filmu proučavaju knjige o umjetnosti, ovaj je film nužno aktivno interpretirati za vrijeme gledanja, odnosno proučavati ga poput filozofskoga teksta.

O Pasoliniju

Pier Paolo Pasolini (1922.-1975.) jedna je od najznačajnijih osoba u, ne samo filmskom, već ukupnom kulturnom životu Italije 20. stoljeća. Filmove je često snimao prema književnim djelima, inspiriran borbom protiv konformizma i religioznosti.. Radikalnih stavova u raznim sferama svoga života, Pasolini je 1968. godine bio do te mjere revolucionaran da je ustao protiv samih „revolucionara“. Za njega su studenti bili srednja klasa nesposobna za provođenje revolucije, što je izložio u pjesmi „Il PCI ai giovani“ („Talijanska komunistička partija mladima“). U njoj kao priznati ljevičarski intelektualac ismijava i osuđuje pobunjene studente (pjesma završava stihom „U takvim slučajevima, policiji se daruje cvijeće, prijatelji“). Taj je slučaj u Italiji i danas predmet polemika. Kontrast između njegovog prvog i posljednjeg filma ogroman je: iako provokativan, „Accattone“ (1961.) stilom podsjeća na neorealizam, dok „SalÚ: 120 dana Sodome“ (1975.) (prema motivima de Sadeove knjige) predstavlja alegoriju fašizma u kojoj se javljaju scene jedenja izmeta i rezanja ljudskoga jezika nožem.

Genijalno.. 9 / 10

*

Blaster32

  • ******
  • 6492
  • RIP HRVY ;(
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3849 : 22. Svibanj, 2008., 17:12 »
Ničija zemlja

Ovaj Šovagovć je definitivno najjaci HR glumac..
Ja sam s godinama shvatio da postoje samo dva ukusa. Moj. I pogrešan. -  Weky
Moji djecacki snovi jesu moj zivot. Nikad ne radim i puno jebem. -  Rider on the Storm
Da za 18. rođendan dobijem strip od svog dečka mislim da bi si na rođendanskom tulumu našla nekog crnca da me pred njim brutalno izjebe. jebem te mrtvog. - Beaver Hunter

*

Zapi

  • Gost
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3850 : 23. Svibanj, 2008., 11:28 »
They Live (1988)
U tekstu koji je objavljen u knjizi Pervertitov vodič kroz film (Tvrđa, 2008.), Slavoj Žižek će za They live! Johna Carpentera reći da se radi o jednom od zanemarenih remek-djela holivudske ljevice. Oni žive, kao jedan od manje poznatih filmova Johna Carpentera, na neki način nastavlja tamo gdje je Stvor (The Thing, 1982.), jedan od njegovih najpoznatijih filmova, stao. Kao što se u Stvoru na američkoj istraživačkoj stanici na Antarktiku pojavljuje vanzemaljski stvor koji ima sposobnost da savršeno imitira bilo koji oblik organskog života s kojim dođe u fizički kontakt, pa stoga članovi istraživačkog tima više ne znaju tko je čovjek a tko nije, tako u Oni žive također više ne postoji razlika između vanzemaljaca i ljudi. No dok su u Stvoru ljudi počeli ubijati jedni druge jer više nisu mogli razaznati razliku između ljudi i stvora, u filmu Oni žive postoji rješenje: to su crne sunčane naočale. Sretni nalaznik tog moćnog oruđa je John Nada (Roddy Riper), nezaposleni lutalica koji dolazi u Los Angeles u potrazi za poslom. Nada ubrzo sazna da među ljudima žive vanzemaljci koji svijetom žele zavladati putem subliminalnih reklamnih poruka. Stavivši naočale po prvi puta na lice, Nada otkriva da na na reklamnom panou sada naprosto piše ªOBEY´ (budi poslušan), dok na drugom stoji ªMARRY AND REPRODUCE´ (ženi se i reproduciraj). On također zamjećuje novac na kojem piše ªTHIS IS YOUR GOD´ (ovo je tvoj Bog). Film je, između ostalog, poznat po jednoj od najduljih scena borbe u filmskoj povijesti. Do nje dolazi kad glavni protagonist Nada svom prijatelju ponudi naočale: ªDajem ti izbor. Ili stavi ove naočale ili počni jesti smeće´. Žižek će, tumačeći tu scenu, reći kako je borba potpuno ªiracionalna´ - zašto Armitage ne prihvaća staviti naočale, ako ništa drugo onda kako bi zadovoljio svog prijatelja? Jedino je objašnjenje da ZNA da njegov prijatelj želi da on vidi nešto opasno, da stekne neko zabranjeno znanje koje bi potpuno uništilo relativni mir njegova svakodnevnog života. Iz tog razloga je ovo nasilje pozitivno nasilje, odnosno uvjet oslobođenja. A sam film They Live za Žižeka je prvoklasna lekcija iz kritike ideologije.
John Carpenter (1948) je američki redatelj, scenarist, producent i skladatelj filmske glazbe.
Premda je režirao filmove raznih žanrova, mnogi ga drže za jednog od najboljih redatelja horora.
Među njegovim filmovima zasigurno su najpoznatiji: Noć vještica, Napad na policijsku stanicu broj 13,
Noć vještica, Bijeg iz New Yorka, Stvor, itd.
Oni žive! ubraja se u manje poznate
Carpenterove filmove, premda je zbog svog osebujnog stila i sadržaja također stekao poklonike
diljem svijeta.

