HCL.HR

Napredak u Star Wars Battlefrontu II sada je brži i donekle pošteniji

Zoran Žalac 04.12.2017.   •   41 komentara


DICE je korigirao ekonomiju Star Wars Battlefronta II u sklopu novog ažuriranja, čime je dodatno ubrzao napredovanje i otključavanje stvari u igri.

battlefront-2-mp (1)

Star Wars Battlefront II našao se na meti kritika zbog brojnih propusta, između ostalog i toga što je igrače nagrađivao podjednako, bez obzira na učinak tijekom meča. Da je sustav pokvaren i da potiče grindanje pokazala je shema s gumicama koje su igrači stavljali na kontrolere kako bi im se lik kretao tijekom meča bez ikakvog inputa; jer kretanje je bilo minimalna aktivnost zbog koje iz meča ne biste bili izbačeni, a na kraju biste zaradili neznatno manje nego da ste stvarno igrali.

Srećom, DICE je rekao kako planira slušati povratne informacije igrača i prema njima korigirati igru. To se i dogodilo danas, u sklopu novog ažuriranja, koje je promijenilo tri ključne stvari u igri, izravno vezane uz njezinu ekonomiju, oko koje je i bilo najviše prigovora.

Prvo i najvažnije – povećao se broj novca koje igrači dobivaju na kraju mečeva. Premda povećana količina vrijedi za sve igrače, ovo bi posebno trebali osjetiti oni koji igraju najbolje u timu i imaju najviše eliminacija ili obavljenih zadataka.

Drugo, nagrade u Arcade modu povećane su za čak tri puta, čime igranje tog moda više nije besmisleno trošenje vremena. Doduše, i dalje ćete dnevno moći zaraditi 1500 Creditsa, nakon čega morate čekati 24 sata za novu nagradu.

Naposljetku, Daily Login kutije sada će nagrađivati igrače s više dijelova za crafting. Dakle, samim pokretanjem igre od sada ćete dobiti više nagrada nego prije.

Sličnu promjenu u ekonomiji doživio je i Need For Speed Payback, no ostaje nam za vidjeti mogu li takve promjene donijeti iskupljenje za igre koje su zgriješile u startu.

Označeno sa:

Komentari (41)

  • GAMEmaher

    04.12.2017 - 19:12

    Zavraga im svi sastanci tamo kad od pohlepe ufitilje i prodajom i nepovjerenjem igrača. Svejedno ju čekam na 35 kn kad bude pa uzimam 🙂

  • darkness666

    04.12.2017 - 19:56

    svejedno mogu reci da je multiplayer odlican..

  • YeYa

    04.12.2017 - 20:20

    “Donekle”… Mene neće kupiti s tim “poboljšanjima”. Treba im pokazati da nećemo tolerirati ovaj lopovluk s mikrontranskacijama ( i svim mogućim načinima da se zaradi na prosječnom odnsono ispodprosječnoj igri) bojkotom ove igre. Neka se EA nauči na teži način.

    • baDarmageddoN

      @YeYa, 04.12.2017 - 21:42

      E baš sam mislio tu riječ komentirati čim sam vidio naslov. Zoki ima vrhunski humor 😛

    • Stribor88

      @YeYa, 05.12.2017 - 00:21

      jesi igrao igru ti uopce? di su mikrotransakcije u igri molim te reci mi? necu pricati hoce ih biti i na koji način, ali di su sada? cijene i slično mi reci?

