HCL.HR

FIFA 14

  • 381 Odgovora
  • 75668 Hitova
*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12406
    • CroSimRacing
FIFA 14
« : 16. Travanj, 2013., 00:34 »
Nova FIFA kao i svake godine zakazana je za sami kraj rujna. Novosti još nisu poznate osim da ovogodišnje izdanje ujedno izlazi i za next gen konzole. Kruže glasine kako će po prvi puta igračima na raspolaganju biti brazilska druga liga. Većina igrača prošlogodišnje inačice imalo je podosta problema sa Origin servisom preko kojeg se igra pokreće. Informacija o tome da li će se pod licencom naći i naša Hrvatska još nema, no nadajmo se da će HNS pokušat ispravit fijasko od prošle godine.



Osobno smatram FIFU 13 najboljom i najkompletnijom simulacijom nogometa ikad, no da ima mana i problema, ima. Prvo bi htio da riješe ogavne probleme sa Originom preko kojeg je odigrat par online utakmica pravo čudo. Prije zakrpa koje su dosta kasnile, česta su bila prisutna izbacivanja iz igre, problemi sa čuvanjem pozicija, kao i nemogućnost pokretanja igre iz neobjašnjivih razloga. Te stvari su velika mrlja, na ovako kvalitetnu igru i šaka u oko svih onih koji plaćaju da bi im se ovakve stvari dešavale. U nazad 4 godine prije svakog izlaska aktualne FIFE imao sam svoje želje (editiranje psihofizičkih ocjena igrača, igranje eurokupova u prvoj sezoni, odnosi sa igračima i medijima) i očekivanja te svakim novim nastavkom većina ih se i ostvarila, EA sa FIFOM radi konstantan napredak i jedina mana je već gore spomenuta - problem tehničke prirode. Od ovogodišnjeg nastavka očekujem riješenje svih tehničkih problema i par noviteta koje bi ponudile još imerzivnije iskustvo. U nastavku bi postavio nekakav moj objektivni wishlist.

Wishlist:
- još bolju karijeru i pritom mislim na veću kontrolu odnosa menađer-klub-igrači.
- napredak oko medijskog pračenja cijele sezone.
- uvid u statistiku igrača i prvenstava u ostalim ligama.
- mogućnost organiziranja prijateljskih utakmica i kupova, za razliku od automatski generiranih.
- izbacivanje mogućnosti vođenja reprezentacija u karijeri ili bar da se može switchat ta opcija zbog napornih ponuda.
- uvođenje treninga kao važne taktičke i psihičke pripreme, onako da bude opcionalno i neobavezno.
- dovođenje bilo kojeg igrača u klub, bez obzira dal postoji njegov klub u igri (primjer su igrači koji igraju u reprezentacija, a klubova im nema u igri).
- malo proširit opcije u sliderima.
- uvest dodatnu težinu ili otežat postojeću.
- mogućnost sejvanja utakmica u bilokojem trenutku, po uzoru na 2K igre.
- korigirat ocjene igrača nakon utakmica (često su nerealno previsoke).
- kada se vodi jači klub, smanjit otpor kluba ka potražnji dodatnih sredstava, često se dobije odbijenica bez obzira na traženu cifru.
- razgovor s igračima (motivacija i pohvale koje već postoje) u svakom trenutku, te isto tako i pokude.
- sami gameplay osvježit sa novim trikovima i potezima, da se fino uklapa u postojeću gameplay mehaniku.
- zamjenit dosadnog komentatora koji javlja rezultate sa ostalih utakmica, sa news barom koji je opcionalan i diskretan.

Ima tu objektivnih i subjektivnih  te realnih i nerealnih želja, no EA je u stanju maksimalno se posvetit najboljoj nogometno simulaciji...
« Zadnja izmjena: 24. Travanj, 2013., 02:58 Cole »

*

Mr.black

  • **
  • 157
  • PS4
Odg: FIFA 14
« Odgovori #1 : 16. Travanj, 2013., 16:01 »
glavna želja mi je da malo porade na tim bugovima i detaljima na igračima tj njihovim facama, fifa je ne upitno puno bolja od pes-a, pes je za dječurliju :mrgreen: dodaš par puta i zabiješ gol okrenut leđima, fifa ima puno realnije pokrete igrača...:thumbs:

