HCL.HR

Dragon Age 2

  • 124 Odgovora
  • 12743 Hitova
*

konjina

  • ****
  • 1190
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #15 : 18. Kolovoz, 2010., 11:43 »
Opet ta NELINEARNOST :(

zašto je to loše?  :wildboy:
jebote, 99% igara koje danas izlaze su linearne da linearnije ne mogu bit. konačno nešto za promjenu.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #16 : 18. Kolovoz, 2010., 12:38 »
Pa ne bas :solidus: Ono, forsa se ta nelinearnost, gdje 17 odabira u prvih sat vremena i 200 razlicitih krajeva (mass effect recimo). Osim sto je to glupo (poanta price nije da se dogodi ono sto ja zelim), mislim da i sam pojam "nelinearnosti" nije bas shvacen kako treba. Morrowind je nelinearan, ima ogroman svijet u kojem mozes lutat do sutra. Al opet ima konkretnu pricu koja nije choose your own adventure.

I sto na kraju? Kad treba izaci dvojka, dodje netko i kaze "ovaj kraj  je KANON". Ostalo brisemo :hihi: Stvar je u tome sto prica treba imati poantu, a ta poanta postaje totalno nebitna kad se nalupaju 2 ili vise razlicitih (ili suprotnih cesto) krajeva.

Ko da citas knjigu gdje sam trebas napisati kraj, kako god zelis. Nezanilmjivo :wildboy:


*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5321
  • abrah cadabrah
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #17 : 18. Kolovoz, 2010., 12:40 »
+111111111

plus nemoguće je da dobro ispadne. jer se developeri ne koncentriraju na jednu inteligentnu stvar nego na pecto onako površno.

gta style i gotovo. radiš šta oš, al glavna priča je glavna priča. jbg
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2499
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #18 : 18. Kolovoz, 2010., 12:45 »
Ko da citas knjigu gdje sam trebas napisati kraj, kako god zelis. Nezanilmjivo :wildboy:

ne, nego je poanta u tome da se poistovjetis  s likom kojim igras i da na temelju tvojih vise/manje moralnih odluka se kroji sudbina tog izmisljenog svijeta. To je po meni smisao nelinearnosti. Koja ne mora uvijek biti dobra naravno.
The greatest teacher, failure is.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #19 : 18. Kolovoz, 2010., 12:52 »
Da, ali zasto bih igrao igru ako vec znam kakav je lik i sto bi napravio u odredjenoj situaciji? Ne da im se napraviti zanilmjive likove, pa ih ja trebam raditi :wildboy:

Stvar je, zelim igrati igru koja bi me iznenadila, gdje likovi nisu nuzno slicni meni, ali su zanimljivi, imaju dobrih i losih strana itd. Linearnost savrseno radi u svim ostalim tipovima umjetnosti, zasto ne bi u igrama?

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2499
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #20 : 18. Kolovoz, 2010., 12:55 »
A cuj, sve ovisi iz koje perspektive gledas stvari. Ako zelis linearno iskustvo, fala bogu ima milion takvih igra. Ja pak volim ove gdje mogu raditi brdo odluka. Svakakvih nas ima i svatko voli odredeni tip igranja. Zato postoji trziste gdje ima xxxxxxx razlicitih naslova. Nikada nece biti igre koja ce bas svima biti super.
The greatest teacher, failure is.

*

konjina

  • ****
  • 1190
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #21 : 18. Kolovoz, 2010., 12:55 »
@dibek: pa igre bi i trebale bit kao knjige u kojima sam pišeš kraj, odnosno razvoj događaja. to je i glavna razlika između 2 medija kao što je knjiga i igra. igre bi ustvari i trebale težit tako nečemu. kako ti može bit nezanimljivo nešto u čemu ti odlučuješ, istražuješ i štatijaznam, a zanimljivo nešto što u čemu nemaš u principu nikakvog utjecaja. totalno besmisleno.
mislim reko si mi ustvari da bi ti htio da igra bude kao knjiga, čemu uopće onda igrat igre?
mass effect je slična igra zato što je od istog proizvaođača pa to ni ne čudi, a i dalje stoji da je 99% igri danas linearno. mislim, ne znači da je linearna igra loša, no to po meni nije nešto čemu bi igre kao medij trebale težiti. za to postoje filmovi i knjige.

