Recenzije > PC igre > Resident Evil 4

Resident Evil 4

Igra koju su mnogi proglasili PlayStation 2 i GameCube igrom godine 2005. nedavno je izašla i za PC platformu. Kako se zgođušni Leon snašao na hardverski superniornijoj PC platformi pročitajte u narednim rečenicama.

Teško je biti gamer, pogotovo u situacijama kada igra godine nije izdana na platformi koju posjedujete. Još je teže kad saznate kako uskoro dolazi i verzija za ''vašu'' platformu, a vi ste sigurni u to da će ta igra u mnogočemu biti lošija od orginala. Takva je situacija i u slučaju ove igre, vjerojatno jedne od najboljih u posljednjih nekoliko godina. Moglo je biti i gore. Srećom, nije ni ovako loše.

Odmah da se razumijemo, u recenziji se ne namjeravam razbacivati informacijama vezanim za igru čisto zato jer to nije potrebno. Naime, HCL već ima 2 veoma opširne recenzije iste igre – GC i PS2 verzije. Recenziju PC verzije obradit ću fokusiranjem na loše i dobre strane koje je igra dobila prebacivanjem sa konzola na PC. Nažalost dobrih gotovo da i nema...

Sve tipične pogreške, i stvari koje proizvođači zaboravljaju ili hoće zaboraviti kod konverzija nisu izostale ni iz ove igre. Krenut ću s grafikom, koja već po dobrom starom običaju, lošija od one na konzolama, iako svi znaju koliko je prosječan PC danas hardverski nadmoćniji od bilo koje od konzola prošle generacije. Svi oni efekti viđeni u konzolaškoj verziji nažalost nisu prisutni u PC verziji, pa igra ostavlja dojam proizvoda koji je rađen prije mnogo više od 2 godine... Izostankom efekata, slika je mnogo čišća, što će se nekima svidjeti više, nekima manje... No sve u svemu, igra izgleda lošije. Na mijenjanje grafičkih postavki možete zaboraviti. Moguće je samo promijeniti rezoluciju, čijim se povećanjem u manjim količinama mijenja i sama grafička strana igre. Igra srećom nije gladna hardvera.

Kontrole su kao i grafički dio odrađene bez ikakvog truda i napora da se vlasnicima PC-a uskrati traganje za rasporedom tipki koji će im odgovarati. Moja je preporuka da igru nabavite samo ako ste opremljeni kvalitetnim gamepadom (a pod tim smatram gamepad kojem sve tipke valjaju i posjeduje 2 gljive)... Mislim da i sami znate da igranje ove igre na tipkovnici uvelike smanjuje doživljaj.

Bonusi koje smo vidjeli PS2 verziji prisutni su u PC verziji, no nažalost ništa više od toga. One koji su igru zaigrali na GC konzoli, razveselit će činjenica kako će napokon moći zaigrati do sada samo PS2 vlasnicima dostupnu kampanju u ulozi misteriozne Ade Wong.

Svi oni koji igru nisu zaigrali na nekoj od konzola, s posebnim će oduševljenjem dočekati dolazak najbolje igre 2005. na PC platformu, i u njoj uistinu uživati. Oni koji su igru već odigrali i misle da će doživljaj upotpuniti PC verzijom : STOP! Konzolaška verzija, iako starija, više od 2 godine mnogo je kvalitetnija igra. Pa ako baš možete birati, znate i sami što bi vam preporučio. Ako ste zapeli za PC, kao što već rekoh, moglo je i gore. Primjedbe na tehničku stranu ne bi trebale smetati pravim gamerima.

Autor: Wildboy

Objavljeno: 03.04.'07

Info Box

Naziv igre: Resident Evil 4
Žanr: Akcijska Avantura
Proizvođač: Capcom
Izdavač: Ubisoft
Platforme: PC, PS2, GC
Min. konfiguracija: Intel Pentium III /AMD Athlon 1 ghz, 256 mb RAM, dx9 128mb grafa
Prep. konfiguracija: Intel Pentium 4 2 ghz , 512mb RAM, dx9 256mb grafa
Datum Izlaska: 02.03.2007
Multiplayer: Ne

VIDEO: Razbijeni mitovi Titanfalla path of exile je puno bolja igra od diabla 3 koji ... VIDEO: Razbijeni mitovi Titanfalla A sta je to dobro,potpuno sjebani bf4 ili nedo bog... VIDEO: Razbijeni mitovi Titanfalla pa P2 je p2w,i lol ne postoji dobra f2p igra Watch Dogs e-knjiga je nastavak na igrinu prič Ima li neko u pdf formatu onu pricu za Portal i Cr... Battlefield 4, Need for Speed: Rivals i Dead Is Pola 11 navečer i vi i dalje objavljujete vijesti... GRID 3 bit će najavljen sljedećeg tjedna? Dvica skroz dosadna, staze loše... Jedinica je bi...

PRIDRUŽI SE

Portali HCL mreže

Download.hr  Gadgeterija  1Klik.hrPC Zenith  Assemblio.hr  Otkrij-igre.comBlogeri.hr  Usporedi.hr  Trazi.hrPC Play