02.01.2010. -
Inglourious Basterds (2009) - Rulao mi je film moram priznat. Ima scena na kojima se previše zapričaju ali taman kad postane dosadno počne opet neka akcija. Pitt skroz dobar, kulerski u svakoj sceni. Muzika također rula jako, iako sam na nekim djelovima imao filing da gledam western. Jedan od boljih filmova prošle godine imho. -
8,5/1003.01.2010. -
The Curious Case of Benjamin Button (2008) - Odličan film. Prelijepa emocionalna i genijalno ispričana priča o cijelom njegovom životu. Uživao sam svih 2 sata i 45 min. <3 -
9,5/1011.01.2010. -
No Man's Land (2001) - Lajkam. Meni jedan od najboljih filmova s ovih naših prostora. Đuro i Bitorajac rulaju. -
7,5/1015.01.2010. -
Assault on Precinct 13 (2005) - Neloše ae. Puno akcije, nasilja i pucnjave. Hawke i Fishburne daju dodatni plus filmu. Kraj mi dosta predvidljiv al može proć. -
6/1017.01.2010. -
The Amazing Panda Adventure (1995) - Lijep filmek o spašavanju malog pande. <3 -
7/1017.01.2010. -
The Silence of the Lambs (1991) - Užasno mi rula film. Najbolji od cijelog Hannibal serijala. Hopkins jednostavno savršen za ovu ulogu. -
9/1029.01.2010. -
Cape Fear (1991) - De Niro kao bivši zatvorenik nakon godina provedenih u buksi traži osvetu od Noltea koji ga je zajebo kao odvjetnik. I više nego ok film. Juliette Lewis je nenormalno jebozovna u filmu. <3 -
7/10
08.02.2010. -
War of the Worlds (2005) - Zanimljivo, iako nisu mi baš sve stvari najjasnije a i kraj mi je pomalo bezvezan. Al ae, ima dobrih momenata i lajkam vizualne efekte pa može proć kao relativno dobar film. -
7/1019.02.2010. -
Taken (2008) - Kako boguje film, morao sam ga još jednom pogledat. Odlično sve, radnja, gluma, napeta atmosfera i masa kul akcijskih scena u kojima Liam Neeson owna svih. -
9/10 28.02.2010. -
Valkyrie (2008) - Prilično dobar film. Prvi put sam jučer čuo za njega. Vidim ono Tom Cruise i ww2 pa reko idem pogledat. Lajkao. -
7/10
01.03.2010. -
Quarantine (2008) - Prvih 15-ak min malo dosadno dok ne počne pravi horor al kasnije gledljivo skroz. Lajkam kako je sve snimano sa jednom kamerom od strane glumca, dosta daje na atmosferi. Ok je film. -
6,5/1002.03.2010. -
Ever After (1998) - Klasična priča o Pepeljugi ovo ono. Ok film za pogledat ovako. -
6,5/1004.03.2010. -
Shred (2008) - Objektivno film je loš, priča je klišej totalni. Al ipak, pošto lajkam snowboardanje i film je čista zajebancija a i mjuza rula, ocjena je min za 2 veća. -
5,5/1007.03.2010. -
Astérix aux jeux olympiques (2008) - Asteriks i Obeliks ono, po difoltu rulaju. Al ipak, malo lošiji od predhodna dva. -
6/1010.03.2010. -
The Wolfman (2010) - Nije da sam baš previše oduševljen al nisam ni očekivao neko remekdjelo. Al onak, dobar je film. Ima kul spooky atmosferu i cgi vuk je opaka mrcina i rula kad se pretvori. -
7/1014.03.2010. -
Far and Away (1992) - Totalno lajkam ovaj film. Jako lijepa priča. Neznam zašto ima tako relativno nisku ocjenu, po meni zaslužuje bar 2 više. -
8,5/1017.03.2010. -
Shutter Island (2010) - Rula film totalno. Skroz napet i zanimljiv cijelo vrijeme. Lajkam u svakom pogledu. Jedan veliki ave na priču a posebno na kul neočekivani završetak. -