    • YeYa

      @Stribor88, 05.12.2017 - 13:53

      O da jesam igrala sam sve moguce bete i gledala puno gameplaya. Nemam nikakve namjere trositi novce na tu poluigru. Ti tvrdis da nema mikrotransakcija u Battlefrontu 2? Meni se vise cini da ti nisi probao igru ili zivis u iluziji da je nesto takvo vrijedno 500kn! Upravo zbog ljudi kao sto si ti EA si dopusta prljavi posao mikrotransakcija te su mlade generacije naivne i misle da je normalno da za nesto za sto su vec platili trebaju platiti jos da dobiju neki item itd. Gadi mi se tvoja izjava jer ocito ne shvacas koliki se biznis okrece oko tog lopovluka. Odi slobodno podrzavaj te igre koje nisu napravljene da bi igraci u njima uzivali vec su s ciljem napravljene da bi sto bolje mogao isao njihov biznis. Mogu i ja tako copy paste lijepo ubacis mikrotransakcije i lova do krova. Za usporedbu uzmi Naughty dog koji radi vrhunske linearne singleplayer igre dok su multiplayer reda radi ubacili a mikrotransakcije su doslovno razliciti skinovi bez ikakvog utjecaja na gameplay. Sad mi reci sto je bolje? Jedan Uncharted/Tlou ili mozda tvoj Battlefront/NFS/Fifa? Upravo ovi posljednji su poznati po tome sto su svake godine copy pasteani i prenatrpani mikrotransakcijama s velikim ujecajem na gameplay. Nadam se da si shvatio poruku 🙂

    • Stribor88

      @YeYa, 05.12.2017 - 14:38

      ja se isprčavam nisam znao da se radi o gospodični, još jednom gospodične ispričajte me što vas pomješah s brkatim nabildanim crnim muškarcem! HCL jeli vidite kako sam pristojan kad se potrudim? a meni dotična kaže da joj se gade moji komentari… eto što sam dobar, ma tolerantan i tako to! Eee sada bi ja počeo o Pravu na mišljenje i slično (to bi razmeli iz HCLa jako dobro oni s filozofskog čitaju puno takvih nebitnih društveno-socijalnih gluposti i one knjige o nekim “dubokim osječajima” pa o bitku života, pa 1001 začin u gaming industriji i općenito vole kuharice… top literatura.) Trebao bih prestat pisat komentar iz razloga broj JEDAN Igrala “sve moguće beta” i “gledala gameplay” ČESTITAM!!! te razlog broj DVA nisam dobio odgovore na svoja pitanja iako sam parsirao kao brkatom bilderu u pitanjima ČESTITAM još jednom iz srca!!! Odgovor na prvo pitanje dajem ja: kupio sam u SD igru drugi dan kad je izasla 600kn Deluxe edition, trenutno 45h igre … odogovr na drugo pitanje Uncharted i TloU su fenomeni i vjerojatno nešto najbolje sto se dogodilo SP-u, kao što je Battlefront/Battlefield najbolje u MP-u, a FIFA u nogometu, sve su vrhunski naslovi u svojoj branši. S druge strane (ne znam koliko znaš o tome ali očite ne puno) MP igre imaju daleko više sadržaja: npr. mogućnosti napredovanja po klasama i/ili vozilima kojima igraš, upgrejda pojedinih oružija (kojijh ima masa), vozila, letjelica, općenito da razumiju ovi iz HCLa MAŠINA. balansiranje metaigre/ekonomije igre, modovi na mapama, dolaze dodatne mape i nova oružija u DLC-ovima (koji se stalno rade pa priljev novaca mora biti), netcode 64 plus igrača, održavanje servera baza podataka profila, konstantni monitoring balansiranja igre… svega toga nema u SP – grafika, level design i priča, to je to!, a u MP s tim extra “tehnikalijama”….pa deco moja sve to košta,tone ljudi koji rade stalno na DLC-ovima, održavanjima servera, balansiranju…još ako je kvalitetno i s grafičke strane i gameplaya kao što to radi DICE, e DECO MOJE BUTE TO I PLATILI… moja tvrtka koristi softver od 40000 eura (na 5 godina licenca), svaki modul 5000eura, podrška mjesečno i cloud 1000 eura! I kad usporedim taj softver s BF2 hmmm pa tu su negdje, sad smo dobili licencu da radimo neke module za njih… biti dizajner, algoritamske animacije raditi ili programer jednostavno je pakao… a dobri se suhim zlatom plačaju… Naughty Dogs , DICE i CD project su puni vrhunskih radnika… EA je samo odlučio svoje bolje platit recimo vrhunski DICE koji uglavnom pomiče granice svakim naslovom… sitna raja koja tuče po đoji ili tipkovnici je pre-neducirana da to shvati… jednom kad počneš programirati prestaneš piratizirati stvari i serikat po pokjem dolaru u mikrotransakcij (valjda ono…nečini drugom što sam nebi htio da ti se tebi i tvom radu radi)… tako da ću ja “kolege” uvjek podržati… jer uvjek želimo jako puno sadržaja i “začina” za sitne pare, e nece to ici tako dugo, uskoro ce gaming postati elitistički “sport” što podržavam…