+111111111

plus nemoguće je da dobro ispadne. jer se developeri ne koncentriraju na jednu inteligentnu stvar nego na pecto onako površno.

gta style i gotovo. radiš šta oš, al glavna priča je glavna priča. jbg

istina, pošto je danas bitna stvar izdati igru što prije da se što prije zarade pare, ne stigne se napraviti dobar nelinearan plot. ali to je po meni negativna stvar, a nikako pozitivna.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #22 : 18. Kolovoz, 2010., 13:01 »
@dibek: pa igre bi i trebale bit kao knjige u kojima sam pišeš kraj, odnosno razvoj događaja. to je i glavna razlika između 2 medija kao što je knjiga i igra. igre bi ustvari i trebale težit tako nečemu. kako ti može bit nezanimljivo nešto u čemu ti odlučuješ, istražuješ i štatijaznam, a zanimljivo nešto što u čemu nemaš u principu nikakvog utjecaja. totalno besmisleno.
mislim reko si mi ustvari da bi ti htio da igra bude kao knjiga, čemu uopće onda igrat igre?
mass effect je slična igra zato što je od istog proizvaođača pa to ni ne čudi, a i dalje stoji da je 99% igri danas linearno. mislim, ne znači da je linearna igra loša, to po meni nije nešto čemu bi igre kao medij trebale težiti. za to postoje filmovi i knjige.
Cemu gledat filmove? Citaj knjige :hihi: :wildboy: Pa zato jer knjigu citas, film gledas, a igru igras. Ili to nije dovoljno razlicito?

Naravno da mi ne moze biti zanimljivo nesto u cemu ja odlucujem. To je ko da citas svoju biografiju. Ko da gledas film o sebi.

Kad je igrac glavni odlucujuci faktor sto se tice price, onda prica je uglavnom smece. Jer ono, mi nismo pisci.

*

Weky

  • ******
  • 4886
  • w00t!!!!!11
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #23 : 18. Kolovoz, 2010., 13:08 »
I sto na kraju? Kad treba izaci dvojka, dodje netko i kaze "ovaj kraj  je KANON". Ostalo brisemo :hihi: Stvar je u tome sto prica treba imati poantu, a ta poanta postaje totalno nebitna kad se nalupaju 2 ili vise razlicitih (ili suprotnih cesto) krajeva.

Danas manje više svaki nelinearni RPG ima importiranje savea iz prošlog nastavka kako bi se priča nastavila sukladno tvom prošlom igranju.

Al inače da, +1. Ne znam niti jednu nelinearnu igru, a da je dobra.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

konjina

  • ****
  • 1190
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #24 : 18. Kolovoz, 2010., 13:12 »
@dibek: a mislim, šta da ti kažem. nemoj igrat RPG igre. samo ime žanra ti govori da je to roll play, trebao bi se uživit u lika, u situaciju u kojoj se nalazi i donosit neke odluke koje ti se nađu na putu. to je onako bit ovakvih igara

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #25 : 18. Kolovoz, 2010., 13:19 »
A kad je to pocelo biti bit RPG-a? Diablo, Baldur's Gate, Morrowind... nije to bit nego trend.

*

konjina

  • ****
  • 1190
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #26 : 18. Kolovoz, 2010., 13:27 »
to je počelo biti bit RPG-a od kada takav žanr postoji. Zato se tako i zove. druga stvar je što se danas razne akcijske avanture svrstavaju pod RPG pa se danas ni ne zna šta je RPG, a šta nije.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #27 : 18. Kolovoz, 2010., 13:39 »
Dobro, nazovi to kako hoces. Ma da CRPG nije isto sto i RPG po meni. Nije da me briga, nebitno.

Poanta je u tome sto ce prica DA2 najvjerojatnije bit glupa kao i svaka nelinearna prica dosad. Sto je tuzno, jer mogucnost da ne bude glupa postoji, ali treba napisati mnogo razlicitih prica, a to se nikad ne dogadja, ili se dogadja, ali kvaliteta tih prica je onakva kakva je u DA i svim ostalim igrama.


*

konjina

  • ****
  • 1190
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #28 : 18. Kolovoz, 2010., 13:44 »
Poanta je u tome sto ce prica DA2 najvjerojatnije bit glupa kao i svaka nelinearna prica dosad. Sto je tuzno, jer mogucnost da ne bude glupa postoji, ali treba napisati mnogo razlicitih prica, a to se nikad ne dogadja, ili se dogadja, ali kvaliteta tih prica je onakva kakva je u DA i svim ostalim igrama.

ovo možeš reć samo za sebe jer je to onako, stvar ukusa i vlastitog mišljenja. tebi je priča iz DA bila glupa, ok, meni nije. nije bila remek djelo, al je bila dobra.

*

dibek

  • ******
  • 5771
  • You put the stone in the case?
Odg: Dragon Age 2
« Odgovori #29 : 18. Kolovoz, 2010., 13:48 »
Pa tebi moze bit svakakva. Meni je bila losa i rekao sam zasto i sto mi smeta. I mislim da ima valjanog razloga za to.

@Weky: pa ovi iz Bioware-a su mislim rekli da je kanonski zavrsetak onaj u kojem Warden umire na kraju, zato sam to i napisao. Znaci, mogli su izbaciti sve ostale zavrsetke i fokusirati se na onaj koji je bitan (kanonski). Ali nisu jer su htjeli ugurati sto vise replay value-a na stetu prvog odigravanja.
« Zadnja izmjena: 18. Kolovoz, 2010., 13:51 dibek »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21