9/1028.03.2010. -
Revolutionary Road (2008) - Tužan je, depresivan i sve to al nije me baš previše dirnuo. Očekivao sam više. :( Na trenutke malo dosadan i radnja je nekako rendom nerazumljiva, štajaznam. Al ipak, glavni glumci rulaju u filmu pa nemogu reć da nisam lajkao. -
7/1030.03.2010. -
Sherlock Holmes (2009) - Mere, dosta dobar film. Šerlok i Votson malo rulaju sa svojim uberskill otkrivanjem i zaključivanjem. Interesantno za pogledat. -
7,5/1031.03.2010. -
Blood Diamond (2006) - Mnogo dobar film, hvala na preporuci. Jedina zamjerka što je možda malo predug. Leo rula kao i uvijek i kraj mi je posebno dobar. <3 -
8/10
06.04.2010. -
Paranormal Activity (2007) - Dobar je, al ipak, očekivao sam više. Prva polovica filma je totalno dosadna, samo se rendom snimaju i ništa se ne događa. Al dobro ae, kasnije postaje zanimljivije, kraj je ful napet i dosta strašljiv. Moram priznat da mi nije baš bilo svejedno ić spavat poslije filma. -
6,5/1007.04.2010. -
Twilight: New Moon (2009) - Pogledao bez ikakvih predrasuda i moram reć da mi je bio dobar. Malo su pretjerali sa dodatnim fantasy elementima imo al ok ae. Kraj je kul, treći dio bi zato mogo rulat. -
7/1011.04.2010. -
Cinderella Man (2005) - Odličan film rađen po istinitoj životnoj priči. Još jedna savršena uloga Russella Crowea. Također, mislim da postajem fan Rona Howarda i njegovih filmova. <3 -
9/1016.04.2010. -
Mirrors (2008) - A ono, nit loš nit previše dobar. Nije loša ideja za horor al mislim da se sve skupa moglo i bolje napravit. -
5,5/10
01.05.2010. -
Law Abiding Citizen (2009) - Prilično dobar film. Foxx i Butler, a i ostali, dobro odradili posao. Ima nekih sitnica koje baš nisam skužio, al u globalu lajkam film. -
7,5/1008.05.2010. -
Minority Report (2002) - Odličan film. Ta priča o predzločinu mi je jednostavno genijalna. Cijeli film je prezanimljiv i skroz nepredvidljiv. Tek na kraju sam bio skužio cijelu priču. (Ne sad, nego kad sam ga prvi puta gledao.) -
8,5/1009.05.2010. -
Max Payne (2008) - Loše, al morao sam se sam uvjerit. Totalno rendom i bezveze. Da se frajer u filmu ne zove Max Payne nebi ni znao da je to film rađen po istoimenoj video igri. -
4/1021.05.2010. -
The Reader (2008) - Nisam čitao knjigu pa nemogu uspoređivat ali film mi je super. Cijela ta neka pomalo usporena radnja i prikazani odnos između dvoje glavnih likova mi rula jako. Također, glumačka ekipa je odlična. -
8,5/1022.05.2010. -
The Notebook (2004) - Savršena je priča i sve, neznam, vjerojatno najbolji film koji sam gledao još od Titanica. Pustio sam suzu, tj. više njih na kraju. :( Jednostavno savršeno. <3 -
10/1026.05.2010. -
The Book of Eli (2010) - Lajkam taj cijeli post-apokaliptički seting, dosta podsjeća na Mad Maxa i Fallout. Jedino što sam očekivao više je od priče. Nekako mi je preplitka i nedovoljno razrađena. Neću spojlat al ono, neznam, malo sam ostao zbunjen nakon što sam pogledao film. -
7/1030.05.2010. -
Se7en (1995) - Rula film jako al ono, možda je ipak malo precjenjeno to 26. mjesto na imdb top rated listi, imho. Odličan kraj, da i Kevin Spacey mi je predobar u ulozi ubojice, iako ga nema puno u filmu. -
8,5/10
