Zadnji FF baš saka. Znam jer ga iam.
Ne bih se slozio.
Kao igra rula. Combat sustav najfluidniji ikad(rijetki kuze da je zapravo evoluirani sustav iz Chrono Crossa), mjuza vise nego pristojna cak u usporedbi sa starijim FF-ovima, cak me vecina likova nije toliko iritirala kao sto su znali prije. Ono, Sazh mater mu jebem, meni bio kul razvoj tog lika.
Jedino u cemu mi faila je post-game nabijanje statsa i rjesavanje misija/bossova. Previse grindanja za moj ukus. Ponajvise love. Gil je u ovoj igri rijetkost.
Makar, zahvaljujuci combat sustavu, ako igras FFXIII sa mentalitetom s kojim igras tucnjave ala Tekken, uz iste reflekse, mogu se i visestruko nadmocniji bossovi srusiti uz dobro isplanirane taktike i dobar timing kod paradigm switchinga tijekom borbe.
Necu im oprostiti ako za FFXIII ne daju barem DLC sa dodatnim misijama i jacim neprijateljima. Igra bi bila savrsena za takvo nesto.
A picke izgleda ne planiraju to.
Inace, odigrao FFXIII na boxu, igrao nesto malo na PS3.
Kvaliteta CG animacija je daleko bolja na PS3. Bluray je dijelom zasluzan za kvalitetnije animacije na PS3, ali tu je isto faktor cinjenica da su animacije u Xbox360 verziji kodirane u Bink video formatu, koji je manje-vise katastrofalan sto se tice kvalitete slike, postoje puno bolje opcije. Zbog vise rezolucije isto relativno bolje izgleda. Ne primjeti se toliko tijekom igre, koliko na sitnim detaljima poput kose likova. Puno vise ispikselizirano na Boxu, unatoc upscalingu.
Ali opet, puno mi veci gust bilo igranje na boxu, cisto jer se ne gusi i ne pada uopce framerate tijekom borbi, i jer na boxu mozete pustati bilo koju mjuzu dok igrate.
PS3 jos uvijek manje igram upravo zbog tog malog detalja. Kad se uzivim u igru, a zivcira me mjuza, jednostavno piknem stick od par giga sa fav mjuzom i ide.
Kod PS3 postoji ta funkcija, ali je Sony ostavio na developerima igara da ju implementiraju u igre. A 90% developera to nije napravilo za PS3 verzije svojih igara, dok za Xbox360 verzije to moraju jer je MS to stavio pod obavezno.