HCL.HR

Unreal Engine 4 bit će otkriven kasnije ove godine

Duje Kozomara 12.02.2012.   •   17 komentara


Epicov Mark Rein na DICE-u je otkrio kako će Unreal Engine 4 biti otkriven kasnije ove godine i kako će ljudi biti šokirani kada ga vide.

Epicov Mark Rein odlučio je malo napaliti gamere zanimljivom najavom na DICE-u, gdje je izjavio kako će “ljudi biti šokirani kasnije ove godine kada vide Unreal Engine 4 te koliko dublji temeljitiji efekt će imati.” Već smo čuli kako Epic naporno radi na Unreal Engineu 4 te kako se ne očekuju igre koje on pokreće sve do 2014. Otkrivanje enginea ove godine ima smisla, budući da bi se moglo dogoditi i otkriće pokoje nove konzole.

Komentari (17)

  • trulex

    12.02.2012 - 15:57

    baš tako,kad ovaj engine izađe onda dolati next gen

  • Rogue

    12.02.2012 - 21:22

    i njega ce odgodit lol

  • Pirotehnika

    12.02.2012 - 23:25

    Neće. Problem je samo što će to biti endžin za konzole

  • buby8992

    12.02.2012 - 23:55

    Unreal 4 neće pokretati igre do 2020. ako nove konzole budu imale slabašan hardware, kako se šuška. Za Samatarian demo (koji se vratio na Unreal 3.5 a ne 4) na 1080p rezoluciji potreban je hardware 10x jači od onoga u Xbox 360, a za 720p 4.4x jači, s time da se u oba slučaja igra vrti na 30 FPSa. Koliko znam nove konzole obečavaju podršku za 1080p i igranje u 60 FPS, tako da ne postoji nikakve šanse da nove konzole ( u slučaju da će imati hardware o kojemu kruže glasine) budu u stanju pokrenuti 3.5 a kamoli tek 4 na 1080p, možda jedino na 720p i 30 FPSa.

    • Maximum

      @buby8992, 13.02.2012 - 11:24

      Nije tako jednostavno.Kasnije glavonja epic games rekao kad bi se optimizovao Samatarian bi radio ne nekoj 560 ti googlaj za vest.
      Uostalom Unreal 4 je namenjen za next gen konzole kao sto je to i bio Unreal 3.
      Ko se cesa davne u PC Play su prikazali UE3 2-3 godine pre nego sto ce uvopste izaci neka igra.I ono za tada zahtevi su bili neverovatni al kasnije eto svako moze da vrti igru na UE3(sa novim PC).

    • buby8992

      @buby8992, 13.02.2012 - 18:17

      Epic je izjavio da za Samaritan sa nativnom 1080p rezolucijom i 30FPSa je potreban 10x Xbox 360 ili GPU sa 2.5 TFLOPS . Za Xbox se predviđa da će imati radeon 6670 koji ima 768 GFLOPS (ne TFLOPS). Što znači da ako će xbox 720 imati zaista taj hardware nema teoretske šanse da će pokrenuti Unreal 3.5 a kamoli 4. Znam da su ovo sve samo glasine, ali po tome koliko Microsoft otvara studija za Kinect igre, uopče me ne bi čudilo da odluče integrirati Kinect po cijeni slabijeg hardware za novu konzolu. Da i ne stave kinect cijena grafičke koja bi pokretala to bi bila oko 2500 kn, a to im se nikako ne bi isplatilo, kada se uzmu u obzir još i svi ostali troškovi. Moguće je jedino da novi xbox vrti U3.5 na 720p sa 30 FPSa. No igrači od novih konzola očekuju nativnu 1080p, fluidnih 60 FPSa, i poštenu količinu AA i AF, a gdje su još teselacija i sve druge grafičke postavke.

  • floks

    13.02.2012 - 13:04

    Vrtit će nove konzole kakve god da bile unreal 4 engine.

