HCL.HR

Rainbow Six: Siege cilja na 60 FPS-a na svim platformama

Stjepan Fikter 14.10.2014.   •   17 komentara


S igrina službenog Twitter profila stiže objava kako će se kompetitivno timsko napucavanje unutar novog Rainbow Sixa odvijati u 60 sličica po sekundi na svim platformama.

Na ovogodišnjem E3 sajmu, Ubisoft je predstavio Rainbow Six: Siege, novi nastavak u popularnom antiterorističkom serijalu koji se ovaj put baca u kompetitivne vode.

Glavni akteri igre su i dalje snage zakona protiv terorista, a ovaj put bit će podijeljeni u dva tima s po pet igrača dok će runde u kojima se sukobljavaju trajati po tri minute.

To već znamo, no sada je otkriveno kako će se te borbe odvijati u 60 FPS-a na PC-ju, PlayStationu 4 i Xboxu One. Ova objava stiže sa službenog Twitter računa igre i to nakon upita jednog njemačkog portala. Tko zna, možda da su ih pitali za datum izlaska, znali bi točno kada igra stiže. Ovako znamo samo da je u planu za izlazak negdje tijekom iduće godine, ako ne dođe do nikakvih odgoda.

Komentari (17)

  • rock

    14.10.2014 - 08:39

    Zalosno je da vjest bude da ce igra raditi na 60fps, to bi trebalo da se podrazumjeva ali ocito se nema snage….

    • Ementaler

      @rock, 14.10.2014 - 09:01

      Ne kužim, ti si očekivao da će konzole biti beskonačno snažne za cijenu koju traže?

    • rock

      @rock, 14.10.2014 - 09:21

      Prethodne konzole su se mnogo bolje drzale sto se tice frejmova….

    • Ementaler

      @rock, 14.10.2014 - 09:39

      Ne, zapravo nisu.

    • wyzard

      @rock, 14.10.2014 - 09:55

      Zaparavo se slažem. Pogotovo iz razloga što su nove konzole hardverski jače barem jedno 5-6 puta (govorim napamet), a igre nisu ljepše 5-6 puta od prošle generacije. Kad je već tako, smiješno je. Primjerice nedavni Sleeping Dogs Definitive Edition, kao što sam rekao, na 60 fps sam ga na PC-u vrtio s identičnom grafikom na slabijem hardveru od onoga što je danas u PS4 koji ga vrti u 30 fps. Ali nije do konzola, to je do developera. Ako je Naughty Dog uspio natjerat The Last of Us na 60 i izgledat onako fenomenalno, svi ostali sa 30 mogu se pokrit od sramote. Ovaj Driveclub prvi.

    • rock

      @rock, 14.10.2014 - 09:57

      ????

    • rock

      @rock, 14.10.2014 - 10:13

      Bas se nesto i nesjecam da su prve igre za stare konzole radile u 30 fps al se sjecam da je PC uvjek bio iza konzola prvih nekoliko godina po prikazu grafike (u vecini slucajeva), za razliku od ovih novih konzola

    • Argulian

      @rock, 14.10.2014 - 16:33

      meni je kod naslova najbolje ovo "svim platformama", ja se ponadam kad ono shvatim da valjda imam toster ili nešto slično.

    • buby8992

      @rock, 14.10.2014 - 17:05

      Ako Naughty Dog može u svojim igrama ostvariti 1080p i 60fpsa sa brutalnom grafikom, onda to znači da se ima snage i da su svi ostali developeri nesposobni.

    • grgoljblaster

      @rock, 14.10.2014 - 17:13

      baci pogled na PS3 ekskluzivu Lair, igra nije mogla ni 30fps da dobaci, radila je uzasno

    • Ementaler

      @rock, 14.10.2014 - 17:24

      Pa ne, nisu radile u 30fps-a – išle su i ispod toga redovito, pogotovo PS3 i neke rane multiplatformske igre. Ti si mislio da su prije igre išle u 60fpsa češće nego sada u novoj generaciji? Jer nisu. Uglavnom, gotovo svaka igra može ići u 60fpsa na konzolama, na developeru je da procjeni je li mu bitnije postignuti fluidnih 60fpsa i žrtvovati grafiku ili optimizirati sve tako da se vrti na 30fpsa uz maksimalnu moguću grafiku koja se da izvući iz tog hardvera.

    • Ementaler

      @rock, 14.10.2014 - 17:31

      The Last of Us izgleda fenomenalno na PS4, ali ne zbog tehničkih stvari (taj dio je vidno zastario – efekti dima, teksture, osvjetljenje itd.), nego zbog dobrog artstylea i animacija likova. Takvu igru nije problem vrtiti u 60fpsa na novijem hardveru.

