HCL.HR

Broken Age: Act 2 pred dovršetkom, Tim Schafer stao u obranu Petera Molyneuxa

Zoran Žalac 19.02.2015.   •   1 komentara


Polovična avantura Broken Age uskoro će biti upotpunjena. Drugi akt iste u planu je za ovo proljeće, osim ako Tima Schafera rulja na internetu ne naživcira kao Petera Molyneuxa.

Prošlo je više od godinu dana od izlaska igre Broken Age, koja je nekoć kao vrlo uspješni Kickstarter projekt bila obećana u cjelovitijem izdanju. Naime, igra je zbog financijskih komplikacija u razvoju podijeljena na dva akta, s time da bismo ovaj drugi po dužini iščekivanja slobodno mogli opisati i kao nastavak. Srećom, bliži se kraj tom iščekivanju – drugi akt u planu je za izlazak ovog proljeća.

Glavni odgovorni, veseli šaljivdžija i guru indie proizvođača, Tim Schafer, poručio je kako je snimanje glasova završeno – barem za glavnog glumca Elijaha Wooda, pa razvojnom timu sada preostaje peglati igru i rješavati bugove.

Schafer se ovom prilikom osvrnuo i na prošlotjedna događanja s tvorcem Fablea, Peterom Molyneuxom, koji je doživio svojevrsni medijski i internetski linč nakon što je odustao od svoje igre Godus, za koju je svima i svakome obećao brda i doline da bi godinu dana kasnije shvatio kako to neće moći ostvariti.

Schafer je stao u Molyneuxovu obranu, izjavivši kako to nije fer prema njemu te kako reakcija publike i ton te reakcije nisu bili primjereni onome što se stvarno dogodilo. Schafer je potom zaključio kako Molyneuxovi problemi nisu svojstveni samo njemu, što će objasniti njegov nadolazeći dokumentarac o razvoju igara financiranih Kickstarterom.

Trakavicu o Peteru Molyneuxu najbolje je osvijetlio novinar Jim Sterling, objasnivši kako Molyneuxovi problemi i negativna reakcija publike na njegovo nedavno ponašanje nisu rezultat jednog propusta nego čitavog cikličnog sustava koji traje više od desetljeća.

Komentari (1)

  • mokrEE

    19.02.2015 - 20:47

    moram biti iskren i reci da ne razumijem sljedece–> Povezani članci : VIJEST: Dovršena je priča za Broken Age, ali sama igra još uvijek nije
    -zar prica nije vec odavno bila napisana prije izlaska same igre? to je kao da ekipa napravi prve dvije epizode nove serije i dalje razvijaju pricu totalno random. Pa valjda svaki autor prije predlaganja rada i ideje za igru prilozi citav materijal koji se tice razvoja price od pocetka do kraja a ne kao "dobar dan ja sam taj i taj imam ideju za igru koja krece tako sto jedna cura mora biti zrtvovana u ritualu nekakve fiktivne zajednice na fiktivnom planetu dok drugi momak zivi na svemirskom brodu koji jede virtualna cudovista preko velikog ekrana i druzi se sa covjekom obucenim u vukovo odijelo i dalje neznam"?
    Prvi ddio i zavrsava tako sto se sada njihove price ispreplicu i uloge postaju obrnute. Ovo nema smisla

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!