Završio ovo. Na početku mi se igra poprilično svidjela, no prema kraju sve se previše razvodnilo i raspalo. Detaljnije u +/- principu:
+ vizuali - nema potrebe ovo posebno isticati, zbilja vrhunski posao. Šteta što PS4 nije to mogao pogurati u punoj 1080p rezoluciji. Uz Driveclub, definitivno "najljepša" igra na PS4 konzoli
+ animacije - posebno ih ističem jer bez njih nebi bilo tog CGI dojma. Bez sumnje na razini Rockstarovih naslova, u pravilu i bolje
+ viktorijansko okruženje - nije ništa neviđeno, al' je vrlo dobro prezentirano s laganim obilježjima Steampunka. Dobri vizuali samo dodatno doprinose cjelokupnoj imerziji.
+ oružja - vrlo maštovito osmišljena i dizajnirana, šteta što ih gameplay nije znao iskoristiti kako treba
+ VA - neočekivano vrlo dobar posao. Izuzev vođe The Ordera, svi likovi zvuče prirodno, neforsirano i uvjerljivo. Posebno pohvale idu prema protagonistu.
+ ispoliranost - pokrenem igru i traži me preuzimanje samo jednog patcha od cca 150 MB. Mogao bi Ubisoftov PM na doškolovanje RAD-ovcima i Sonyju kada je riječ o predviđanju rokova i finalizaciji proizvoda.
- priča - dobra premisa, al' to na kraju sve bude previše plitko, predvidljivo i prepuno klišeja uz korištenje standardnih scenarističkih obrazaca. Prva trećina igre još je ok napisana za takvu produkciju, al' kasnije žali bože vremena. Ne bi RAD-u štodilo tom segmetu (ako će raditi nastavak) posvetiti puno više pozornosti, uzevši u obzir fokus igre na kampanju i samu radnju.
- likovi - izuzev protagonista, ostatak ekipe neistražen dovoljno s nejasnim motivima, čudnim karakternim zaokretima i čime sve ne. Čak mi je žao dobrog VA-a koje je investiran u takvo pisanje.
- gameplay - jednostavno previše siromašno bez nekog izazova. Borbe s vukodlacima su uvreda za inteligenciju igrača. GoW je recimo dobar primjer kako napraviti za TPS zanimljive i izazovne boss borbe.
- dužina - nije najveći problem igre, no dodatnih 2-3 poglavlja sigurno bi doprinijelo kvalitetnoj priči i boljoj razradi cijele premise.
TLDR; - u pravilu igra je bila točno prema mojim očekivanjima (odnosno kako sam se bojao da će na kraju biti). Znači vizualno prekrasna i tehnički vrhunac AAA produkcije, no istovremeno obilježena plitkim gameplayom, lošom pričom i drugim elementima što igru čini nečim vrijednim pamćenja i repriziranja. Čak su i one stvari za skupljanje ubačene reda radi i totalno neiskorištene da se igraču možda da bolji uvid u lore i pozadinu svih zbivanja. Igra velikog potencijala koja na kraju nije opravdala silan hype.
6.5