HCL.HR

Rase Tyriae

  • 8 Odgovora
  • 2293 Hitova
*

Don

  • **
  • 164
Rase Tyriae
« : 27. Siječanj, 2012., 20:14 »
Ovdje možete naći sve informacije o svakoj rasi po malo! Glasajte koja Vam se najviše sviđa, koju ćete igrati, podijelite mišljenje s nama. Možete glasovati nekoliko puta za različite rase.

Počinjemo sa sjevernjačkom rasom Norn, očekujte uskoro malo duže objašnjenje o Charr rasi.








"If you are bold enough, your legend will live forever."
Norn
Norn su rasa hrabrih barbara sa sposobnošću mjenjanja oblika. Posjeduju iznimno snažnu volju, strast i želju za hvalom. Oni su nezavisna rasa koja ne podliježe niti jednom živom biću. Vladaju u svojim planinama u svojim zamcima i dvorcima, svojim osjetilima, snalažljivošću i fizičkom snagom. Vode ih Spirits of the Wild ( Duhovi Divljine ) koji utjelovljuju vrline najsnažnijih životinja. Kao narod brzo se naljute, ali brzo i nasmije i tretiraju svaki novi dan kao novi izazov. Piju, jedu, love i uživaju u svojoj pokrajini i izazovima koje im ona donosi. Predstavljaju snažne protivnike svakome tko im se odupre.



Duhovi Divljine

Bogovi u ljudskom smislu ne postoje. Oni imaju Duhove Divljine s kojima komuniciraju.  Medvjed predstavlja snagu, Vuk uči o važnosti prijatelja i timskog rada, Vrava govori o mudrosti dok Snježni Leopard uči o lukavosti. Postoje i drugi duhovi, neki su umrli poput Sove, u borbi sa Jormagom kada su Norn prvi puta bježali, a neki nisu dovoljno važni da bi bili obožavani, ali im se svejedno priznaje njihova važnost
Norn posjeduju mogućnost mjenjanja forme u Duha divljine u kojeg vjeruju. I igrači će moći promjeniti svoj oblik, ovisno o tome kojeg Duha odaberu u trenutku kada budu stvarali svog lika.

Sadašnjost
Iako ih je Jormag potjerao iz njihove domovine, Norn nisu razbijene i ranjene izbjeglice. Naprotiv, oni vide Elder Dragons ( Zmajeve ) kao još jedan veliki izazov. Dok ne dođe dan kada ih pobijede, dok ne dode heroj koji će smrskati zub Jormaga u Hoelbraku i ne povede svoj narod natrag u njihovu domovinu, oni će nastaviti živjeti svaki dan kao da im je zadnji. Živi svijet im predstavlja fascinantni izazov, borbu i potencijal za fantastične priče.
Norn su se raspršili kroz Shiverpeaks, koji im pruža idealna lovišta i čiste potoke. Ipak, oni nisu jedini koji se tu nalaze te se moraju boriti za svoje domove ( što im se i sviđa na kraju krajeva ). Davno, kada se patuljci vladali Shiverpeaks-om istraživali su preduboko i bili su pretvoreni magijom i natjerani da se bore s jednim drugim zmajem odnosno s njegovim  "generalom". Sada su se ponovno uzdigli i ratuju sa Norn-ovima za Shiverpeaks.

Planine su dom još jednoj rasi, Jotun koji su jednom bili mudri i moćni, ali su jako pali i oslabili od tada. Sada su samo divljaci koji preživljavaju na ostacima svoje jednome velike rase i bore se za Shiverpeaks.

Ipak, najveća opasnost predstavlja Jormag koji ih je pratio sa sjevera. Njegov "general" i njegova vojska haraju zemljon, uništavajući sve pred sobom i šireći svoju vojsku. Najgora stvar je što postoje oni među Norn-ovima koji prepoznaju Jormaga i njegovu moć te ga odlučuju obožavati kao jednog od Duhova divljine pokušavajući naučiti od njega što više mogu. Prekasno shvaćaju da se od njega nemože ništa naučiti osim zla.

Norn trenutno rezidiraju u Shiverpeaks-u, a njihovo glavno središte je Hoelbrak gdje ih je doveo njihov heroj Aesgir nakon borbe s Jormagom. Norn nemaju vladara već samo heroje koje odlučuju pratiti na određeno vrijeme. Trenutno Hoelbrakom " vlada " Knut Whitebear, Aesgir-ov unuk koji ima titulu Master of the Lodge. On održava mir i sigurnost kao što je to radio prije njegov otac i djed. Testira mlade i slavi velika djela sa drugim herojima. The Wolfborn koje vode njegova dva sina, održavaju mir među ovim snažnim narodom.

The Shiverpeaks, Norn


« Zadnja izmjena: 15. Veljača, 2012., 01:32 Don »

*

Don

  • **
  • 164
Odg: Rase Tyriae
« Odgovori #1 : 15. Veljača, 2012., 01:25 »
Charr






Krznena rasa opsjednuta ratovanjem i borbom. Doživljeli su poraze, opresije i ratove. Njihovo glavno središte Black Citadel dominira svojom okolinom, ruševinama ljudskog grada Rin.

