uvijek možeš reć da prelaziš na drugog providera vjerojatno? imam dojam da bi i to upalilo...
ane. zarada od tog korisnika koji prijeti je krucijalna,
pa će mu odmah zato dat novi router.
nije da bih ja to radio, ali nije li nekakva politika takvih firmi borit se za svakog korisnika? ne znam, ti radiš tamo, kolko znam, prosvijetli nas
je, točno je. to je politika.
al ono, dobit nije važna u toj situaciji. važno je održat čim veći broj korisnika radi kontrole tržišta.
jedan korisnik koji ima 300 kn mjesečno u 12 mjeseci je zanemariv
u odnosu na 1000puta veću
prosječnu potrošnju poslovnjaka, recimo.
al opet cemo ga zadržat.
sad sam se sjetio one tvoje interne stvari sa kokicama.
mi recimo za takve ispade "idem kod drugog" imamo određen
proces kojeg se moramo držat (al većina se ipak ne drži) ne bi li zadržali korisnika.
al da ga i ne zadržimo, velika je vjerojatnost da će se opet vratit nama.
e sad, pretpostavljam da se vi ne držite svih procesa kad se radi o tim kokicama u kinu.
al eto, cinestar kontrolira tržište tog tipa, pa da se i sazna što je u tim kokicama sporno,
opet bi se vratili gledat filmove i jest iste kokice.