HCL.HR

No Man's Sky

  • 373 Odgovora
  • 98379 Hitova
*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #120 : 30. Travanj, 2016., 23:52 »
Hahaha ja sam rekao ako igra dobije dobre ocjene i recenzije da je kupujem, nisam fan ovakvih igara, niti me zanimaju, al budu li recenzije dobre kupujem ju i igram.Doslovno sam siguran da ce dobit osrednje i lose ocjene i da ce jedini plus bit ogroman svemir..

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #121 : 26. Svibanj, 2016., 13:58 »
No Man's Sky je možda odgođen, nemojte hejtat i GTA V je bio puno puta odgođen pa je igra svejedno dobra.
Osim toga igra nije odgođena bez razloga, vjerojatno još moraju poradit na njoj, zato jer kad izađe neće bit više moguće da nadograde proceduralnu generaciju, moći će samo dodavat nove iteme, vozila, multiplayer.
« Zadnja izmjena: 26. Svibanj, 2016., 14:00 TypicalHog »

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #122 : 26. Svibanj, 2016., 19:58 »
a modificiranje proceduralne generacije neće biti moguće jer?

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #123 : 27. Svibanj, 2016., 20:32 »
a modificiranje proceduralne generacije neće biti moguće jer?

Zato jer proceduralna generacija jednostavno tako radi, svaki put kad napraviš i najmanju promjenu u kodu sve se promijeni.
Oni su i sami osim toga kazali da svatko od njih ima drukčiji svemir na svojem PC-ju.
Npr. netko od njih nešto izmijeni na brodovima i to iz nekog razloga utječe na proceduralnu generaciju i cijeli planet na kojem su bili se promijeni u potpunosti.
« Zadnja izmjena: 27. Svibanj, 2016., 20:33 TypicalHog »

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #124 : 27. Svibanj, 2016., 23:41 »
pa da, promijeniš da na određenom tipu svijeta drveće prekriva 15% površine umjesto dosadašnjih 10% i sve će se promijeniti utoliko što će statistički na planetima tog tipa biti veća populacija drveća. :^)

nije kao da promijeniš jedno slovo u kodu iz A u B i OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DOBIO SI SKROZ NOVU NEZAMISLIVU IGRICU

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #125 : 28. Svibanj, 2016., 12:43 »
pa da, promijeniš da na određenom tipu svijeta drveće prekriva 15% površine umjesto dosadašnjih 10% i sve će se promijeniti utoliko što će statistički na planetima tog tipa biti veća populacija drveća. :^)

nije kao da promijeniš jedno slovo u kodu iz A u B i OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DOBIO SI SKROZ NOVU NEZAMISLIVU IGRICU

Ne, ako npr. promijeniš količinu drveća, na SVIM planetima koji imaju drveće će se broj drveća promijenit, polozaj svakog drveta će bit drugačiji i pošto količina drveća utječe na količinu i vrste životinja, velika je vjerojatnost da će i životinje biti malo drugačije. I tamo neće biti neka zgrada zato jer je sad drveće na njenom mjestu pa će biti smještena 100 m dalje... Sve u svemu to nije isti planet.

*

skipp

  • **
  • 432
    • NuttyGamer
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #126 : 28. Svibanj, 2016., 14:50 »
Ne, ako npr. promijeniš količinu drveća, na SVIM planetima koji imaju drveće će se broj drveća promijenit, polozaj svakog drveta će bit drugačiji i pošto količina drveća utječe na količinu i vrste životinja, velika je vjerojatnost da će i životinje biti malo drugačije. I tamo neće biti neka zgrada zato jer je sad drveće na njenom mjestu pa će biti smještena 100 m dalje... Sve u svemu to nije isti planet.

Točno - i netočno. Zapravo sve ovisi o načinu na koji im je svemir složen. Ako promjenom proceduralnih elemenata moraju raditi cijeli rebuild galaksije - onda da. Ništa više neće biti isto. Međutim ako postojeće stvari ostanu kakve jesu, a promjene se primjene samo na nov sadržaj, onda ne.