Povijest
Charr žive u zemljama istočno od Shiverpeaksa puno dulje nego što su ljudi došli. Nakon što su protjerani iz Ascalona, ratovali su sa ljudima stoljećima, ali ljudski bogovi i tehnologija su ih bolno porazili. Ipak uspjeli su se ujediniti i napasti ljudsko kraljevstvo. Kryta je dugo odolijevala napadima dok su Orr i Ascalon uništili sami sebe, da ih ne poraze Charr.
 Orr je bio uništen od strane Vizier Khilbrona koji je bio savjetnik Kralja Reza. On je naime čitao iz Izgubljenih štiva, koje su bili zabranjeno štivo i tako pokrenio uništenje Orr-a nazvano Kataklizma. Sami Vizier je postao [http://wiki.guildwars.com/wiki/File:%22End_Boss%22_concept_art.jpg]Lich Lord[/url] te kasnije u Guild Wars Prophecies pokušao probuditi Titane.
Ascalon je zadesila malo drugačija, ali opet slična priča. Charr su prinjeli žrtvu svojim " bogovima " Titanima, kroz Cauldron of Cataclysm i tako dozvali magiju koja su sravnila Ascalon sa zemljom. Taj događaj je poznat kao Searing ( Paljenje ).


Searing ( Paljenje )


Charr su teško platili svoj uspjeh. Njihove stare legije [ Ash, Blood i Iron ] su bili pod Flame legijom koja se bacila u nauku zabranjene magije i štovanjem nepravih bogova. Flame legija je pokorila i ženke koje su do tada bile jednake pred muškarcima. Kako je rat trajao tako je Flame legija koristila sve više izlika za sve više žrtvovanja svojim " bogovima ".
Na kraju Charr su uspjeli zauzeti Ascalon, ali poludjeli kralj koji je još tu vladao je odlučio dozvati svoju mračnu magiju nazvanu Foefire. Kralj Adelber je odbio priznati poraz te je sa svojeg najvišeg tornja je oslobodio magiju iz svoga mača Magdaer. Magdaer je vatreni mač koji datira u vrijeme kada su Bogovi Tyriae živili i gradili svijet. Ta magija je poubijala sve Charr-ove, a ljude pretvorila u pobješnjele zloduhe.


Ženke su ustale protiv vlasti Flame legije, ujedinile se sa ostlaim legijama te su uspjeli poraziti Flame legiju i preuzeti kontrolu nad sudbinom Charr rase. Iron legija tada zauzima nadzor nad Ascalonom.

Od tada Charr se borbe na mnoštvo frontova. Flame legija je poražena, ali nije izumrla te i dalje pokušava preuzeti kontrolu. Ljudi se i dalje bore u udaljenoj utvrdi Ebonhawke koja je jedina ljudsko naselje koje je preživjelo Foefire. Te nedavno Elder Zmaj Kralkatorrik je uništio Ascalon i dalje sa svojim Dragonbrandom. Ipak nakon mnoštvo problema, Charr su i dalje sila koje se treba bojati.


The Black Citadel
Nakon zbacivanja Flame legije s vlasti, Iron legija je dobila kontrolu nad Ascalonom i izgradili su svoju glavnu utvrdu nazvanu Black Citadel na ljudskim ruševinama Rina. Uništeni grad se može i dalje vidjeti na cestama Black Citadele. Dok je Iron legija službeno na vlasti, Blood i Ash legija imaju snažnu prisutnost. Imperator Iron legije Smodur the Unflinching nadgleda cijelu utvrdu i kordinira sa legijama.



Iako su imali mnogo problema, Charr su procvali u Ascalonu. Ostaci magije su sada zelenila i drveća, a brda su sravnjena u doline koja se koriste za poljoprivredu i uzgajanje mesa za hranjenje legija. Zbog svoje velike povjesti prožete borbom, Charr su vojno i tehnološki najnaprednije rase. Njihove puške i pištolji su jedni od najbolje napravljenih, a njihovo umjeće kovanja je bolje čak i od legendarnih patuljaka. Iako su tehnološki orjentirani na oružja, rade ipak i najbolje satove u cijelom svijetu!

Njihove ratne bande ( Warbands ), su ujedinjene i ratuju sa neprijateljima s velikim uspjehom. Sada predstavljaju jednu od najsnažnijih rasa Tyriae.

The Domain of the Charr



Koju rasu želite sljedeću? Podjelite vaše mišljenje s nama!
« Zadnja izmjena: 15. Veljača, 2012., 01:32 Don »

*

Don

  • **
  • 164
Odg: Rase Tyriae
« Odgovori #2 : 15. Veljača, 2012., 01:28 »
Rezervirano

Odg: Rase Tyriae
« Odgovori #3 : 15. Veljača, 2012., 19:37 »
jel se mogu radit patuljasti ljudi?

*

Don

  • **
  • 164
Odg: Rase Tyriae
« Odgovori #4 : 15. Veljača, 2012., 21:41 »



Ovdje možeš vidjeti kako se visina i debljina i ostalo može podešavati. Malo je teško procjeniti zapravo koliko nisko će to biti, ali uvijek ti postoji rasa Asura koji su jako niski ako baš želiš iznimno malog lika.

Evo male pomoći kako rase izgledaju kada se usporede.


*

Gex

  • *
  • 32
Odg: Rase Tyriae
« Odgovori #5 : 15. Veljača, 2012., 21:51 »
Joj kad se sastanu Asura i Charr buahahaha :D

Odg: Rase Tyriae
« Odgovori #6 : 16. Veljača, 2012., 22:09 »
totalno može mu kroz noge proč bez jebemti :D

al opet charrovi trče na 4 noge.

*

Gex

  • *
  • 32
Odg: Rase Tyriae
« Odgovori #7 : 16. Veljača, 2012., 23:16 »
Nisu non-stop koliko sam ja vidio

*

Don

  • **
  • 164
Odg: Rase Tyriae
« Odgovori #8 : 16. Veljača, 2012., 23:52 »
To im je brži način kretanja kada su izvan borbe, u borbi i slično idu na noge.