HCL.HR

MechWarrior Online

  • 18 Odgovora
  • 2079 Hitova
*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
MechWarrior Online
« : 25. Srpanj, 2012., 13:44 »

Citat:
MechWarrior Online is the next installment in the MechWarrior franchise. Developed by Piranha Games and published by Infinite Games, it’s set to be a premium free-to-play game based on four pillars: Mech Warfare, Role Warfare, Community Warfare, and Information Warfare. Players will be able to take command of their BattleMech battlefield behemoths and customize them to suit their favored combat roles by upgrading systems, replacing weapons, and tweaking armor from a vast list of options. Ally with one of the five great houses, or create your own Mercenary Corps and take on other Merc Corps for control of the Inner Sphere planets.

FEATURES
Mech Warfare | A new 3D HUD system will be available for Mech pilots, giving them a first-person view.
Role Warfare | Whether you want to play as attacker, commander, defender, or scout, players will be able to customize Mechs to suit their playstyle.
Community Warfare | Players will be able to challenge the five great houses, and also take their Merc Corps to war with other Corps.
Information Warfare | Based on line-of-site, and incorporating information technologies, players will experience a new level of tactical and strategic gameplay.

Zadnji video koji je izašao.

MechWarrior Online: Caustic Valley Reveal


Ovo je kada se ima viška novca i vremena.

<a href="http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=kZZHd_dgslw" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=kZZHd_dgslw</a>
!

Na ofišl stranici možete registirati već sada svoje ingame ime i podržati razvoj tako da kupite jedan od paketa kojim ćete dobiti posebne pogodnosti kada igra izađe. Nisam nigdje vidio koje su sve pogodnosti premium acc ali nadam se da igra neće biti p2w, nego da će biti pravi f2p. Igra treba izaći krajem godine.

Planira tko igrati?

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #1 : 08. Kolovoz, 2012., 20:10 »
Video koji govori o kretanju i pokazuje dual aimming.

MechWarrior Online Developer Diary 2

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #2 : 27. Listopad, 2012., 10:02 »
Open beta počinje 29.10.


Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #4 : 08. Studeni, 2012., 16:23 »
od 29.10. vise nema resetiranja kupljenih i otkljucanih stvari, sve vam ostaje.

Open Beta:
    Game is 95% stable.
    The core game is done.
    Ancillary features are done.
    New features are still being added.
    New content is added on a regular basis.
    Throttled public access.
    Data is no longer reset.
    Balance and tuning are still happening regularly in response to scaling up the user base.
    Some bugs.

Release:
    Game is stable.
    New features are grouped into more formal releases.
    New content is added on a regular basis.
    Unrestricted public access.
    Ongoing tuning and minor bug fixing.



igrao sam hawken i ovo mi se cinilo dosta lose. ali nakon par dana igre cini mi se dosta bolja od hawkena, puno je dublja, kompleksnija i imerzivnija, a bit ce jos i vise nakon sto dodaju stvari iz najave, kao sto su glas u kokpitu i paljenje mecha. iako djeluju kao iste igre, ne mogu se usporedjivati, veca je razlika izmedju njih, nego izmedju blacklighta i tribesa. hawken je suter, a ovo je vise simulacijski, takticki i orijentirano je na timski gameplay, a o damage sustavu i nadogradnji mechova da ne pricamo... cijela filozofija postoji. zasad je relativno los matchmaking (samo zbog pinga, oko 120 mi je vecinom). i relativno je zahtjevno buduci da koristi cryengine 3. zapravo i ovo i hawken igram na low.





























« Zadnja izmjena: 08. Studeni, 2012., 16:28 Lord of Destruction »

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #5 : 08. Studeni, 2012., 16:30 »
MechWarrior uvijek je bio "simulacija" tako da s ovim se nije trebalo ništa manje očekivati. Inače na kojoj konfiguraciji igraš? Jedino što sam igrao na Cry3 engineu je Crysis 3 betu mp, pa me zanima da li bi ovo mogao vrtiti.

Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #6 : 08. Studeni, 2012., 16:36 »
vjerojatno bi mogao. ja igram na laptopu s i7 quad coreom od 1,75ghz, toliko o tome, usporedbe radi, bf3 igram u medium na oko 45fpsa bez antialiasinga, dof-a, post processinga i slicnih stvari, znaci ako ti radi bf3 u jacoj grafici nego meni, ovo sigurno mozes i na high. mogu i ja na high, ali framerate mi je 25 onda.

inace, igra nije pay to win uopce, barem mi se dosad nije ucinilo. ima 4 tzv trial mecha (svi su razlicite klase) koji se periodicno mjenjaju, ali s njima se zaradi nesto manje c-billa (valuta za kupovanje opreme) i ne zaradjuje se xp (potreban jedino zbog nadogradnje pilota, zasad mi se ne cini nista znacajno), a kad kupis svog mecha zaradjujes xp i vise c-billa. treba recimo oko 2-5h igre da bi kupio svog mecha, ovisi o cijeni. dolazi skupa s opremom koju mozes prodati i kupiti novu ili spremiti za nekog drugog mecha kasnije. mozes imati 4 mecha, ako hoces jos slotova, e to onda moras platiti novcem, ali 4 mecha mi se cini i vise nego dovoljno. plus 4 trial mecha s kojim mozes igrati kad hoces, jos uopce nisu slabi, trenutno jedan koji je aktivan je najjaci u klasi
« Zadnja izmjena: 08. Studeni, 2012., 16:47 Lord of Destruction »

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 8907
Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #7 : 08. Studeni, 2012., 23:58 »
Ja imam core2duo na 1.80 pa ono.

Jel igra forsira timsko igranje ili solo isto možeš biti koristan?

Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #8 : 09. Studeni, 2012., 00:57 »
Ja imam core2duo na 1.80 pa ono.

Jel igra forsira timsko igranje ili solo isto možeš biti koristan?

Nema Rambo trčanja sam uokolo, ak na to misliš. Osim ako si scout.

Voice chat još nije implementiran u igru, bit će, al smo svi na Teamspeaku.

Unofficial MWO Beta Server
109.228.29.191
hG5!4Dg*

Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #9 : 09. Studeni, 2012., 01:03 »
Na mojoj konfi beta radi vrlo glatko sa svime na High. AA mislim da sam isključio jer mi ionak netreba. Ak će mi se dat sutra odvrtim bench sa Frapsom. Konfa je Phenom II X4 @ 3.7, 4 GB DDR3 i HD5850 @ 890/1150. Reza je 1920x1080.
« Zadnja izmjena: 10. Studeni, 2012., 00:19 FLes »

Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #10 : 09. Studeni, 2012., 01:34 »
Ja imam core2duo na 1.80 pa ono.

Jel igra forsira timsko igranje ili solo isto možeš biti koristan?
mozes. ali lakse je drzati se bilo kog. mada ja igram sa malim brzim mechom pa se ne drzim bas nikoga. ali ako naletis na nekoga vecega od tebe ili na dvojicu istih, odmah bjezis u tim, jer nemas sanse. ali imas sanse pobjeci jer si brz. borbe su duge, ali na kraju ce te sredit. veliki mechovi su tromi, 3x sporiji, ali mogu podnijeti masu damagea.

cilj igre je ili osvojiti neprijateljsku bazu ili pobiti sve.

u grubo bi mogao objasniti ovako:
imas lake mechove (scout), koji su brzi,ali relativno se lako uniste. ali s druge strane tesko ih je naciljati i pogoditi, tako da ako se znas kretati prezivjet ces. lakim mechom mozes unistiti lakog mecha, velikog ne bas (osim ako nije znacajno ostecen), zato kad te pocne gadjati, u zaklon i pobjegnes.
teskim mechom je prakticki lakse unistiti velikog nego lakog mecha, jer onaj mali trci oko tebe, a ne mozes ga naciljati jer si trom.
imas i klase izmedju, imas milijun varijacija, kompleksna je igra, ne moze se jednostavno objasniti.

