HCL.HR

Shader model 4.0

  • 19 Odgovora
  • 4494 Hitova
Re: Shader model 4.0
« Odgovori #15 : 31. Srpanj, 2009., 13:37 »
ja sam uzeo jaču 4870
jebiga, nemrem bit u istom poganskom košu ko i gorespomenuti kmetovi :wildboy:

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: Shader model 4.0
« Odgovori #16 : 31. Srpanj, 2009., 14:25 »
Iam i ja 4870...al sa 512 MB rama. :wildboy:
Malo se zajebah.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Re: Shader model 4.0
« Odgovori #17 : 31. Srpanj, 2009., 15:26 »
nisi, nema neke razlike

*

Tola

  • **
  • 429
Re: Shader model 4.0
« Odgovori #18 : 05. Kolovoz, 2009., 17:00 »
Možda bi bolje bilo da se tema zove "Koliko vas ima DX10 grafičku" jer Shader 4.0 je sastavni dio D3D10-a.
Prvo i prvo da objasnim zašto to služi da znate zast vam to treba.
Pixel Shaader - je vrsta shader programa koja se izvršava na GPU jedinici. Koristi se za efekte kao sto su bump maping i color tuningu čime dovodi do poboljšanja efekata.
Vertex Shader - Slično kao i Pixel, dakle služi za dodavanje specijalnih efekata u 3D svjet, dakle obe tehnologije služe da poboljšaju izgled igre.
Shaderi se danas pišu (tj. programiraju) u vlastitom jeziku - HLSL (High Level Shadnig Language).
Shaader 4.0 je samo nadogradnja na 3.0 verziju, te kao i svaka verzija donosi vece mogućnosti programerima, te tako doprinosi vecim mogucnostima izrade atraktivniojih igara.
U biti, i SM4.0 je donjela potpuno novu vrstu shadera - geometry shaderi, a kakvu novost donose nema smisla da sada pisem, jer bi mogao pisati do jutra.
« Zadnja izmjena: 05. Kolovoz, 2009., 17:03 Tola »

*

Zapi

  • Gost
Re: Shader model 4.0
« Odgovori #19 : 05. Kolovoz, 2009., 18:21 »
 =D> :hihi:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9