HCL.HR

Novi Company of Heroes 2 detalji

Igor Belan 07.05.2012.   •   6 komentara


THQ i Relic otkrili su više detalja o nastavku jedne od najboljih strategija posljednjih godina – Company of Heroes 2 vraća se s novim engineom i još boljim multiplayerom.

Nakon prošlotjednog otkrivanja igre i prvih informacija putem PC Gamer časopisa, danas je THQ otkrio još nekoliko detalja o nastavku jedne od najboljih strategija u posljednjih nekoliko godina – Company of Heroes 2.

Pored snježnih bojišta kojima ćemo svjedočiti u ulozi Sovjeta koji brane svoju zemlju od Nacista (već poznate informacije), Company of Heroes 2 će putem Essence 3.0 Enginea uvesti novitete poput TrueSight™ sustava. Isti će zamijeniti dosadašnji fog of war sustav realnijom metodom otkrivanja neprijateljskih jedinica na mapi temeljem stvarne linije pogleda svake jedinice. Što to točno znači, nije trenutno poznato.

Dinamičan i taktičan sustav borbe iz originalne igre vratiti će se u ponešto nadograđenom izdanju. Ključne zapovjedne jedinice dobiti će posebne mogućnosti koje će igrači razvijati i koristiti u “intenzivnim novim taktičkim situacijama ratovanja”. Zaključujemo da se radi o svojevrsnim RPG elementima za zapovjednike.

Multiplayer je istaknut kao vrlo bitna stavka, ali ni o njemu nisu izdane konkretnije informacije. Dobili smo samo naznaku da će biti intenzivno online iskustvo te da će podržavati kooperativnu i kompeptitivnu igru kakvu fanovi očekuju. Uz ove informacije izdan je i prvi screenshot iz igre. Poprilično malen doduše.

Company of Heroes 2

Komentari (6)

  • DjokaBA

    07.05.2012 - 17:12

    CoH najjj strateska igra !!!

    • blablam

      @DjokaBA, 07.05.2012 - 17:35

      U potpunosti se slazem s tobom 😀

    • Matija112

      @DjokaBA, 08.05.2012 - 16:17

      je COH je odlicna igra sad kad dode jaci komp ima da se neskidam s nje 😀

  • xGAME

    07.05.2012 - 18:46

    "Isti će zamijeniti dosadašnji fog of war sustav realnijom metodom otkrivanja neprijateljskih jedinica na mapi temeljem stvarne linije pogleda svake jedinice. Što to točno znači, nije trenutno poznato."

    To znaci da ce se mapa otkrivati ovisno i vidnom kutu svake jedinice. Nece vise biti moguce poslat 5-6 vojnika npr, na jednu stranu mape i da se na toj strani mape sve vidi/otkrije, nego ce igra zahtijevati vise micromanagementa. Detaljnije, ako zelite vidjet kucu i sve sto se ispred nje nalazi, svog vojnika cete morat okrenut prema toj kuci, isto tako ako zelite vidjeti krajnji desni dio kuce, okrenete ga prema desno. Time ce igra od vas zahtjevati da svoje jedinice dobro rasporedite po mapi, ne samo kao sto je do sada bilo, da na svakom dijelu imate nekog, nego da se i njihova vidna polja spajaju, upotpunjuju.
    Nesto tipa kao sto Men of War ima, ali po rijecima developera, detaljnije.

    Ima vise o tome na netu negdje, neda mi se trazit 😀

    • Ementaler

      @xGAME, 07.05.2012 - 20:38

      Dodao sam taj dio da trenutno nije poznato što to TOČNO znači jer i dalje to zvuči kao sitna varijacija na fog of war, tj. kao rebranding jako poznate mehanike (koja je i u drugim igrama imala različite inačice) samo da bi zvučalo posebnije za COH2. Ajmo reć kao marketing trik. Iskreno, mislim da ćemo to tek u potpunosti shvatiti tek kad se neki developer diary s gameplayom, fokusiran samo na to pojavi na netu.

  • D.B.

    07.05.2012 - 20:20

    Bas insatliram predhodni deo, samo da pitam jel mogu igrati Nazi kampanju?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!