HCL.HR

Dragon Age 2

  • 124 Odgovora
  • 12212 Hitova
*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16166
    • HCL.hr
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #60 : 17. Prosinac, 2010., 15:44 »
Combat Walkthrough

neznam, prebrzo mi to izgleda sve. i nadam se da interfejs neće ostat ovakav.

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2497
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #61 : 17. Prosinac, 2010., 19:38 »
Meni ne. Zapravo, bas mi borba djeluje bolje nego u jedinici. Po ovom videu, kak mi se čini, moći će se lijepo taktizirati bez ptičje perspektive. Samo neka jos dorade sucelje da ne djeluje ovako umjetno i ja sretan^^
The greatest teacher, failure is.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #62 : 17. Prosinac, 2010., 21:57 »
Meni to taktiziranje izgleda neefikasno. Mislim, volim ja to i super je, al necu se jebat bezveze pola sata ak mogu bez toga odradit posao za par minuta :wildboy: Bar tako mi izgleda u trejleru.

*

konjina

  • ****
  • 1190
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #63 : 18. Prosinac, 2010., 09:27 »
ne znam, ne sviđa mi se uopće kuda ide ovaj nastavak. barem ne po svim tim trailerima. od jebene igre će napraviti drek u stilu akcijske avanture.

*

xGAME

  • **
  • 250
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #64 : 18. Prosinac, 2010., 11:23 »
Ovo je glupo sto su napravili, ako ocu neki beat 'em up rpg idem nesto drugo igrat...eto sto se dogodi iz igre kada im forume zaspamaju klinci sa konzola koji vajnaju kako oni ne mogu i nemaju vremena tako dugo taktizirat -.-
Gigabyte Z97X-Gaming 5 | Intel i5-4690k @ 3.50GHZ + LC-CC-120 | Gigabyte GeForce GTX 970 Windforce 3x | Kingston HyperX FURY 16GB DDR3 @ 1866MHz (2x8GB) | WD Blue 1TB + Intel SSD 530 120GB | XFX TS 550W 80+ Gold | Acer G247HLbid 24"

*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #65 : 18. Prosinac, 2010., 13:38 »
OH NE DRUKCIJE JE!  :tired:

Ako je ista dosadno u prvom Dragon Ageu, to je upravo bila borba u nekim dijelovima igre. Da, bila je izazovna. Da, takticki je isto bilo kul.
Ali.
Animacije likova su bile toliko spore i trome da sam imao dojam da gledam fajt krda penzica.
Ajd kuzim otegnute borbe kad se boris protiv golema, zmajeva ili cega vec.
Ali kad gledam kako warriori/rogue u prvom nastavku masu svojim macevima kao da imaju artritis i to sa 2-3 varijacije u animaciji, malo mi se prosere.  :wildboy:

Sto se tice borbe, ovo se cini puno fluidnije. Mogli su napraviti malo "pitomije" animacije napada, al' ae, stvar ukusa.
Brzina borbe je potpuno nebitna ako mozete pauzirati istu u bilo kojem trenutku, pa fino pogledati status svega, nabacit par ekstra komandi i onda pustit da ide dalje.
A u osnovi se borba cini istom. Na vecim tezinama ce se vjerojatno takticki pristup puno vise koristiti od real time makljaze. I cini mi se da su skoro sve finte ostale. Pozicioniranje, jel. Flankanje, backstabing, bla.


Ukratko, borba me ne brine. Sporedna mi je.
Brine me izgled okolisa. Sto bih shvatio da je igra i dalje ogromna kao DA1. Ono, puno podrucja za istrazivanje, trajnost i sve.
Ali s obzirom da se govori o prosjecnih 20-30 sati trajanja ovaj put, ne svida mi se to. Ako ne nudis trajnost i sadrzaj, nudis barem jeben dozivljaj tijekom tih 20-ak sati. Barem sam mislio da su to sa ME2 naucili. Upalite flycam i malo prozujite unutar i izvan mapa u igri, minimalan dizajn, ali jako efektivno.
« Zadnja izmjena: 18. Prosinac, 2010., 15:02 Yuri »

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #66 : 18. Prosinac, 2010., 14:16 »
Ako je ista dosadno u prvom Dragon Ageu, to je upravo bila borba
I ovo je istina.

Ali 20-30h? Nisam to znao. Steta :wildboy:

Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #67 : 18. Prosinac, 2010., 18:39 »
ME2, fala bogu, ima čisti c/p dizajn većinu vremena. :hihi:

Borba je bila ok u prvom dijelu. Ne kužim hejtanje animacije. UAAA UAAA NISAM DAO 20k EVRA ZA KONFIGURACIJU DA GLEDAM OVO UAAA. Taktika je bila kul i funkcionirala je. Najgora stvar je bilo što je 90% skillova bilo čisto zakurac.
Prema ovom trejleru, "akcijska" borba djeluje ubibože retardirano i sve samo ne fluidno. Taktička izgleda ok, s druge strane. Dizajn je meh, a sučelje je prosto retardirano.

