HCL.HR

Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?

  • 476 Odgovora
  • 122506 Hitova
*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #195 : 15. Srpanj, 2010., 12:03 »
Nego, ovo intuitivno bi zapravo trebalo bit interaktivno? Ne kuzim :hihi:

Jer nema smisla :solidus:

najobicnija ljudska reakcija, kada je nesto nepoznato onda to nema smisla...
Intuition - knowledge or belief obtained neither by reason nor by perception.

Dakle, prakticki instinktivno. Znaci pc igre su instiktivne, tj. imaju instinkte? Dobro.


Al aj, recimo da si malo pogrijesio, mislio si da se mogu igrati uz pomos nekakvog instinkta. Koji instinkt bi to bio? Onak, palis igru po prvi put ikad, i znas kako sve ide, kontrole i to? I to samo na PC-u, a na konzolama nikako (gdje bi zapravo "instinktivno" igranje bilo i moguce, ako je 2 button smash i ne postoji nista vise od toga).

Dakle, ne znas znacenje rijeci "intuitivno". Sad probaj dokazati da znas.

BTW, ne posjedujem nijednu konzolu, niti sam igrao na ista novije od PS1.


zato sam i napisao intuitivne igre... tocno suprotno smashanju 2 buttona od pocetne scene..

ali bitno da mi raspravljamo o znacenju rijeci a sasvim nebitno da smo dosli do zakljucka tko i kakve igre igra na konzoli i tko i kakve igre pravi za konzole... uopce ne razumijem sto raspravljamo kad se 10 konzolasa doslo prsiti, opet vam ponavljam kuzim ja vas... 2.5k kn + oprema + igre morate vjerovati da to sve vrijedi tih para pa morate grcevito braniti... sve 5

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #196 : 15. Srpanj, 2010., 12:09 »
Pustite dečka da uživa u svom HARDKOR KANTER STRAJKU, to što se igre na konzolama prodaju 16 puta više nego na PC je samo dokaz da milijuni igrača traže jednostavne igre dok svi HARDKOR GEJMERI igraju samo na PC-u. E smig kada ćemo se HARDKOR napucavati u kanteru ili još bolje idemo se kao pravi HARDKOR igrači da se napijemo u wowu.
« Zadnja izmjena: 15. Srpanj, 2010., 12:15 snowblind »

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #197 : 15. Srpanj, 2010., 12:10 »
Cek, jos ces i reci da je komp jeftiniji? Ae :ave:

I jedino sto smo "dokazali" je da kompleksnost igre nije vezana za platformu, a intuitivnost nije vezana za igre.

zato sam i napisao intuitivne igre... tocno suprotno smashanju 2 buttona od pocetne scene..
Ne. Intuitivno je tocno smashanje 2 buttona. Nije suprotno nego je to to.

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #198 : 15. Srpanj, 2010., 12:35 »
Pustite dečka da uživa u svom HARDKOR KANTER STRAJKU, to što se igre na konzolama prodaju 16 puta više nego na PC je samo dokaz da milijuni igrača traže jednostavne igre dok svi HARDKOR GEJMERI igraju samo na PC-u. E smig kada ćemo se HARDKOR napucavati u kanteru ili još bolje idemo se kao pravi HARDKOR igrači da se napijemo u wowu.

i opet idiotizam moderatora gaming sajta... ne izmisljaj brojke iz svoje glave.. navedi mi naslove koji imaju 16 puta bolju prodaju ????

*

Đester

  • *****
  • 2126
  • OSOBNI TEKST
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #199 : 15. Srpanj, 2010., 12:49 »
Smigl kralju, zašto kenkaš stalno po konzolama i 2 button mashanju, a opet, WoW stalno guraš među nekakve neznam, skillerske igre. Da se razumijemo, igram WoW još od kolovoza 2005., svakako mi je među najboljim igrama ikad, ako ne zbog same igre onda zbog KUL EKIPE I PROVODA XD :( Ali, ja jednostavno ne vidim da je u igri potreban ikakav iole natprosječan super duper skill da bi bio dobar. PvE rotacije danas su svedene ono na 4-5 tipki, izuzev možda rogova i feral druida, ali opet, jesu li i njihove rotacije nešto s čime se ne može ovladati u par dana igranja ono? Ima igra relativno teških boss fightova, tipa yogg+0 ili LK, ali nekako mi se čini da je kod tih fighteva ipak važnija koordiniranost same grupe umjesto skilla pojedinaca. Jer ono, fury warr rotacija primjerice se svodi na:
1 , 1 , 2 + slam proc + heroic strike spam. TEŠKO. Resto shaman rotacija? Oh, ne Earth Shield na tenka i spamaj chain heal + riptide :hiha:

Što se tiče PvPa ono, WoW pvp je valjda golo govno. Sama činjenica da postoji izraz FOTM sve govori ;( I dalje ga raznorazni hurr durrovi pokušavaju prodavati kao nekakvu skillersku igru, ali opet, čim nema balansa među klasama ili sve ovisi o tome tko je bolje gearan, možeš ti bit neznam kako skillovan, ako je onaj drugi lik veća gikčuga s boljim mačoN, čekaj respawn lol ;(


I da, Mensure smrdljivi, nitko ovdje nije nikakav fanboy konzola, jebote jarac ;(
« Zadnja izmjena: 15. Srpanj, 2010., 12:51 Đester »
Cuando puedo ni siquiera el tabaco, por lo menos voy a ser oblejan,,,,

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #200 : 15. Srpanj, 2010., 13:03 »
Smigl ako je moj post idiotizam što su onda tek tvoji, al vidim da lako padaš na provokaciju kad moraš to pisati. Hoćeš brojke evo ti wiki link pa gledaj za PC i gledaj konzole

Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #201 : 15. Srpanj, 2010., 13:22 »
opet vam ponavljam kuzim ja vas... 2.5k kn + oprema + igre morate vjerovati da to sve vrijedi tih para pa morate grcevito braniti... sve 5

Jedini put kad sam ikad osjećao potrebu dokazati sam sebi opravdanost kupnje nečega je bilo kad sam kupio gaming komp za 7 tisuća kuna, odigrao Crysis i gledao jednu veliku prazninu jer sam sve već odigrao na konzolama. ;D

Al opet, kužim ja tebe... malen penis u stvarnosti, pa moraš imat velik penis na internetu... sve 5  ;)

*

Radim247

  • *****
  • 2274
  • I ♥ kurac
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #202 : 15. Srpanj, 2010., 13:34 »
Jer ono, fury warr rotacija primjerice se svodi na: 1 , 1 , 2 + slam proc + heroic strike spam. TEŠKO. Resto shaman rotacija? Oh, ne Earth Shield na tenka i spamaj chain heal + riptide :hiha:

Navlažim se na ovaj meni nerazumljiv wow jezik, kao sve ostale mlade dame siguran sam....... LL Cool Đej(ster)  :hiha:

Ignoriranje mog posta/kvota iznad ću shvatit kao "nije igrivo, nikako". k? tnx
Nebi bas reko,živim u Zagrebu i evo jedne situacije:Znači tuku se,imaju 12 godina otprilike i prolaze razni likovi i niko nista,cak je jedan u sali reko Koji je pobjedio..

Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #203 : 15. Srpanj, 2010., 13:43 »
Sa neke hc konzolaške strane.

PC igre igraju maloljetni debilčići kojima je vrhunac intelekta ( u smislu zanimanja za ikakve poučne/poetične/lijepe stvari ) i inteligencije ( u smislu povezivanja stvari ) pronađen u napucavanju visokomegapikselnog komada mesa nekog rendom plaćenika na nekom dalekom otoku. POGLE KAKO JE REALNO KODA STVARNO MESO NAPUCAVAM1!!11111111211111111111

Dok konzole imaju nešto više od samo tehničke dotjeranosti, imaju ljepotu, karakter i specifičnost. Derpa dederpaderp...


U biti, smigl, da se raspravljaš sa ljudima kao što si ti, takve bi !arguemnte :hiha: dobio od njih. Al srećom, ovdje je mnoštvo razumni ljudi. I znam da je u ljudskoj psihi da moraju uvijek održavati svoj stav do kraja, čak i ako su u krivu, al ono, stani malo, razmisli o svemu što je rečeno, i ako budeš nešto pametno mogao reći, reci. Mere. :piva:
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #204 : 15. Srpanj, 2010., 13:53 »
jesu tebi na forumu vazni FV retardi koji pojma nemaju o igracoj industriji i gamingu ili gameri koji se igraju vise od pola svog zivota? kontam da je korisno imati veliki broj posjeta zbog brojki koje treba priloziti kad se naplacuju reklame ali kakvo to veze ima sa comunity.em ovog foruma?
di si ti vidio farmwill ocjenjen od bilo kojeg gamer portala? ROFL pa to bi bila opca sprdnja... hocemo i travian i ogame ubrojati... brojkaaaa rasteeeeeeeee

Hurr Durr. Onako, briješ da poznaš tržište igraće industije, a jedino šta znaš je da wow ima bonove, a to odma znači skill i milijun novaca. :hihi:
I onda dođeš tu, gdje ekonomija igraće industrije zanima par likova, tipa Facaa, Ementaler, ja, i naravno da ispadneš neupućen.

