Ma ono, nema nikakvog kulta, igre su jednostavno dobro dizajnirane u praktički svakom aspektu jel. A to da isti kurac prodaju isto nema smisla - onda možeš reć da je isti Half Life 1 i 2. Jer ono - pucačina je, oružja su ista, sve je isto jelda. U biti, isti su i COD1 i MW3 isto. Pucaš, prelaziš misije i imaš oružja. Ono - nastavci su, naravno da su u osnovi isti, da zadržavaju neki filing serijala u smislu gameplaya, napretka, vizualnog stila, priče, takvih stvari - ali svaki nastavak mora i ponudit nešto novo, trebao bi barem, a Zelda je po meni svaki put i ponudila nešto novo u smislu gameplaya, priče, vizualnog stila, svašta nečega, ostajući i dalje vjerna serijalu naravno. Ne znači da je onda "ista", ne znam - glupo je koristiti tu riječ u tom smislu.
Evo, sad igram Twilight Princess i ono - vuk sam. U Wind wakeru si imao brodić, ovdje u Skyward Swordu imaš pticu... i cijeli svijet iznad oblaka. Drugačije je masu.