ako se kreces uz nekog iz tima puno je lakse. nalakse je ako nitko ne puca po tebi, a ti pucas po liku koji se vec bori s nekim zato je dobro biti uz nekog, moze te stititi ili neprijatelj moze napadati njega, pa imas laku metu (relativno). moras paziti jer postoji friendly fire, pa mozes ostetiti svog ako je bilzu.

zapravo nikog nije lako unistiti, taj zadnji sut moze zadati bilo tko, zato je veliki xp za assistove s obzirom koliko damagea zadajes, dobijes recimo ako mu odvalis ruku ili neki dio isto dosta. s malim mechom mozes otici naprijed ili iza ledja i ciljati nekog mecha, pa veci mogu pucati nadovjene rakete (one se cijelo vrijeme moraju navoditi skroz do udara, pa su veliki mechovi staticni i mozes ih lako gadjati), za to dobijes isto znacajne bodove. s malim mechom mozes obici uokolo mapu i doci do neprijateljske baze, a ako u neprijateljskoj bazi nema nikoga (obicno ne), capturas bazu za cas ako je jos netko uz tebe i dobijes bodove i za capture i za assist i igra je gotova dok se ovi kolju, a mislim da dobijes vise nego za kill.

Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #11 : 09. Studeni, 2012., 12:26 »
Uostalom, linkovi na informacije o igri opčenito, mechovima i njihovim ulogama, mapama, kontrolama, kućama, training video itd. su dostupni odma na početnoj stranici, http://mwomercs.com/. Klikneš na link "GAME". Na forumu istog weba ima na desetke sticky tema sa hrpom uputa za početnike.


http://www.mechspecs.com/forum.php -> dobar forum gdje ekipa posta razne buildove za sve vrste mechova.
« Zadnja izmjena: 12. Studeni, 2012., 09:43 FLes »

Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #12 : 09. Studeni, 2012., 18:01 »
Uostalom, linkovi na informacije o igri opčenito, mechovima i njihovim ulogama, mapama, kontrolama, kućama, training video itd. su dostupni odma na početnoj stranici, http://mwomercs.com/. Klikneš na link "GAME". A na forumu istog weba ima na desetke sticky tema sa hrpom uputa za početnike.


http://www.mechspecs.com/forum.php -> dobar forum gdje ekipa posta razne buildove za sve vrste mechova.
kojeg mecha vozis?

Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #13 : 09. Studeni, 2012., 23:54 »
kojeg mecha vozis?

Za sad igram sa raznim Commando-ima. Al nije da imam omiljenu težinsku kategoriju, volim sa svima igrat.
« Zadnja izmjena: 09. Studeni, 2012., 23:56 FLes »

Odg: MechWarrior Online
« Odgovori #14 : 10. Studeni, 2012., 00:18 »
Imam i Hawken, al draži mi je MW. Hawken je brza pucačina, dok je MW upravljanje hodajučim tenkovima. Nema instant naprijed nazad i strajfanje, nego throttle up, throttle down i torzo se okreće neovisno od nogu, a i ruke se okreću neovisno od torza. U MW-u mogu igrat i super brze mechove, al zato mogu igrat i ogromne, teške, spore i močne grdosije. U Hawkenu su dost bitni refleksi, u Mechworrioru svaki Mech ima određenu brzinu kolko brzo možeš okretat torzo/noge/ruke, tak da nemoraš bit jako brz na mišu, nego moraš jedino ovladat upravljanjem svoje grdosije, tj. naučit se koordinirat sve njegove dijelove. Također mi se više sviđa UI, grafika je odlična, super mi je ekipa na Teamspeak-u, i igra postaje sve bolja kako dodaju nove stvari u nju. Bit će integrirani voice chat, matchmaker, nove mape, Mechovi, game modovi, skinovi, opredjeljenje za jednu od velikih kuća i borba za njenu prevlast i još puno toga. Ima sve na MWO forumu napisano od strane developera.
« Zadnja izmjena: 10. Studeni, 2012., 00:21 FLes »