S obzirom da je WoW MMORPG, teško da može sadržavati čvrstu i povezanu priču, jer svaki igrač bira svoj put razvoja.
S druge strane, Warcraft lore sadrži više igara i gomilu knjiga, što nema niti jedna konzolaška igra.
Pada mi na pamet njemu omrazeni Halo.
Bezbroj romana, igara i ostalih sranja je vec izaslo, kao i za Warcraft.
Inace mi je gej linkati wiki sajtove da bi se "dokazala" prica neke igre, buduci da su sve informacije izvucene iz bezbroj izvora, ne samo igre.
Halo ima lore kao i WoW. Al' ae, eto link:
http://halo.wikia.com/wiki/Main_PageOno, mogao sam isto tako recimo izvuci i novi
Transformers: War for Cybertron kao primjer, gdje je "ogromni" lore Warcrafta zapravo pi*kin dim naspram kolicine informacija za Transformerse.
Ali dibek je vec rekao. Lore je jedno. Ne mora biti nuzno vezano za samu igru, niti biti u samoj igri.
Prica je drugo.
Final Fantasy ima priču, no ona se uz sitne izmjene provlači kroz sve nastavke. Netipični heroj, zgodna cura i ultimativni badass. Dosadno i mlako.
Stereotip koji bi se mozda mogao povuci za nastavke od 7 do 10.
Glavni likovi recimo FF6 i FF13 su zene. U FF12 recimo prakticki nema uopce tog stereotipa, prica je prebacena na siru razinu. Politicki schyte od price u igri, nije mi leglo osobno.
FF11 i FF14 su MMO-i.
Pricom su svi FF nastavci kompletno odvojene cjeline, ne bi se bas mogla drzati ta tvrdnja da su svi na istu sablonu sa sitnim varijacijama.
To bi prije vrijedilo za sam sustav igre, u borbama i slicno. Gotovo uvijek je klasicni ATB/turn based(iznimka FF12 i MMO nastavci) sa varijacijama na tu mehaniku.