02.06.2010. -
The Road (2009) - Dosta tužno i malo drugačije nego sam zamišljao. Očekivao sam nešto tipa The Book of Eli sa više akcije, al zapravo baš zbog toga mi se i svidio film. Ta depresivnost i njihovo surovo preživljavanje kroz cijeli film je recimo dosta realno napravljeno, bez pretjerivanja. Jedina zamjerka mi je priča. Mogli su je malo više produbit, tipa da su prikazali pozadinu, zašto je uopće došlo do svega toga. I nekužim kraj. Neznam šta se uopće trebalo dogodit kad su došli tamo di su namjeravali.. al eto, dobro je nakraju ispalo. -
7,5/1006.06.2010. -
Australia (2008) - Poprilično dobar, iako, mislio sam da će mi više rulat jer sam negdje čitao da su ga čak uspoređivali sa Titanicom i sličnim filmovima. Al definitivno vrijedi pogledat. Hugh i Nicole <3 -
7,5/1008.06.2010. -
Gran Torino (2008) - Clint mi prerula u ulozi starog mrzovoljnog hejtera al svejedno, malo je precijenjen film. Ima previše tih rendom kineskih glumaca koji su prvi put u životu glumili. -
7,5/1011.06.2010. -
Hot Tub Time Machine (2010) - Može. Skroz rula film, skoro kao The Hangover. Ima dobrih fora. Jedna od boljih komedija koje sam pogledao u zadnjih par godina. -
8/1013.06.2010. -
Angels & Demons (2009) - Gledao po drugi put. Jednostavno lajkam film, kao i Davinčijev kod. -
8/1014.06.2010. -
The Aviator (2004) - Nisam impresioniran, štoviše, razočaran. Već duže vrijeme sam ga namjeravao pogledat i očekivao sam puno više. Dug je i na pojedinim djelovima dosadan. Bila bi i manja ocjena da nisam fan DiCapria. -
6,5/1018.06.2010. -
The Machinist (2004) - Jebeni Bale, ko mrtvi kostur izgleda, ili je to nekakva montaža. Sjeban je film dosta. Ne kažem da je loš nego, jednostavno mi nije sjeo. -
6,5/1020.06.2010. -
Pride & Prejudice (2005) - Nemam pojma, nisam ništa skužio. Neznam, ko da nisam ni pogledao film. :(
23.06.2010. -
P.S. I Love You (2007) - Malo smiješan, malo tužan al sve u svemo dosta dobar film. -
7,5/1024.06.2010. -
Step Up 2: The Streets (2008) - Ples, breakdance i te šeme. Nije loš al nije mi se ni previše svidio. -
5/10
05.07.2010. -
Lajanje na zvezde (1998) - Nisam baš neki fan tih balkanskih filmova al ovaj mi je dosta dobar, čak i kul na nekim djelovima. Može proć. -
6,5/1006.07.2010. -
American Pie (1999) - Neznam više ni sam koliko sam ga puta pogledao al još uvijek rula previše. -
8/1007.07.2010. -
(500) Days of Summer (2009) - Neznam, dosadnjikav je malo. U cijelom filmu se praktički ništa ne događa, samo se rendom vrte dani. Malo me razočarao, očekivao sam više. -
6/1010.07.2010. -
Defiance (2008) - Daniel Craig kao vođa pokreta otpora protiv Hitlera pobjegne u šume gdje se sa svojom braćom skriva i suprotstavlja njemačkim trupama. Dobar film prema istinitom događaju. Prkos ftw. -
8/1014.07.2010. -
The Bucket List (2007) - Lijepa priča o dvojici staraca koji pokušavaju što bolje iskoristit svoje zadnje dane života tako da naprave listu stvari koje planiraju izvršit prije smrti. Nicholson i Freeman odlični. Jedan veliki lajk na cijeli film. -
9/1015.07.2010. -
