HCL.HR

Battlefield 4: Second Assault DLC dolazi na PC tijekom veljače

Mislav Brusač 21.01.2014.   •   14 komentara


Četiri stare/nove mape koje će nam donijeti Battlefield 4: Second Assault možemo, sudeći prema riječima EA-ovog predstavnika, očekivati na PC-ju tijekom sljedećeg mjeseca.

Battlefield 4: Second Assault DLC moći ćemo kupiti u PC verziji negdje krajem veljače, tvrdi jedan od službenika Electronic Artsa.

Korisnik Origina nadimka ‘Dhruv’ odlučio je saznati nešto više o nadolazećem DLC-u pa se upustio u razgovor s članom EA-ova tima za odnose s kupcima. Iz njihovog razgovora također doznajemo da će Premium korisnici imati prioritet nad standardnim igračima, pri čemu će Premiumaši imati prilike pozabaviti se novim mapama dva tjedna prije drugih.

Kao što su to učinili s Battlefieldom 3, odnosno njegovom prvom ekspanzijom Back to Karkand, tako će i Battlefield 4 doživjeti renesansu mapa iz prethodnih naslova. Operation Métro, Operation Firestorm i Caspian Border vuku svoje korijene iz prethodnog naslova u serijalu, dok četvrta, Gulf of Oman, dolazi u svom već trećem izdanju.

Komentari (14)

  • Aves

    21.01.2014 - 19:55

    Neka se fokusiraju na popravljanje igre a ne izbacivanje DLC-jeva.

    • KaLUc9

      @Aves, 21.01.2014 - 20:19

      Ovaj DLC je odavno gotov…

    • Aves

      @Aves, 22.01.2014 - 02:06

      Jesam ja napisao nešto o developanju DLC-jeva? Rekao sam izbacivanje, ne developanje.

    • Stribor88

      @Aves, 22.01.2014 - 08:14

      Dice se i bavi krpanjem igre, toliko da su stopirali dosta projekta novih, do sada je bilo jedno 3-4 veća patcha… ionako su riješili 90 posto probelma do sada, onih 10 primjeti samo ekipa koja igra 12 sati u komadu igru

    • kuky90

      @Aves, 22.01.2014 - 09:24

      Upravo ovo što stribor kaže. KaLUc9 I samo da pitam od kud ti informacija da je DLC odavno gotov? Izašao je na Xbox One što ne znaći da je gotovo i za sve ostale platforme, nikad nisu napisali da je gotov nego da su stopirali sve projekte, očito moraju nešto prepravljati tek onda ga izdati drugdje. Da je gotov izdali bi ga jer je to najmanje problem. Prestanite već jednom izmišljati.

    • KaLUc9

      @Aves, 22.01.2014 - 12:48

      Pa ako je na Xbox-u već više od 2 mjeseca, logično da je gotov i za sve ostale platforme.Nema se tu šta prepravljati.To je čista EA politika.

    • kuky90

      @Aves, 22.01.2014 - 15:41

      Možda nebremo znati 100%.

    • Xerodix

      @Aves, 22.01.2014 - 17:20

      Penis moj je 90% problema rjeseno. Ako te ikad igra izbaci dok se loadas na server, to je u vecini slucajeva koruptirani server slot. Ja u igri samo cujem zvukove svog oruzja. Netcode je i dalje ocajan. Na xboxu 360 ne mozes uci u server queue. Kad smo vec kod xboxa 360, ocigledno nisi igrao na njemu jer se crasha barem jednom svakih sat vremena. Na PCu hit markeri i sightovi nestaju. Protivnici ponekad ne prime damage iako si im spicio cjeli sanzer u lice. Damage isto tako ponekad kasni nekoliko frameova. Ima jos masu bugova u igri, jos minimalno 2 mjeseca to nije trebalo izac.