Pregenijalno..nikad se tako nisam zabavio u kinu, osim mozda kad sam gledo beyonf the valley of the dolls.. 10 / 10

Lipanjska gibanja (1969)
Kratki dokumentarni film o studentskim nemirima u Beogradu 1968. godine započinje reportažnim svjedočanstvima žrtava policijske brutalnosti. U nastavku filma se putem snimaka okupljenih studenata, govornika na skupu te transparenata prikazuje atmosfera na studentskom štrajku. Film kulminira neobičnim govorom Steve Žigona, monologom Robespierrea iz drame ªDantonova smrt´ G. B¸chnera. Gledateljima koji ne znaju da je govornik profesionalni glumac (i da je bio zatočenik u Dachauu) može se činiti da se govor „ljulja“ na granici genijalnosti i ludosti, s obzirom da govornik prema masi urliče koristeći demagogiju 19. stoljeća. Međutim, upravo takav isječak atmosfere izvrsno svjedoči o neobičnoj 1968. godini.

Za razliku od Pariza, Zapadnog Berlina ili Washingtona, Beogradski studenti (kojima su se te 1968. godine pridružili i zagrebački studenti) nisu mogli svoju kritiku uperiti protiv kapitalista na vlasti. Živjeli su, naime, u socijalističkom društvu. Međutim, razloga za pobunu je, kao i uvijek, bilo, ali je u beogradskom slučaju ona bila usmjerena protiv „crvene buržoazije“. Neke od metoda studentskoga otpora, bile su citiranje Marxa, pjevanje himne i izlaganje slika Tita.

Posebnost ovog materijala jest ta što snimljena svjedočanstva studentskih nemira u Jugoslaviji 1968. gotovo i ne postoje (za razliku od nemira 1971. godine o kojima su, primjerice, Branko Ivanda i Zoran Tadić snimili dokumentarni film „Poezija i revolucija“). Osim što se radi o autorskom viđenju samih nemira, važno je istaknuti da ovaj film ukazuje i na to da je bitno neprestano snimati stvari koje nas okružuju, da je bitno cijeli život na neki način „arhivirati“ i sačuvati ga za nove naraštaje.

Povijesno zanimljivo.. 7 / 10

Rani radovi (1969)
Prijevod „Ranih radova“, izbora iz djela Marxa i Engelsa, prvi put je tiskan u Zagrebu 1953. godine. „Rani radovi“ bili su filozofska osnova nedogmatskog vida marksizma razvijanog u djelima zagrebačkih praxisovaca. Žilnik je osobno sudjelovao na praxisovoj „Korčulanskoj ljetnoj školi“ gdje je imao priliku družiti se s najznačajnijim marksistima toga doba. Kao što su se zagrebački filozofi opirali staljinizmu u jugoslavenskoj filozofiji, tako je i Žilnik svojim prvim dugometražnim igranim filmom pružio otpor dominantnoj kinematografiji. Unatoč evidentnoj originalnosti kako filma tako i samoga stila „crnoga talasa“, iz političkih razloga film uskoro biva zabranjen, a Žilnik isključen iz Partije (isključen je time od kulturnog života).

