HCL.HR

Datum izlaska Project Carsa proklizao u travanj

Stjepan Fikter 19.02.2015.   •   11 komentara


Umjesto da se zaputimo na piste 20. ožujka kada je Project Cars trebao izaći na tržište, morat ćemo se strpjeti do drugog travnja prije nego sjednemo iza volana završne verzije igre.

Ljubitelji utrkivanja morat će još malo testirati svoje strpljenje prije nego mogu staviti ruke na virtualne volane u nadolazećem Project Carsu. Vijest o odgodi stiže od developera Slightly Mad Studios koji su odlučili pomaknuti datum izlaska s 20. ožujka na drugi travnja za kada je zakazano pojavljivanje igre na PC-ju, PlayStationu 4 i Xboxu One.

Odgoda nije za nikoga najsretnije rješenje, ali zbog posljednjih prilagodbi to se moralo napraviti na što šef studija Ian Bell kaže: “Pomicanje datuma izlaska nije bila lagana odluka za donijeti, kada znamo da naši fanovi jedva čekaju da stave ruke na Project CARS. Ali znamo da će nam tih nekoliko dodatnih dana dopustiti da napravimo najbolje igraće iskustvo koje naši fanovi zaslužuju. Uvjeravamo vas da će čekanje biti vrijedno kada igra stigne početkom travnja.”

Nadamo se da je Ian u pravu budući da je ovo druga odgoda igre. Ako se sjećate, prvobitni datum izlaska bio je postavljen na studeni prošle godine prije nego je Namco Bandai odgodio Project Cars radi dodatnog razvoja.

Komentari (11)

  • IaMarmageddoN

    19.02.2015 - 13:32

    Što onda reći za te današnje igre? Toliko je pritiska na developere. Dugi rokovi se produljuju barem jednom za većinu igara. Kod izlaska igre koje imaju MP komponentu problemi su sa stabilnošću te komponente. Kod većine igara postalo je pravilo izdavanje DayOne patcha koji teži par GB. SP kampanja u igrama se skraćuje sve više a sve samo zato da bi se mogao povećati broj frameova za koje znam da je bolje dok su veći ali nije baš tako jako bitno u igri jer se već na 35 fps-a može solidno igrati i pogotovo ako je kvaliteta postavki grafike barem na high. Svi obećavaju brda i doline, poliraju se i često retuširaju "in-game" traileri pa se na izlasku vidi što se je radilo. Ekskluzive isto više nisu tako jake kao što su bile po kvaliteti, čudi me samo da se prodaja još uvijek drži na multi- milijunskim brojkama. Pre-order je postalo zamka u koju sam ja tri puta upao. Jednostavne tabloid igre se igraju više nego AAA naslovi. Mislio sam da je bilo napeto na prijelazu sa starih na tekuće konzole ali se je takvo stanje zadržalo mada su svi živi govorili da će krenuti na bolje kada dođe next-gen mada koliko vidim osim grafike nema napretka u gameplayu. Sa svime što sam nabrojio ne čudi me ovo pomicanje datuma izlaska!

    • brlja

      @IaMarmageddoN, 19.02.2015 - 14:09

      Duzina SP kampanje u igrama sa FPSima ima veze kolko ima boja žmigavca u autu sa brojem konja tog istog auta. Potpuno promasena bit. Sta se tice igara danas, grafika je napredovala enormno. To za gamera znaci da mora imat bolju konfu i to je to, za developera to znaci eksponencijano vise posla. Prije deset godina recimo je zbog ogranicenja hardwarea rezolucija teksture bila 1000×1000, danas je u nekim slucajveima i 50 000x 50 000 piksela, to netko treba izradit. Tehnoloski proces izrada igara se nije promjenio, nema umjetne inteligencije koja kodira ili crta teksture, to rade ljudi. Danas za single player od 10 h kampanje treba doslovce 500 puta vise vremena da se napravi nego prije 10 godina. E sad srecom je trziste naraslo pa je cijena igara tu negdje. E sad drugo ja prica sto grafika prodaje igru. Gameri svugdje pa i na ovom forumu kolko god neki nebi htjeli pristat gledaju grafiku u igri kao kljucni moment. Uzmimo primjer watchdogsa koji da nije imo (u najavama) grafiku koju je imo nitko ne bi pogledo. Koga briga za jos jedan klon gta u kojem si kao hacker, nezanimljiv i dosadni koncept. Sa destinyem takodjer. Mislim sva al apsolutno sva 'razocaranja' u 2014oj su igre cija je prvenstvena kvaliteta bila grafika. Malo smo mi licimjerni, svatko ce rec da mu kao grafika nije bitna al je i na to racunaju developeri AAA igara. Stave nabrijanu grafiku i potrose jedno 100 miljona za marketing i to ti je garancija da bu se dovoljno bedaka upecalo na preorder.