*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #68 : 18. Prosinac, 2010., 19:06 »
Izvuci si taj bitcherski stap iz guzice.  :wildboy:

Mislio sam u smislu cisto prostornog level designa. Pogledaj taj combat trailer. Nekakav ogromni koridor ispunjen skoro pa nicim. Jednolicno je.
U usporedbi s ovim iz trailera, DA1 mi dizajnom izgleda bolje. Dakle, ne efekti i graficke perverzije, vec dizajn.
A ME2 je spomenut jer mi je genijalno dizajniran, opet u smislu level designa. Malo sam detaljnije proucavao mape iz zajebancije, jel.
Sve u ME2 je napravljeno sa realno gledano jako malo elemenata u nekoj prostoriji, ali ipak daje dojam detaljnosti. Savrseno pogodena linija izmedu izgleda i zahtjevnosti svega toga, jel. Jedan od razloga zasto je ME2 isao glade od ME1 na identicnim konfiguracijama.

Dok se po svim stvarima koje smo do sad vidjeli o DA2 cini da pucaju na otvorene, prazne prostore da bi bilo sto vise mjesta za borbu. Monotono.

I da, kmete, imas recimo prvog Witchera, gdje je borba bila kudikamo fluidnija, sa boljim animacijama.
'Em je starija igra od DA1, 'em ne trebas "20k EVRA ZA KONFIGURACIJU DA GLEDAM OVO UAAA".
Borba mi u DA1 i DA2 funkcionalno izgleda isto, samo je ubrzano i sa drukcijim animacijama.

Nemoj bit debil.
« Zadnja izmjena: 18. Prosinac, 2010., 19:08 Yuri »

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #69 : 18. Prosinac, 2010., 19:12 »
Borba je bila ok u prvom dijelu. Ne kužim hejtanje animacije. UAAA UAAA NISAM DAO 20k EVRA ZA KONFIGURACIJU DA GLEDAM OVO UAAA. osto retardirano.
Nije u tome problem.

Borba jednostavno nije bila lijepa. U KOTORu, koji se bazira na manje vise istom sustavu (pauziranje i potezi, tj. ne sjecam se je li bilo potega u DA, ali slicno u svakom slucaju), borba je bila prekul. Koreografija, blokiranje, ovoono. Nema to veze s konfiguracijom.

*

konjina

  • ****
  • 1190
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #70 : 18. Prosinac, 2010., 20:21 »
@yuri
ček o kakvom ti level dizajnu pričaš? pa ovo je još poluproizvod, lickanje levela je valjda zadnje što se u igrama radi. šta misliš da će leveli fakat izgledat ko u trailerima?  :wildboy:
« Zadnja izmjena: 18. Prosinac, 2010., 20:23 Konjina »

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16166
    • HCL.hr
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #71 : 18. Prosinac, 2010., 21:07 »
lickanje levela kao dodavanje shadera možda, no mislim da se modeliranje radi prije svega

*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #72 : 18. Prosinac, 2010., 21:22 »
@yuri
ček o kakvom ti level dizajnu pričaš? pa ovo je još poluproizvod, lickanje levela je valjda zadnje što se u igrama radi. šta misliš da će leveli fakat izgledat ko u trailerima?  :wildboy:

Igra izlazi za 3 mjeseca. Nema teorije da je jos u poluproizvod fazi.

Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #73 : 18. Prosinac, 2010., 21:37 »
Istina. Sad bi već trebala u gold fazu.

A čuj, ME je prošao kroz BioWare školu level dizajna koji je prisutan i na kotoru. Sve ima svoje detalje koji ajmo reć i pripadaju tamo (ne računamo bezbroj kutija i pregrada visine pasa koji su čudesno savršeni za cover borbu), al finta je da je sve identično kroz većinu soba. Polulijen dizajn, al shvatljiv jer ne moš imat vremena da svaku sobu učiniš unikatnom jer bi em bilo zahtjevnije, em bi bilo skuplje, em to ionako nikom ne smeta ak se učini da nije tolko upadljivo.

Slažem se za ovaj dizajn u da2 koji mi se ne sviđa. Možemo se samo nadat da je to neki demonstrativni nivo ili ima minimizirane detalje il nešto, iako sam skeptičan. I još bih se jednom osvrnuo na užasno sučelje. Mislim, ok je meni sučelje, al više ne priliči fantasy igri, naročito ne da, nikako ikako.

@dibek
Jebiga, kotor je bio vrh gejminga za bioware i odonda samo padaju kao developer. :(

*

konjina

  • ****
  • 1190
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #74 : 19. Prosinac, 2010., 02:00 »
ovo što je prikazano u trailerima je definitivno poluproizvod. e sad, ili je igra totalni abortus, ili namjerno ne žele prikazati kako stvarno izgleda. stvarno se nadam da je ovo drugo.

lickanje levela kao dodavanje shadera možda, no mislim da se modeliranje radi prije svega

modeliranje da, ali ne i dodavanje modela. jednom kad se modeli naprave, nije ih problem dodavati u koncept level dizajna.
« Zadnja izmjena: 19. Prosinac, 2010., 02:06 Konjina »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21