    • markogal

      @Aves, 22.01.2014 - 19:01

      xerodix +1

    • Stribor88

      @Aves, 23.01.2014 - 07:35

      da na xboxu nisam igrao, pa ne znama. haha koruptiran server slot, to ne možeš nikako znati jeli kriv sam server, pogotovo ako nije dedicated server, ili sam kod igre nevalja, uostalom admini stavljaju retardirane ping ili punk buster filtere, koji ako nisu po njihovom postavljeni kikaju van bez warninga pri ulasku, ja cujem sva oružja (bio je problem kod lancing dama nešto koji je rješen), tako da ne znam o čemu pričaš, vjerojatno ping rate loš imaš, ovi svi ostali problemi tičnu se opet pinga i brzine neta ili tebe ili igrača koji napucavaš a ne samog netcodea…iako to je netcode za 64 igrača, pa ko je ikada napiso i jednu liniju koda ikakvog kuži da za taj broj igrača ne može biti tečan 100%, zato titanfall ide do samo 12 igrača to ti je 5 puta manje dinamičkih konekcija na bazu, a kao "next gen" je igra

    • Xerodix

      @Aves, 23.01.2014 - 12:17

      Svi bf4 serveri su dedicated serveri, jer pohlepna govna od EA ne zele dati server client van vec samo određenim hostovima. Kada nekoga izbaci igra zbog buga ili cega god, server slot se moze koruptirati i vise nitko ne moze uci na taj slot do sljedece mape ili server restarta. Sigurno ti se desilo barem jednom da se spajas u igru i dok se loadas se klijent zatvori i u battlelogu ti samo pise error ili tako nesto neznam tocno sto pise napamet. To je korputirani server slot.
      I ne nije do pinga, imam 20mbps mrezu avg ping na eu serverima mi je 20. S tim cak i na 16man serverima dozivljavam rubberbanding, i nisam sam. Dam ljevo jaje da negdje na bf4 forumima postoje evidentirani bugovi i da je to sve do njih. Problem zvuka je rjesen vecini igraca, ali ja sam jos uvjek u kurcu. Doslovno samo cujem svoju pusku, ostalih zvukova nema. Znas kako je zabavno voziti helic ili avion bez da cujes kad te ekipa locka? Ili kada ti se jebeni tenk dosulja s ledja i zgazi te jer ga nisi mogao cuti?
      Sve bugove i greske mogu prokljuviti, fixat ce se eventualno, ali EA je jebeno bezobrazan. Da su prava kompanija dali bi nam ovaj dlc besplatno za sve frustracije a ne jebeni scope za m1911 i 2 tjedna xp boosta dok je igra vrvila bugovima i crashevima. U biti smo mi konzumenti ispali debili, platili smo masne pare da beta testamo igru.

    • Xerodix

      @Aves, 23.01.2014 - 12:27

      Jasno je da netcode ne moze biti savrsen, ali jebemu mater sto su oni napravili ovdje je smjeh. Ako radis fps logicno je da moras imati odlican gunplay, sto podrazumjeva dobar netcode. Ne mogu pretjerano komentirati netcodove drugih igara, ali igrao sam masu source igrara i stare battlefieldove (uglavnom 2 i 2142) godinama i nikad nisam naisao na lose situacije kao u battlefiedu 4, u kome zasad imam malo manje od 200 sati. Vec su ga optimizirali, znam, ali i dalje je los.

    • Stribor88

      @Aves, 23.01.2014 - 14:10

      prije sam imao taj error kada klijent me izbaci van, jer je u samoj igri došlo do izbacivanja igrača (ili je sam otišao), pa je browser aplikacija brže registrira izbacivanje igrača i tamo snizila broj igrača, dok sam server nije izbacio igrača več ga još odloguje i čisti bazu, i onda se ti upucavaš još na server i naravno da te kicka… override je bio da se čeka da završi partija i resetaju se sve konekcija igrača. I u tome je problem browser aplikacija dobiva od servera broj igrača trenutno u real time (par varijabla), dok serveru traba puno više da izbaci klijenta, odnosno da u bazi zbriše ko zna koliko varijabla i streamova. Prije su igre imale po igraču – bazu tipa health pozicija armor, municija trenutna i mali je to stream po igraču, sada su baze nakrcane loadautima, prate achievmenti i statistike koje se real time updateu u browseru, velike mape, svaki metak se prati balistika, itd… i to sve usporuje stvar jako, a baze se sporo prazne i resetaju, plus pomnoži to sranje sa 64 i onda koliko server ima partija puta 64… kaos, i igra izbacuje okolo ljude… zato se na bf4 čeka dugo pri ulasku, i kao "zeza" netcode… dedicated serveri su iz toga razloga da se taj čušpajz korigira i nadzire, da ih nema …kaos… EA zanimaju novci samo, dok dice radi ko crv ali nejde, pitanje je hoće li ikada i ići… onako savršeno

  • markogal

    22.01.2014 - 18:59

    idu radit patcheve i umjesto da poprave oni dodaju jos onaj 0% hp-a bug

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!