    • IaMarmageddoN

      @IaMarmageddoN, 19.02.2015 - 15:46

      Nisam nigdje niti rekao da dužina kampanje ima veze sa fps-ovima direktno ali razmisli malo- zbog toga što je postalo vrlo bitno održavati velik broj fps-ova a sa time što si ti rekao da developeri imaju samo određeno vrijeme da naprave igru te kampanje traju sve kraće i kraće jer nemaju dovoljno vremena da se bave i frejmovima i dužinom kampanje. Vidiš i sam koliko se igrači "plaću" kada njihova konzola ne može potegnuti više od 30ak fps-a u nekoj igri ili što nema 1080p nativnu rezoluciju? Uzročno- posljedična veza. A gle, grafika je dosta dobra u svim igrama i ja stvarno ne bih imao ništa protiv da se malo uspori taj kut razvoja vizualnih izgleda u smislu povećanja poligona, rezolucije, itd. jer bi onda i hardware duže trajao što bi gamerima bilo financijski gledano jako dobra stvar. A osim toga, ja imam samo neke osnove shvaćanja stvarnog rada kreiranja igara što proizlazi sa toga što pratim na netu mada nisam nikada u stvarnosti vidio kako se radi više različitih igara u nekom engine-u od nule pa da mogu sa 100% sigurnošću reći da sam u pravu. Ja sam pokušao raditi sa nekim light verzijama neke za dušu projekte i neke modove za tri- četiri igre a i to mi je, priznajem, bilo kratkotrajno jer sam vrlo loš u grafičkom dizajnu. Slažem se sa tobom što si napisao, sad kada čitam vidim da sam malo previše naglasio ko-relaciju ali moraš priznati da ipak nešto ima i u tome.

    • Sylenth

      @IaMarmageddoN, 19.02.2015 - 17:20

      Da, stvarno istinu govoriš. Pročitao sam vaše rasprave i istog sam mišljenja. Pogotovo za ono da bi se nabrijavanje grafike trebalo usporiti. Ja sam kupio komp prije 2,5 godine za skoro 10000 kn, znači mrcina, da bi samo 2,5 godine kasnije zbog "nabrijavanja" grafike mučio i štucao u novim naslovima čak i na medium postavkama. Kako je jedan Spyro, Crash ili PES 2 razvaljivao, a grafički su bili smijeh. Ali grafika nije najbitnija. Radije bi igrao tekstualnu avanturu crno bijelu nego neku blijedu nabrijanu igru.

    • IaMarmageddoN

      @IaMarmageddoN, 19.02.2015 - 18:02

      Ajd, hvala. Drago mi je da se slažeš. Tko ne može trošiti na hardware neka kupi konzolu. Ja imam ps4 i solidan PC i znam da na njemu sada mogu igrati sa Ultra postavkama i u nešto većem frameu nego na istim igrama na PS4 ali za 4-5 godina će mi ovaj PC možda LOW pokretati u par frejmova a PS4 će nastaviti istim tempom. Znači, nije da se ne može usporiti ali lakše je svakih par mjeseci (govorim figurativno) poslati na tržište novu grafičku ili neku drugu komponentu koju moraš ako ne odmah onda s vremenom kupiti da možeš ko čovjek uživati u ljepoti grafike koju češće zaboraviš nego zapamtiš u današnjim igrama. No, i sa igrama se nikada ne zna. Kada sam dobio prvi PC nisam znao koje su dobre igre, nisam u ono vrijeme imao neta da pogledam što je drugima dobro i igrao sam sve čega sam se dočepao. Sada je, da parafraziram, puno "baba" u opticaju i to me pretvara u "kilavo dijete" 😛

    • brlja

      @IaMarmageddoN, 20.02.2015 - 10:28

      Oprosti, al kriva ti je logika. Ne produljuje se razvoj igara zbog broja fpsa, a veci broj fpsa znaci losiju 'grafiku' na ogranicenom hardwareu, a ne bolju. Uvijek se moze bolje ili losije optimizirat igra al postoje hardwareska ogranicenja. U svakom slucaju ako gledaom cijelokupni development igre najveci posao su kodiranje engina, izrada tekstura, izrada modela i animacija. Da ne krenem u cut scene kojih je puno u novim igrama i koje su poso ko da snimas AAA Hollywodski film. Voice acting takodjer ogromna stavka. To su veliki poslovi u razvoju igara i svakom novom generacijom hardware gamere ceka kompleksnija igra, a developere veci posao za istu stvar. Slazem se da su danas mnoge igre neopptimizirane, ali ako se uzme u obzir da se izdaju igre na 3 do 4 platforme doslovce je nemoguce optimizirat da na svakoj radi saveseno.

  • goldfinger

    19.02.2015 - 15:31

    E,za ovo je šteta da se odgodilo(po do sad viđenom),ali i ništa neobično…Odgode igara su danas postale trend.

  • RedEy3

    19.02.2015 - 16:43

    Jel to 36 ili 37 odgoda? 😀

  • Rippaa

    19.02.2015 - 18:39

    bice da je vezano uz World of Speed, ma hajd jos neka i GTA pomjere super.

  • vjkzg

    19.02.2015 - 20:02

    I dalje brijem da vrijedi čekat! Kao i novi HCL?!

  • hanteed

    20.02.2015 - 12:56

    ma nek je samo simulacija,dosta je arkada za balavce

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!