HCL.HR

Otkriveno je kako se nova igra Judas nastoji odmaknuti od BioShocka

Zoran Žalac 27.03.2024.   •   6 komentara


Nekoliko je medija dobilo priliku zaigrati pet sati nadolazeće igre Judas te objasniti o kakvoj se tu igri zapravo radi.

Nadolazeću igru Judas najlakše je opisati kao nasljednika BioShock igara. Dolazi od ekipe koja je napravila BioShock, estetikom podsjeća na taj serijal i sličnog je žanra. Međutim, developeri žele da se Judas istakne kao zasebna igra te su nekolicini novinara i influencera pustili da zaigraju igru te objasne čime se ona razlikuje od BioShocka.

Ukratko, ovo neće biti linearna igra poput BioShocka. Umjesto toga imat ćemo tri frakcije koje predvode likovi Tom, Nefertiti i Hope. Za sve njih možemo odrađivati misije, ali se oni međusobno ne podnose pa ćemo morati oprezno odlučivati kome ćemo učiniti koju uslugu te se izvlačiti iz neugodnih situacija kad se ti likovi naljute na nas.

Nelinearnosti igre trebala bi do neke razine pomoći i proceduralno generiranje levela. Ideja je da se struktura grada / broda Mayflower može promijeniti prema odlukama i potezima koje donesemo tijekom igranja.

Još jedna stvar po kojoj bi se igra trebala razlikovati od BioShocka jesu roguelite elementi. Potvrđeno je da će se u Judasu po umiranju gubiti sva oprema. Međutim, svaki neuspjeh na neki način proširuje samu priču – ali zbog potencijalnih spoilera nije objašnjeno kako točno.

Iako je Judas u igrivom stanju, developeri napominju kako isprobavanje u ovom slučaju ne znači da je igra blizu dovršetka. Baš suprotno, još uvijek nema informacije ni naznake kad bismo ovu igru mogli igrati.

Komentari (6)

  • Lovac

    27.03.2024 - 11:54

    Roguelite, proceduralno? Bok i hvala na infou, maknuto s wishliste. Ne može biti dobar immersive sim bez ručne konstrukcije levela.

    • DjokaBA

      @Lovac, 27.03.2024 - 12:48

      Isto i meni, ovaj clanak mi je ubio svako uzbudjenje za ovom igrom.

    • Dajsikeks

      @Lovac, 27.03.2024 - 15:37

      Proceduralno u smislu nije identično za svakog igrača, kakav će smjer biti. I dalje su dosta levela rađeni ručno, a ne na razini Minecraft-a

  • Ravel

    27.03.2024 - 13:33

    Zvuci dobro, zanima me kako ce to sve biti realizirano i interesantna mi je ideja da se Mayflower mijenja shodno odlukama igraca, to donosi potrebitu dinamicnost i tezinu odlukama, a isto tako te varijacije pomazu tome da naknadna igranja i dalje budu svjeza i zanimljiva. S obzirom koliko dugo rade na ovom projektu, nadam se da ce razvalit.

  • John_Constantine

    27.03.2024 - 14:30

    Hm, kao deathloop.

  • Aldin219

    27.03.2024 - 21:41

    Zvuci lose, ali hajd vidjecemo na sta ce liciti.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?