*

Pajko

  • *****
  • 3126
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: FIFA 14
« Odgovori #2 : 16. Travanj, 2013., 21:41 »
Wishlist:
- još bolju karijeru i pritom mislim na veću kontrolu odnosa menađer-klub-igrači.
- napredak oko medijskog pračenja cijele sezone.
- uvid u statistiku igrača i prvenstava u ostalim ligama.
- mogućnost organiziranja prijateljskih utakmica i kupova, za razliku od automatski generiranih.
- izbacivanje mogućnosti vođenja reprezentacija u karijeri ili bar da se može switchat ta opcija zbog napornih ponuda.
- uvođenje treninga kao važne taktičke i psihičke pripreme, onako da bude opcionalno i neobavezno.
- dovođenje bilo kojeg igrača u klub, bez obzira dal postoji njegov klub u igri (primjer su igrači koji igraju u reprezentacija, a klubova im nema u igri).
- malo proširit opcije u sliderima.
- uvest dodatnu težinu ili otežat postojeću.
- mogućnost sejvanja utakmica u bilokojem trenutku, po uzoru na 2K igre.
- korigirat ocjene igrača nakon utakmica (često su nerealno previsoke).
- kada se vodi jači klub, smanjit otpor kluba ka potražnji dodatnih sredstava, često se dobije odbijenica bez obzira na traženu cifru.
- razgovor s igračima (motivacija i pohvale koje već postoje) u svakom trenutku, te isto tako i pokude.
- sami gameplay osvježit sa novim trikovima i potezima, da se fino uklapa u postojeću gameplay mehaniku.
- zamjenit dosadnog komentatora koji javlja rezultate sa ostalih utakmica, sa news barom koji je opcionalan i diskretan.

Prvo, osobno ne smatram FIFU 13 najboljom nogometnom simulacijom jer je FIFA 12 sa manje nadogradnja ipak bolja u smislu da jer mrvicu realnija od trinaestice.

Odnos menadžer-klub-igrači je okej, osim ako te nisam baš dobro shvatio jer ono, frajeri ti dolaze pitaju da ih staviš u prvih 11 sljedeću a imaju prosječnu formu i loš overall. Nekad je to okej ako ne skužiš da su u dobroj formi, ali nekad su ful naporni.
Mislim da je medijsko praćenje sasvim okej, budući da možeš pratiti velik broj važnijih vijesti (ozljede, transferi, utakmice itd.), jedino što mi fali je recimo preglednije pregledavanje vijesti u samom meniju.
S trećim se slažem. I s četvrtim.
Za reprezentacije mislim da je okej, recimo to je jedan od onih kul fičura kad si prvi put probao igrati karijeru u trinaestici. Možeš vodit repku, ali ne moraš.
Treniranje već ide u neko menadžeriranje, a već mi je dosta tih manager fičura u FIFI, to bi trebalo ostaviti kako treba.
Problem s igračima koji nemaju klubove jest da u FIFI ima puno nevažnih klubova. Koga boli k za sve ekipe u prvoj australskoj ligi? PES je to nekako bolje riješio, nije pokrio sve lige, osnovne klubove iz svih liga je ubacio i ostavio velik prostor modding zajednici (danas postoje tone modova koji čak PES upotpunjuju za razliku od FIFE).
Sa sliderima se slažem. I s dodatnom težinom. I s ovim sa sejvanjem.
Ne znam za tebe, ali ocjene variraju. Jednu tekmu svi imaju visoke ocjene, a drugu svi niske, gotovo identično su odigrali obje. Posebno je sjeban bug u Be a Pro: Goalkeeper modu gdje ti ocjena automatski opada ako samo stojiš na golu (a trebao bi, jer si golman) jer nisu stavili da bude različito za ostale igrače i golmane.
Gameplay po meni ne treba previše novih skillova i animacije, jedino treba poboljšati Impact engine jer je odvratan.
Komentator nikako nije dosadan, ima puno veću paletu komentara za razliku od komentatora u PES-u.

Općenito EA treba popraviti mnoge nerealnosti u igri. Jako je lagano zabiti gol u prvi kut u 1 na 1 situaciji s golmanom, puno je igača OP, a i igrači iz mlade škvadre su OP.
Poboljšati AI suigrača i protivnika, te jaaaaako popraviti obranu budući da je silnim unaprijeđivanjem napada FIFA 13 festival golova te pobjednik je češće igrač koji igra punu ofenzivu nego onaj koji igra taktički, promišnje, pazi na bokove i gužvu u sredini i sl.
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12406
    • CroSimRacing
Odg: FIFA 14
« Odgovori #3 : 16. Travanj, 2013., 21:53 »
U većini se slažem osim u tome da je 12 bolja od 13 u vidu realnosti.
Nikako, ali baš nikako. Odigrao jedne i druge barem 300 utakmica razlika je jako velika u korist 13.

