To svjetlo mora imati istu funkciju kao i kod PS Movea, a to je više manje da se kameri da do znanja gdje je korisnik u prostoru. Zašto su to odlučili integrirati baš u DualShock nije mi baš jasno - ne vidim baš primjenu neku zgodnu od toga da igra zna gdje se igrač nalazi u prostoru... pogotovo ako igrač sa obje ruke drži normalan kontroler (ne Move jel).
A touchpad - djeluje malo nepotrebno. Osim toga - nezgodno je doći do njega prstima dok normalno držiš kontroler, bar mi se tako čini.
Prema informacijama koje sam iskopao, svjetlo imati će više funkcija:
1. Poslužit će kao indikator broja igrača spojenih na konzolu (umjesto onih dosadašnjih crvenih lampica kraj brojeva 1,2,3,4)
2. Kao indikator razine zdravlja u FPS ili RPG naslovima (iako ne vidim svrhu toga pošto je svjetlo na poleđeni kontrolera koju ne vidiš, no ajde, može poslužiti u co-opu)
3. I kao što si spomenuo, u svrhu signala za lokaciju kontrolera u 3D prostoru od strane PlayStation Eyea.
Što se tiče ovog posljednjeg, govorimo o djelomičnoj implementaciji Move funkcionalnosti koje će dobro doći naslovima kao što je bio recimo Heavy Rain. Dvije HD kamere u Eyeu moći će mnogo preciznije locirati trenutačnu poziciju kontrolera, tako da bi pokreti DualShocka trebali biti znatno responzivniji. Možda konačno "gljive" i dobe upotrebljivu alternativu u trkaćim naslovima. Vjerojatno znaš, no PlayStation Move biti će podržan od strane PS-a 4 tako da ovdje govorimo isključivo o obogaćivanju DualShocka 4 kroz kontekst kvalitetnijeg alata za komunikaciju sa igrama. Move će s druge strane sigurno biti i dalje upotrebljiv alat za naslove koji su dizajnirani da se igraju isključivo "palicom".
Touchpad vidim jedino korisnim u kontekstu nekakve navigacije inventarom u RPG igrama ili kao alternativnim načinom za surfanje.