    • ThOr VeLikI

      @floks, 13.02.2012 - 22:10

      bravo floks! ti si u pravu jer Unreal 4 engin je već djelomično bio prikazan za E3 2011..
      bio je jedan Tech Demo prikazan na tom enginu, makar nije to još javno potvrđeno…

    • buby8992

      @floks, 13.02.2012 - 22:59

      Daj se nauči čitati što piše u člancima: "…kako će Unreal Engine 4 biti otkriven kasnije ove godine…". Otkuda tebi informacija da je U4 bio na E3? Na GDC 2011 (Games Developer Conference) bio je prikazan Samaritan demo, koji se vrtio na Unreal 3.5, na bolesno visokoj rezoluciji (mislim da je 2600Xnešto, nisam točno siguran, a neda mi se tražit ne netu), na vrlo visokim postavkama AA, AF, teselacije i svih drugih grafićkih postavki. Demo su pokretale 3 Geforce GTX 580. Mnogi su smatrali da se radi o CGI animaciji, ali Epic Games uvjerava da je to bila realtime animacija.

    • ThOr VeLikI

      @floks, 14.02.2012 - 01:40

      Gle smolek, jedan Tech Demo je vrtio novi Unrealov Engine na E3 2011..
      A uskoro ćeš vidjeti i saznati koji, 😉 pričekaj E3 2012 pa me se sjeti kad ti to otkriju.
      Naravno da to nisu otkrili jer je to još uvijek tajna…
      Taj demo se vrtio na jednoj konzoli ali samo kao Tech Demo mogućnosti ali ne i igra..

    • buby8992

      @floks, 14.02.2012 - 11:09

      Ako ćemo o "teorijama zavjere"… Na ovogodišnjem E3 je prikazan gameplay demo Final Fantasy Versus XIII na Squareovom enginu nove generacije (Luminous), ali to nisu nikome otkrili jer je to još uvijek tajna… Taj demo se navodno vrtio na 1080p i 60 FPSa na PS3. Pričekaj E3 ili vjerovatnije TGS iduće godine, pa ćeš me se sjetiti.

    • ThOr VeLikI

      @floks, 14.02.2012 - 11:42

      LOL..! Hoću ne brini! hehehe…!!!
      Jedva čekam da to vidim na PS3…ahahhahaahah……
      Vidim da si jako pametan, bar ti tako misliš, dali onda znaš o čemu ja pričam?

  • The Last of Us

    13.02.2012 - 15:36

    pa specifikacije konzola se još u potpunosti ne znaju samo su glasine za X360 kružile i nešto za Wii U, navodno sljedeći X720 ili kako god se zvao će bit 6 puta jači od prethodnika a PS4 vjerojatno izlazi najkasnije i po svemu sudeći će biti hardverski najjači, teško da će Epic zakinut Microsoft i bez problema će obje konzole vrtit navedeni engine

  • Apocalypse4987

    13.02.2012 - 17:06

    Zašto bi se razvijanje enginea prilagođavalo konzolama? NIsu ni unreal 2 ni 3 čekali da izađe nova konzola pa da mogu radit igre za njih

    • Maximum

      @Apocalypse4987, 13.02.2012 - 18:26

      Pa svaki engine se mora prilagoditi novim konzolama.
      Recimo Unreal 3 je podrzavao napredne sjenke,osvetljenja i sl sto nije moguce bilo na ps2/xbox.
      Dakle UE4 podrzava neke efekte,algoritme,standarde koji nisu moguci na sadasnjoj generaciji.

    • Apocalypse4987

      @Apocalypse4987, 13.02.2012 - 18:37

      unreal 2 je izaša 2002. dvi godine nakon izlaska PS2, i to prvi put u igri america's army, dok je unreal 3 prvi put predstavljen 2004, negdi oko godinu i pol prije izlaska PS3. zašto ne bi unreal 4 izaša ranije pa neka se konzole prilagođavaju njemu? mislima da bi i proizvođaćima konzola bilo lakše odredi kakvi hardware stavit u konzole na temelju najnovijih enginea. uostalom, i sam engine je prilagodljiv; developerima ostaje izbor koliko će engina iskoristit

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!