Pogledaj samo kretnje, a da ne kažem i to, da nakon 150+ utakmcia odigram 2-3 tekme koje nisu ni blizu nalik nekakvoj tekmi koju sam odigrao u tih 150+.
Nezz šta je tebi točno realnije tu.

*

Pajko

  • *****
  • 3126
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: FIFA 14
« Odgovori #4 : 16. Travanj, 2013., 22:03 »
Loša obrana. Evo recimo pogledaj video bilokoji koji si stavio, obrana čisto pada na običnu promjenu smjera, i to na najtežoj razini. Uz malo skilla jako je lako preći cijelu obranu.
Ni dvanaestica nije imala dobru obranu, ali ni ovoliko unaprijeđen napad pa se nekom boljem igraču suparnikove igre bar mogla izbiti lopta iz nogu il neš.
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 14658
    • HCL.hr
Odg: FIFA 14
« Odgovori #5 : 17. Travanj, 2013., 09:48 »
Danas ide službena najava?

Uglavnom, očekujem da srede mrtvi multiplayer preko Origina, to prvo kao što je Cole već naveo.
Od ostalih stvari isto malo dublju karijeru.

S gameplayem na terenu sam, mogu reć, zadovoljan. Tak da tu samo nek ne mijenjaju previše. Nikako ne dirat savršenu kontrolnu shemu. Jedino malo raznovrsnosti AI-u dat, vidio sam da se to s modovima može napravit, tak da - hoću to službeno, da protivnik bude manje predvidiv nakon xy sati u igri.

Sučelje neko normalno napravit. Može to kudikamo preglednije i jednostavnije.

I grafički, nadam se da će igru radit s prioritetom prema novim konzolama, a ne da PS4 dobije port s PS3. PES ih već nekoliko godina šiša po osvjetljenju i detaljnosti igrača, a kako ove godine prelazi na novi FOX engine, nadam se da će i EA Sports učinit neki korak naprijed, što već nije tri ili četiri godine. Nije nešto presudno za nogomet-igru, ali ono - bilo bi dobro da se vidi nekakav napredak na tom polju.

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12406
    • CroSimRacing
Odg: FIFA 14
« Odgovori #6 : 17. Travanj, 2013., 14:21 »
It's always interesting when a developer talks about their old product proudly, but are still quick to condemn it on certain points. EA Sports and developer EA Canada's early sneak peek at FIFA 14 reveals some of the elements lacking in FIFA 13, but also points to a way forward. At the EA Sports Season Opener, the first look at FIFA 14 showed that the team has been hard at work correcting a number of weaknesses of the franchise and an overall betterment of its representation of The Beautiful Game.

FINISHING

    FIFA 13 sometimes fudged the last few steps of shooters' approach to the ball, creating awkward animations as it was struck. FIFA 14 not only creates more faithful animations of shots, but you'll see new types of shots such as those that are off-balanced and rushed, as well as those hit when the ball gets too close to the feet. Furthermore, players will try and take the best angle in their run up to addressing the ball. FIFA 14 producer Sebastian Enrique says that your button timing or the filling of the power gauge won't change, but you should get used to the new animations and be able to get comfortable with which situations give your players the best shots.
    Thanks to new ball physics the ball will sail through the air with different spin, creating dipping, knuckle-ball, rising, and unpredictable shots. This should create different kinds of goals and enable skilled goal scorers to create more chances. The ball spin will not be initiated by any button press, but will be influenced by factors like the power of the shot, skill of the player, etc., so it will be interesting to see if these kinds of shots happen too much or not enough.

MOVEMENT

    The principle of a good first touch now applies to dribbling. Players like Messi will be able to sprint and dribble with no penalty, while lesser players will have to be careful to control the ball while dribbling.
    Despite the above, sprinting while dribbling will be possible in different directions with players' momentum preserved instead of just knocking the ball ahead.

