HCL.HR

UEFA Champions League 2006-2007 [X360]

Matej Majcenović 04.02.2007.   •   0 komentara


Zašto je EA Canada odlučio spajati nogometnu simulaciju i trading card igru, sam Bog zna. Kako bi sve to trebalo izgledati u konačnici, pročitajte u najavi.

Prije nekoliko tjedana svi plakali (od sreće) kad smo čuli kako se službena igra Uefine nogometne lige prvaka nakon pune 3 godine vraća (na velika vrata). Već nakon nekoliko dana, EA je izbacio toliko informacija da se iz njih da složiti jedna pristojna najava. Pisati ili ne pisati najavu još jednog Fifa/Uefa nastavka pitanje je na koje u većini slučajeva odgovaramo negativno. Ono što je u ovom slučaju drukčije je činjenica da je EA u igru odlučio ubaciti nešto što je do sada bilo teško zamislivo – karte. Da, dobro ste pročitali, UEFA CL’06-’07 biti će mješavina trading card igre i nogometne simulacije. EA konačno ima u planu nešto zanimljivo i inovativno. Nakon toliko dugo vremena…

O čemu se zapravo radi?

Nakon što se odlučite na stvaranje vlastitog tima, igra će vam dodijeliti pak sa nešto više od 11 karata u kojem će te pronaći dovoljan broj ”player” karata za početnu jedanaestoricu i nekoliko zamjena. Osim player karata, dobit će te i nekoliko karata za osoblje, trening, ugovore, uniforme, stadione, kao i one posebne koje utječu na gameplay i za razliku od već navedenih, jedine su upotrebljive za vrijeme utakmice. Te karte utječu na atribute određenih igrača, te će u većini slučajeva, ukoliko imate iskustva, utjecati na preokret. Svima je već poznato kako u Fifa serijalu nakon svake utakmice dobivate određeni broj bodova koji ponajprije ovisi o snazi koju demonstrirate protivnicima. Ovog će te puta umjesto bonusa, sa tim novcem kupovati tzv. Booster pakove koji sadrže 10 karata koje će upotpuniti vašu kolekciju. Na samom početku, biti će te u mogućnosti kupovati samo brončane booster pakove, dok će se vašim napredovanjem otključati i preostali srebreni i zlatni pakovi.

2500+ karata!

Moramo priznati da se EA ovog puta stvarno potrudio što se tiče kartaškog dijela igre. Sam trading-card sistem od kojeg se igra sastoji veoma je dubok, a slaganje savršenog tima, sa adekvatnim zamjenama neće biti mačji kašalj. Igra nam nudi 2500 karata (igrača) koji osim unikatnih atributa posjeduju i 3 karakteristike – nacionalnost, preferiranu formaciju i poziciju. Sve 3 karakteristike utjecat će na dobro nam poznati Team Chemistry, za kojeg proizvođači tvrde kako će imati mnogo veći značaj od onog već viđenog u prijašnjim Fifama.

Bilo kuda, ozljede svuda

No, nije ni tu kraj iznenađenjima koje nam donosi EA. Jednom kad napravimo savršenu ekipu uz pomoć karata, istu ćemo moći koristiti i u bilo kojem drugom game modu. Atributi i statistike vaših igrača mijenjat će se kroz sve modove (iako je već postao standard da se mijenja samo u carrer modu). Još zanimljivije je da u slučaju ozljede, igrač neće biti u mogućnosti nastupati u timu dok se ozljeda u potpunosti ne sankcionira. Isto vrijedi i za kartone, učinke na treninzima i ugovoru koji igrač ima s vašim klubom. Da ne bi došlo do zabune, napominjem kako sve ovo vrijedi i ukoliko se odlučite upustiti u Online igru.

Osoblje i ostala ekipa

Karte osoblja uvelike će određivati sposobnosti i atribute vašeg tima. Izabrani menadžer može vam donijeti određeni bonus kod Team Chemistrya, ukoliko se odlučite na formaciju koju isti preferira, dok će dobar trener moći natjerati igrače na veću izdržljivost ili brže trčanje. Vratimo se malo na već spomenute Gameplay karte, koje će biti moguće upotrijebiti tijekom utakmice (koja u većini slučajeva ne ide po planu). Igra vam dopušta da za svaku utakmicu odaberete do 4 karte, za čiju upotrebu nećete morati prekidati utakmicu. Kod PS2 i Xbox 360 verzije svaka karta ima vlastiti smjer na desnoj gljivi. Većina takvih karata će ili pozitivno utjecati na vaš tim, ili negativno na protivnike. Ostale utječu samo na određene igrače, i njih će te trebati aktivirati dok upravo taj igrač ima loptu u nogama.

Broj karata koje će te moći odjednom imati kod sebe je ograničen, pa ukoliko vam je neka od njih stvarno potrebna, moći će te ju staviti u vlastiti tzv. Collector’s album. Neželjene karte mogu se ili mijenjat ili prodavati (za novce zarađene u igri) online. Što je karta skuplja to je rjeđa i jača, no s obzirom na ovakav pristup, čak ni one najrjeđe i najjače karte neće biti teško za nabaviti.

Gameplay se nije previše mijenjao od solidne Fife ’07, koja se pokazala kao igra koja serijal može uzdići iz pepela. I EA je to shvatio, pa će UEFA CL doživjeti promjene samo kod dodavanja. Promjene su najviše očituju u što dužem držanju default pass tipke. Što duže držite to će lopta bliže proći pokraj vašeg najbližeg igrača, no na posljetku neočekivano stići u noge nekog sasvim drugog (vašeg, naravno). Možda će zahtijevati navikavanje, ali moramo priznati kako je ovo jedna od novina kojoj se radujemo, i nadamo se da ćemo je savladati što bolje i prije. Više informacija o samom gameplayu trebali bi dobiti do samog izlaska igre, koji je zabilježen za drugu polovicu mjeseca veljače, nadamo se nešto prije samog početka prvih utakmica osmine finala lige prvaka. Hoće li PC dobiti igru koja grafikom nalikuje na PS2 ili Xbox360 verziju, saznat ćemo uskoro. Do tada, s nestrpljenjem čekamo da vidimo kako će ispasti mješavina nogometne simulacije i trading card igre…

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!