    • YeYa

      @Stribor88, 05.12.2017 - 19:50

      Ja bih ti preporučila da se primiš pravopisa prije javnog sramoćenja ovakvim komentarima na internetu. Ja to niti hoću niti imam volje da se tu pregovaram s tobom i tvojim “činjenicama”. Također tvoje “jednom kad počneš programirati prestaneš piratizirati stvari i serikat po pokjem dolaru u mikrotransakcij” kod mene nimalo ne stoji. Jedna stvar su mikrotransakcije kod Overwatcha, a druge kod EA naslova (no to sam već objasnila…). Na kraju bih ti savjetovala da pronađeš novi portal za “trollanje” jer si ovdje već postao dosadan.

    • Stribor88

      @YeYa, 06.12.2017 - 09:48

      preporuke neču uvažiti…
      nema tu trollanja … samo hladne činjenice..očito samo neke boli istina pa se pjene i prave pametni
      od gramatike nema kruha, nauci c++ pa ti nece biti bed dati para za igru

    • baDarmageddoN

      @YeYa, 05.12.2017 - 15:12

      Hhh. Tako je

    • Hades_warrior

      @YeYa, 05.12.2017 - 23:59

      Zeno.. U igri sam od prvog dana i nema apsolutno nikakve potrebe za trosenjem para na MT. Niti ja niti itko od mojih kolega ne trosi niti lipe i poprilicno smo napredovali kroz samo tjedan dana igre, a ni ne igramo hardcore. Tako da.. taj hejt je promaseg kod ove igre uzduz i poprijeko.

    • Zoran Žalac

      @Hades_warrior, 06.12.2017 - 09:42

      Promašen je hejt ako gledaš iz perspektive onoga tko ne napravi ništa tijekom meča, a dobije jednako kao onaj koji je ostvario pobjedu za tim. Mislim, ne treba ti neki IQ da skužiš kako neke stvari nisu najbolje razrađene kad igrači stavljaju gumice na kontrolere kako bi farmali creditse. Onak, nitko sa čitavim mozgom ne može reći da to nije propust u dizajnu igre. S jedne strane imaju cap koliko creditsa možeš osvojiti dnevno u arcade modu, a nemaju rješenja za farmanje creditsa u multiplayeru. Zaslužili su sav hejt koji im je došao, nevezano što je to EA, nevezano za to što je to Star Wars.

    • Stribor88

      @Zoran Žalac, 06.12.2017 - 09:57

      promašen ti je hejt hejta jeli to nikad nije bila istina (samo je ta razlika bila mala oko 30 kreditsa), a pogotovo sad nakon patcha novog gdje su razlike puno vece. Potpuna neznalica moze reci da je to problem s “dizajnom igre”… ?!?! vec problem s ekonomijom igre ili meta igre… a ako namjeravas grindat u arcade mode u DICE-ovoj igri onda stvarno imas teskih problema s poznavanjem njihovog rada… jeli ja sad torllam ili ucim nekoga? hahah