Ovaj je film nastao kao izravna reakcija na beogradske studentske prosvjede 1968. godine (i stoga ga se često prikazuje uz „Lipanjska gibanja“). Također, on aludira na „Praško proljeće“, odnosno sovjetsku okupaciju Čehoslovačke koja tada nije bila nezamisliva i na teritoriju Jugoslavije. Ideja je prikazana putem alegorijske situacije lutanja trojice mladića i jedne plavokose djevojke. Oni tragaju za istinskom revolucijom, i to kroz situacije koje nalikuju igri i socijalnom eksperimentu. Mladi likovi stupaju u kontakt s radnicima i seljacima te ih bezuspješno potiču na revoluciju. Zanimljivo je da u nekoliko scena likovi simuliraju rat i pucanje, što donekle podsjeća na Godardov „Bande ‡ parte“ (1964.). Ponašanje likova u filmu možda je lakše objasniti putem Marxovih citata nego razumijevanjem ljudske psihologije, s obzirom da su dijalozi likova nerijetko svedivi na citiranje Marxa.

Film je podijeljen u nekoliko cjelina te je izrazito stiliziran (obraćanja u kameru, promišljene kompozicije, korištenje posve frontalnih kadrova, obrnute kamere, kontrasta u zvuku, naglašeno korištenje socijalističkih borbenih pjesama, koreografije pokreta glumaca…).

O Žilniku

Želimir Žilnik (1942.) redatelj je koji je vrlo rano stekao ugled kao autor angažiranih ljevičarskih filmova. U više od 40 godine profesionalne filmske karijere Žilnik se profilirao kao autor niskobudžetnih (i nerijetko cenzuriranih) filmova posvećenih najširem spektru marksističke problematike (nezaposlenost, beskućnici, emancipacija, radništvo, revolucija…). Od 1973. do 1976. živi u SR Njemačkoj gdje također biva cenzuriran, zbog tematiziranja tada aktualnih problema lijevog terorizma na filmu. Nakon raspada Jugoslavije Žilnik se bavi titoističkim nasljeđem i kritikom Miloševićevog režima („Tito po drugi put među Srbima“, 1993.), a posljednjih se godina bavi temom zatvorenih granica „Europske unije“ („Tvrđava Evropa“, 2001., „Kenedi se vraća kući“ 2003., „Evropa preko plota“ , 2005.). Žilnik je jedan od inicijatora beogradske televizije B92, a nerijetko je gost zagrebačkih filmskih festivala.

Zanimljivo jako.. 8 / 10

*

konjina

  • ****
  • 1168
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3851 : 23. Svibanj, 2008., 11:53 »
Elizabeth: The Golden Age (2007) - http://www.imdb.com/title/tt0414055/

Natjerala me cura da gledamo. A, ne znam, nije moj tip filma, al može proć. Radi se jelte o engleskoj kraljici Elizabeti za vrijeme napada španjolaca na Englesku. Nekakva poluljubavna drama. I još jedan plus je što je ta Cate Blanchett totalno jebozovna (inače, ne samo u ovom filmu) 7/10.

*

Armor

  • ******
  • 4195
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3852 : 23. Svibanj, 2008., 12:50 »
Trinity is Still My Name
                                      10/10

Zakon film sa Bud Spencerom i Ternece Hillom iz 1971. godine.
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

*

pilip

  • ******
  • 4442
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3853 : 23. Svibanj, 2008., 21:49 »
I'm legend... svida mi se. Simpatican filmic.
Hacker (1994.-2005.) R.I.P.

Ja volim:
Facuuuu, Gr4gu, CMC program i Rengurzica

*

pilip

  • ******
  • 4442
Odg: Što ste zadnje gledali?
« Odgovori #3854 : 23. Svibanj, 2008., 21:52 »
@Zapi-zasto C/P? :(
Hacker (1994.-2005.) R.I.P.

Ja volim:
Facuuuu, Gr4gu, CMC program i Rengurzica

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9