Jer... Zynga je trenutno jedna od najbrže rastućih firmi u računalnoj igraćoj industriji.
Prihodi u 2008. su im bili oko 50 milijuna američkih dolara. Prihod u 2009. godini im je bio 100 milijuna američkih dolara, dok se za 2010. procjenjuje na 150-200 milijuna.
Zynga u svojim igrama broji 250 milijuna igrača, s tim da one najpoznatije (Texas Hold'em, Farmville) broje 50-70 milijuna igrača.
Njihova zarada je čisti fenomen, jer je igra za krajnje korisnike potpuno besplatna. Jedine transakcije se ostvaruju manjim dijelom putem reklama, a većim putem igrača koji kupuju vrijenosti u igri pravim novcem.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

Đester

  • *****
  • 2126
  • OSOBNI TEKST
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #205 : 15. Srpanj, 2010., 13:55 »
Someone just got told :hiha:

Cuando puedo ni siquiera el tabaco, por lo menos voy a ser oblejan,,,,

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #206 : 15. Srpanj, 2010., 13:58 »
Smigl kralju, zašto kenkaš stalno po konzolama i 2 button mashanju, a opet, WoW stalno guraš među nekakve neznam, skillerske igre. Da se razumijemo, igram WoW još od kolovoza 2005., svakako mi je među najboljim igrama ikad, ako ne zbog same igre onda zbog KUL EKIPE I PROVODA XD :( Ali, ja jednostavno ne vidim da je u igri potreban ikakav iole natprosječan super duper skill da bi bio dobar. PvE rotacije danas su svedene ono na 4-5 tipki, izuzev možda rogova i feral druida, ali opet, jesu li i njihove rotacije nešto s čime se ne može ovladati u par dana igranja ono? Ima igra relativno teških boss fightova, tipa yogg+0 ili LK, ali nekako mi se čini da je kod tih fighteva ipak važnija koordiniranost same grupe umjesto skilla pojedinaca. Jer ono, fury warr rotacija primjerice se svodi na:
1 , 1 , 2 + slam proc + heroic strike spam. TEŠKO. Resto shaman rotacija? Oh, ne Earth Shield na tenka i spamaj chain heal + riptide :hiha:

Što se tiče PvPa ono, WoW pvp je valjda golo govno. Sama činjenica da postoji izraz FOTM sve govori ;( I dalje ga raznorazni hurr durrovi pokušavaju prodavati kao nekakvu skillersku igru, ali opet, čim nema balansa među klasama ili sve ovisi o tome tko je bolje gearan, možeš ti bit neznam kako skillovan, ako je onaj drugi lik veća gikčuga s boljim mačoN, čekaj respawn lol ;(


I da, Mensure smrdljivi, nitko ovdje nije nikakav fanboy konzola, jebote jarac ;(

ne znam kako ti igras ja imam 9 tipki bindano + 4 za kretanje + 2 na misu... ali kao sto kazes idem u ICC sa 25% buffom pa cu smashati 2 tipke

*

Đester

  • *****
  • 2126
  • OSOBNI TEKST
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #207 : 15. Srpanj, 2010., 14:00 »
Pa kažem ono, ovisi šta igraš. Koliko od tih 11 tipki koje bindaš zapravo koristiš? ;(
Cuando puedo ni siquiera el tabaco, por lo menos voy a ser oblejan,,,,

*

Bela

  • ****
  • 1020
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #208 : 15. Srpanj, 2010., 14:02 »
Haaaa Đester, a reko si da nitko ne igra wow  :mrs:

Bilo kako bilo smigl ne da mi se sada tražiti citat, ali ranije si rekao da se skupila baza od 5-6 konzolaških fan boya i sada pljuje po tebi. Ne poznajem ljude sa foruma osobno, ali vjerujem da ih previše nema konzole, a naročito da nisu zaluđeni suporteri konzola only. Imali konzole ne imali imaju RAZUMA, a ti očito toga nemaš. Nitko nije fanboy niti ne brani svoju konzolu na smrt dok opet ti se pokazuješ u svjetlu velikog fan boya kompa. Već sam ti ranije spomenuo da nije lijepo suditi o nečemu o čemu nisi dobro upoznat. Tako da ako doma nemaš PS3, XBox 360 i bar po 15 igara za svaku mislim da nemaš pravo ustvrditi da su igre za te konzole sranje. Zašto ? Pa zato jer nisi probao. I to je to. Ne sudi o onome što ne poznaješ. Spominjao si neki nježniji spol ? Kaj ti imaš curu ???. Nekako nevjerovatno za povjerovati da bi takvu sitničavu osobu itko mogao podnositi dulje od 25 minuta al ajde, recimo da govoriš istinu i imaš djevojku. Ono što želim je daj mi njen broj da joj velim da ti kupi PS3 pa da se malo smekšaš  :mrgreen: Mislim okej šalu na stranu, ali u svojim tvrdnjama si počeo sada pokazivati neznanje, opću iritantnost i veliku tvrdoglavost. Ja ne tvrdim da je PC bolji niti tvrdim da su konzole bolje, pa opet zašto ne tvrdim tako nešto ? Pa zato jer mi na konzolama fali iskustva , a ukoliko nemam dovoljno iskustva da bi nešto mogao dovoljno opisati tj da bi mogao biti iole adekvatan arbitar, šutim. Ne znam, dakle o tome šutim. Reći čete da sada filozofiram i mješam OMG religiju ali od početaka postoji ideja od gospona Isusa koji veli : Ne činite drugima ono što ne biste voljeli da čine vama. Bi volio da sada svi počnu srat po kompu ? Ali, baš svi ? Kako bi se osjećao ? Iako, mislim da to ne bi pomoglo ama baš ništa jer očito i imaš neki fetiš biti u krivu a misliti čvrsto da si u pravu. Okej, priznajem ti raspolažeš nekim činjenicama, ali čime zapravo raspolažeš ? Guglom. Svaka čast majstore, danas je toliko teško s guglom. Da...

I molim vas bez psovki. I smigl prekini o tome 2 button mešanju. Toga nema odkada je NES ošo u zasluženu penziju.
« Zadnja izmjena: 15. Srpanj, 2010., 14:05 Bela »

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Da li su moguće kompleksne i intuitivne igre na konzolama?
« Odgovori #209 : 15. Srpanj, 2010., 14:03 »
jesu tebi na forumu vazni FV retardi koji pojma nemaju o igracoj industriji i gamingu ili gameri koji se igraju vise od pola svog zivota? kontam da je korisno imati veliki broj posjeta zbog brojki koje treba priloziti kad se naplacuju reklame ali kakvo to veze ima sa comunity.em ovog foruma?
di si ti vidio farmwill ocjenjen od bilo kojeg gamer portala? ROFL pa to bi bila opca sprdnja... hocemo i travian i ogame ubrojati... brojkaaaa rasteeeeeeeee

Hurr Durr. Onako, briješ da poznaš tržište igraće industije, a jedino šta znaš je da wow ima bonove, a to odma znači skill i milijun novaca. :hihi:
I onda dođeš tu, gdje ekonomija igraće industrije zanima par likova, tipa Facaa, Ementaler, ja, i naravno da ispadneš neupućen.

Jer... Zynga je trenutno jedna od najbrže rastućih firmi u računalnoj igraćoj industriji.
Prihodi u 2008. su im bili oko 50 milijuna američkih dolara. Prihod u 2009. godini im je bio 100 milijuna američkih dolara, dok se za 2010. procjenjuje na 150-200 milijuna.
Zynga u svojim igrama broji 250 milijuna igrača, s tim da one najpoznatije (Texas Hold'em, Farmville) broje 50-70 milijuna igrača.
Njihova zarada je čisti fenomen, jer je igra za krajnje korisnike potpuno besplatna. Jedine transakcije se ostvaruju manjim dijelom putem reklama, a većim putem igrača koji kupuju vrijenosti u igri pravim novcem.

a ti si otkrio fenomen koji je star 10 godina... WOW  :clap: :clap: :clap:

btw jedini razlog tih prodaja je sama i iskljucivo facebook mreza (da su igre sami postrani bili bi rank tipa ogame,travian i ostala cuda webbrowsera)... hold em i fw imaju veze s gejmingom kao ti s heklanjem

ista ta grupa ljudi koja je ocito ogromna ce kupiti isto takve sto jednostavnije igre za konzole i eto ti brojki i zarade... nitko to ne osporava da se na budalama uvijek treba zaradjivati... zar ne pricamo mi ovdje i gamerima i onome sto oni traze od igara?

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9