    • Zoran Žalac

      @Stribor88, 06.12.2017 - 10:33

      Jedno je biti uporan, a drugo je kad si baš iritantan. “Ekonomija” je dio igrinog dizajna. Ne pričamo o ekonomiji trgovine s mješovitom robom i uslugama. Ne postoji Battlefront II ekonomija izvan onoga za što je dizajnirana jer u ovom slučaju ne možeš kupovati ili prodavati stvari izvan same igre… Ovoliko nerazumijevanja još nisam vidio, ali s obzirom da vidim kako ne razlikuješ jel i jer, nisam naročito iznenađen. Nitko ne spominje nikakvo grindanje u arcade modu, što se mene tiče on je toliko besmislen da igri nije ni potreban, ali kad je već tu – glupo je što te uopće ograničava na dnevnoj bazi. Da, to je glupo ako ti igra diktira kad ju možeš igrati da bi nešto dobio. Ako ti želiš da ti igra diktira kako trošiš svoje vrijeme, onda ne znam što da ti kažem… Kužim da mora biti nekakav limit da ne možeš na arcade modu pobrati bogatstvo creditsa pa doći u mp sa svime otključanim, ali to se moglo napraviti i bez daily limita. Mogli su odrediti konačni limit ovisno o misiji i težini, ili da svako sljedeće ponavljanje donosi 50% manju nagradu. Naravno da je fokus na multiplayeru, ali kad su već uložili vrijeme na taj arcade mod (a realno on je bespotreban i bilo bi bolje da su napravili još jednu mapu po izlasku umjesto njega) – onda je sasvim razumno očekivati da taj sadržaj bude smislen, i sasvim je razumno kritizirati isti ako to nije. Voli igru koliko hoćeš, ali budi realan pa priznaj da su bezveze utrošili vrijeme. To što singleplayer nije njihova tradicija ili štoveć – nije izgovor. Kad već ideš nešto raditi, obavi to kako treba. Svaki polovično obavljen posao zaslužuje kritiku. Tako je to u životu, ne samo u recenziranju igara.

    • Stribor88

      @Zoran Žalac, 06.12.2017 - 11:21

      ajde da nešto naučimo… GAME DESIGN -se radi na hrpu papira velikih i ploči, znači tu spada od organizacije menija u igri i njihovog izgleda, designa protivnika, skinova, izgleda i tipa oružija i slično, level designa, integracija levela s pričom, znači više manje puni povezanih art bookova, više manje to su svi vizuali koje vidimo u igri… kasnije to designeri izrađuju u kojekakvim 2D i 3D i grafičkim alatima… META IGRA ekonomija ili šire malo GAMEMANAGER se radi UML (unified modelling language, tj. znači matematički modeliramo…pišemo modele) i hrpu jednađbi koje nagrađuju/kanžnjavaju igrače za nešto i utječu na progress u igri (mi se svađamo oko vrijednosti pojedine varijable u jednadžbi)… to rade matematičari i programiraju programeri u skriptima dakle oni ništa ne dizajniraju već većinom računaju i bulje u velike use case tablice, i imamo GAME ENGINE u kojem je fizika, interakcija i svi ostali kul efekti na grafiku… i onda imamo zapravo kao loptu kojoj je core dio game engine, pa preko game engine prelijepimo kao sloj Meta igru i onda sve to zapakiramo i spojimo u celofan game designa da lijepo izgleda i da game engine miče te lijepo dizajnirane stvarčice, omogućuje interakcije s dizajniranim elementima, kretnje igrače i slično… to su tri stvari koje moras imati da bi imao igru i bitno se razlikuju, tako imamo GAME DESIGNERE (koji trebaju znati Photoshop, Blender, 3Dstudio max) koji nistu isto kao i GAME PROGRAMERI (c++, C#, game engine Unrela ili Unity) i kod aplikacije posao postoji jasna razlika jeli rade različite poslove, ali očito iz nerazumjevanja svašta se piše i fokusira na neke totalno nebitne stvari zapravo…

    • Zoran Žalac

      @Stribor88, 06.12.2017 - 11:32

      Wikipedija je pristojan izvor, sve dok ne skužiš da si popio znanje s outdated informacijama, tipa kako je game dizajn izgledao prije cca pet godina.

    • Igor Belan

      @Stribor88, 06.12.2017 - 11:47

      Stribore, game design nije vizualni dizajn ni art dizajn, ni kako god hoćeš nazvat rad u 3D/2D vizualnim alatima za stvaranje likova/levela. To je širi pojam od toga… i game designer je također širi pojam nego očito misliš. Moraš razumjet da je jako glupo kad se postavljaš u komentarima tako bahato, da još i vrijeđaš druge da su gluplji od tebe da kao učiš sve ostale kako stvari funkcioniraju, a zapravo govoriš stvari koje nisu uopće točne.

