Servisi ti odavno ne postoje... Oni samo zaprime tvoju grafu i istestiraju kako bi vidjeli radi li ili ne.
Ako ne radi - šalju dobavljaču koji im onda daje (ako ima na stanju) novu grafičku karticu koju ti dobiješ i imaš novu garanciju od datuma kada si ju zaprimio.
Više o svojim pravima pročitaj
ovdje.
Dakle to je normalan proces, a neki očekivani rok servisa koji je "razuman" je 45 dana...
Znači u ovom slučaju vjv dobavljač nema više na lageru tih grafičkih kartica jer je općenito velika nestašica. ADM je predao grafu dobavljaču koji im nema šta dati za uzvrat. Sada dobavljač šalje grafu natrag onome od koga je on uzeo i čeka kada će on dobiti novu grafu koju će proslijediti u ADM te će ADM proslijediti novu grafu tebi.
To ti vrijedi za sve proizvode, ne samo za grafe. Servisi kao servisi ne postoje. Ako nešto ne radi - šalje se natrag i dobiva se novo. Rijetke su situacije i sve je manje servisa koji zaista popravljaju stvari.