HCL.HR

Kingdom Hearts 3 prebačen na Unreal Engine 4

Stjepan Fikter 07.10.2014.   •   0 komentara


‘Različiti razlozi’ su krivci za prebacivanje izrade igre u Unreal Engine 4. Unatoč promjeni pokretača, kreator serijala kaže kako razvoj napreduje prema planovima.

Od kreatora i šefa developera Kingdom Heartsa 3 stiže informacija kako se razvoj igre nastavlja na Epic Gamesovom Unreal Engineu 4. Informacija dolazi iz intervjua za japanski časopis Famitsu, za koji je Tetsuya Nomura izjavio kako razvoj napreduje glatko nakon nekoliko početnih problema, koji su se pojavili prilikom promjene pokretača: “Razvoj napreduje prema planu. Zbog promjene pokretača koju smo napravili iz različitih razloga, postoje određeni problemi u renderiranju slike. S punom podrškom Epic Gamesa, razvoj napreduje glatko.”

Koji su točno razlozi zbog kojih je razvoj nastavljen s Unreal Engine 4 alatima, Nomura nije htio otkriti. Pretpostavka je da je Square Enix koristio vlastiti pokretač, Luminous, kojim su se hvalili još 2011. godine. Inače, ovo nije prvi put da se Square susreće s Epicovim razvojnim alatima, jer je The Last Remnant također kreiran koristeći Unreal pokretač. Kingdom Hearts 3 trenutačno je najavljen za PS4 i Xbox One, no točan datum izlaska još nije otkriven.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!