    • Igor Belan

      @Stribor88, 06.12.2017 - 10:43

      Ekonomija igre i meta-igra – sve su to dijelovi dizajna igre kao višeg, krovnog pojma od ta dva ranije spomenuta pojma. Kao netko tko se postavlja kao bahati gaming znalac, to moraš znati. Što se tiče hejta oko mikrotransakcija u igri – ja sam zapravo na tvojoj strani – mislim da je hejt prenapuhan u startu (ljuta rulja na internetu voli trollat i bit negativna), a mislim i da je situacija u MP-u sada relativno solidna po pitanju grindanja za napredak. ALI to nije jedini problem igre – niti smo mi to tako predstavili u recenziji koju već nekoliko puta pokušavaš lažima oslikati kao nešto što nije. Valjda se nadaš da je nitko neće pročitati i zapravo shvatiti da izmišljaš i preuveličavaš što unutra piše? Ne znam :/ Plus, moraš razumjeti da činjenica da SADA nema mogućnosti kupnje za brži napredak u igri ti nije neki argument – jer to ne mijenja činjenicu da je igra dizajnirana oko ideje kupnje “sretnih kutija” za napredak. Ta osnovna ideja osjeti se konstantno u dizajnu igre, čak i kad pričamo o dizajnu sučelja cijele igre koje te uvredljivo podsjeća na svakom mogućem koraku (čak i usred meča) na super-kul-turbo-zakon stvari kojima nemaš pristup, a možeš ga imat ako malo platiš (trenutno igranjem, kasnije i stvarnim novcem). Ti konstantni teaseri tu su da motiviraju na kupnju (u trenutnom stanju na igranje), a njihova pozicija, smještaj i dizajn u sučelju strašno podsjećaju F2P P2W igare na mobitelima i bacaju ljagu na jedan ovakav visokobudžetni AAA naslov za PC i konzole. Ali opet ponavljam – to nije jedini problem igre, niti ja mislim da je toliko veliki problem da se stvorio toliki hejt. Ali problem definitivno jest – i mislim da nije u redu govorit da apsolutno nije nikakav problem i da je cijela stvar s tom in-game ekonomijom zapravo super osmišljena za same igrače.

    • Stribor88

      @Igor Belan, 06.12.2017 - 11:49

      kad smo naucili sto je game design i nadam se što su strojevi… ok ja nisam toliki egotriper da kazem da neke stvari ne preuvelicam ili da ne griješim ponekad … ali neke su stvari jednostavno nepošteno i pristrano napisane s fokusom na nabitne stvari… protiv egomanijaka se mozes boriti jedino preuvelicavanjem nekih stvari da se naglase ozbiljni propusti…arcade mode ne može biti minus nikako koliko god dobio kreditsa u njemu, ako ništa drugo može služiti kao testni poligon za abilitye i isprobavanje junaka, ako ne odmaže igri onda moze biti samo plus…a što se tiče 24satnog ograničenja da me ubiješ ja ne znam što je tu loše, čak i duggotrajno vrijeme gridanja pomaze balasnu igri da se razlika između dobrih i loših igraca po skilu smanji i svima bude ugodnije za igranje na tom tragu komentirao bih i 24 satno ograničenje… to što vuče na mobilne igre sučelje ili što cijeli sustav, slažem se, je veliki teaser, ne znači da če se mikrotransakcije uvesti u svom najgorem svijetlu, pogotovo jer je EA uveo niz ubrzanja grindanja i sad stvarno nije problem nešto otključati u razumnom roku, mada i nerazumni rok gridanja ima smisla… još bi se tu mogla napisati papira i papira na tu temu …

    • Zoran Žalac

      @Stribor88, 06.12.2017 - 12:02

      Arcade mode ne može biti testni pogon ni za šta jer a) ne stavlja te u scenarije stvarnih mp mečeva s objectivima i b) uopće ne obuhvaća sve modove koje igra nudi. Ergo, besmislen je i zaslužuje kritiku. To što ga netko neće igrati ni pogledati, ne oslobađa ga bilo kakve kritike. Pristrano bi bilo to da sam igru recenzirao i promatrao samo iz kuta onoga koga arcade mode ne zanima.