Bicentennial Man (1999) - Odličan je film, mogo bi čak reć jedan od najdražih ikad. Nekužim zašto je tako podcijenjen na imdb-u. :( Film je rađen po priči od Isaaca Asimova o životu robota koji postepeno pokušava postat čovjek kako bi ga žena u koju se zaljubio prihvatila. <3 Pola ocjene manje jer sam ga gledao po drugi put, inače bi bila desetka. -
9,5/1023.07.2010. -
Live Free or Die Hard (2007) - Pretjerana akcija na svakom koraku, neuništivi Bruce Willis sa pecto života, malo hakera i još brdo akcije. Koliko sam skužio nema cgi-a ni ničega, sve su odradili kaskaderi i ostali tehničari za eksplozije i sve to. Mogob reć da rula film dosta. -
8/1025.07.2010. -
The Sisterhood of the Traveling Pants 2 (2008) - Kul je. Prvi ipak rula malo više ali i ovaj mi se svidio. -
7,5/1025.07.2010. -
Down Periscope (1996) - Komedija kao ovo ono. Ok jedino ovako za ubit sat i pol vremena. -
5,5/1026.07.2010. -
The Prestige (2006) - Mnogo dobar. Na početku i sredini mi je radnja možda malo nerazumljiva bila ali sve to nadoknađuje odličan kraj koji sve objašnjava. Al ipak, mislim da sam malo previše očekivao. Nije mi baš ostavio onaj 'vau!' osjećaj na kraju. -
8/1027.07.2010. -
Johnny Mnemonic (1995) - Dobra priča, za koju sam mislio da ima potencijala, ali je loše odrađena. Sve je nekako neuvjerljivo i bezveze. -
4/1031.7.2010. -
The Weather Man (2005) - Nekako je depresivan i tužan na momente al ima neku kul atmosferu koja mi se svidjela. Također, mislim da su dobro pogodili uloge sa Nicolas Cageom i Michael Caineom. -
7,5/1031.07.2010. -
The Chronicles of Riddick (2004) - Onak prosječan film al Vin Diesel daje veliki boost na kulnosti, pogotovo onaj njegov hrapavi glas i drski komentari. -
7/10
04.08.2010. -
Before Sunrise (1995) - Lijep je film. Baš je nekako romantičan i sve, pasao mi je. Bolji od Sunseta imho. -
7,5/1005.08.2010. -
Before Sunset (2004) - Nastavak na Before Sunrise. Također lajkam, jedino što mi je kraj malo bezveze. Film jednostavno kao da se prekine, bez nekog definiranog završetka. -
7/1009.08.2010. -
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) - Malo težak za pratit jer je radnja malo zbrkana, al kad sam malo razmislio poslije filma i posložio si dojmove u glavi, skužio sam da film zapravo rula. Jim Carrey i Kate Winslet <3 -
8,5/1010.08.2010. -
Moon (2009) - Mislio sam da će bit dosadnjikav i monoton pošto se sve događa na jednom mjestu al prevario sam se. Film je baš odličan i završetak mi je iznenađujuće dobar. Totalno mogu zamislit takvu situaciju u bližoj budućnosti, jer ljudi su zli. :( -
8,5/1013.08.2010. -
Remember Me (2010) - Lijep je film i nekako me se ful dojmio, iako je dosta tužan. Kraj pogotovo, skoro sam zaplakao. Lajkam dvoje glavnih glumaca a i ostali (Pierce Brosnan npr.) su mi rulali. -
8/1015.08.2010. -
My Sister's Keeper (2009) - Neznam, najtužniji film ikad ono. Plakao sam valjda cijelo vrijeme. :'( Odličan je. -
9/1017.08.2010. -
Memento (2000) - Ovo bi trebalo rulat isusa ili nešto? Jer eto, meni ništa bolje od samo dobrog filma, neznam. :/ -
7,5/1018.08.2010. -
