HCL.HR

The Witcher 3: Wild Hunt

  • 1650 Odgovora
  • 294884 Hitova
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #390 : 04. Ožujak, 2015., 22:16 »
Pusti ga na miru, ja sam još gori. Ja pokušavam prvog odigrat još od kad je izašao. :hihi:

A dobro, ja se rugam a nisam ga ni ja jos odigrao xD nikako da ga utrpam u raspored, ni witchera ni pecto drugih stvari ;__;

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2008
  • i didn't ASK fOr this
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #391 : 04. Ožujak, 2015., 22:28 »
To prelazis keca ima nekih godinu i pol? xD xD
Bio ga počeo prije više od godine, prešao 2 poglavlja i napravio 1-godišnju pauzu. Prije 2 sedmice sam nastavio i samo to igram i dok ga ne pređem neću ništa novo započinjat :kava:.

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #392 : 04. Ožujak, 2015., 22:33 »
Geralt mora biti badass, ne može mi ginut svakih deset minuta.

Upravo to, svatko tko je imalo upoznat sa svijetom Witchera zna da je Geralt (i svi ostali Witcheri) stroj za ubijanje kojemu malo koji covjek ili cudoviste moze pruziti ozbiljniji otpor. Tako da ova izjava da se napravi borba u stilu Dark Soulsa nema aposlutno nikakvog smisla ni veze :bonk:

Upravo to, ali isto tako nema smisla govoriti da je Souls borba sranje jer je filozofija totalno različita.
Souls borba je puno kompleksnija i pri tome ne mislim na izazov i učestalo umiranje - težina oklopa, hendikep zbog istog na staminu i još jako puno stvari ima veći utjecaj na borbu, dok u Witcheru doslovno koristiš dodge do iznemoglosti bez ikakvih posljedica. Al ajd, svi znamo tko su witcheri pa je to dobar izgovor za užasno jednostavnu mehaniku borbe. Makar mogu shvatiti ljude kojima je takva borba vrhunac akcijskog RPG-a zbog kvalitenijih i atraktivnijih animacija glavnog lika itd. u odnosu na Souls serijal.

Iskreno, borba u jedinici mi je užasno smeće, najobičniji QTE kojeg sam progutao zbog priče, likova i atmosfere.
Dvojka je ipak imala veći budžet pa je i ta nesretna borba napredovala, a određeni napredak očekujem i od trojke u okvirima lika koji ipak mora imati određenu nadmoć u odnosu na protivnike.

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #393 : 04. Ožujak, 2015., 23:11 »
borba mi je u witcher serijalu uvijek nekako bila onaj dio koji je ”samo” bio vrlo dobar ,
ali nista preko toga,dok su mi ostali dijelovi od price,do atmosfere,likova,prezentacije...
i u 1. i u 2. bili fenomenalni.Veliki hype za trojku :D

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16098
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #394 : 04. Ožujak, 2015., 23:18 »
Ma u prvom Witcheru je to ispalo tako jer je igra bila zamišljena i kao izometrijski RPG. Bile su tri kamere, a naravno da nitko pokraj OTS-a nije igrao s prve dvije. Ali vjerujem da nisu mogli imati sustav borbe koji bi jednako funkcionirao s različitim kamerama. Do tog je bila stvar. E sad, zašto su te kamere uopće bile tu... to je pitanje. Možda čisto zato što je igra koristila 3rd party engine kojemu OTS nije bio primarni pogled.

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #395 : 04. Ožujak, 2015., 23:27 »
Upravo to, ali isto tako nema smisla govoriti da je Souls borba sranje jer je filozofija totalno različita.

Naglašavam - reko sam MENI je sranje! Meni se ne sviđa. Nisam u globalu rekao da je sve to skupa sranje... Tko voli nek izvoli...

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #396 : 04. Ožujak, 2015., 23:46 »
Ma sve 5, već smo raspravljali o tome i slažemo se da se ne slažemo u vezi borbe, ukusi...

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #397 : 04. Ožujak, 2015., 23:53 »
ovo "souls mehanika borbe" = "teško" NEZZZZZ kraljevi nitko ovdje ne misli na to

al ono, većina vas ionako vjerojatno spava s body pillowima CDPR ekipe pa ono,,,

*

andrash

  • ******
  • 5740
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #398 : 04. Ožujak, 2015., 23:55 »
Pusti ga na miru, ja sam još gori. Ja pokušavam prvog odigrat još od kad je izašao. :hihi:

To prelazis keca ima nekih godinu i pol? xD xD
Bio ga počeo prije više od godine, prešao 2 poglavlja i napravio 1-godišnju pauzu. Prije 2 sedmice sam nastavio i samo to igram i dok ga ne pređem neću ništa novo započinjat :kava:.