    • Hades_warrior

      @Zoran Žalac, 06.12.2017 - 13:34

      DICE je s tim creditima isao na neku novu metodu i da, nije se pokazala bas bajnom ali nije niti tako stasnom, jer od pocetka su govorili da je igra fokusirana na casual igrace a ne hardcore fps.
      To kaj neki afk farmaju i exploitaju credite sa fighterima na pojedinim mapama nije razlog da je igra u k*. I got news for you – Danas niti jedna igra nije potpuno imuna na takve.

    • Zoran Žalac

      @Hades_warrior, 06.12.2017 - 14:26

      Istina, svojevrsnih cheatera uvijek ima, ali znaš kako se kaže – prilika čini lopova. Rade to zato što im je to igra omogućila. Jasno je meni i to da je neka vrsta monetizacije morala kompenzirati to što će dlc-ovi biti besplatni, ali opet, nisu to izveli dobro. Mogu čak razumjeti i to da su sustavom nasumičnog loot boxa htjeli povući igrače da igraju više različitih klasa, a ne samo jednu. I to je ok, ali je činjenica da su sustav napredovanja sada već triput značajno korigirali – nakon bete, nakon backlasha prilikom triala i neposredno prije izlaska i evo, nekidan. Kad nešto triput moraš korigirati da bi igrači bili zadovoljni, uprskao si stvar negdje. Ne čitavu igru, ali vrlo značajan dio iste.

    • Hades_warrior

      @Zoran Žalac, 06.12.2017 - 16:24

      Svaka igra ima brojne korigacije nedugo nakon njenog izlaska. Nije samo BF2 u slucaju. A loot box je tu igracima vise kao izvor crafting materijala nego nasumicno lootanje karti, jer karte se mogu craftat i samim izborom igraca. Npr ako ja zelim specificne tri karte za heavy klasu, ne moram cekat da mi nasumicno izbace iz loot crate vec ih sam napravim.

  • Teknokyo

    04.12.2017 - 20:29

    “Prvo i najvažnije – povećao se broj novca koje igrači dobivaju na kraju mečeva. ”

    Ehm, pravi grind su crafting partsi koji su s ovim patchem i smanjeni…..

    https://youtu.be/mew0KXxUotI?t=322

  • MWXG

    04.12.2017 - 21:44

    Uvijek je bio dobar!

  • Stribor88

    05.12.2017 - 00:37

    bitno da je recenzija ocjenila igru kao najveće smeće ove godine uz need for speed zbog par promjenjenih varijabli u ekonomiji… zapravo ništa o igri nismo ni pročitali osim o “nepravednoj” meta igri… to je bilo 90 % recenzije (patch koji popravi to 37 kb)… dobro naucilo smo sto je MOD mada treba pisati DICE-u da izmjene upute first person MOD i third person MOD u uputama za igru… ma nisam ja kompententan za ovi uopce pisati…

    • Igor Belan

      @Stribor88, 05.12.2017 - 00:55

      Samo da potvrdim nevinim čitateljima komentara da Stribor ponovno izmišlja, izjava o tome da je 90% naše recenzije bilo o meta igri i ekonomiji nije ni približno točna. Recenzija opisuje i kritizira i sinlgeplayer i arcade i multiplayer dijelove igre, odnosno igru u cijelosti. Recenzija ima 18 podebljih paragrafa i svega 6 ih se na jedan ili drugi način uopće dotiču takvih tema in-game ekonomije, mikrotransakcija, vremena potrebnog za otključavanje stvari itd. Što je naravno važan dio igre, oko kojeg se usput podiglo i mnogo prašine pa je i logično da se u jednoj recenziji o tome priča i malo više nego inače.

    • baDarmageddoN

      @Igor Belan, 05.12.2017 - 09:10

      Svi znamo. Nemaš brige. Stribor8…koliko se može čuti u najužim krugovima CIAe…kreće u kreiranje svojeg portala sa recenzijama u kojima će biti “pošten”.