AI

    Offensive players off the ball will work harder to create more chances. They'll run laterally to avoid going offsides, try to fake out defenders to generate more space for their runs, and also play physically with their backs to the net as a target forward; dishing the ball to oncoming teammates or receiving the ball and then quickly turning defenders.
    For their part, defenders will man-mark tighter (one of FIFA 14's features designed to slow down the "pacyness" of the game) and exhibit less confusion about which players to defend in open space. Furthermore, forwards will push up to pressure defenders if they are content to just pass it amongst themselves along the back line. This can be initiated automatically or manually, and we'll have to see if this creates any glaring gaps behind your forwards for easy exploitation.

OTHER IMPORTANT GAMEPLAY STUFF!

    In what can be seen as a counter to the push-and-pull defensive mechanic introduced a few years ago, FIFA 14 now has an active shield ball button (left trigger on the Xbox 360 controller). This can be fully depressed or simply tapped (like when you're dribbling) so your player uses his body to shield the ball from oncoming opposition. We hope the game gets its player contact physics correct, or this useful-sounding technique could produce some weird body flopping.
    Through balls can now be curled for greater accuracy.
    Defenders can attempted a second tackle if they're still on their feet after the first attempt. This is initiated with an additional button press.

CAREER MODE

    While EA Canada didn't go into all the mode's details, it will benefit from a streamlined, panel-based hub similar to the one used in FIFA 13's Ultimate Team mode. This includes a dedicated, persistant menu for your email.
    Scouting is greatly expanded in the game. You'll monitor potential players by working with scouts of varying abilities and therefore information throughout the year, instead of it being restricted to the transfer windows. Instead of the attribute-specific player search of previous FIFAs, you'll find the right player for your club by telling scouts what you're looking for. They'll then draw up a list of candidates that fits your bill (see below) and they will be scouted further from there.

Stay tuned for more on FIFA 14, as EA Canada has teased that additional information about the game is forthcoming, including what it is calling a "major" gameplay feature.



[gameinformer]


*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12406
    • CroSimRacing
Odg: FIFA 14
« Odgovori #7 : 17. Travanj, 2013., 14:34 »


Odlično izgleda interfejs. :hug

Odg: FIFA 14
« Odgovori #8 : 17. Travanj, 2013., 17:06 »
Pari da će bit dosta brže i lakše doć do stvari. Btw dosta mi se sviđa ovaj BALL SHIELDING, valjda ćemo napokon moć graditi loptu dok ne izađe van terena. :hiha: Iako će vjerojatno bit užasno zloupotrebljavano na netu.
CSadria - Kupovi, LANovi, intervjui i izvještaji s događanja iz Balkan/Adriatic regije.
Web - Facebook - Twitch - Youtube

[/url

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 14658
    • HCL.hr
Odg: FIFA 14
« Odgovori #9 : 17. Travanj, 2013., 17:48 »
HCL NAJAVA: FIFA 14

Čine se kao fini i korisni dodaci - taman da mrvicu uspore tempo prijašnje Fife. Jedino što nikakvog vizualnog pomaka nema osim boljih menija... Ah well, dogodine.

EDIT by admin: link ti nije valjao :hiha:
« Zadnja izmjena: 17. Travanj, 2013., 18:14 Ementaler »

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12406
    • CroSimRacing
Odg: FIFA 14
« Odgovori #10 : 17. Travanj, 2013., 17:50 »
Što vam vizualno treba bit bolje ne kužim? Osim naravno kartonske publike, to sranje je smješno.

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 14658
    • HCL.hr
Odg: FIFA 14
« Odgovori #11 : 17. Travanj, 2013., 17:53 »
Rekoh, PES ima bolje osvjetljenje. I detaljnije modele igrača.

Nije da to ima neku veliku ulogu jer 90% vremena se igra s wide ili sličnom kamerom, al ono - malo ušminkat to da ne bude četiri godine identična stvar.

Odg: FIFA 14
« Odgovori #12 : 17. Travanj, 2013., 18:05 »
Što vam vizualno treba bit bolje ne kužim? Osim naravno kartonske publike, to sranje je smješno.

Igra ne izgleda identično kao i pravi život, dakle - ima mjesta za napredak.
CSadria - Kupovi, LANovi, intervjui i izvještaji s događanja iz Balkan/Adriatic regije.
Web - Facebook - Twitch - Youtube

[/url

*

Pajko

  • *****
  • 3126
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: FIFA 14
« Odgovori #13 : 17. Travanj, 2013., 18:25 »
I face igrača su užasno retardirane.
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12406
    • CroSimRacing
Odg: FIFA 14
« Odgovori #14 : 17. Travanj, 2013., 18:52 »
Većina faca je skroz dobro napravljena.
Nezz baš koje su retardirane.