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #127 : 28. Svibanj, 2016., 15:46 »
ako su imalo inteligentno dizajnirali sistem, ne vidim baš neki razlog zašto ne bi mogli mijenjati stvari nakon releasea.

mislim, činjenično je MOGUĆE LOL. a sad, hoće li ili neće,.,., tko zna hehe.
ja sam samo pitao jer je tip to nekako ful uvjereno rekao pa me zanimalo jel zna neke lude tajne informacije koje drugi ne znaju.

ali budući da je odgovor "proceduralna generacija jednostavno tako radi," odgovor na moje pitanje je očito ne.  :faca:

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #128 : 28. Svibanj, 2016., 20:02 »
ako su imalo inteligentno dizajnirali sistem, ne vidim baš neki razlog zašto ne bi mogli mijenjati stvari nakon releasea.

mislim, činjenično je MOGUĆE LOL. a sad, hoće li ili neće,.,., tko zna hehe.
ja sam samo pitao jer je tip to nekako ful uvjereno rekao pa me zanimalo jel zna neke lude tajne informacije koje drugi ne znaju.

ali budući da je odgovor "proceduralna generacija jednostavno tako radi," odgovor na moje pitanje je očito ne.  :faca:

Možda će updateat proceduralnu generaciju pa će novu verziju primjenit na nove galaksije.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #129 : 12. Srpanj, 2016., 15:31 »
Dakle, igra teži 6 gb, od čega većina ide na zvuk.

Po shvaćanju te proceduralne generacije nisam nešto pametan, ali ako sam dobro shvatio generira se geometrija planeta, tj. teritorij, vegetacija, populacija, objekti... ali taj teritorij, vegetaciju, populaciju i objekte generira se uz pomoć >4-5 giga tekstura i modela? Jer to je i uz neku genijalnu kompresiju malo za raznovrsnost ako istu treba raširiti na 18 kvintilijuna planeta, šta nije?

Osim ako se, kao u Sporeu recimo, modeli grade modularno pa svako biće može imati svaki dio. Je li mi to promaklo možda?

Ok, nije da će itko istražiti više od sto planeta, realno, ali svejedno mi to i dalje zvuči kao prodavanje magle. Mislim, tehnički nije laž - nijedan planet neće izgledati isto. Ali ono, ako na 100 planeta bude 10 tekstura zemlje onda bolje da su skromno šutjeli.

*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #130 : 12. Srpanj, 2016., 15:36 »
Pa to je najveci problem koji sam ja spominjao od pocetka, a izgleda da sam bio u pravu.

Svaki planet koji su do sada pokazali izgleda vise, manje jednako.Tako je i sa zivotinjama, izgledaju vise manje jednako, al sta je najgore totalno nelogicno i glupo.

Jos jedan problem je da rade na day one patchu, sto znaci da igra jos nije bila ni spremna za izlazak, nego jednostavno nisu zeljeli vise odgadat.Vjerujem da ce imat problema i sa optimizacijom i jos mnogo stvari.

Ja se jos uvjek drzim svoje izjave, ako ova igra pokupi dobre recenzije ja je kupujem.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #131 : 12. Srpanj, 2016., 15:44 »
Jos jedan problem je da rade na day one patchu, sto znaci da igra jos nije bila ni spremna za izlazak, nego jednostavno nisu zeljeli vise odgadat.

Ne mora značiti. Meni je to ok, pa neće sad valjda sjediti prekriženih ruku kad su igru poslali na kopiranje.

*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #132 : 12. Srpanj, 2016., 15:46 »
Normalna stvar da nece, al mislim da igra nije uopce bila spremna za izlazak pa rade na patchu da poboljsaju stanje.Mozda sam u krivu, al mislim da ce bit problema sa igrom i nakon prvog patcha.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: No Man's Sky
« Odgovori #133 : 12. Srpanj, 2016., 19:24 »
Osim ako se, kao u Sporeu recimo, modeli grade modularno pa svako biće može imati svaki dio. Je li mi to promaklo možda?

Vidim sad da algoritam radi varijacije modela... To je dobro.

https://youtu.be/h-kifCYToAU?t=21m40s


Odg: No Man's Sky
« Odgovori #134 : 14. Srpanj, 2016., 16:39 »
NOVI TRAILER:
Trailer 1/4 (Explore)
...novi trailer uskoro!



Sad nek' samo kaže netko da nema varijacije u igri. :kava:
« Zadnja izmjena: 20. Srpanj, 2016., 17:01 TypicalHog »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9