    • Texas Flood

      @baDarmageddoN, 05.12.2017 - 09:31

      Da. I usput se priča po kuloarima da će mu Marko TM biti glavni recenzent.

    • baDarmageddoN

      @Texas Flood, 05.12.2017 - 10:41

      A crolink7 desna ruka 😛

    • Texas Flood

      @baDarmageddoN, 05.12.2017 - 13:24

      Haha, bez njega ništa…

    • hdnxc

      @Texas Flood, 05.12.2017 - 11:07

      prolazio po ulicama danas čuo sam da je lik dao igri Cuphead 3/10 jer je imao problema prolazeći tutorial level prije nego što je ragequitao i napisao u recenziji 4-5 stranica koliko je art stil igre dosta uvredljiv i rasističan /s

    • YeYa

      @baDarmageddoN, 05.12.2017 - 14:00

      Ma morat cu ja pogledati taj portal. Cini se da ce recenzije biti kvalitetnije od HCLa, posebno s tako kvalitetnim suradnicima.

    • darkness666

      @Igor Belan, 05.12.2017 - 09:28

      ..moje misljenje je isto da je igra zasluzila vecu ocjenu..bez obzira na nacin bodovanja..odlicna grafika i super multiplayer sami po sebi zasluzuju vecu ocjenu igrice…iskreno na ps4 nisam primjetio da je i jedna igra toliko lijepa u multiplayeru..

    • Robotz

      @darkness666, 05.12.2017 - 12:48

      Zoves se darkness666 i bitna ti je grafika za dobru ocijenu,da si imalo veci klisej bio bi u rijecniku pored definicije kliseja.

    • darkness666

      @Robotz, 05.12.2017 - 15:29

      jbg klisej je i ako ti kazem da pop…s..svi mi zivimo kliseje…da za mene je grafika jedan od vaznijih faktora kao sto su igrivost i balans igre…to su moja tri najbitnija faktora

    • Stribor88

      @Igor Belan, 05.12.2017 - 12:14

      dobro priznajem nije 90 vec 70, ostatak je otišao na dva najnebitnija moda u igri sp i arcade, koji su ruku na srce prosječni… i nitko na planetu ne kupuje DICE-ovu igru zbog sp-a i arcade u ovom slučuaju, koji su čisto neki produženi tutorial… tako tko čita, da ne čita recenziju jer više manje neam smisla za MP igrače … ni igrače s nekim tehničim temljima koji ne padaju na prašine mainstream portala, CoD fanboyeva, i općenito recenzenta sa filozofskog… Zanimljiva je tu i veza s rebootom (iako su oni isto indijanci)… ali još nečemo uploviti u te vode…
      Čestitam “genijalcima” koji uporno šire laže da je igra pay-to-win… ako napravi in game mikrotransakciju ja mu prepišem babinu vikendicu na moru…
      Čestitam svima klinicma i klincezama koji vire iz onog mjesta koje nije lijep za napisati recenzentima, odnosno bez kičme… otkako je CoD dobio visoke ovcjene taj se broj vidim drastično povečao…
      E i da, osobno sam uvrjeđen da netko nešto zna o meni i mojim planovima u CIJI… ja sam ruski igrač u hibridnom ratu, pa to svi zanju!

    • SanKa

      @Stribor88, 05.12.2017 - 10:42

      tako je, nisi. zato nemoj 🙂

  • SanKa

    05.12.2017 - 10:41

    igra je i dalje grindovsko i pay 2 win smeće. mogu se na glavu postaviti, ali pljunuli su u lice igračima i SW licenci.

    • Hades_warrior

      @SanKa, 06.12.2017 - 00:03

      Kako volim ovakve ”p2w”provale od ljudi koji nisu ni prismrdili igri ali znaju sami bolje nego sami igraci.

  • undisputed_kiki

    05.12.2017 - 13:20

    Microtransakcije u igrama i fifa ultimate team unistavaju gaming…hebeni EA, da bar propadnu! A i ne kuzim da su gameri takva telad!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?