HCL.HR

Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?

  • 206 Odgovora
  • 46142 Hitova
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #75 : 17. Kolovoz, 2010., 16:27 »
Sestre su bile i u prvom djelu. Samo, u drugom djelu su poprimile neki.. specifičniji značaj.

Simbolika dakle.
MGS, pogotovo kao serijal, je krcat istom. Al baš ono. Pecto puta više od SHa. :wildboy:
Hideo se u potpunosti posvetio svakom detalju i nekako mi se čini da ništa ne bi prepustio slučaju. Iz tog razloga nekako mislim da i te cutscene koje ti liče na rendom akcijski film nisu samo zato jer nije imao bolje ideje. Mislim, i znaš ko je model za stvaranje lika Snakea; nekako mi se čini da je Hideo otpočetka ŽELIO da to tako izgleda. Zašto, ne znam, al opet, valja, meni bar. :wildboy:
U principu, MGS serijal je jedan od rijetkih koji nekako u koliko god može iskorištava posebnost konzola. Što je Facaa spomenuo bio. Tjera igrača da razmišlja i djeluje IZVAN KUTIJE :hiha: a sve one sitnice, simbolika isto imaju svoj doprinos vrijednosti priče. Mislim, nisam neki MGS MAJSTOR fanatik ili nešto, ali ono. ;(
I ne znam, ne sviđa mi se to kod vas. Sve svodite na samo jedan aspekt priče, a to su vam razgovori. Rijetko koja knjiga uopće, a kamo li da valja ima samo RAZGOVORE u sebi. :wildboy:
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #76 : 17. Kolovoz, 2010., 21:19 »
Najbitnije mi je da igra ima dobru pricu, nakon toga da je zanomljiva (ne znam kako se to zove, gejmplej mozda :wildboy:). Ak je u jednom predobra, onda moze se oprostit losost onog drugog.

I inace da, grafika je jako bitna za ugodjaj i to, ali ne detalji, rezolucija, efekti i ne znam, bamp meping, nego sami stil, mastovitost itd. Isti kurac i s filmovima, ako je tehnoloski napredniji ne znaci da je i lijepsi.

Nego, malo off: zainteresirali ste me jako za MGS. Al mi ne radi PS. Ima li smisla igrat dvojku ak nisam jedinicu?

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #77 : 17. Kolovoz, 2010., 21:24 »
nisi igrao mgs.  :wildboy:

pa ima mgs za pc, i ok je skroz. odigraj.
al možeš i dvojku odma, ja sam isto, al opet bilo mi je nejasno skroz. tak da neznam. ne baš.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #78 : 17. Kolovoz, 2010., 21:26 »
Pa nemam para za sve PS-ove ikad jebote :wildboy:

Nisam znao da ima port jedinice za PC. Odigrat cu sto prije :hug

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #79 : 17. Kolovoz, 2010., 21:28 »
nadam se da imaš kontroler ;D
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #80 : 17. Kolovoz, 2010., 21:39 »
Sestre su bile i u prvom djelu. Samo, u drugom djelu su poprimile neki.. specifičniji značaj.

Simbolika dakle.
MGS, pogotovo kao serijal, je krcat istom. Al baš ono. Pecto puta više od SHa. :wildboy:
Hideo se u potpunosti posvetio svakom detalju i nekako mi se čini da ništa ne bi prepustio slučaju. Iz tog razloga nekako mislim da i te cutscene koje ti liče na rendom akcijski film nisu samo zato jer nije imao bolje ideje. Mislim, i znaš ko je model za stvaranje lika Snakea; nekako mi se čini da je Hideo otpočetka ŽELIO da to tako izgleda. Zašto, ne znam, al opet, valja, meni bar. :wildboy:
U principu, MGS serijal je jedan od rijetkih koji nekako u koliko god može iskorištava posebnost konzola. Što je Facaa spomenuo bio. Tjera igrača da razmišlja i djeluje IZVAN KUTIJE :hiha: a sve one sitnice, simbolika isto imaju svoj doprinos vrijednosti priče. Mislim, nisam neki MGS MAJSTOR fanatik ili nešto, ali ono. ;(
I ne znam, ne sviđa mi se to kod vas. Sve svodite na samo jedan aspekt priče, a to su vam razgovori. Rijetko koja knjiga uopće, a kamo li da valja ima samo RAZGOVORE u sebi. :wildboy:

Kojima je naporni kosooki retard. S obzirom da ja nisam vidio nikakvu simboliku u MGS-u, kao niti znam po kome je modeliran, molim te da mi istakneš isto.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #81 : 17. Kolovoz, 2010., 21:45 »
@dibek: Mislim da je najbolje ići po redu , dakle od jedinice, pa do četvorke, pa zatim počet' od trećeg nastavka, preko ovih za PSP, pa do četvorke opet.