Inception (2010) - Imao sam ono brutalno visoka očekivanja u vezi ovog filma i opet me uspio iznenadit, pozitivno naravno. Neznam, valjda najgenijalnija, najoriginalnija i najkompleksnija priča ikad smišljena. Još uvijek sam pod dojmom. Nemogu nać nikakvu, ni malu zamjerku na film, sve mi je rulalo. Čista desetka. Jedino si moram neke stvari još razjasnit malo jer koliko god sam bio kompletno ufuran u film svih 2 i pol sata i trudio se pohvatat sve, opet sam imao miljon pitanja u glavi nakon filma. -
10/1022.08.2010. -
Trainspotting (1996) - Ima svega, droge, alkohola, nasilja, seksa i neke scene su baš onako uznemirujuće za gledat. Al ono, u globalu jako dobar film. Od glumačke ekipe, Ewan McGregor i Robert Carlyle su mi posebno rulali. -
8/1025.08.2010. -
Oliver Twist (2005) - Čitao knjigu i mogu reć da ju je film prilično dobro dočarao. Jedino što je možda malo predug al ok, ipak su se dosta morali ravnat prema knjizi. I da, Ben Kingsley rula kao Fagin. -
7,5/1028.08.2010. -
The Pink Panther 2 (2009) - Dobar pokušaj al ipak, ništa nemože nadmašit Peter Sellers-a i onu originalnu Pink Panther triologiju. Iako, malo je bolji od onog prvog sa Steve Martinom. -
5,5/1029.08.2010. -
The Whole Nine Yards (2000) - Nije sad baš nešto urnebesno smješan al kul i zabavan je u svakom slučaju. -
7/1029.08.2010. -
The Whole Ten Yards (2004) - A isto ko i prvi. Tu su mi negdje, rame uz rame po dobroći. Dobar je serijal za ovako ubit jednu dosadnu večer. -
7/10
03.09.2010. -
Saw (2004) - Meh, nije mi se svidio. Očito nisam za takav tip filmova. Ne pada mi na pamet gledat ostalih miljon nastavaka. -
4/1005.09.2010. -
The Gods Must Be Crazy (1980) - Dosta kul kao nekakva komedijica al sve "akcijske" scene su preloše napravljene. Neznam, izgleda kao da su par puta ubrzane, onako kao u simsima kad se ubrza vrijeme. :) Al inače, ok je film ono. -
7/1005.09.2010. -
Meet the Spartans (2008) - O jebemu kako preloše. Te njihove fore su kao trebale bit smiješne ili nešto? Nisam se 3 puta sveukupno nasmijao. Totalno retardirano. -
3/1013.09.2010. -
Road to Perdition (2002) - Mafija ovoono, mnogo kul. Neznam dal je to zbog fanbojizma Tom Hanksa al film mi je odličan. Glumačka postava rula. -
8,5/1022.09.2010. -
The Twilight Saga: Eclipse - Neznam, rendom mi je nekako. Ko da se štede za zadnji nastavak ili nešto pa su ovaj napravili samo kao da malo prodube priču. Lošiji od prva dva dijela imo. -
6,5/1025.09.2010. -
Letters to Juliet (2010) - Jako predvidljivo, al svejedno, nešto me stalno vuklo da nastavim dalje gledat. Kraj mi se pogotovo sviđa, baš je onakav kakav bi i trebao bit, lijep i sretan. Lijepa ljubavna priča. -
8/10
07.10.2010. -
The Proposal (2009) - Romantična komedijica kao, pogledao sa curom. Kraj naravno predvidljiv jako al ono, ok mi je film, nije loš. -
7/1008.10.2010. -
13 Going on 30 (2004) - U početku nekako rendom, čak sam razmišljao da prekinem gledat, al kasnije mi je postao skroz ok, čak i kul. Ima taj neki emotional impact i malo me dirnuo na kraju. -
6,5/1009.10.2010. -
The Fountain (2006) - U najmanju ruku čudan i neobičan film. Neznam, još uvijek nemogu izrazit svoje mišljenje jel mi rulao ili ne. Zbunjujuće. -
?/1017.10.2010. -
Mrtav 'ladan (2002) - Neloše skroz. Lajkam srpski humor i te njihove izraze i psovke. Tko voli ovakve "domaće" filmove, moglo bi mu se svidjet. -