Također nikako da završim to čudo :wildboy:
Inače radije igram takve propuštene top igre, neko neke nove razvikane mediokritete...

Stao sam negdje prošle godine u 3 chapteru... Igra je zanimljiva, al nikako da nađem vremena (odnosno da se natjeram). Tako velika pauza ostavi posljedice u RPG-u  - treba ponovo malo proučit priču, lokacije, likove i questove u dnevniku. Pa onda namjenu svih onih napitaka i itema (skužit koji mi sve još item treba za neki potion, quest, žene lakog morala.), što sam planirao prodati i sl. Kad se toga sjetim ni ne igra mi se ako nemam gro vremena.

Ma u prvom Witcheru je to ispalo tako jer je igra bila zamišljena i kao izometrijski RPG. Bile su tri kamere, a naravno da nitko pokraj OTS-a nije igrao s prve dvije. Ali vjerujem da nisu mogli imati sustav borbe koji bi jednako funkcionirao s različitim kamerama. Do tog je bila stvar. E sad, zašto su te kamere uopće bile tu... to je pitanje. Možda čisto zato što je igra koristila 3rd party engine kojemu OTS nije bio primarni pogled.

Ma njih je dosta limitirao zastarjeli aurora engine (neznam sad baš dal i za borbu). Kad se uzme u obzir da je u njemu napravljen Neverwinter Nights 2 napravili su čudo.
« Zadnja izmjena: 05. Ožujak, 2015., 00:01 Andrash »

*

Cole

  • ******
  • 13312
    • CroSimRacing
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #399 : 05. Ožujak, 2015., 00:24 »
ovo "souls mehanika borbe" = "teško" NEZZZZZ kraljevi nitko ovdje ne misli na to

al ono, većina vas ionako vjerojatno spava s body pillowima CDPR ekipe pa ono,,,

Naporan si više s ovom mehanikom postova, prestani. :tired:

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #400 : 05. Ožujak, 2015., 00:34 »
ljut tako

zašto? =)

*

Cole

  • ******
  • 13312
    • CroSimRacing
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #401 : 05. Ožujak, 2015., 00:39 »
Zašto što tvoje svako pojavljivanje u nekoj temi je prozivanje nekakvo nekoga i užasno je naporno.
Spomenuta je mehanika borbe iz Soulsa kao kompleksnija, a ne kao nešto najteže ikad, naravno ti se uvijek moraš za takve gluposti uhvatiti i onda kad te se prozove da si dao glup komentar ti napraviš sljedeće.

HUR DUR HIP HIP HURA xDDDDDDDDDDDDDDDDD

I napišeš kilometarski post.
Predvidljiv si, jer je uvijek isto. Počni normalno pisat i normalno se upustit u raspravu.

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #402 : 05. Ožujak, 2015., 00:46 »
Razlog zašto TW serijal treba preuzeti mehaniku (u većem opsegu naravno, jer je sam koncept prvotno i inspiriran Souls igrama) nije niti njegova kompleksnost (koja je očita) niti težina (koja varira od stila igranja do postavke težine u TW2) - već kvalitetna izvedba.

Sad nastavite gnojiti.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #403 : 05. Ožujak, 2015., 00:58 »
čole asu :)))

to kompleksnost =/= nije glupost lol, to je POANTA.
mislim, sad bih te pitao da mi objasniš zašto je to glup komentar, ali napisat ćeš nešto potpuno rendom i ne odgovorit na pitanje pa ono. čemu lol
blek aut napiše DA BAR NAPRAVE MEHANIKU BORBE VIŠE KAO DARK SOULS i onda dođe hrpa likova koji ne skuže što želi reć i pišu iste postove tipa LOL TO JE GLUPO WITCHER NE SMIJE BITI TAKO TEŽAK GERALT JE BADASS NE SMIJE ON TOLIKO UMIRATI TO NEMA SMISLA TI NE KUŽIŠ TO NISU WITCHER IGRE. i to je okej. eto. to je okej RASPRAVA. to želimo na forumu. ;)

kvaliteta. ;)

prekini smarati, nisam ništa krivo učinio =)



apropos same borbe,,, nez, iskreno, nakon demon's/dark soulsa mi većina akcijskih rpg-ova ima dosadne govnaste borbe =(
čisto na razini neke zabavnosti i nez, filinga. =)

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #404 : 05. Ožujak, 2015., 09:17 »
već kvalitetna izvedba.

Djelomično točno...
Kvalitetna i kompleksnija izvedba osnovnog "mehaničkog" dijela borbe, jer izvedba borbe je širok pojam koji obuhvaća i onaj vizualni dio.
Samo čekam da se netko uključi i napiše da je izvedba borbe (animacije poteza i cjelokupna koreografija) bolja i fluidnija u odnosu na zastarjeli Souls u kojem lik ima metlu u guzici, a to nije poanta.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9