Inače, MGS serijal je sam vrh vrhova od kad je gaminga.
Ono ne znam, samo latentne pederčine nisu poželjele popušit' Kojimin kurac zbog samog igranja tog savršenstva.

U biti, sad kad malo promislim, više igrivosti ima samo držanje MGS diska u ugašenoj konzoli, nego li sve ostale igre zajedno.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #82 : 17. Kolovoz, 2010., 21:59 »
;D

Za simboliku, mislim, čisto pogledaj što Solid Snake predstavlja u igri, a što Liquid i Solidus te kakve to ima veze s njihovim imenima. Počevši od najbanalnijih stvari, recimo, kako Snake puže kao ZMIJA, zašto se snake eater zove baš tako, zašto ona žemska stalno priča o filmovima i bla, krcato je tih detalja kojih se i ne sjećam. Ako hoćeš, mogu pronaći negdje na GPu puno više teksta o tome i o stvarima koje se u principu ne mogu viditi iz IGRE, nego je potrebno kao opće znanje neko.

Kojima je naporni kosooki retard.

I ti si, al nema veze. :wildboy: :hug
Ja sam definitivno najveći racio svih vremena.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #83 : 17. Kolovoz, 2010., 22:13 »
Ono ne znam, samo latentne pederčine nisu poželjele popušit' Kojimin kurac zbog samog igranja tog savršenstva.

Ovo je nekako kontradiktorno.  :solidus:
Al možda je baš zato još i veći kompliment. Mind boggling.  :hiha:

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #84 : 17. Kolovoz, 2010., 22:25 »
pravi muškarci puše kurac kao iskaz poštovanja.  ;)
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #85 : 17. Kolovoz, 2010., 23:35 »
Za simboliku, mislim, čisto pogledaj što Solid Snake predstavlja u igri, a što Liquid i Solidus te kakve to ima veze s njihovim imenima. Počevši od najbanalnijih stvari, recimo, kako Snake puže kao ZMIJA, zašto se snake eater zove baš tako, zašto ona žemska stalno priča o filmovima i bla, krcato je tih detalja kojih se i ne sjećam. Ako hoćeš, mogu pronaći negdje na GPu puno više teksta o tome i o stvarima koje se u principu ne mogu viditi iz IGRE, nego je potrebno kao opće znanje neko.

Čitao sam o toj dodatnoj simbolici. To ne postoji. Izmislili su fanovi.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #86 : 17. Kolovoz, 2010., 23:39 »
ne pravi se glup, ili bar priznaj da nisi igrao ni jedan mgs poslje prvog. Ta simbolika je preočita i nesuptilna, iako meni npr. je to sforsano većinom.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #87 : 18. Kolovoz, 2010., 00:15 »
Previše mi je zamisliti da skupljač riže može ismisliti priču. Osim o riži naravno.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

smigl

  • **
  • 537
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #88 : 18. Kolovoz, 2010., 07:53 »
halo, super mario, tetris, cod, gt i sve ostale najprodavanije igre imaju pricu?... kao da ih je dijete pisalo... zasto? jer prica vise nema utjecaj na igre kao nekad... cijeli svijet tvrdi suprotno samo se tu vas par budala naslo u nostalgiji tvrditi kak je prica bog i batina u igrama... price su umrle krajem 20.tog stoljeca sa avanturama... idi citaj knjigu ili odite zuriti u sunce

Ste culi nesto kao sto su next gen igre? ste culi da se ikada u njima spominje ikakva prica? pogledaj sve next gen igre koje su izasle i u svakoj od njih prica ili ne postoji ili je toliko losa da se ignorira... odite se kupite ps i trgajte oci na 5x5px kockicama... tko vam brani? sta valjate gluposti da su igre od prije 10-15 godina bolje od igara danas jer su imale ono nesto... nostalgija nema veze s kvalitetom, interakcija s likom postaje sve bolja i bolja cak i izaziva ovisnost kod nekih ljudi, grafika postaje sve ljepsa ili da bolje kazem realnija... fizika sve bolja... a prica? isti kurac kao prije 15 godina nista se nije promijenilo samo sto sada ne gledas 1x1 pixel likove pa su ti slova od 5x5 pixela ljepsa za gledanje....

odumrite lagano...

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #89 : 18. Kolovoz, 2010., 08:36 »
Možda zato što priča nema tehničkih prepreka, pa ne bira godinu?
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9