Ma ne, dobro si ti to definirao sve, i opisao gdje je problem. Uvijek je u novcima.
Ali ovo zadnje što kažeš, mislim da je samo pitanje vremena. Pokušali su oni izravno već na Steamu to progurati pa se digla prašina i ugasili su te plaćene modove. To su bili probni balon, da bi sad potiho lansirali nešto što ne zovu PAID MODS nego Creation Club, a zapravo je jedno te isto. Ovako će to lakše progurati.
Sad ću malo u offtopic otići, ali probaj se sjetiti tko je prije više od deset godina prvi krenuo naplaćivati oklop za konja kao DLC. A danas je rijetkost vidjeti igru bez DLC-a. Isto će ti biti i s korisničkim modovima, samo što se igre moraju praviti s time na umu, mora postojati službeni modding alat inače je rizik što se sve može učiniti s neslužbenim.
Onak, progurali su naviku igračima da kupuju kozmetiku. I to je još bilo dobro - znao si što si kupovao. Danas kupuješ loot boxe koji su lutrija, a svi znamo da lutrija potiče ovisnost. I pazi sad, samo je pitanje vremena kada će i ostali vidjeti - pa hej, zašto bi mi radili DLC pakete i ekspanzije - pustimo ljude da to sami rade, a mi ćemo samo moderirati sadržaj i davati im tipa 20% zarade. Kužiš koji je to win-win. Dovoljno je samo napisati neku liniju koda koja bi provjeravala je li sadržaj sa službene trgovine modova ili je neslužben.
A gde je pečat?
Ne mislim da je mala šansa za to. Eno, u Minecraftu su već krenuli s time.