    • Moth

      @rock, 15.10.2014 - 23:08

      Bio ti admin ovdje ili ne, i ti ga malo kenjaš. Ne, nije situacija po pitanju igara i frameova u kojima se vrte bila ista po izlasku PS3 kao što je sada s PS4. Ako ništa, tadašnje exkluzive su se barem vrtile na 1080p dok današnje, eto….neke na 900, neke na 720p. Po pitanju cijena zadnjih generacija konzola….što?? To ih opravdava?? Konzole će u startu biti jeftinije pa ajd onda nek se i igre vrte malo lošije na njima. Ma daj, molim te. Da gamer može birati: hoće li dati 3900kn za hardwareski jaču konzolu i vrtiti sve igre u 1080p sa 60fps-a ili bi radije dao 3400 za slabiju tj. ovu varijantu koju sada imamo pa vrtio pola igara na 720p, većina bi odabrala prvu opciju. Nitko niti Sony-u niti MS-u ne bi zamjerio malo veću cijenu ako bi se igre na novim, ponavljam – NOVIM konzolama vrtile kako spada. Ovako će se niti godinu dana nakon izlaska next gen (da next-gen, hahahaaa!!) konzola, igre bolje vrtjeti na prosječnim PC konfama nego na PS-u 4. Pa će zato nakon 2 godine Sony iznenada izbaciti i PS5, ako ništa drugo…barem da može parirati tadašnjim PC-ima. Pa sad ti meni reci, nije li pametnije izbaciti novu i snažniju konzolu i naplatiti je, ne znam, 4500kn pa biti miran sljedećih 4-5 godina nego svake dvije godine izbaciti novu konzolu i svaku naplatiti 3500 kn što je trošak od 7000kn unutar 4 godine, samo da bi se igre vrtile u koliko-toliko prosječnoj kvaliteti?
      Ali ti slobodno bez ijednog konkretnog razloga i dalje brani Sony-ja i Microsoft i njihove nove konzole ili developere koji ne znaju/ne mogu optimizirati svoje igre za tečnih 1080p/60fps-a, no čak i uz rizik da me kickaš sa portala, ja ću ti opet reći: aj ne kenjaj.

    • Ementaler

      @rock, 16.10.2014 - 05:33

      Ne kužim otkud sad te dezinformacije da je PS3 vrtio igre u 1080p? Neke (rijetke) su bile u toj rezoluciji naravno, ali PS3 je primarno 720p (često i niže od toga) konzola. Framerate na ranim PS3 igrama je bio često ispod 30fpsa, a mnogo manje igara je išlo na 60fpsa. Sad (u ovoj generaciji) je po tom pitanju znatno bolja situacija, iako bi naravno mogla biti i bolja. I čovječe, cijena konzole je jako delikatna stvar – postaviti pravu cijenu je pitanje života ili smrti tog hardvera i odluka o tome se nikako ne svodi samo na to da proizvođač opravda ulog u taj hardver. Tako da se ne radi o tome da su mogli još malo više naplatit konzolu i dati nam 1080p/60 fps igre. Stvar je u konkurentnosti na tržištu, viša cijena znači i manje prodanih konzola, a uostalom – hardverski slabije i jeftinije konzole se povijesno prodavaju bolje od konkurencije (PS2 je bio najslabija konzola u svojoj generaciji primjerice). Osim toga, rekao si i da će Sony za 2 godine izbaciti novu konzolu? Otkud ti sad to? Da, po svemu sudeći ova generacija će trajati manje, ali naravno da neće trajati samo 2 godine. To bi bilo suludo. 4-5 godina je već znatno kraće od prošle generacije i vjerojatno će toliko trajati. I daj okani se tog glupog tona, vrijeđanja i bahatosti, pogotovo kad očito ne znaš o čemu pričaš.

    • mamut2802

      @rock, 16.10.2014 - 08:17

      Moljac odi radije skoči mami na vestu i pojedi malo nego da tu trolaš i pišeš gluparije….moš mislit kak ce ps5 izači za 2 godine, vidim da si podojeni pc fanboy ali to ne znači da moraš biti bezobrazan i pljuvat po ostalima i još nešto: aj ne kenjaj!

    • rock

      @rock, 16.10.2014 - 10:20

      OK moguce, iskreno mislio sam da su stare konzole radile u vecem broju frejmova svojevremeno nego ove sadasnje,jer iskreno sad svaka druga vjest govori da igre rade u samo 30 frejmova na novim konzolama…..onda ne vidim razlog da se uopste ljudi cude necumu sto je uvjek bilo tako.

  • Red Falcon 2

    14.10.2014 - 17:19

    Ne mogu vjerovati da je Ubisoft prekinuo razvoj Patriotsa zbog ovoga.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!