HCL.HR

Horor avantura Nevermind želi vas jače plašiti što se više bojite

ШмајсерСрб 18.10.2014.   •   1 komentara


Eksperimentalni horor naslov koji se koristi tehnikama biometrije da bi zaplašio igrača krenuo je s drugom Kickstarter kampanjom nakon neuspjeha u prvoj.

Horor je jedan od rijetkih žanrova kojemu razvoj tehnologije itekako pogoduje. No, većina uređaja koji bi nam pružili zastrašujuće horor iskustvo, poput VR headseta i sličnih, još uvijek su u konceptualnoj ili testnoj fazi pa igre za njih još uvijek nisu nešto na što se ne gleda skeptično.

Najbolje je to uvidio developer Flying Mollusk koji je ranije ove godine imao neuspješnu kampanju na Kickstarteru za igru Nevermind koja je uz pomoć različitih periferija trebala mjeriti brzinu otkucaja srca, odnosno „razinu zaplašenosti“ kod igrača te prema tome dodatno stimulirati elemente horora u igri.

Iako igra u toj kampanji nije prikupila predviđena sredstva za razvoj, developer je uspio sklopiti suradnju s Intelom te će igra naposljetku biti dovršena i izdana te će svoju viziju ostvariti uz Intelovu RealSense 3D kameru. Međutim, kako bi igru ustupili široj publici, developeri su ovih dana lansirali još jednu kampanju na Kickstarteru.

Ukoliko sada ostvare cilj od 75 tisuća dolara, Nevermind će analizirati fizičko stanje igrača uz Kinect 2.0, Apple Watch, Intel BioSport Headphones, Intel Basis Peak Smartwatch, The Dash, Mio LINK, Affectiva Affdex softver i druge uređaje. Ako pak ne bude tako – igrat ćemo ga bez „biofeedbacka“, odnosno kao i svaku drugu horor avanturu.

Komentari (1)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!