HCL.HR

GRIP

  • 23 Odgovora
  • 2394 Hitova
GRIP
« : 02. Kolovoz, 2014., 19:00 »
Prije par mjeseci formirana je Steam grupa koja organizuje online igranje preko Tunngle programa. U isto vrijeme kontaktirali su glavnog developera igre koji se veoma brzo ukljucio u cijelu stvar i vec izbacio igru oslobodjenu brojnih bugova.
Ovdje vam je link za igru - ne treba vam original:
http://steamcommunity.com/groups/rollcage/discussions/2/35219681607469265/

Tu usput mozete procitat sve ostale vazne informacije. Ako koristite Tunngle, pronadjite channel RollCage i vec ste spremni da igrate s prijateljima i bez Steam-a. Dobre su sanse da ce i RollCage: Stage 2 dobit popravke i biti pusten bespaltno u pogon. ;)

EDIT:
Za igranje online vise ne trebate Tunngle. Jednostavno se direktno povezujete s prijateljima preko IP adrese.
« Zadnja izmjena: 12. Kolovoz, 2015., 22:41 Whiplash »

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
Odg: RollCage - ponovo ziv!
« Odgovori #1 : 02. Kolovoz, 2014., 20:13 »
Ja se već ponadao da se radi o novom nastavku, a ono u pitanju prvi dio. Nisam nikada zaigrao Rollcage, ali sam zato potrošio dosta sati na Rollcage Stage II. Moglo bi se ovo probati.

Odg: RollCage - ponovo ziv!
« Odgovori #2 : 27. Kolovoz, 2014., 14:45 »
Kako sam shvatio, developer ce na kraju napravit i neku vrstu RollCage Black Edition-a, gdje ce spojit najbolje stvari iz obje igre.
Vec je poceo unapredjivat i RollCage: Stage II pod radnim nazivom RollCage Extreme.
RollCage Redux (RollCage)
RollCage Extreme (RollCage: Stage II)

Odg: RollCage - ponovo ziv!
« Odgovori #3 : 07. Listopad, 2014., 20:45 »
Upravo je objavljen nikad prije vidjen video iz vremena kad je igra bila razvijana. Programer koji sad radi na njenim poboljsanjima uspio ga je iscagurat sa VHS-a. ;)
VIDEO

Odg: RollCage - ponovo ziv!
« Odgovori #4 : 06. Lipanj, 2015., 01:42 »
Htio sam cekat oficijelne novosti pa onda ovdje dat obavijest, al' jebiga, nisam se mog'o suzdrzat. ;) A HCL ionako zasluzuje potencijalnu ekskluzivu. Ne bih jos da preudiciram stvari, ali mislim da ce ove slike vec same sobom dovoljno reci:






Odg: RollCage - ponovo ziv!
« Odgovori #5 : 19. Lipanj, 2015., 21:26 »
I da, cini se da moji raniji postovi nisu bili uzaludni.:ave: Pazite ovo:
http://www.codemonkey.me.uk/view_blog_entry.php?blog_entry_id=133

Video je kratak i mozete ga brzo skinut.

Odg: RollCage - ponovo ziv!
« Odgovori #6 : 08. Srpanj, 2015., 21:40 »
Uuuuuuuuuu!!!
https://www.youtube.com/watch?v=fa9BbLRceCA

Sve je skoro spremno za Kickstarter kampanju. Sve informacije o igri mozete pronaci na novoizgradjenoj sluzbenoj stranici igre:
http://www.cagedelement.com/grip/

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
Odg: RollCage - ponovo ziv!
« Odgovori #7 : 08. Srpanj, 2015., 23:35 »
Totalno može. Još da se odluče na konzolašku verziju sa split screenom za 4 igrača, bilo bi savršeno.

Odg: RollCage - ponovo ziv!
« Odgovori #8 : 08. Srpanj, 2015., 23:39 »
Totalno može. Još da se odluče na konzolašku verziju sa split screenom za 4 igrača, bilo bi savršeno.
Hah, to sam upravo trazio na forumu:
http://forum.cagedelement.com/viewtopic.php?f=9&t=28
« Zadnja izmjena: 08. Srpanj, 2015., 23:40 Whiplash »

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
Odg: RollCage - ponovo ziv!
« Odgovori #9 : 09. Srpanj, 2015., 21:42 »
Ne bi se bunio da uđu u neku suradnju sa Sonyjem pa da ne moramo birati između modova nego da svi budu dostupni. Još samo da potvrde da se radi o split screenu za 4 igrača i podržat ću kampanju makar ušao u minus. :wildboy:

Al zaozbiljno, RollCage 2 je bio prezabavan u mp.

Odg: Grip
« Odgovori #10 : 09. Srpanj, 2015., 21:51 »
Pratim im forum, split-screen je vec sigurna stvar. ;) Sto se tice modova, tu ne postoji nikakav problem s pravima. Radit ce se na svim modovima koje community bude najvise zahtijevao. O tome vec postoji rasprava (glasanje)  na forumu takodje. Jedini problem koji se sa Sony-jem ocito nije mogao prevazici jeste ime "RollCage".
A ne slazem se da je RC 2 bio bolji u MP. On je generalno bio dosta laksa igra, zbog cega mnogi vise vole RC 1. Uz to, RC1 u MP-u je imao AI igrace, a RC2 nije.
« Zadnja izmjena: 09. Srpanj, 2015., 21:53 Whiplash »

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
Odg: Grip
« Odgovori #11 : 09. Srpanj, 2015., 22:03 »
Nisam mislio da je s modovima problem u pravima, nego u financijama, a da imaju barem jedan siguran izvor financiranja, onda ne bi morali imati glasanja, nego bi sve zamišljeno mogli ubaciti.

Ovako imam osjećaj da bi taj dio mogao završiti u strech goals. Meni su svi najbrojani modovi zanimljivi i volio bih ih vidjeti u prvoj verziji igre.

A ovo za mp, nisam rekao da je RC2 bio bolji, nego sam samo njega igrao i bio je zabavan zbog svih tih modova.

Odg: Grip
« Odgovori #12 : 09. Srpanj, 2015., 22:26 »
Da, imati Sony iza ledja je sigurno dobra stvar, vise zbog toga sto bi lakse oformili veci tim saradnika, koji im sada nedostaju. I, sto je mozda vaznije, ima li bi naziv "Rollcage" na raspolaganju. :wildboy:
Al' bitna stvar je da igru ne prave neki autsajderi. Ovaj Rob je zapravo bio glavni programer ranijih igara, ima u posjedu njihov kod, i vec je mehaniku igre prilagodio UE4-u.

Ovo glasanje za modove, kako sam razumio, nije tu da bi se odabrao jedan-dva od njih, vec svi oni za koje ljudi budu dosta glasali (svako moze glasat za vise njih). Ne mislim da bi uz Sony imali drugaciji pristup. Osim toga, RC2 i nije imao mnogo modova. Istina, neki su bili jedinstveni (kao Scramble) za koje nisam siguran da ce ponovo napravit. Al' ce neki novi sigurno proc.
« Zadnja izmjena: 09. Srpanj, 2015., 22:29 Whiplash »


*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
Odg: GRIP
« Odgovori #14 : 12. Kolovoz, 2015., 21:39 »
Jesi već podržao igru?