6,5/1019.10.2010. -
Prince of Persia: The Sands of Time (2010) - Svidio mi se. Solidno su prenesli video igru na filmsko platno i film je baš ono zabavan i zanimljiv za pogledat. Također, mislim da su glumci dosta dobro pogođeni. Fanovi bi trebali lajkat. -
7,5/1024.10.2010. -
Robin Hood (2010) - Malo je drugačiji od onog klasičnog. Ako sam dobro skužio, priča je zapravo prequel toj klasičnoj i objašnjava kako je on uopće postao Robin Hood. Malo je preduga ova directors cut verzija koju sam gledao al inače, svidio mi se film, nije loš. -
7,5/1027.10.2010. -
We Were Soldiers (2002) - Vrlo dobro i realno prikazuje vietnamski rat. Sve te smrti i strahote koje su prikazane u filmu, baš me nekako to rastužilo i dirnulo. :( -
7,5/10
05.11.2010. -
American Pie: The Wedding (2003) - Meni jedan od najboljih i najsmješnijih nastavaka. Ima prejakih scena, umirao sam. Rula. -
8/1013.11.2010. -
Eat Pray Love (2010) - Ima par svjetlih trenutaka al uglavnom, bio mi je poprilično dosadan. -
5,5/1019.11.2010. -
The Sorcerer's Apprentice (2010) - Borba dobrih protiv zlih čarobnjaka, spašavanje svijeta od strane nesposobnog rendom gika.. malo je Harry Potter wannabe i općenito je priča već skroz isfurana. Završetak naravno predvidljiv i očekivani happy end. Al ono, pored toga ok je film, nemogu reć da mi se nije svidio a i soundtrack je kul. -
6,5/1026.11.2010. -
The Social Network (2010) - Neznam kako da se izrazim al baš je nekako kompletan i priča je skroz zanimljiva i intrigantna. Glumci su mi totalno nepoznati al su odlično odigrali uloge, pogotovo Zuckerberg. Rula film, bolji je nego što sam očekivao. -
8,5/1028.11.2010. -
Ondine (2009) - Atmosfera je sva neka čudna i misteriozna, al nemislim u lošem smislu. Al nešto mi ipak fali u filmu da bi mogo reć da mi je baš rulao. Inače, lajkam prekul irske krajolike, obalu, otočiće, svjetionike i sve te lokacije gdje je film sniman. Baš predivno. <3 -
7/10
05.12.2010. -
Buried (2010) - Fascinantno kako se praktički sa jednim glumcem, drvenim lijesom i još par rekvizita može napravit dobar film. GG -
7,5/1007.12.2010. -
A Shot in the Dark (1964) - Neznam, nije mi bio onako dobar kao kad sam ga prošli put gledao. Mislim da su mi ovi ostali nastavci više rulali al moram ih također još jednom pogledat pa ću onda moć sa sigurnošću reć. Al svejedno, Sellers je kralj. :ave: -
7/1015.12.2010. -
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (2010) - Prvi put da nisam baš bio nabrijan na novi HP film. Nisam ni knjigu pročitao pa su mi neki likovi i dijelovi priče bilo malo nejasni al svejedno, film mi je bio odličan. Još uvijek sam fenboj iako ne onako hardcore kao prije. -
8,5/1019.12.2010. -
The Shawshank Redemption (1994) - Odličan film koji svakako vrijedi pogledat i više puta. Kad bi radio neku svoju listu top 20 filmova ikad recimo, ovaj film bi definitivno bio na njoj. Morgan Freeman <3 -
9,5/1029.12.2010. -
Meet the Parents: Little Fockers (2010) - Nije loš al niti nešto posebno dobar. Nasmijao se tu i tamo na nekim scenama al ae, nije mi bio dosadan. Ok za pogledat ovako, pogotovo u kinu. -
6,5/10